Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421101 kertaa)

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1140 : 15.02.10 - klo:17:22 »
^
Sensitive -linjan seerumi on myös pakattu kuvaillemallasi tavalla. Jonkin aikaa sitten Aamulehdessäkin tentattiin Lumenea noista pakkauskokojen/ tilankäytön tarpeellisuudesta. :)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
« Vastaus #1141 : 15.02.10 - klo:17:30 »
Itsellä on Artic Aqua-silmänympärysgeeli ja sekin oli pakattu samalla lailla. Turhaa pahvin tuhlausta mielestäni : (

Poissa Sprite

• HAIRahtanut
« Vastaus #1142 : 15.02.10 - klo:17:51 »
Kiitos tiedoista, aika jännää pakkausmateriaalin käyttöä tosiaan.. No ehkä sillä turhalla tilalla täytetyllä pakkauksella houkutellaan ostamaan isommalta näyttävää tuotetta. "Ei täällä mitään 15 ml:n miniputkiloa ole..."  :D

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #1143 : 15.02.10 - klo:19:01 »
^ Monet putkilot on pakattu just noin, esim juuri ostamani ranskalainen sy-voide. Varmaan samankokoiseen pakkaukseen menee joku isompikin tuote ja ei ole konetta tekemään pienempää.

Les soins bio plante system on mainitsemani voide tai oikeammin geeli. Varsin kivasti imeytyy kunhan en aivan heti ala silmiä meikkaamaan, silloin tahtoo hieman rullaantua. Virkistää aamusilmiä jonkin verran, mutta taidan nimenomaiseen tarkoitukseen ostaa Vichyn stick-mallisen sy-voiteen/puikon.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #1144 : 24.02.10 - klo:15:23 »
Zia Natural Skincare, Men, Dual Protection Eye Cream, SPF 15, 1 oz (30 g)

Silmänympärysvoidetta kokeilin heti ja vaikuttaa tosi lupaavalta. Haussa oli siis aurinkosuojavoide, joka sopisi silmänympäryksille ja nimenomaan meikin alle. Erittäin tummien silmänalusten vuoksi joudun käyttämään aina jämäköitä peiteaineita ja kesäisin meikin alla rullautuvat ja juonteisiin kasaantuvat aurinkovoiteet ovat olleet ongelmani. Tämä Zia Naturalin voide tuntuu ainakin imeytyvän tosi hyvin, joten toivoa on saada tästä luottotuote kesäksi.

Käyttökokemusta tästä vain parilta päivältä, mutta jo nyt voin kertoa, ettei tästä ole meikin alle käytettäväksi silmänympärysvoiteeksi. Tämän tuotteen voidepohja imeytyy todella hyvin saman tien ihoon ja jättää mattaisen pinnan. Aurinkofiltteri on ilmeisesti kuitenkin lähinnä fysikaalinen, jää kuivaksi irtokalvoksi silmänympäryksille ja jos ihoon kohdistuu minkäänlaista mekaanista rasitusta (esim. peiteaineen levitys siveltimellä silmänalusille), lähtee filtteri irtoamaan pienen pieninä murusina. Muruset saa toki siistittyä pois, mutta siinä menee auringolta suojaavuuskin. Murustumisen voi välttää laittamalla voidetta todella ohuelti, mutta silloin auringolta suojaavuus kärsii jälleen.  Meikkikään ei pysy tämän päällä hyvin kunnollisesta puuteroinnista huolimatta, peiteaine kerääntyy todella rumasti juonteisiin päivän mittaan.

Sinänsä tämä saattaa olla hyvä aurinkosuojallinen silmänympärysvoide, mutta ei tosiaan sovi meikin alle. Eikä tietysti periaatteessa ole tarkoituskaan, koska tämähän on miehille tarkoitetusta ihonhoitolinjasta. Toisaalta en ymmärrä, miksi on niin vaikeaa tehdä hyvä meikin alle soveltuva aurinkosuojallinen silmänympärysvoide, koska esim. MACin Studio Fix Fluidissa on spf 15 ja se imeytyy ja pysyy mattana todella hyvin eikä tunnu yhtään aurinkosuojalliselta tuotteelta. Siinä vaan ei ole tarpeeksi peittoa silmänalusilleni.

