Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421414 kertaa)

Strix

• Vieras
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1110 : 11.09.09 - klo:11:20 »
Olen käyttänyt sy-voiteena ihan sama mitä kasvoillekin. Pienemmissä määrin humektan+jojobaöljy-sekoitusta, en sitten tiedä kuinka hyvää tai huonoa tekee, mutta erikseen hankittava sy-voide tuntuu lähinnä turhalta.

Aamuturvotukseen paras on kylmänaamio suoraan jääkaapista <3
Mulla on aamuisin silmät niin ummessa että en näe eteeni. Sitten vaan naamio kaapista ulos ja laittaa samantien silmille vaikka vessakäynnin ajaksi, auttaa itseä ainakin.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1111 : 12.09.09 - klo:08:49 »
Helena Rubinstein Prodigy Eyes sy-voidetta sain pienen tuubin verran testattua. Imeytyi hyvin ja sopi niin yö- kuin päiväkäyttöönkin meikin alle. Ei jättänyt iho kiiltäväksi vaan melko mataksi. Odotin kylläkin parempaa kosteustehoa. Silmänympärysryppyjä minulla ei onneksi juurikaan ole, joten niihin mahdollista vaikutusta en voi kommentoida.

Ihan yleisestikin HR Prodigy-tuotesarjasta minulla on (oli) jotenkin superhuippuhyvä mielikuva, mutta tuon sy-voiteen kokeilun jälkeen se on kokenut aikamoisen inflaation. Siis selkeästi huonoahan tuo voide ei ole, mutta en missään tapauksessa maksaisi siitä normaalia hintaa. Olen kylläkin ehkä vielä väärää kohderyhmää kun kyseessä on anti-aging tuotesarja, joten ehkä minun täytyy palata testaamaan tätä ja muitakin Prodigy-tuotteita sitten vähän myöhemmin :)

cherie

• Vieras
« Vastaus #1112 : 12.09.09 - klo:11:19 »
kokeilin kanebon nestemäistä sy-geeliä, sitä jota voi käyttää myös naamiona....
loistava turvotukseen....

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #1113 : 12.09.09 - klo:19:41 »
Weledan Wild Rose sy-voide alkoi pidemmän päälle ärsyttää ja teki silmänympäryksistä punaiset, kuivat ja kutisevat. En tiedä mistä mahtoi johtua, mutta kaikki oireet hävisivät kun lopetin voiteen käytön.

Nyt yökäytössä on Lancomen Hydra Zen Yeux, johon olen oikein ihastunut. Ensinnäkin purkki on kaunis ja käytännöllinen ja siitä on helppo annostella juuri tarvittava määrä voidetta. Koostumukseltaan kevyt ja nopeasti imeytyvä voide, mutta kosteuttaa ja hoitaa riittävästi. Tehosi jopa Weledan sy-voiteen ärsyttämiin silmänympäryksiini muutamassa yössä.

Päivisin käytän Lancomen UV Expert Yeux:ia, jossa SPF 30. Aurinkosuojalliseksi silmänympärysvoiteeksi erittäin miellyttävä. Ei ärsytä, eikä ole paksua jankkia. Imeytyy suht nopeasti, mutta tekee ihon kiiltäväksi. Kosteutustehot riittävät ainakin kesällä, talvella saattaa kaivata alleen jotain tuhdimpaa voidetta.
1b M ii

Poissa Debs

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1114 : 21.09.09 - klo:23:27 »
^Saattaa olla just se. Ainakin kaverini laittoi sitä vähän joka paikkaan, mikä oli minusta hyvin epäilyttävää  ;D

Mun mielestä tuota tuotetta mainostettiinkin sellaisena jokapaikan ihme-voiteena.  :ts

Poissa Debs

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1115 : 21.09.09 - klo:23:32 »
Kuin  monella muullakin, on mulla käytössä Pirkka sy-voide. Vaikutuksia en osaa arvioida, koska se on elämäni eka sy-voide, eikä silmänympärykset ole kovin kuivat.

Nyt viime viikkoina on aina herätessä ollut silmänympärykset turvonneet ja jotenkin paineisen tuntuiset. Mietin että oisko tuo sy-voide tullut tiensä päähän, se on kuitenkin jo kevättalvella aloitettu... Taidan olla nyt pari päivää käyttämättä sitä ja katsoa, josko turvotusta ei sitten esiintyisi. Ostin tosin uudet putsaritkin tuossa, kai nekin saattaa vaikuttaa, vaikkei suoraan silmänympäryksille laittaisikaan. Muistelisin kuitenkin että turvotus alkoi jo ennen näiden käyttöönottoa.
a himottaisi tuo kehuttu Louis Widmerin sy-voide seuraavaksi, mutta Pirkka sopisi opiskelijabudjettiin paremmin...

Ei vielä oo kokemusta, mutta Dermoshopin sitä "tavallista" sy-voidetta kehutaan kovaa niiden foorumilla. Maksaa alle 6 €..

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #1116 : 14.10.09 - klo:11:34 »
Olen tainnut unohtaa kertoa Green Peoplen sy-tuotteista, mitä olen nyt käyttänyt kesästä asti. Yöksi laitettava voide on ihanan pehmoista ja täyteläistä. Se on kosteuttanut sopivasti ja ei ole aiheuttanut turvotusta tai ärsytystä. Tuote tuoksuu jonkin verran, mutta siihen tottuu ja se ei ole ainakaan minun herkkiä silmiäni ärsyttänyt. Suunnittelen ostavani tätä lisää.

