Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421431 kertaa)

Kiinnostunut-81

• Vieras
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1200 : 01.12.10 - klo:18:30 »
Onko tullut uusia hyviä mielipiteitä sy-voiteiksi? olen käyttänyt louis widmerin voidetta..mutta ajattelin että nyt voisi jotain muuta kokeilla. Mikä olisi hyvä KOSTETUTTAJA? en halua liian tujua, vaan kosteutukseen. onko kukaan kokeillut Marja Entrichin tuotetta?

Ostin ekaa kertaa Favoran moisturizing eye creamia, kun ärsyttää kun molempien silmien alla on ryppy(kö?):
sellainen uoma mikä lie, ja haluan kostetutusta!! olen käyttänyt louis widmeriä mutta mietin onko sittenkään niin hyvä
kun ei nuo ole mitenkään lieventyneet..harmi. Nyt yritän tätä. ONko muilla tästä Favoran kokemusta?

vähän ärsyttää INCI:n loppupään monet parabeenit, mutta muuten niin kosteuttavan oloinen inci?
« Viimeksi muokattu: 05.02.15 - klo:21:54 kirjoittanut ellen »

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #1201 : 17.12.10 - klo:06:39 »
^ Hei, Kiinnostunut!

Mä suosittelisin sulle lämpimästi iHerb-nettikauppaa. Siellä on luonnonmukaisia tuotteita vaikka kuinka paljon aivan polkuhintaan. Täällä on pari iHerb-ketjua, esimerkiksi täällä ihonhoidon puolella on kokemuksia iHerbin tuotteista. http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=4930.0

Tuossa on sekin hyvä puoli, että se on hurjan suosittu juuresten keskuudessa ja kokemuksia ja arvioita tuotteista löytyy. Hinnat on tosiaan keskimäärin neljäsosan Suomen hinnoista, postikulut edullisia ja firma on luotettava. Jos jollakin on ongelmia ollut, on asia yleensä hoitunut kuntoon vaivattomasti.

No, tuohon ryppyvoideasiaan: http://www.iherb.com/Now-Foods-Solutions-Hyaluronic-Acid-Firming-Serum-1-fl-oz-30-ml/7264?at=0

Tuo on erinomainen tuote. Itsellä se hävitti kestorypyn otsasta lähes kokonaan. Silmänalusetkin pehmenivät mukavasti. Kaikilla se ei toimi ihan yhtä hyvin, mutta yleinen mielipide on, että se on hyvää ainetta hinta-laatusuhteeltaan. Se taitaa olla myös yksi iHerbin suosituimmista tuotteista, hintakin on alle kymmenen euroa.

Itse ennen käytin Clarinseja ja muita, mutta huomasin että halvemmat tuotteet ovat yhtä hyviä ja parempiakin, kunhan vaan tietää mikä sopii omille kasvoille. Nykyään ostan käytännössä kaiken kosmetiikkani ja hiustenhoitotuotteet iHerbistä, polkuhinnoilla. Eikä niissä ole silikoneja, parabeeneja tai juuri koskaan mitään muitakaan "pahiksia". Mutta toki eri ihmisille sopii eri tuotteet.

(Anteeksi kaikille iHerb-puffi, mutta kun se on maailman paras paikka!!)
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Kiinnostunut-81

• Vieras
« Vastaus #1202 : 17.12.10 - klo:10:50 »
tuota olen aikomassa sieltä seuraavaksi ostaakin. Mutta siis mitä mieltä olette, käykä tosiaan silmänympärysiholle?
jos pistää pienen tipan? onko kokemuksia?