Olisiko kellään suositella jotain aurinkosuojatuotetta kaipaamaani tarkoitukseen? Alan olla epätoivoinen. Kunpa kesälläkin pärjäisi Cliniquen All About Eyes Richilla, olisin ikionnellinen...

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #1145 : 24.02.10 - klo:17:04 »
Hankin maanantaina Shiseidon aurinkosuojasarjasta silmänympärysvoiteen, SPF 25. En uskalla vielä pitää suuria juhlia tän johdosta, mutta näin kahden päivän käytön perusteella tähän menee ihan hyvin meikki päälle. Laitoin aika reilustikin silmien alle ja sipaisin myös kulmaluulle, ja ainakin Rubinsteinin Magic Concealer ja Lolon mineraalipohja levittyivät silmänalusille oikein hyvin.

Kosteuttavista ominaisuuksista en uskalla antaa lausuntoja, omaan silmään ainesosat näyttää hyviltä. Voin naputella INCIn kunhan ehdin, niin jokainen voi tutkia sitä itse. Hintaa tuolla oli Sokoksella 36e/15ml. Pakattu tuubiin.

edit: INCI paikallaan.
« Viimeksi muokattu: 24.02.10 - klo:17:19 kirjoittanut kraula »
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1146 : 24.02.10 - klo:21:28 »
Olisiko kellään suositella jotain aurinkosuojatuotetta kaipaamaani tarkoitukseen? Alan olla epätoivoinen. Kunpa kesälläkin pärjäisi Cliniquen All About Eyes Richilla, olisin ikionnellinen...
Harmi että toi kokeilemasi iHerbin voide oli huonoa, ehdin jo kiinnostua :) Mua vähän houkuttais Diorin HydrAction, mansikkalassa ois nyt alessa ja käsittääkseni ton tuotteen valmistus lopetetaan. Pitää vaan käydä hakemassa testeri ennen jostain.. Niin pitkään olen sitä halunnut kun kuullut kehuja, nyt ois kai aika toimia :D Dermalogican Total Eye Caressa on myöskin aurinkosuoja ja mielestäni sopi ihan hyvin meikin alle. Sen saa jerseybeautycompanystä vajaalla 30€:lla.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #1147 : 24.02.10 - klo:22:45 »
Mä tein kunnon löydön Tarjoustalosta. Ostin Eveline Cosmeticsin Q10 ja Oliivi sy-voiteen 7 €:lla ja oon tykännyt kovasti. Tämä kosteuttaa kivasti, on mukavan mieto ja putkilo on todella iso, 30 ml. Lisäksi sisältää suojakertoimen 15, eli päiväkäyttöön ihan passelia. :-*

Ostin tuon myös ja tykkään kovasti. Imeytyy hyvin ja kosteuttaa. Meikkikin levittyy päälle hyvin. Eikä tosiaan sisällä silikonia eikä mineraaliöljyä   :ts

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1148 : 07.03.10 - klo:14:44 »
Mä ostin Kicksistä tän:

http://www.kicksbeauty.fi/ihonhoito/kicks_suosittelee/eyliplex/

Aika hauska tuote itseasiassa. Toi yövoide on kivan kosteuttava ja sellainen runsaan tuntuinen ja päivävoide on semmonen raikastava. Sinänsä mun mustat silmänaluset eivät kyllä ainakaan tosta ole minnekään muuttuneet, enkä kyllä olettanutkaan sellaista ;D Ei sille mitään voi, että on kalpea ja verisuonet kajastavat läpi... Mutta noin idiksenä ihan kiva ja mä tykkään tosta tuotteesta.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #1149 : 07.03.10 - klo:21:29 »
^ Loistoidea, mutta MIKSI päiväksi tarkoitetussa silmänympärysvoiteessa ei ole suojakerrointa! Se olisi varmaan tärkein päivä- ja yövoiteen erottava juttu sen lisäksi, että päivävoiteessa olisi huomioitu soveltuvuus meikin alle.

