Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421033 kertaa)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1125 : 19.10.09 - klo:13:31 »
^Widmer on vielä täyteläisempi muttei oikein sovi meikin alle koska on suorastaan rasvainen ja saattaa yökäytössäkin turvottaa. All About Eyes Rich käy mulla ainakin talvikäytössä hyvin myös meikin alle ja tuntuu tosi kosteuttavalta, ei niin rasvaiselta.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #1126 : 19.10.09 - klo:13:34 »
Annoin juuri tänään Widmerin voiteen äidilleni koska tuntuu vähän turvottavalta enkä tosiaan saa ikimaailmassa käytettyä tätä loppuun 9 kk:ssa. Tuotahan voi käyttää myös kasvoilla naamion tapaan jos vaan iho kestää incin.

Roksanen kysymykseen kommentoisin että Widmer on minun makuuni selvästi rasvaisempaa/kosteuttavampaa ja jää ikäänkuin rasvana iholle kun taas Clinique imeytyy paremmin tai jättää matamman pinnan vaikka koostumus on siinäkin täyteläinen.Widmer turvottaa itselläni silmiä vähän mutta Clinique ei.

Tämän hetken ehdoton ykkönen silmänympärysvoide-rintamalla on Baborin Sensational Eyes -voide joka aidosti hoitaa ja kosteuttaa. Imeytyy hetkessä eli toimii hyvin meikin alla eikä ärsytä herkkiä silmiäni. Kosmetologi sanoi että se on ainoa voide jota hän on käyttänyt joka on toistaiseksi sopinut kaikille asiakkaille. Ainoat miinukset on kallis hinta ja purkkimuoto mutta voide kestää pienen ikuisuuden jolloin hintakaan ei ole yliammuttu.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1127 : 19.10.09 - klo:14:12 »
Olen viime aikoina rasvaillut kuivia silmänympäryksiä reippaasti apteekin voiteilla, kuten Ceridal Lipogeelillä tai Orionon Lipolanilla. Eivät ole luomet pahemmin turvonneet, ja pieni turvotus ei edes haittaa, ennemmin se kuivuuteen ja hilseilyyn verrattuna.
Mitkään kevytversiot eivät meikäläisen silmäluomille riitä, paksua sen on oltava ja rasvaista  ;D
« Viimeksi muokattu: 19.10.09 - klo:16:57 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1128 : 19.10.09 - klo:16:32 »
Baborin Sensational Eyes Effect Balm on muuten kanssa loistava, kosteuttaa hyvin ja käy myös meikin alle. Koostumus verrattavissa Cliniquen All About Eyes Richiin, tai vaikkapa Sensai Eye Contour Balmiin (joka on myös mielettömän hyvä mutta aivan sikahintainen tuote).

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #1129 : 19.10.09 - klo:16:44 »
Minkähintainen Babor on? Tykästyin Kanebon sy-voiteeseen, mutta en ikipäivänä raaskisi ostaa niin kallista tuotetta.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1130 : 19.10.09 - klo:16:52 »
^En ihan tarkkaan muista mutta veikkaisin että korkeintaan neljänkympin luokkaa, ja purkki taitaa olla 20 ml.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #1131 : 19.10.09 - klo:17:13 »
Mä käyttelen myös silmäluomille paksuja voiteita NQ:nin tavoin, pysyypähän silmäluomet kunnossa eikä näytä niin pahalta :) Saa nähdä miten kuivuu sitten, kun pakkaset tulee. Ja käytän siis ihan paksuja perusvoiteita, esim. Lipolania, Apobasen Oily Creme, Essex Salva jne...

Niin ja meikin alle myös noita paksuja voiteita käytän, mutta ohuemmin, yöksi sitten reilulla kädellä :D Päiväksi laitan aina jotain ohuempaa/kosteuttavempaa paksun voiteen alle. Ihan kätevää, kun ei tartte erikseen ostaa silmänympärysvoidetta vaan voi laittaa samaa mitä käyttää kasvoillakin.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1132 : 21.10.09 - klo:09:54 »
Mä tein kunnon löydön Tarjoustalosta. Ostin Eveline Cosmeticsin Q10 ja Oliivi sy-voiteen 7 €:lla ja oon tykännyt kovasti. Tämä kosteuttaa kivasti, on mukavan mieto ja putkilo on todella iso, 30 ml. Lisäksi sisältää suojakertoimen 15, eli päiväkäyttöön ihan passelia. :-*
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #1133 : 21.10.09 - klo:14:07 »
^ Kuulostaa mielenkiintoiselta. Jaksaisitko laittaa inciä tuosta?

