Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421433 kertaa)

Poissa garme

• HAIRahtanut
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1155 : 07.04.10 - klo:14:58 »
Mullakin on Eveline. Koostumus on mun makuun ehkä vähän jotenkin limainen, mutta se ei juurikaan haittaa kun kyse on vaan silmänympäryksistä. Toi on ollut sen verran vähän aikaa käytössä etten osaa mitenkään kummemmin sanoa kommentteja siitä, ei ole negatiivista mutta en nyt ole ihastunutkaan. Suojakertoimen ja halvan hinnan takia kuitenkin voisin ostaa uudestaan hyvinkin. Puteli on iso, mutta en tiedä kuinka riittoisaa tuo silti on, ainakin mulla tulee liikaa tavaraa aina kerralla tuosta.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #1156 : 08.04.10 - klo:07:08 »
Osaako kukaan tuohon evelineen tykästynyt sanoa, miten käyttäytyy mineraalipeiteaineen kanssa?
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #1157 : 08.04.10 - klo:07:24 »
^ Minä käytän mineraalimeikkipuuteria ja se ainakin toimii mainiosti, levittyy kauniisti ja pysyy hyvin. En tiedä sitten muista peiteaineista, niitä varmaan tarkoitit.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #1158 : 08.04.10 - klo:07:32 »
^Kiitoksia vastauksesta!
Lupaavalta vaikuttaisi, pitänee hankkia tuo kunhan saisin edes toisen nykyisistä voiteista loppumaan ensin.

Tarkoitin siis Meowin undereye concealeria, jonka oon aikeissa hankkia nyt kun oon flirttaillut noitten mineraalisamplejen kanssa, mutta luulisi, että jos puuterimaiset tuotteet tuon päällä ylipäänsä toimivat niin luulisi senkin toimivan.  :)
1cFii
Sikses iha nätti naine.

peach

• Vieras
« Vastaus #1159 : 08.04.10 - klo:22:04 »
Itse käytän dermalogican silmänympärysvoidetta, joka oli kyllä kallista, mutta tepsii kyllä minulle erinomaisesti. Levittyy hyvin ja tuubista ei tule liikaa, mikäli sitä osaa vain puristaa oikein. Meni kauan löytää oikeanlaista tuotetta, perinteiset kaupan tuotteet eivät auttaneet todella kuiviin silmänalusiin yhtään  :-\

Poissa marenki

• Tukkaguru
« Vastaus #1160 : 10.04.10 - klo:21:12 »
Otin vuoden alusta käyttöön Weledan Ruusu-sarja sy-voiteen. Voide on sinällänsä ollut kiva, imeytyy ja kosteuttaa, mutta silti en jotenkin ole siihen tyytyväinen. Käytin aiemmin 1,5 vuotta Korresin sy-voidetta ja ihan kuin mun silmänympärykset ois nyt viime aikoina rupsahtaneet ja epäilen, että toi Weledan voide ei riittäiskään mulle. Toisaalta olen itkenyt ihan liikaa viimesen 1,5 vuoden aikana, joten rupsahtaminen liittynee siihen aika vahvasti.

Tämä rupsahtaminen on siis jonkinlaista silmänynpärysten "löllöyttä", semmosta turpeutta ja lisääntyneitä juonteita alaluomilla. Silmänympärykset ovat myös omasta mielestä tummentuneet (sisäkulmista).

Onko ehdotuksia mitä kokeilisin seuraavaksi? Mulla on aika herkät silmät ja vetistävät joistakin voiteista reilusti.

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #1161 : 10.04.10 - klo:21:27 »

^Mä en käytä varsinaista silmänympärysvoidetta, vaan laitan kasvoille ennen kosteusvoidetta aloe vera-geeliä ja iherbistä tilattua Now Foodsin hyaluronihapposeerumia, josta löytyy paljon hyviä kokemuksia iherb-ketjusta. Mulla tuo ainakin rauhoittaa ihoa. Toinen iherb-vinkki (juu oon just selannut tuota ketjua :D) on DermaE:n Hyaluronic & Pycnogel Eye Creme, jota ainakin herkkäihoinen Nea kehui ja sopii kuulemma meikin alle myös.
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa serene

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1162 : 23.04.10 - klo:13:52 »
olen nyt kaksi päivää (4käyttökertaa) pistänyt pirkan silmänympärysvoide Q10:tta ja on kyllä yllättävän hyvää! kosteuttaa tosi hyvin ja ei tarvitse pistää tosiaankaan paljoa.
Olen ennen ollut harras nivean antiwrinkle Q10 plus tuotteen käyttäjä ja huomannut että se ei kosteuta paljoa ja joudun aina pistämään vähän liikaa kuin olen ajatellut tarvitsemani että silmänympärykset jäävät kosteutetun oloisiksi.

