Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421006 kertaa)

Poissa Herya

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1170 : 21.06.10 - klo:13:58 »
Höh ei toi Eveline cosmeticin oliivisarjan sy-voide tunnu enään niin hyvältä. Jättää kiristävän tunteen silmänympärysiholle vaikka alkuun tuntui tosi kosteuttavalta. Tuubissa olisi vaikka kuinka paljon tavaraa vielä, mut taitaa jäädä käyttämättä tai ainakin pidän taukoa. Harmittaa kun sisälsi aurinkosuojankin  :-\

Ostin Rainbow:n sy-voiteen ja näin alkuun tuntuu kovin lirulta ja siksi epäilyttää ettei kosteuttais tarpeeksi. Täytyy ehkä jatkaa vielä testailuja. Sanoiko joku muuten että tuo maksaisi 3,90e? Ostin omani prismasta 2,95e, eikä ollut edes tarjouksessa.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1171 : 21.06.10 - klo:14:18 »
^ Olin muuten huomaavinani vähän samaa tuon Evelinen oliivi sy-voiteen suhteen. Eli tuntui aluksi toimivan tosi hyvin, mutta pikkuhiljaa tuntui kuin teho olisi jotenkin heikentynyt.  ??? Nyt vaihdoin kesäksi Biothermiin jossa sk 30 ja kokeilen tuota Evelineä varmaan taas lähempänä syksyä.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #1172 : 28.06.10 - klo:23:13 »
Ostin tänään kakkos sy-voiteeksi Pirkan Q10. Ensimmäisen kerran perusteella vaikuttaa juuri sellaiselta kuin oletinkin. Ihan ok:lta peruskosteuttajalta. Mukavan paksua kun vertaa esim Rainbow:n hirvittävään liruun. Mieli tekis koittaa Herbinan sensitive sy-voidetta, mutta tällä kertaa Pirkan halvempi hinta vei voitoin. ENkä nyt usko, että noiden välillä mitään kovin radikaalia eroa on.
Toinen hankinta on Vichyn Neovadiol contours for lips and eyes. Olen muutamia kertoja käyttänyt sitä ja ilmeisesti pitäisi hälventää pieniä juonteita yms. En ole yllättäen mitään sellaista huomannut  ;D Mutta ei ehkä tunnu niin kovin kosteuttav ;Dlta jos vertaa tuohonpaljon halvempaan pirkkaan. Mutta laitan tuosta vaikka lisää kokemuksia kunhan olen käyttänyt hiukan pidempään.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1173 : 28.06.10 - klo:23:26 »
Höh ei toi Eveline cosmeticin oliivisarjan sy-voide tunnu enään niin hyvältä. Jättää kiristävän tunteen silmänympärysiholle vaikka alkuun tuntui tosi kosteuttavalta. Tuubissa olisi vaikka kuinka paljon tavaraa vielä, mut taitaa jäädä käyttämättä tai ainakin pidän taukoa. Harmittaa kun sisälsi aurinkosuojankin  :-\

Mulla taas tuo Eveline toimii ihan moitteetta. Käytän sitä aina päivisin ja sitten yöksi Jasonin C-sarjan silmänympärysgeeliä ja välillä öljyä tai ihan perusvoidetta. Oon nyt käyttänyt tuota Evelineä lokakuusta saakka, enkä voi valittaa, ihan nappituote.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Kikka

• Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #1174 : 30.08.10 - klo:10:25 »
Osui silmään Emotionissa uusi HighTech Cosmetics - ihonhoitosarja, johon kuuluu myös mm. Instant Volume Lip Gloss -huulikiilto. Enemmän mua kuitenkin kiinnostaa sarjan Instant Puffiness & Dark Circle Reducer -hoitoneste, jonka pitäisi vähentää turvotusta ja tummuutta silmänympärysiholla. Toinen, joka kiinnostaa on Instant Eyelid Lift -silmänympärysvoide, kohottava ja kiinteyttävä erikoisvoide silmäluomille.
Molempien tuotteiden hinta oli n. 40 e, joten mieluusti kuulisin, jos jollakin vaan olisi jo näistä jotain kokemuksia. Jos jollakin edes vähän olisi toiminut, voisin vaikka tuon verran sijoittaakin silmäpussien poissaamiseksi. :)

Lisää tuotteista: http://www.hightechcosmetics.com/
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1175 : 30.08.10 - klo:19:13 »
^ Olin muuten huomaavinani vähän samaa tuon Evelinen oliivi sy-voiteen suhteen. Eli tuntui aluksi toimivan tosi hyvin, mutta pikkuhiljaa tuntui kuin teho olisi jotenkin heikentynyt.  ??? Nyt vaihdoin kesäksi Biothermiin jossa sk 30 ja kokeilen tuota Evelineä varmaan taas lähempänä syksyä.