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1134 : 21.10.09 - klo:15:52 »
Mä ehdin heittämään sen pahviboksin menemään, mutta silareita ei ainakaan ollut (vihaan niitä sy-voiteessa) ja mineraaliöljyjäkään ei ollut muistaakseni. En nyt mene ihan 100 varmaksi sanomaan.

Tässä kuitenkin linkki firman sivuille:

http://www.eveline.pl/pl/en_content.html
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1135 : 14.11.09 - klo:21:19 »
Jopas olen ollut yllättynyt miten sopivaa Iseree Beauty Sensitive eye contour cream (Lidlistä) on mun sy-iholle! Tuntuu kosteuttavalta ja pitää silmänympärysihon pehmeänä. Paljon parempaa tämä on ollut kuin esim. kalliimmat Helena Rubinsteinin (Prodigy) tai Dermalogican (Age smart) sy-voiteet! Levittäessä Iseree saattaa pari sekuntia ihoa kihelmöidä mutta sekin tunne tosiaan katoaa nopeasti. Kiva myös ettei tässä ole väriaineita tai hajusteita.
« Viimeksi muokattu: 14.11.09 - klo:21:21 kirjoittanut Hilippa »

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #1136 : 15.11.09 - klo:15:12 »
^ Mulla on ollut muutaman päivän käytössä aivan sama silmänympärysvoide ja oon tosi tykästynyt siihen. Tosin ei riitä yksistään mun silmänympäryksille, mun pitä laittaa tuhdimpi voide päälle (varsinkin pakkaspäivinä), mutta tuo Iseree tuntuu tosi hyvältä. Varmasti keväällä käy ihan yksinäänkin. Ja suuri plussa, ettei ole hajusteita/väriaineita ja hinta kolme euroa!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #1137 : 19.11.09 - klo:19:14 »
Mä oon kans käyttänyt kesästä asti tuota Lidlin sy-voidetta. Ihan hyvän tuntuinen, vaikkei se mitään ihmeitä ole tehnyt, jos ei kyllä huonoakaan.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #1138 : 11.02.10 - klo:22:02 »
Tilasin eilen Zia Natural Skincaren Dual Protection Eye Creamin. Tämä kuuluu johonkin miehille tarkoitettuun sarjaan, mutta eipä estä kokeilemasta. Kiinnostuin tästä, koska tarvitsisin aurinkosuojallisen silmänympärysvoiteen ja tässä olisi SPF 15. Lisäksi se on saanut Paula's Pick -merkinnän. Toivottavasti tämä käy meikin alle, se on yhtä tärkeä kriteeri kesäkäyttöön tulevalle silmänympärysvoiteelle kuin suojakerroinkin. Eli pitäisi olla melko hyvin imeytyvä ja mahdollisimman vähän rullautuva. Toivoa on, sillä yleensä miesten tuotteista vissiin tehdään mahdollisimman tahmattomia, kun eivät tuppaa tykkäämään tuotteista, jotka jotenkin tuntuvat iholla. Kokeilu on onneksi suhteellisen halpa, iHerbistä alle kymmenellä eurolla. Onko kenelläkään tästä kokemuksia?

Poissa Sprite

• HAIRahtanut
« Vastaus #1139 : 15.02.10 - klo:17:11 »
Onkohan kukaan muu ostanut Lumenen herkälle silmänympärysiholle tarkoitettua Sensitive Touch Comforting Eye Creamia? Jos on, niin oliko teidänkin pakkauksessa tuote pakattu niin, että pakkauksen toinen puoli on jätetty tyhjäksi puoleksi väliseinämällä? Oudosti pakattu tuote, herättää heti kysymyksen että pitikö siinä paketissa olla mukana jotain muutakin sillä väliseinämän toisella puolen. Luin pakkauksen etiketit yms, eikä siinä ollut mainintaa muusta tuotteesta kuin tuosta silmänympärysvoiteesta.
Hyvä sy-voide herkälle silmänympärysiholle, tuntuu mieluisalta, yksi ihan niitä harvoja joita olen kokeillut eikä ole tehnyt mitään herkkyysoireita silmänympärysiholle.