Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421423 kertaa)

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1245 : 09.05.11 - klo:16:45 »
Mulle se vihreätuubinen Eveline ei sopinut ollenkaan. Muistaakseni kirveli ja sai silmät ärsyyntymään.

Sama. Toi sai silmät ärtymään tosi herkästi, vaikken ihan ripsirajaan laittanutkaan. Heitin roskiin kun en kertakaikkiaan voinut käyttää kuin käsivoiteena eikä siihen(kään) tarkoitukseen sopinut kovinkaan hyvin
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1246 : 10.05.11 - klo:09:56 »
Mulle se vihreätuubinen Eveline ei sopinut ollenkaan. Muistaakseni kirveli ja sai silmät ärsyyntymään.

Sama. Toi sai silmät ärtymään tosi herkästi, vaikken ihan ripsirajaan laittanutkaan. Heitin roskiin kun en kertakaikkiaan voinut käyttää kuin käsivoiteena eikä siihen(kään) tarkoitukseen sopinut kovinkaan hyvin

Mä taas oon käyttänyt sitä vihreätuubista Evelineä jo reilu 1,5 vuotta ilman mitään ongelmia. Kosteuttaa ja pehmentää, eikä jätä silikonista lähmää. Meikkiä on myös helppo levittää sen päälle. Käytän sitä vain aamuisin suojakertoimen vuoksi ja illalla sitten toista voidetta.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #1247 : 11.05.11 - klo:09:58 »
^Mä yritin tuota kans päiväkäytössä käyttää pois, tykkäsin että oli suojakertoimellinen. Mut ei, silmät räjähti heti kirvelemään kun tuota laittoi lähellekin silmää.
Mulla on aika herkät silmät. Muistaakseni myös Pirkan ja LiDlin silmänympärysvoiteet ärsyttää ainakin yökäytössä. Tosin mulla on tapana laittaa silmänympärysvoidetta ehkä liikaakin, laitan myös yläluomelle. Useimmilla tuotteilla en ole huomannut siinä mitään ongelmaa.
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #1248 : 26.06.11 - klo:18:20 »
Herbinan Sensitiveä kokeilin kun sen pitäisi tuubin mukaan sopia herkälle suomalaiselle iholle, mutta kirveli jo heti levitysvaiheessa niin pahasti, että oli pakko pestä pois. Hajusteeton, väriaineeton, mineraaliöljytön ja dermantologisesti testattu, valkoisesta teestä valmistettu (tarkempaa INCIä ei ollut) ja mun iho ei tykännyt sitten lainkaan, punoittaa ja on tosi kuivunut, mutta laitoin bebanthenia jos tuo auttaisi.

Voisiko olla allerginen reaktio jos tuote on monelle muulle sopinut ja toiminut hyvin?
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1249 : 26.06.11 - klo:19:59 »
Mulla on päiväkäytössä nyt keltatuubinen Eveline Active Anti-Wrinkle Eye Cream SPF 15 dry and sensitive skin (teksti tuubista) ja se on mielestäni tosi hyvä hinta-laatusuhteeltaan. Kosteutusteho ihan keskitasoa (mulla on todella kuivat silmänympärykset joten pelkästään tämä ei minulle riittäisi, minulla on yökäytössä hoitavampi), ei ole ärsyttänyt tippaakaan, 30 ml tuubi alle 10 € joten tosi edullinen.

Jos olen aikeissa olla ulkona enemmän aurinkoisena päivänä käytän Clarinsin sy-ihon aurinkovoidetta (SPF 30) ja siihen alle jonkun sy-geelin/-seerumin (esim. Blasco) mutta tuo yhdistelmä ei ole niin kiva meikin alla. Ja käytän tietysti aurinkolaseja aina kun on sen verran aurinkoista että kehtaa. :P
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1250 : 27.06.11 - klo:22:44 »
Jos olen aikeissa olla ulkona enemmän aurinkoisena päivänä käytän Clarinsin sy-ihon aurinkovoidetta (SPF 30) ja siihen alle jonkun sy-geelin/-seerumin (esim. Blasco) mutta tuo yhdistelmä ei ole niin kiva meikin alla. Ja käytän tietysti aurinkolaseja aina kun on sen verran aurinkoista että kehtaa. :P
Mä luovuin suojakertoimellisten sy-voiteitten metsästämisen siihen, kun tajusin etten koskaan kuljeskele missään ilman silmä- tai aurinkolaseja. Se linssi suodattaa UV-säteilyn enivei, ja muualle kohtaa kasvoja käytän suojakertoimia sitten. En ole yhtäkään suojakertoimellista silmänympärysvoidetta kokeillut joka olisi ollut vaativaan makuuni tarpeeksi kosmeettisesti miellyttävä :D

Olen nyt muutamana iltana käytellyt näytepussukasta Laveran Wild Rose Eye Geliä. Ensinnäkään toi ei ole geeliä nähnytkään, ihan normaalia juoksevahkoa voidetta. Tuoksuu aika voimakkaasti, en ole tottunut että sy-tuote varsinaisesti tuoksuisi.. Tehoista en osaa vielä sanoa juuta enkä jaata, syvällisempää analyysiä siis kun pussi hupenee :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Kunis

• Vieras
« Vastaus #1251 : 11.08.11 - klo:17:04 »
Olen tykännyt iHerbin Reviva Labs, Eye Complex Firming Creamista. Aiemmin olen käyttänyt vain pirkkaa, joka ei laskenut turvotusta yhtä hyvin. Tämä on melko iso purkki ja riittää ikuisuuden, joten kahdeksan dollarin hinta ei enää tunnu niin pahalta, kuin ostovaiheessa.