Päiväkäyttöön tarkoitettu sy-geeli taasen ei oikein ole vakuuttanut. Muuten tuote on ihan jees - kevyttä, virkistävää ja nopeasti imeytyvää, mutta se rullautuu silmänalusilla peitevoiteen alla sekä meikatessa että pitkin päivää. Olen laittanut sen päälle vielä Clarinsin uv-voiteen ja siltikin rullautumista tapahtuu. Käytänkin tuon geelin pois öisin terästettynä öljyllä ja laitan aamulla tuota yöksi tarkoitettua voidetta tai Pirkan sy-voidetta. Geeliä en osta toiste.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #1117 : 14.10.09 - klo:11:54 »

Mua himottaisi tuo kehuttu Louis Widmerin sy-voide seuraavaksi, mutta Pirkka sopisi opiskelijabudjettiin paremmin...

Itseänikin hirvitti maksaa kaksikymmentä euroa tuosta Widmerin sy-voiteesta, mutta se ei ole vieläkään loppunut!

En ole ihan varma koska ostin tuon, muistaakseni vuoden 08 helmi-tai maaliskuussa.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #1118 : 15.10.09 - klo:08:46 »
Widmerin sy-voide on ihanan täyteläistä yökäyttöön, mutta ainakin itselläni turvottaa helposti, ja 30 ml purkki on tosiaan vähän liiankin riittoisaa siihen nähden, että säilyy avattuna vain 9 kk. Pikkutuubi olisi käytännöllisempi ja hygieenisempi.
1c F ii

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #1119 : 15.10.09 - klo:13:08 »
Ostin oman Widmerini kesällä -08 ja nyt alkaa olla lopuillaan. Veikkaan, että n. yhdeksi kuukaudeksi vielä riittää. Ja olen käyttänyt sitä tooodella paljon kerrallaan, jos ohje on nuppineulanpään kokoinen köntti, niin mulla menee niin paljon, että jotain toista rasvaa riittäisi koko kasvoihin melkein tuo sama määrä... Tuo siis imeytyy melko hyvin, vaikka onkin melkoisen paksua. Ja mä itse asiassa tykkään siitä sen turvottavasta vaikutuksesta, silmät näyttää aamuisin jotenkin paremmilta (laitan voidetta siis myös luomille).

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #1120 : 18.10.09 - klo:13:40 »
Mulla rupes Widmer kirvelee ihmeellisesti ja tuli myös samaan aikaan kunnon ihottumat sy-iholle. Ei ole tuon Widmerin lopettamisen jälkeen temppuilleet. Tietysti saattoi johtua muustakin kuin siitä.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #1121 : 18.10.09 - klo:17:07 »
Olisi sy-voide minunkin hankittava. Olen käyttänyt reilun vuoden Clarinsia, mutta eiköhän avattu purkki ole jo menettänyt tehonsa. Mitäköhän kannattaisi jatkossa ostaa? Minulla ei ole kuivat tai arat silmänympärykset, eikä myöskään turvonneet tai tummat. Juonteita vaan pukkaa hiljalleen. Eli tarvitsisin sellaisen hyvin kevyen voiteen tai geelin, ei mielellään silikonia tai muita.

Joku kertoi pari sivua sitten Favorasta, joka on juuri juonteille tarkoitettu. Olisiko joitain muitakin kohtuuhintaisia tiedossa? N. 15 e tai hieman yli voisin maksaa kunnollisesta.
« Viimeksi muokattu: 18.10.09 - klo:18:15 kirjoittanut kleio »
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

usagi

• Vieras
« Vastaus #1122 : 18.10.09 - klo:18:00 »
^Favoran helokkiöljysilmänympärysvoide ainakin kosteuttaa hyvin. Ite oon tykännyt siitä myös.

Ajattelin kokeilla Pirkan silmänympärysvoidetta vadelmansiemenöljyä postista odotellessa. Vadelmansiemenöljyä oon tykännyt käyttää, koska se häivyttää turvotusta. Voiteita käyttäessäni silmäluomet ovat yleensä aina turvoksissa aamuisin, ihan sama mitä se rasva on, poikkeuksena ehkä toi favora.
« Viimeksi muokattu: 18.10.09 - klo:18:02 kirjoittanut usagi »

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #1123 : 19.10.09 - klo:10:53 »
Yritin käydä kokeilemassa Favoran sy-voidetta kahdessa eri apteekissa, mutta kummassakaan ei ollu testeriä eikä näytteitä. Jäi sitten ostamatta. Sama juttu Avenen sy-voiteiden kanssa.  >:(

Widmerin geelimäisestä tykkään tosi paljon, mutta talvella se ei riitä mihinkään. Voidemainen taas on liiankin rasvanen, en voi käyttää meikin alla ja yöllä saattaa turvottaa eikä kuitenkaan tunnu kosteuttavan tarpeeksi. Korresin Eyebrightia olen käyttäänyt yhden talven, mutta sekään ei tunnu jotenkin tarpeeksi kosteuttavalta, vaikka täyteläinen onkin.

Sain tuolta onnettomalta apteekkireissulta kuitenkin purkkiin näytteen Acon Face Plus sy-voiteesta, joka vaikuttaa lupaavalta ja sopivan täyteläiseltä. Plussaa kätevästä tuubista ja kohtuullisesta hinnasta. Seuraavaksi hankintalistalla.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #1124 : 19.10.09 - klo:12:33 »
Osaako joku vertailla Cliniquen All about Eyes Rich ja Louis Widmer Eye Contour Creme -silmänymärysvoiteita? Koostumus, kosteuttavuus jne. Haulla ei oikein löytynyt vertailevia kokemuksia.