Nyt on taas kohta viikon verran ollut tuo Evelinen sy-voide päiväkäytössä ja toimii jälleen hyvin. Saa nähdä jatkuuko näin vai kyllästyykö minun silmät taas jotenkin tähän. Toivottavasti ei, koska on kyllä sen verran riittoisa tuote, että tällä mentäisiin aika pitkään ::) Sy-voiteiden käyttö tuntuu kyllä usein aikamoiselta ikuisuusprojektilta. Yökäytössä on ollut jo pienen iäisyyden Louis Widmer ja tuntuu ettei se kulu ikinä. Se on kyllä hyvä voide, muttei täydellinen ja olisi ihan kiva päästä joskus taas kokeilemaan uuttakin.
1bMii, vaalennettu.

Strix

• Vieras
« Vastaus #1176 : 30.08.10 - klo:19:29 »
Olen hyvilläni käyttänyt Annemarie Brolind silmänympärysvoidetta kun sitä ilmaiseksi olen pari näytettä saanut iHerb tilausten yhteydessä. Hyvää tavaraa, inci miellyttävä ja kevyt voide.
En usko silti ostavani uudestaan kun yksi 30ml paketti maksaa vajaan kaksikymppiä. Olen muutoin todella laiska laittamaan silmänympärysvoiteita. Huomannut että paras lääke niihin on riittävä uni ja vesi, jos jotain olen laittanut niin hieman aloe vera geeliä.

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #1177 : 31.08.10 - klo:11:05 »
Mä olen ilokseni huomannut, että suosikkiani, Lumenen Arctic aqua-silmänympärysvoidetta on alelaareissa vitosella. Taisi pakkaus muuttua koko sarjassa, ja vanhalla kuosilla olevia myydään nyt pois. On normihintaisenakin kivan edullista, ja kohtaa mun vaatimukset täysin: Mä haluan kunnon kosteutusta, muita tehoja ei tarvitse olla. Geelikoostumuksesta plussaa, sillä aina toisinaan turvottaa tai pussittaa sen verran.

Alesta bongasin myös Lumenen c-vitamiinisarjan silmänympärysseerumin, jossa on sellainen rullapää. Vähän se kihelmöi, mutta ei kauaa. Pitäisi heittää jääkaappiin, että voisi sitä aamuisin vedellä raikastavana varsinaisen voiteen alle. :) Hintaa oli paikallisessa Tokmanni-ketjun liikkeessä kolme euroa. :)
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1178 : 03.09.10 - klo:22:08 »
Kesällä tuli muutamia sy-voidesampleja käytettyä pois:

Skinfood gold caviar lifting eye serum: mielikuva tästä oli ylellisen paksu ja täyteläinen voide, mutta koostumus olikin melko löysä (samankaltainen kuin esim. hullunhalvassa Daily sy-voiteessa). Imeytyminen kesti todella pitkään, vaikka miten seerumia taputtelin sy-iholle. Ei minusta hankinnan arvoista.

Skinfood salmon brightening eye serum: koostumus on paksuudeltaan/ohuudeltaan hyvin samankaltainen kuin yllä mainitussa, mutta Salmon sy-seerumissa on hieman silikonisempi tuntuma. (INCIstä en pysty sanomaan mitään). Tämä myös imeytyi nopeammin.

Black rasberry eye cream: paksuin näistä sy-voiteista. Myös kaikista pahimman hajuinen (sellainen tympeä haju). Tämän imeytymisessä ei ollut mitään ongelmaa ja tuntui itselleni riittävän kosteuttavalta. Jos vaan tuoksu olisi parempi niin tätähän voisin vaikka ostaa.

-------------------------------------------------------------------

Puolestaan vakituisessa käytössä mulla on ollut keväästä asti täysikokoinen Estee Lauder advanced night repair sy-voide. Kesällä se on oli ihan riittävän kevyt mutta nyt äkisti kylmenneen ilman takia sy-iho tuntuu kaipaavan jotain paksumpaa voidetta. Kaapista siis on kaivettu näytetuubi Murad renewing eye creamista. Alunperinhän halusin tätä säästellä talveen kun tämä tuntuu niin ihanalta, mutta kyllä silmänympärykset kiittää jo nyt kun otin tämän aiottua aiemmin jo käyttöön... :)

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #1179 : 04.09.10 - klo:15:13 »
Alesta bongasin myös Lumenen c-vitamiinisarjan silmänympärysseerumin, jossa on sellainen rullapää. Vähän se kihelmöi, mutta ei kauaa. Pitäisi heittää jääkaappiin, että voisi sitä aamuisin vedellä raikastavana varsinaisen voiteen alle. :) Hintaa oli paikallisessa Tokmanni-ketjun liikkeessä kolme euroa. :)

En voi uskoa maksaneeni kuukausi sitten tuosta samasta 20€.. :( Ei kyllä mikään ihmeellinen tuote mielestäni ole, joten etsintä jatkuu. Toisaalta harkitsen jonkun ryppyvoiteen ostamista, jota voisin käyttää sitten vain silmänalusille. ;D