Harmittaa, kun tahtoisin suojata ja kosteuttaa ihoa, mutta suhtaudun varauksella siihen, kun monet voiteet markkinoidaan ryppyjen ehkäisyllä. Minusta pienet silmärypyt on oikeen nättejä, en tahdo estää sellaisia. Ehkä täytyy vain luottaa siihen, ettei voiteet kuitenkaan ikinä ole niin tehokkaita, että haittaisi.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1252 : 04.10.11 - klo:21:26 »
Muuten voisin ostaa Avenen soothing eye contour creamin kun olette sitä niin kehuneet, mutta siinähän on mineraaliöljy heti tokana incissä  ??? Onko Lumenen rauhoittava silmänympärysvoide millaista?

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #1253 : 05.10.11 - klo:19:24 »
Muuten voisin ostaa Avenen soothing eye contour creamin kun olette sitä niin kehuneet, mutta siinähän on mineraaliöljy heti tokana incissä  ??? Onko Lumenen rauhoittava silmänympärysvoide millaista?

Niinhän siinä on sitä mineraaliöljyä. Välttelen mineraaliöljyä muissa ihonhoitotuotteissa, mutta tuossa se ei ole mulle ollut ongelma, kun alue on niin rajattu.

En tiedä onko Lumenen rauhoittavan koostumus viime aikoina muuttunut, mutta viimeksi kun tuota kokeilin, se kirveli ja ärsytti. Ja kirvely ei johtunut ainakaan pelkästään kuivasta ihosta, koska en muista minkään muun sy-voiteen kirvelleen tuolla tavalla.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1254 : 05.10.11 - klo:21:49 »
Ostin tänään tuota Lumenen rauhoittavaa silmänympärysvoidetta kun oli tarjouksessa. Saa nähdä ärsyttääkö mun silmiä kun aika herkät ovat. Tuo Avene kyllä hotsittaisi myös, mutta ehkä sitten tuon Lumenen jälkeen voisin kokeilla sitä.

Poissa Sahrami

• HAIRahtanut
« Vastaus #1255 : 15.01.12 - klo:11:57 »
Minulla on kuivat, kutisevat, hilseilevät luomet nykyään ja ostin apteekista farmaseutin suosituksesta Avenen sy-voiteen. Kun se lupaa rauhoittavan ärtynyttä sy-ihoa ja se käy liikkuvalle luomelle. No, hetkellinen rauhoittava vaikutus sillä on. Sais olla yhtenään lykkimässä sitä voidetta luomille. Täytynee varmaan varata aikaa ihotautilääkärille. Nämä luomet tarvitsevat selvästi jotain muuta nyt.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #1256 : 17.01.12 - klo:08:22 »
Sain kaupanpäälliseksi Mansikkalasta Stila rauhoittavan silmänympärysvoiteen. Voiteessa on vahva sairaalamainen haju ja koostumus on aika paksu. Toivottavasti ei tuki.  :P

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #1257 : 29.01.12 - klo:18:51 »
Krääh, ostin rainbown silmänympärysvoiteen ja yhden käyttökerran perusteella en tykkää yhtään! Aamulla oli nimittäin kamalat silmäpussit mitä ei yleensä juuri koskaan ole! No, enyt silti heti luovuta, mutta en ala kyllä väkisin käyttään loppuun jos sama toistuu. Onko muilla samoja kokemuksia?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #1258 : 29.01.12 - klo:19:28 »
 Inspiroiduin niin noista Lusciousin silmäpusseista, että pitää tulla jakamaan oma kokemukseni, tosin eri tuotteesta. Iherbistä tilaamani Avalon Organicsin c-vitamiinisilmänympärysvoide teki mulle aivan järkyt silmäpussit. En aluksi ymmärtänyt, että voiteessa ongelma, vaan syyttelin omaa huonoa nukkumistani ja jatkoin sinnikkäästi käyttöä. Vaihdoin sitten jossakin vaiheessa voidetta ja pussit hävisi. Keksin kuitenkin käyttöä tuolle silmäpussivoiteelle: toimii erinomaisen hyvin dekolteealueella - ja 30 ml pullosta riittääkin joksikin aikaa. Iho tuntuu ihanalta ja tosi hyvin kosteutetulta! :)

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #1259 : 03.02.12 - klo:17:46 »
Pirkan sy-voide on muuten parasta, mutta näin kylmillä keleillä kosteusteho ei mulla riitä :/
oisko kellään jtn kosteuttavampaa, edullista (opiskelijabudjettiin sopivaa) ja allergiaystävällistä voidetta ehdottaa ton pirkan rinnalle ? :) silmänympärys nimittäin muistuttaa lähinnä autiomaata nyt :s
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.