Jep, minuakin silmänympärysvoiteet edelleenkin jaksaa epäilyttää.
Olen käyttänyt pidemmän ajan toista silmänympärysvoidettani, sitä
Pirkan ja nyt vaihtelun vuoksi olen käyttänyt testipusseja
Herbinan uudesta
sensitive silmänympärysvoiteesta. Yleisesti odotan silmänympärysvoiteelta keveyttä ja jonkinlaista ihmeiden tekijää, enkä oikeastaan tiedä onko nämä nyt sen toimivampia kuin jos levittäisin ohuelti kasvovoidetta.
Siirryin erilliseen silmänympärysvoiteeseen, koska koin, että kasvovoiteeni saattoi aiheuttaa ajoittaisen silmänympärysihon pöhöttymisen. Aamupöhöttymistä taitaa kuitenkin edelleen olla saman verran ja olen taas miettinyt onko minun edes järkeä jatkaa ostella näitä "halvempia ja huonompia" silmänympärysvoiteita? Kun pääsin testaamaan Herbinan silmävoidetta, niin olen huomannut Pirkan litkumaisemman koostumuksen ja Herbina on minusta kosteuttavampaakin. Herbinan vastaava imeytyy myös todella hyvin ja jättää mattapinnan.
Eli tykkään Herbinasta kovasti, mutta silti jaksan miettiä sitä, tekeekö Herbinakaan iholleni mitään? Vai onko ne "oikeat" ja "oikeasti toimivat" silmänympärysvoiteet vain kalliimmissa merkeissä? Sinällään Herbinan Incihän on lupaava ja uskon enemmän luonnollisempaan kosmetiikkaan. Onko kuitenkin, että halvemmat merkit käyttää hyviäkin aineita mahdollisesti vähempiä määriä?
Mä pyörittelen liikaakin ajatuksia tällaisten asioiden parissa, mutta kun toisaalta silmänympärysvoiteet tuntuu yhdeltä suurelta rahastukselta, mutta toisaalta sitten taas mietin pitäisikö sitä sittenkin käyttää... Ihan ennalta ehkäisyn vuoksi? Ehkäpä myöhemmin valaistun silmänympärysvoiteelle kun jotain huomattavaa kasvoihin ilmenee, johon erityisesti silmänympärykselle tarkoitettu voide toimii, tai sitten en... Ikuinen mysteeri