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1180 : 06.09.10 - klo:09:47 »
Kokeilin pitkästä aikaa silmänympärysrasvaa ja täytyy todeta ettei ainakaan tämä tapaus ollut mitenkään erikoinen. Kyseessä siis Vichyn NeOvadiol Contours, jota ilmeisesti voi käyttää myös huulien ympärysiholla. Voide kosteutti ihan hyvin, mutta jotenkin odotin virkistävää tulosta kun kerran sisältää kofeiiniakin (kahviassosiaatio  ;D ). Voide ei tietenkään tehnyt yhtikäs mitään muuta kuin vain kosteutti ja saman tuloksen saa millä tahansa halpisrasvallakin aikaan. Omasta mielestäni siis hyödytön ja turha tuote.  :(

Silmämeikin alla olen viime aikoina silloin tällöin käyttänyt veljen hylkäämää miesten Lorkun Hydra Energetic anti-fague silmänympärysvoidetta. Tämäkään ei sinänsä tee mitään ihmeellisyyksiä, mutta on sen verran silikonista mössöä että sopii hyvin pohjustajaksi kuivemmille luomille  ;)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #1181 : 06.09.10 - klo:15:54 »
Mäkin oon sitä kokeillu ja on itseasiassa vieläkin sitä kaapissa, mutta ei tosiaan tee oikein mitään. Ei missään nimessä kannata ainakaan suomen hinnoilla ostaa.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #1182 : 07.09.10 - klo:15:34 »
Mulla on nyt ollut jo useamman kuukauden käytössä Vichyn Liftactiv CxP Yeux ja tämä on kyllä ollut aivan huippu! Mulla ei ole mitenkään erityisen kuiva silmänympärysiho, joten kosteustehoja en oikein osaa arvioida, mutta silmät ärtyvät voiteista herkästi ja etenkin alaluomella on useita hienoisia ryppyjä. Tämä häivyttää nuo pienet rypyt, freesaa ihoa (iho vaan näyttää paremmin voivalle sävyltään, myös ilman voidetta), eikä ärsytä silmiä. Sopii hyvin myös meikin alle. Plussaa esteettisesti miellyttävästä ja hygieenisesta pakkauksesta.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #1183 : 08.09.10 - klo:00:27 »
Mun pitäisi löytää nyt uusi sy- voide  :( Olen tähän asti käytellyt Louis Widmerin huippuihanaa sy- voidetta, siis ihan sitä voidevoidetta, en geeliä. Se on toiminut tosi hyvin ja pelastanut sy- ihoni hilseeltä. Mun luomet siis kuivuu ihan kunnolla ja ne vaatii jotain paksua, täyteläistä voidetta. Mikään muu sy- voide ei ole ennen riittänyt vaan olen aiemmin käyttänyt paksua kasvovoidetta silmänympäryksillekin.

Mutta tosiaan, tänään mun oli pakko mennä tutkimaan tuon Louis Widmerin inciä. Kyllä mä olen jo pitkään tiennyt, että se sisältää varmasti jotain pahiksia, mutta olen vaan sulkenut silmäni ja ollut ajattelematta asiaa.

Mikä olisi paksu ja tooosi kosteuttava (Saa olla rasvainenkin) sy- voide? Se ei saisi sisältää mineraaliöljyjä eikä parabeeneja, eikä mieluusti oikein silikoniakaan. Mahtaako tämmöistä edes löytyä...  :( Mulle on tulossa nyt iherbistä aloe vera- geeliä ja sheavoita joten mahdollisesti kokeilen noitakin silmänympäryksille.

Onko täällä muita joilla on riesana tosi kuivat luomet? Miten te hoidatte kosteutuksen?

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #1184 : 08.09.10 - klo:08:17 »
^
Mulla on melkein aina samat suositukset kun en pitkään aikaan ole tuotteita vaihdellut  ::) Mulla luomet kuivuu, jos en mitään niihin laita eli muuttuu röpelöksi ja silmänaluset hilseilee. Pirkan lastenvoide toimii tosi hyvin silmänalusilla ja silmämeikin allakin toimii eli meikit kestää hyvin. Pitää vain ennen luomarin levitystä muistaa "tasoittaa" rasva luomivaosta ettei jää luomiväriraitaa. Omasta mielestä kosteuttaa hyvin eikä luomet ei jää rasvaisiksi. Mulla ei luomet tosin rasvoitu päivän mittaan pahasti eli en mitään pohjustajia yleensä käytä kosteusvoiteen lisäksi. Ei sisällä mineraaliöljyä, parabeeneja eikä silikoniakaan. Kalliimmista merkeistä muistaakseni Cliniquen all about eyes oli ihan hyvä, mutta kuivaihoiselle aika turha tuote, jos on muutenkin vastaavaa rasvaa kaapissa.