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #1150 : 07.03.10 - klo:23:34 »
Minullakin on käytössä tuo aikaisemminkin mainittu Lidlin Iseree-merkkinen sy-voide ja kun googletin, sain melko mielenkiintoisia tuloksia, mm. tällaisia:

"Ainakin Lidlin silmänympärysvoide on ollut jossain (olikohan Hesarin) testissä muiden kanssa ja pärjäsi loistavasti!"

"Lidlistä saa Iseree-merkkistä kauneudenhoitosarjaa. Kofeiinia sisältävä, virkistävä silmänympärysvoide on voittanut Suomessa tehdyssä sokkotestissä kaiken maailman Chanelit, Cliniquet ja Lumenet. Ei sisällä hajusteita, silikonia, mineraaliöljyjä eikä väriaineita. Hinta?

2,99! Eli kaksi euroa ja yhdeksänkymmentäyhdeksän senttiä."

Molemmat elleistä.
1a F ii

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #1151 : 08.03.10 - klo:21:16 »
Mä oon käyttänyt kesästä asti tuota Lidlin sy-voidetta. En ole huomannut sen tekevän mitään, mut olenpahan käytellyt, kun ilmankaan en osaa olla. Nyt ostin kehutun Pirkan, kun olen kyllästynyt tuohon Isereehen. Pirkka on ainakin poikkeuksellisen mukavan tuntuinen koostumukseltaan, ihanan pehmeän voidemainen. Katsotaan mihin siitä on.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #1152 : 08.03.10 - klo:22:17 »
Mulla on tuo Lidlin voide enkä ole sitä pystynyt pitkäaikaisesti käyttämään, ainakin mulla ärsyttää ihoa ja saa silmät vetistämään.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1153 : 06.04.10 - klo:10:39 »
Mä tein kunnon löydön Tarjoustalosta. Ostin Eveline Cosmeticsin Q10 ja Oliivi sy-voiteen 7 €:lla ja oon tykännyt kovasti. Tämä kosteuttaa kivasti, on mukavan mieto ja putkilo on todella iso, 30 ml. Lisäksi sisältää suojakertoimen 15, eli päiväkäyttöön ihan passelia. :-*
Ostin tuon myös ja tykkään kovasti. Imeytyy hyvin ja kosteuttaa. Meikkikin levittyy päälle hyvin. Eikä tosiaan sisällä silikonia eikä mineraaliöljyä   :ts
Mä ostin tämän myös. Valitettavasti saa silmäni vuotamaan, ne on tosi herkät melkein kaikelle eikä sitä voi ennustaa mitenkään mikä yllyttää tota kyynelehtimistä... Harmi. Eli jos jotakuta toi kiinnostaa, myisin omani mielelläni pois, kaks kertaa kokeiltu.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #1154 : 06.04.10 - klo:11:05 »
Mä ostin tämän myös. Valitettavasti saa silmäni vuotamaan, ne on tosi herkät melkein kaikelle eikä sitä voi ennustaa mitenkään mikä yllyttää tota kyynelehtimistä...

Pistetäänhän putkeen kokemuksia. Eli itse olen käyttänyt tätä Evelinen tuotetta koko talven, ja olen ihan tyytyväinen. En suorastaan innosta hypi, mutta eipä ole mitään moittimistakaan. Silikonittomuus ja mineraaliöljyttömyys on hyvä juttu, samoin sopiva suojakerroin. Kevyt, tuoksuton, meikki levittyy hyvin päälle.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v