En olisi koskaan ostanut tuota pirkan tuotetta, mutta kun äiti antoi niin pakkohan sitä oli kokeilla. suosittelen :)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #1163 : 23.04.10 - klo:14:27 »
^ Mä pidän tuosta Pirkka Q10-voiteesta kovasti! Rainbow on myös ihan ok, mutta kevyempää. On myös välillä ottanut tipan sekaan jotain öljyjä, esim luumunsiemen, mutta viime aikoina hyaluroniseerumia, jota ei sinänsä ole tarkoitettu sy-alueelle. Kun Pirkka vähän aikaa sitten loppui, niin en ole jaksanut ( ::)) ostaa uutta vaan olen käytellyt varovasti pelkkää tuota hyal.seerumia. Mukavasti toimii. Mulla ei mitään hurjia juonteita ole ehtinyt syntyä vaikka ikää jo onkin kertynyt reippaasti yli 30, mutta huomaan että tuo seerumi kyllä vähän on tasoittanut sy-ihoa.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #1164 : 01.05.10 - klo:13:32 »
Mun uusi suosikki sy-voide on Kiehlsin avocado eye treatment. Aivan ihanaa tavaraa. Oon käyttäny ennen mm. Cliniquen all about eyes richiä ja iha normi all about eyesiä sekä Louis Widmerin sy-voidetta, mutta tämä menee kyllä noiden edelle. Todella paksua ja erittäin riittoisaa  :ts
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa keijukainen

• Tukkaguru
« Vastaus #1165 : 01.05.10 - klo:14:25 »
..hyaluroniseerumia, jota ei sinänsä ole tarkoitettu sy-alueelle.

Miksei tuota ole tarkoitettu sy-alueelle kyselee yksi joka käyttää tuota joka ilta sy-alueella :D
Hiukset: 1b M ii, punainen polkka. Hiuskuva

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1166 : 10.05.10 - klo:09:51 »
Garnierilta on tullut uusi silmänympärystuote. Roll-on metallisella pallopäällä ja tuotteesta on kaksi versiota, joista toisessa on pigmenttiä tummien silmänalusten peittoon. Tuotteen myös luvataan laskevan turvotusta silmanalusilla.

Olen nyt parina aamuna käyttänyt tuota värillistä versiota. Vähän säikähdin aika oranssia sävyä, mutta se sulautui kyllä yllättävän hyvin ihon sävyyn. Pieneen turvotukseen tuote tuntuu tepsivän aika hyvin. Meikkaamattomina päivinä varmasti kiva tuote, kun kirkastaa katsetta ja peittää hieman silmanalusia. Toisaalta meikki levittyy tähän päälle oikein hyvin. Koska tämä tuote on tosi kevyttä, olen taputellut päälle vielä toista silmänympärysvoidetta.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #1167 : 10.05.10 - klo:11:17 »
..hyaluroniseerumia, jota ei sinänsä ole tarkoitettu sy-alueelle.

Miksei tuota ole tarkoitettu sy-alueelle kyselee yksi joka käyttää tuota joka ilta sy-alueella :D

Sori, multa oli jäänyt tämä huomaamatta! Mun sanavalinta oli näemmä vähän huono; ei sitä kiellettykään tietty ole, jos nyt varoitettu kyllä ettei silmään saa mennä yhtään, mutta itsekin varovaisesti levitän enkä laita kovin lähelle silmää muutenkaan.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #1168 : 10.05.10 - klo:12:01 »
^ Sori, jos puutun asiaan, joka ei sinänsä mulle kuulu, mutta jo pitkään hyaluronihappopitoisia silmätippoja käyttäneenä haluan vain muistuttaa, että hyaluronihappo itsessään ei ole  pahasta silmille. Sen sijaan harvan silmät tykkäävät mistään iholle tarkoitetusta seerumista / voiteesta niiden sisältämien ainesosien kombosta johtuen. Näin ainakin olen uskotellut itselleni. Korjatkaa, jos olen väärässä.  :)

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #1169 : 10.05.10 - klo:12:36 »
^ Ei turha kommentti lainkaan; hyaluronihaposta on moneksi, mutta tosiaan nyt vielä selvennän sen verran että puhuin tässä hyaluronihapposeerumista (tarkalleen ottaen tämä tuote: Source Naturals, Skin Eternal, Hyaluronic Serum), joka on siis monen eri aineen kombo.