Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421094 kertaa)

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1185 : 08.09.10 - klo:10:39 »
^Mulla onkin Lastenvoide ollut jo pitkään käytössä :) Kesän ajan se on riittänytkin myös silmille, mutta nyt kun ilma alkaa kuivumaan, tarvitsen jotain tuhdimpaa. Mutta ehdottomasti Lastenvoide on ihan huipputuote ;)

Laitoin yöksi luomille Lastenvoiteen lisäksi ohuelti pellavansiemenöljyä ja kylläpä tuntuu iho pehmoiselta! Ehkäpä jatkan näitä öljykokeiluja :)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1186 : 08.09.10 - klo:10:42 »
Mä oon laittanut pienen tuoksukaupan kariteöljyä sy-iholle, jos on ollut oikein kuiva iho. Ei onneksi jatkuvasti ole. Viimeisimpänä tuttavuutena mulla on Derma E:n Hyaluronic & Pycnogenol Eye Creme, joka on hajusteeton, kevyehkö voide ja kosteuttaa ja heleyttää ihan kunnolla. Plussaa myös tuubipakkauksesta. Hintaa tällä oli alle kymppi iHerbissä.

Olen käyttänyt tuota Derma E:tä nyt yöksi ja edelleen Evelineä päiväksi, kun siinä on 15 suojakerroin ja tällä kombolla mulla on pysynyt sy-iho tosi hyvässä kunnossa.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #1187 : 08.09.10 - klo:11:21 »
^Kiitos vinkistä, täytyy laittaa muistiin toi Derma- E!

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #1188 : 08.09.10 - klo:15:14 »
Ostin tuossa maanantaina Herbina Sensitive silmänympärysvoiteen ja parin käyttökerran jälkeen pakko sanoa että tykkään. :) Ihanan tuntuinen rasva levittää ja imeytyy todella hyvin sekä sopii meikin alle.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
  • My circus, My monkeys
« Vastaus #1189 : 10.09.10 - klo:09:17 »
Ostin testiin Lidlin sy-voiteen "Iseree sensitive eye contour cream" ja kuukauden käytön jäljiltä tuntuu hyvältä!
Ei hajusteita eikä väriaineita. Sopii mun herkälle iholle lostavasti ja tykkään koostumuksesta kun mulla taipumusta kuivuuteen. Hinta oli muistaakseni 3 euron luokkaa, korkeintaan 4 €. Multa löytyy myös A`Kin sy-voide ja Dermae Hyaluronic&Pycnogenol Eye Creme, jälkimmäistä en ole vielä korkannut, mutta täältä kun olen juttuja lukenut niin ;D.. A`kin on oikein hyvää kamaa, mutta etsiskelen vähän edullisempia vaihtoehtoja.
1b Fii

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #1190 : 04.10.10 - klo:18:00 »
Olisiko kellään suositella silmänympärysvoidetta 25-vuotiaalle herkkäsilmäiselle?

Olen käyttänyt tähän mennessä Nivean Aqua Sensationia ja Simplen silmänympärysvoidetta. Nivea kosteutti hyvin, mutta ärsytti silmiä, Simple taas ei ärsyttänyt mutta oli liian kevyt.
Mielellään hintaluokassa alle 10-20 e. Voi olla myös netin kautta tilattava.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #1191 : 04.10.10 - klo:20:59 »
^Mulla tulee mieleen Favoran silmänympärysvoide. Kosteuttaa tosi hyvin,ei ärsytä (mulla tosi herkät silmät) ja INCI sisältää runsaasti oikeasti hoitavia ainesosia, tykkään  :)

Sä et varmaan viel ryppytuotteita tarvitse  :D mut mun uus suosikki ryppyjä ehkäisemään on Avenen Ystreal-silmänympärys voidegeeli, tosi kevyt mutta hoitava/kosteuttava, eikä ärsytä!
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Georgina

• Hiushörhö
« Vastaus #1192 : 05.10.10 - klo:21:40 »
^Kiitos vinkistä! Olen tykännyt Favoran tuotteista kovasti, mutta sy-voidetta ei ole tullut vielä kokeiltua.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #1193 : 24.10.10 - klo:01:39 »
Olen ollut viime aikoina laiska hoitamaan silmänympäryksiäni. En ole jaksanut käyttää mitään c-vitamiineja/retinoideja, vaan olen luottanut pelkkään kosteutukseen. Silmänympärykseni ovat ihan hyvässä kunnossa, mitä nyt ilmojen viileminen aiheuttaa kuivuutta ja punoitusta.

Aamuisin laitan Lumenen Arctic Aqua Syväkosteuttavaa silmänympärysgeeliä, joka on ihanan raikas ja virkistävä. Kosteutustehot ovat riittäneet kesällä ja syksyllä, mutta nyt on ruvennut pikkuisen kuivumaan ja kiristämään. Ajattelin kuitenkin käyttää putelin loppuun, mutta lisää en varmaan osta. On kuitenkin sen verran basic sy-voide ja tässä iässä kaipaan jo jotain vähän tehokkaampaa.

