Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421024 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1095 : 14.08.09 - klo:16:39 »
Onko lisää kokemuksia Lumenen Arctic Aqua Syväkosteuttavasta Silmänympärysgeelistä?

Poissa Reeta-

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1096 : 15.08.09 - klo:11:04 »
^ Kerran käytin Favora silmänympärysvoidetuubin (15ml) ja tykkäsin paljon, tuntui todella ravitsevalta ja kosteuttavalta.

Ostin eilen tuon Favora silmänympärysvoiteen ja yhden käyttökerran jälkeen tuntuu ihan mukavalta voiteelta. Tuntuu kosteuttavan hyvin. Kiitos!
1a/b F ii

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #1097 : 20.08.09 - klo:10:24 »
Mäki laitan sy-voidetta aina luomillekin eikä vielä ole mistään turvonnut.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #1098 : 20.08.09 - klo:11:29 »
Kaikki Pirkka-tuotteet uusitaan! Ja se Pirkan uusi silmänympärysvoide on aivan ihana :-* Sisältää mm. avocadoöljyä, ja on silikoniton (ennen oli silkonia). Kosteuttaa hyvin, tämä on mahtava!:)

Onkos tuo alkoholiton? Mua haittaa alkoholi, mutta silikoni taasen ei.... Ostin alkukesästä Pirkan sy-voiteen ja siinä oli alkoholia, josta sy-alue ei todellakaan kiittänyt. Ainakaan Pirkan tuotesivuilla oleva sy-voide sisältää alkoholia. Nyt mä pitelen peukaloita, että eivät olisi vielä ehtineet päivittää tuotesivuja ja tuo olisi vielä sitä vanhaa mallia.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #1099 : 25.08.09 - klo:19:30 »
^Joo, ei sisällä alkoholia :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #1100 : 25.08.09 - klo:19:35 »
Minkä näköinen tuubi tuossa Pirkassa on? Jos kiireessä on ipanoiden kanssa kaupoilla, niin en ehdi ehkä inciä lukea  :D. Vanhaa versiota en halua.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #1101 : 25.08.09 - klo:19:53 »
^Semmoinen valkoinen paketti, jossa sinisiä koukeroita :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #1102 : 27.08.09 - klo:21:21 »
Ainakin Daily sy-voide(taitaa nykyisin olla Rainbow), joka on mulla poikaystävän luona käytössä on iha lirua eikä kosteuta yhtää. Yritän sitä käytellä pois ja laittaa mut melkein Basanki on sy parempaa. Mutta halpaahan tuo on ja 30ml tavaraakin, että ei onneks rahat menny ihan kankkulan kaivoon.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #1103 : 29.08.09 - klo:10:24 »
Kuin  monella muullakin, on mulla käytössä Pirkka sy-voide. Vaikutuksia en osaa arvioida, koska se on elämäni eka sy-voide, eikä silmänympärykset ole kovin kuivat.

Nyt viime viikkoina on aina herätessä ollut silmänympärykset turvonneet ja jotenkin paineisen tuntuiset. Mietin että oisko tuo sy-voide tullut tiensä päähän, se on kuitenkin jo kevättalvella aloitettu... Taidan olla nyt pari päivää käyttämättä sitä ja katsoa, josko turvotusta ei sitten esiintyisi. Ostin tosin uudet putsaritkin tuossa, kai nekin saattaa vaikuttaa, vaikkei suoraan silmänympäryksille laittaisikaan. Muistelisin kuitenkin että turvotus alkoi jo ennen näiden käyttöönottoa.

Mua himottaisi tuo kehuttu Louis Widmerin sy-voide seuraavaksi, mutta Pirkka sopisi opiskelijabudjettiin paremmin...
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Copper

• Vieras
« Vastaus #1104 : 29.08.09 - klo:15:17 »
Sain näytteen Vichyn Aqualia Thermal Eyes Soothing & Fortifying Hydrogelistä. Oon käytellyt tuota 3 ml:n näytettä silmän ympäryksilleni reilun viikon ja olen tykännyt tästä kovasti! Ihanan keveä koostumus, imeytyy hyvin, eikä ainakaan mun sy-ihoa ärsytä millään tavalla. Taidan ostaa tätä itselleni, niin paljon olen pitänyt. :)

Maruska

• Vieras
Turvonneet silmänaluset!
« Vastaus #1105 : 08.09.09 - klo:14:58 »
Nyt kaikki vinkit kehiin inhottavien silmäpussien hävittämiseksi! :D

Itse kaipaisin vinkkejä eri silmänympärysvoiteisiin, koska kaikki muu on jo kokeiltu. Kylmä auttaa, mutta ei oikein arkiaamuisin ehdi kylmää pitämään silmillä..

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1106 : 08.09.09 - klo:21:54 »
Olen nyt melkein viikon käytellyt Lumenen suht uutta silmänympärysgeeliä, olikohan se nimi joku Arctic Aqua. Sellainen pieni sininen tuubi, jossa näyttää geelissä olevan kuplia. Ihanan kevyt ja imeytyy nopeasti. Kosteuttaa omiin tarpeisiini riittävästi. Tykkään tuotteesta kaikin puolin, ei mitään valittamista.

Poissa Antur

• Tukkaguru
Vs: Turvonneet silmänaluset!
« Vastaus #1107 : 08.09.09 - klo:22:00 »
Kylmä auttaa, mutta ei oikein arkiaamuisin ehdi kylmää pitämään silmillä..

Kokeiles säilyttää sy-voidetta jääkaapissa. En ole varma auttaako tämä miten tehokkaasti itse ongelmaan, mutta itse on tullut ainakin plasebovaikutusta havaittua, ja virkistää mukavasti ;)
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Maruska

• Vieras
« Vastaus #1108 : 08.09.09 - klo:22:21 »
Antur: Kokeiltu on, mutta ei kovin suurta vaikutusta. Virkistäähän se, mutta turvotus ei häviä mihinkään. :)

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #1109 : 08.09.09 - klo:23:55 »
Maruska: Paras mun kokeilema sy-voide turvotukseen on Vichyn Oligo 25 eyes.
Geelimäinen mutta silti hyvin kosteuttava, suosittelen kokeilemaan  :)