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1203 : 17.12.10 - klo:10:56 »
^ Käy mielestäni oikein hyvin silmänympärysiholle! :) Käytän itsekin säännöllisen epäsäännöllisesti silmänympärysvoiteen tilalla. Ei ärsytä eikä turvota.
1bMii, vaalennettu.

luomuystävä

• Vieras
« Vastaus #1204 : 17.12.10 - klo:13:27 »
Organic aloe vera, Purfied aqua water, Organic Chamomile, Organic sugar cane ethanol, Xanthan gum, Organic locust bean gum, Organic green tea, Organic sage, Rosemary antioxidant, Natural vitamin E, Grapefruit seed extract, Chamomile essential oil, Organic extra virgin rosehip oil. Origanum Vulgare Leaf extract (and) Thymus Vulgaris (Thyme) extract (and) Cinnamomum Zeylanicum Bark extract (and) Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf extract (and) Lavandula Augustifolia (Lavender) Flower extract (and) Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel extract (and) Mentha Piperita (Peppermint) Leaf extract (and) Hydrastis Canadensis (Golden Seal) Root extract (and) Olea Europaea (Olive) Leaf extract.

Tuommosta kannattaa kokeilla!

Edit. Viestissä tarkoitettu tuote on Emma Organics silver. Eye serum chamomille & Green Tea, tieto löytyy seuraavalta sivulta mutta muokkasin sen tähänkin niin löytyy helpommin. -Hunis
« Viimeksi muokattu: 21.10.11 - klo:09:04 kirjoittanut Hunajapupu »

Poissa kleio

• Tukkaguru
« Vastaus #1205 : 17.12.10 - klo:14:12 »
tuota olen aikomassa sieltä seuraavaksi ostaakin. Mutta siis mitä mieltä olette, käykä tosiaan silmänympärysiholle?
jos pistää pienen tipan? onko kokemuksia?

Käytän nykyisin ainoastaan tuota Hyaluronic acid serumia silmänympäryksille. Kaksi pumppupullonpainallusta (= kaksi pientä tippaa) riittää silmänympäryksille, otsalle, poskille ja suun ympärille. Mainiota tavaraa, imeytyy sekunnissa, ei jätä kalvoa, käy hyvin mineraalimeikkipuuterin kanssa ja kaikkea.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v

Poissa rrimma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1206 : 26.12.10 - klo:23:15 »
Oon aika noviisi silmänympärysvoiteiden käytössä ja tähän asti käyttänyt iltaisin Garnierin vihreässä tuubissa olevaa roll onia. Muistan, kun joskus joku sanoi mulle että iltaisin laitto riittää ja täällä monet tuntuu pistävän aamuisinkin 0_0 Tosin ei tässä nyt varmaan vielä kannata panikoida, kun ikää on vasta 22... Kuitenkin huomenna ajattelin käydä ostamassa kokeeksi ton täälläkin paljon hehkutetun Garnier coffeine roll onin, plussaa olis jos siinä olis peittoa lisäksi, mulla on tooosi tummat silmänaluset luonnostaan... Jos ton vihreän tuubin jättäis iltakäyttöön, katotaan kuinka toi kullanvärinen tuubi toimis aamuisin :)

Kiinnostunut-81

• Vieras
« Vastaus #1207 : 27.12.10 - klo:11:12 »
onko moni käyttänyt noita emma organicsin tuotteita ja jos niin mistä tilattu