Öisin käytössä on Pirkan Silmänympärysvoide Q10. Loistava hinta-laatusuhde. Kosteuttaa ja hoitaa herkkiä silmänympäryksiä, mutta ei ole liian raskasta, eikä turvota. Todella riittoisa, tuntuu ettei lopu ikinä. Tuotteessa ei kyllä ole mitään vikaa, mutta olen vaan kyllästynyt :D
1b M ii

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #1194 : 24.10.10 - klo:17:27 »
Täällä on muutama tainnut aikaisemmin mainita miten Evelinen Anti Wrinkle Eye Cream SPF15 saa silmät kirvelemään. Noh, nyt mäkin sitten huomasin sen saman, noin puoli minuuttia levittämisen jälkeen silmää alkaa hiukan kirveltää ja se alkaa vetistää, kuitenkin noin kahden minuutin päästä silmä palaa normaaliksi. Outoa, mutta en taida käyttää tuubia loppuun, tuoksukin kun hiukan ärsyttää.

Edit: ja noin kymmenen minuutin päästä vetistely vaan yltyy, ihme tavaraa.
« Viimeksi muokattu: 24.10.10 - klo:17:36 kirjoittanut HeidiB »

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #1195 : 24.10.10 - klo:20:45 »
^Just tuon takia multa jäi Eveline käyttämättä. Tykkäsin voiteen koostumuksesta, se toimi hyvin meikin alla ja kosteutti riittävästi, mutta aiheutti silmien kirvelyä ja vetistämistä. Tosin mulla kirvely ei loppunut parissa minuutissa, vaan jatkui helposti puolikin tuntia. Ja silmien vuotaminen oli tosi runsasta, huolella väsätty meikki oli äkkiä poskilla ja näytin siltä kuin olisin itkenyt oikein kunnolla. Melkein kaikki testaamani aurinkosuojan sisältävät silmänympärysvoiteet aiheuttavat mulle vähäistä silmien vetistämistä, mutta Eveline on kyllä ihan omaa luokkaansa...
1b M ii

Poissa HeidiB

• Tukkaguru
    • mustaa kajalia
« Vastaus #1196 : 24.10.10 - klo:22:24 »
^Kummallisinta musta oli, että ensin kaikki ihan OK, sitten silmät alkaa vuotaa vähäksi aikaa. Sen jälkeen on ihan OK kymmenisen minuuttia ja sitten taas alkaa silmien vuotaminen. Alussa ei tuollaista ollut lainkaan on tullut vasta nyt.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1197 : 25.10.10 - klo:05:06 »
Mulla taas tuo Eveline pelittää edelleen tosi hyvin, oon käyttänyt n. vuoden. Ja mulla monesti ärtyy silmät ihan tavallisten naamarasvojenkin tuoksusta, esim. Lumenen Time Freeze sarjaa en voi käyttää hajusteiden takia lainkaan. :-\

Sen sijaan yöllä käyttämäni Derma E:n Hyaluronic & Pycnogenol Eye Creme on nyt kylmemmillä ilmoilla alkanut tuntua aivan liian kevyeltä. Silmänympärysiho tuntuu kiristelevältä ja kuivalta ja pikkurypyt näkyy paljon selvemmin. Haussa olisi siis tuhdimpi voide yöksi. Olen nyt varovaisesti muutamana iltana levittänyt sy-iholle Dermosilin Retinol-voidetta ja kiristys on ehkä hieman helpottanut, mutten vielä osaa sanoa tarkemmin vaikutuksista.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #1198 : 25.10.10 - klo:22:01 »
Jännä juttu, mulla aiheuttaa Iseree Eye Contour Cream tuota silmien vuotamista myös. Ja se alkaa heti. Silmiä myöskin kirveltää. Ja tuo on vielä hajustamaton ja väriaineeton. Silti tuossa on joku mikä aiheuttaa silmien ärsytystä :-\ Pitää vaan kokeilla jotain muuta. Tosin kyllähän ihan perusvoidekin käy, kunhan on tarpeeksi paksu ja kosteuttava nyt, kun ilmat viilentyneet. Tilasin testiin Oriflamen miesten silmänympärysvoiteen, on hajustamaton eikä pahanhintainen.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #1199 : 26.10.10 - klo:08:54 »
Ostin Lumene Arctic Aqua sy-geelin viikonloppuna Lumenen sy-roll-on'in kaveriksi. Geeli on todella vetistä ja humahtaa ihoon välittömästi. Silmäni ovat herkät, en uskalla paksuja voiteita käyttää kun heti turvottaa. Geeli vaikuttaa ihan hyvältä. En tiedä sitten kuinka riittoisaa on kun joudun käyttämään sitä enemmän kuin sen perusmäärän eli noin nuppineulan pään kokoisen pallukan per luomi.

Kokeilin apteekissa kädelle Favoran sy-geeliä. Vaikuttaa tosi kosteuttavalta, nopeasti imeytyvältä ja kevyeltä. Lähti hankintalistalle, mikäli seerumi+geeli tuntuu talven aikana liian kevyeltä.

Onko kenelläkään kokemuksia Vichy Aqualia Thermal Eye Roll-On'ista?