Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 420997 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1065 : 01.06.09 - klo:23:05 »
Bongasin tänään kaupassa Lumenen Arctic Aqua-sarjaan tulleen silmänympärysgeelin. Paketti oli läpinäkyvä ja tuote oli tosian ihan sellaista kirkasta geeliä jossa oli pieniä kuplia ;D http://www.lumene.fi/default.asp?docId=22217&productCategoryId=21754&productId=26518 tuolla lisää.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1066 : 01.06.09 - klo:23:47 »
^ Oi, vaikuttaa ihanalta. Tykkään tosi paljon kaikista muista kokeilemistani Arctic Aqua -tuotteista, joten tuota on kyllä päästävä testaamaan myös.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #1067 : 02.06.09 - klo:07:54 »
Tuo Arctic Aqua geeli tuntui ihan kädelle testatessa ihanalta (raikas, imeytyi hyvin, ei tahmea). Täytyy kyllä kokeilla, vaikka silmänympärysvoiteita löytyykin jo ihan liikaa, tuo geelimäinen saattaisi toimia kosteutta kaipaavalla ihollani todella hyvin.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #1068 : 02.06.09 - klo:21:47 »
Mä ostin tuon Lumenen geelimäisen sy-voiteen viime viikolla ja olen kyllä tykännyt. Kosteuttaa ainakin mulla tarpeeksi.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1069 : 02.06.09 - klo:22:09 »
Kokeilin tänään kämmenselälle Lumenen geeliä, ja tuntui sen verran hyvältä, että sitä ostan seuraavaksi. Onko siinä muuten hajusteita?

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #1070 : 03.06.09 - klo:12:12 »
Olen kokeillut tota Lumenen sy-geeliä silmänympäryksille, enkä kyllä tykännyt :( Tuntui kosteuttavan vähemmän kuin Nivean aqua sensation..höh!
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #1071 : 03.06.09 - klo:17:48 »
Muakin kiinnostaa tuo Lumenen geeli siinä määrin että enköhän mä sen osta kun se eteen sattuu. Omistan yhden huonon silmänympärysvoiteen joten on pakko saada uusi ja tuo vaikuttaa kyllä oikein lupaavalta. Onkohan tuo minkä hintaista?
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #1072 : 03.06.09 - klo:18:23 »
^ n.12€ :)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #1073 : 08.08.09 - klo:00:05 »
Tilasin joku aika sitten Cliniquen All about eyes Richin ja aivan ihanaa tavaraa! Oon lähes rakastunut tuohon tuotteeseen. Paljon parempaa verrattuna tavalliseen all about eyesiin, joka sekin on kyllä  hyvä tuote. Käytän kasvoilla yleensä aika kevyitä tuotteita, mutta sy-voiteen pitää olla paksua ja kosteuttavaa! Testailut jatkuvat vielä, mutta toistaiseksi ei ole mitään valittamista.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #1074 : 08.08.09 - klo:11:52 »
Säilytättekö muuten silmänympärysvoidetta jääkaapissa? Ostin muutamia vuosia sitten Body Shopin silmänympärysgeelin ja siitä sanottiin, että "parhaimmillaan jääkaappikylmänä." :D
Sen jälkeen olen säilyttänyt kaikki silmänympärysvoiteet jääkaapissa.

Mutta miten on, parantaako kylmäsäilytys voiteiden säilyvyyttä vai tekeekö kenties jopa hallaa niiden raaka-aineille?
Melkein kaikissa puteleissa lukee, että käytettävä kuuden kuukauden sisällä avaamisesta. Itselläni tuppaavat silmänympärystuotteet kestämään aina n. vuoden ja tuntuisi hullulta heittää puolitäysiä purkkeja puolen vuoden välein roskiin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1075 : 08.08.09 - klo:11:56 »
Itse en säilytä sy-voiteita jääkaapissa, mutta sitä näkee joskus suoisteltavan. Kylmä ei välttämättä paranna automaattisesti tuotteen säilyvyyttä: se saattaa jopa muuttaa voiteen rakennetta varsinkin, jos kaappi on säädetty riittävän kylmälle ... Riippuu raaka-aineista, niiden reaktioista toisiinsa jne..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Juhannusruusu

• Hiushörhö
« Vastaus #1076 : 08.08.09 - klo:14:03 »
Melkein kaikissa puteleissa lukee, että käytettävä kuuden kuukauden sisällä avaamisesta. Itselläni tuppaavat silmänympärystuotteet kestämään aina n. vuoden ja tuntuisi hullulta heittää puolitäysiä purkkeja puolen vuoden välein roskiin.

Tuossa vaiheessa viimeistään kannattaa käyttää silmänympärysvoiteet kasvojen kosteutusvoiteina. Erittäin käteviä mm. matkoilla ja ärsyttävät kasvojen ihoa harvoin. Jokin geelimäinen tuote ei ehkä käy kosteuttajaksi, mutta sellaiseksi kasvonaamioksi varmaan myös.

Punatukka

• Vieras
« Vastaus #1077 : 08.08.09 - klo:16:39 »
Käytin pitkään Dr Hauschkan Silmähohdetta, mutta se rupesi tuntumaan liian kevyeltä.
Nyt on käytössä Jurliquen Biodynamic Beauty Eye Cream. Se tuntuu vallan mukavalta. Koostumus on ensituntumalta melkein liian paksu, mutta se imeytyy hetkessä ja kosteuttaa hyvin. Tuoksuttomuudesta plussaa.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #1078 : 08.08.09 - klo:23:05 »
Ainaki ne virkistää enemmän jos säilyttää jääkaapissa. Mä en kanssa itse säilytä jääkaapissa. Mulla ei kyl ikinä kestä ne sy-voiteet niin kauaa esim. vuotta, mutta kyllä ne silti pitkään kestään. Tykkään et iho tuntuu siltä, että siinä on rasvaa laitettu eikä sillee ettei ees huomaa et on laittanu mitää.. Ei tietenkää mitää paksua rasvakerrosta silmien alle heh  ;D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #1079 : 10.08.09 - klo:16:49 »
Kaikki Pirkka-tuotteet uusitaan! Ja se Pirkan uusi silmänympärysvoide on aivan ihana :-* Sisältää mm. avocadoöljyä, ja on silikoniton (ennen oli silkonia). Kosteuttaa hyvin, tämä on mahtava!:)