Poissa Nuevo

• HAIRahtanut
« Vastaus #1208 : 03.01.11 - klo:21:36 »
En tiedä, onko tämä oikea ketju kysyä, mutta parempaakaan paikkaa en keksinyt. Eli ongelmani on kuivat luomet. Luomien iho alkoi yhtäkkiä kuivua ja nyt ne ovat röpöläiset ja luomivärin laitto on lievästi sanottuna haasteellista. Ongelma alkoi, kun ostin meikinpoistolappuja, joissa oli turhan kerkea pinta. Olen jo vaihtanut lappuja, mutta kuivuus jäi. Normaaleja silmänympärysvoiteitahan ei saa käyttää liikkuvalle luomelle, joten mikä avuksi?  ???
Kun Mustanaamio liikkuu, on salamakin hidas kuin etana.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1209 : 03.01.11 - klo:21:38 »
En tiedä, onko tämä oikea ketju kysyä, mutta parempaakaan paikkaa en keksinyt. Eli ongelmani on kuivat luomet. Luomien iho alkoi yhtäkkiä kuivua ja nyt ne ovat röpöläiset ja luomivärin laitto on lievästi sanottuna haasteellista. Ongelma alkoi, kun ostin meikinpoistolappuja, joissa oli turhan kerkea pinta. Olen jo vaihtanut lappuja, mutta kuivuus jäi. Normaaleja silmänympärysvoiteitahan ei saa käyttää liikkuvalle luomelle, joten mikä avuksi?  ???
Kyllä mä olen aina käyttänyt. Ainoa selitys tolle kiellolle minkä olen kuullut on mahdollinen turvotus. Noh itselläni ei moista tule ja liikkuva luomi on yhtä kuiva kuin muukin sy-iho, joten läträän aivan huoletta voiteita ripsirajasta kulmakarvoihin. Kokeile ihmeessä, josko auttaisi.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #1210 : 03.01.11 - klo:22:08 »
^ Sama. Jos en laittaisi simänympärysvoidetta liikkuvallekin luomelle, olisi silmänympärysvoiteen käytöstä koituva hyöty melko minimaalinen, sen verran kuivat liikkuvat luomet mulla on. On totta, etten voi liikkuvalla luomella ihan kaikkia voiteita käyttää, mutta tähän mennessä kaikki geelimäiset voiteet ovat mun luomille käyneet, voidemaisista taas ei yksikään - se ei näy niinkään turvotuksena kuin järjettömänä kirvelynä.

Nuevo, voisithan kokeilla sellaista, mitä itse teen kun luomet ovat tosi kuivat, että panet yöksi luomille esimerkiksi kookosöljyä. Se on ainakin mulla auttanut tosi paljon. :)
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #1211 : 04.01.11 - klo:00:26 »
Mäkin laitan ihan huoletta yläluomille. Vakikäytössä on vuosia ollut Avenen soothing eye contour cream, joka on pelastanut mut moneen kertaan. Rauhoittaa ja kosteuttaa ärtynyttäkin ihoa. On oikeasti aivan loistava tuote. Apteekit myy tätä sarjaa.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #1212 : 04.01.11 - klo:10:48 »
Mäkin käytän ihan huoletta silmänympärysvoidetta liikkuvalle luomellekin aamuin illoin. Luomet olisivat niin kuivat, ettei meikkaamisestakaan tulisi mitään. Harvoin olen saanut silmiä turvonneen näköisiksi. Tämän talven aikana silmänympärykset on jotenkin olleet tavallista kuivemmat, silmänalusten peittäminenkin näytti yhdessä vaiheessa ihan karsealta, kun peiteaine ei levittynyt kunnolla vaan jäi röpelöisiin kohtiin. Hankin Darphinin paksuhkon silmänympärysvoiteen, joka on ollut aivan ihana. Ei ole sen jälkeen tarvinut murehtia kuivista silmänympäryksistä ja sopii meikinkin alle.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #1213 : 04.01.11 - klo:12:59 »
Mulla ei ole mitenkään kuivat silmänympärykset, mutta levitän silti ennen erillistä silmänympärysvoidetta Humektania kauttaaltaan sekä koko ylä- että alaluomien alueille. Sen jälkeen vielä silmänympärysvoide koko laajalle alaluomen alueelle ja ulkoreunalle. Tuntuu ihan hassulta, että skippaisi koko yläpuolen pois, kun kyllähän sitäkin aluetta meikataan ja puhdistetaan yhtä lailla kun alapuoltakin. Mutta koska sen suurempaa kuivuutta ei ole (yläluomi päinvastoin tuppaa rasvoittumaan), on Humektan ollut aivan riittävä. Ja jostain kumman syystä Humektan tuntuu hoitavan myös ripsiä ja kulmia, joten sillä sipaisen silmänalueen pitäen silmät kiinni niin, että ripsillekin tulee kevyt osansa.  :)

Poissa Kia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1214 : 04.01.11 - klo:16:29 »
Mulla on toiminut hilseileviin luomiin Bebanthen emulsiovoide erittäin hyvin, röpelöt ja hilseily katoaa max kahdessa päivässä. Suosittelen ;)
Näillä mennään....