Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421411 kertaa)

Poissa Mirju

• HAIRahtanut
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1260 : 03.02.12 - klo:18:02 »
^ Kokeile levittää tippa öljyä, esim. oliiviöljyä tuon silmänympärysvoiteen alle. Öljyt pehmentävät tosi tehokkaasti ihoa ja tuovat vähän ekstraa tavallisiin voiteisiin.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #1261 : 03.02.12 - klo:20:28 »
kiitti vinkistä! pitääpä kokeilla :)
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1262 : 22.02.12 - klo:21:07 »
Tarkoitatteko Pirkan silmänympärysvoiteella sitä Q10:iä? Onko tuosta anti-ageing jutusta haittaa nuorella iholla?

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #1263 : 28.02.12 - klo:18:00 »
Tarkoitatteko Pirkan silmänympärysvoiteella sitä Q10:iä? Onko tuosta anti-ageing jutusta haittaa nuorella iholla?

Juu sitä käyttelen. Käsittääkseni sitä voi käyttää ikään katsomatta. Jos olen oikein ymmärtänyt niin se sisältää vähän tuota vaikuttavaa ainetta ja sopii incinsä puolesta nuoremmallekin iholle. Joku muu ehkä osaa kertoa paremmin :D
Mutta ei siis ole ainakaan itselle aiheuttanut mitään haittaa eikä tietääkseni muillekaan minun ikäisille (olen 21v). Ja tätä käyttää moni nuori.
Käytän tätä lähinnä koska se sopii allergisille, ei silikoneja ja muuta turhaa...ja avain lippu tuote myös :D

Niin ja en sitten uskaltanut kokeilla tuota oliviöjyä sekoittaa. Ajattelin ettei vättämättä piilarit tykkää ja kun silmät turpoaa vähemmästäkin..  0_0  ;D

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #1264 : 28.02.12 - klo:18:03 »
^ Anti aging tuotteista ei tosiaan ole haittaa nuoremmallekaan iholle, mutta on mahdollista, että tuote on joillekin "liian hoitava" ja aiheuttaa esim. turvotusta.
1bMii, vaalennettu.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #1265 : 28.02.12 - klo:22:53 »
^ Ahaa ok! Enpäs tiennyt että ne anti-ageingit turvottaa..no ainakaa pirkka ei oo vielä turvottanu normikäytössä, mutta joskus oon laittanu sitä paksumman kerroksen vaikuttamaan ikään kuin kosteuttavaksi naamioksi niin se on vähän turvottanu.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1266 : 29.02.12 - klo:08:47 »
Pirkka turvottaa mulla vähän, mutta on se vaan niin hyvää. Myös niistämisestä arka nenä ja ympärys paranivat hetkessä kun vähän laittoi Pirkkaa (kyllä, kirvelee!). ;D Taitaa jäädä Avon Naturals granaattiomena sy-voide odottelemaan kesää, josko silloin sen hoitotehot riittäisivät.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1267 : 29.02.12 - klo:11:36 »
Mäkin tykkään tuosta Pirkan silmänympärysvoiteesta. Ensimmäinen silmänympärysvoide mitä käytän, ja olen tosi tyytyväinen. Hyvä hinta/laatu suhde. Voiteessa on mukava koostumus, imeytyy nopeasti ihoon ja kosteuttaa hyvin. Vaikuttaa tosi riittoisalta, luulin että silmänympärysvoidetta saa olla ostamassa parin viikon välein kun purkki on niin pieni, mutta on tuo jo pian kuukauden ollut käytössä ja vieläkin näyttää tuubista riittävän voidetta.  ;D

Ehdottomasti plussaa hajusteettomuudesta, mä en citymarketista löytänyt muita hajusteettomia silmänympärysvoiteita kuin tämän.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #1268 : 29.02.12 - klo:14:50 »
^^ mäkin käytän pirkkaa myös nenänpieliin! :D toimii  :O ja riittoisaa on kun joulukuun alussa ostin tuon.

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #1269 : 29.02.12 - klo:15:21 »
Hei kiva että joku muukin väärinkäyttää Pirkkaa! Mä käytän sitä nenänpielien ja silmänalusten lisäksi myös kuivahtaneisiin poskipäihin ja kulmakarvojen päälle (jos kuulostaa järkevältä, ne kohdat kuivuu jostain syystä aina). Ensimmäinen tollanen voide mitä olen ostanut enkä taida kyllä vaihtaa.

Kunis

• Vieras
« Vastaus #1270 : 29.02.12 - klo:16:14 »
Pirkan sy-voide toimii minulla parhaiten kuiviin kantapäihin. Mikään muu kokeilemani jalkavoide ei ole yhtä tehokas, harmittava lirtahinta tuolla vaan. Hih.

Poissa Jenni.

• Tukkaguru
« Vastaus #1271 : 29.02.12 - klo:19:25 »
Näiden kommenttien perusteella minunkin siis pitäisi hankkia tuota Pirkan silmänympärysvoidetta. :D Menee kyllä siis ehdottomasti ostoslistalle.

Mähän olen nyt käyttänyt Herbinan Sensitive -silmänympärysvoidetta mutta täytyy myöntää ettei oo ihan mun suosikkini. Kyllähän tuo käytettyä tulee.
Kukaan ei huijaa, kaikki vain muuttavat sääntöjä.

Poissa caessa

• HAIRahtanut
« Vastaus #1272 : 29.02.12 - klo:21:22 »
Minäkin ostin joku aika sitten tuota Pirkka silmänympärysvoidetta, kerran sitä on kehuttu pitkin nettiä. Ei aiheuttanut mitään vau-reaktiota, ihan perus silmänympärysvoide, hoitaa hommansa. Itse vaan kaipaisin jotain, joka todella kolahtaisi, jotain mikä saisi silmän alla olevat juonteetkin vähän tasoittumaan. (Ja koska ikää on 22 vuotta, en mitään ihan ultimate ryppyrasvojakaan viitsi ostaa.) Ainoa, joka auttoi noihin juonteisiin, oli Academien joku anti-wrinkles silmänympärysvoide, josta sain näytteen kosmetologiltani, mutta kun se tahtoo olla pirun kallista. Elän siinä toivossa, että joskus löytäisin yhtä hyvän, mutta halvemman tuotteen...

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #1273 : 29.02.12 - klo:22:18 »
Mulla jostain syystä silmät rähmivät ja turposivat aina, kun käytin tätä Pirkan silmänympärysvoidetta. Ja en laittanut liian lähelle silmiä, joten kai siinä vaan on jokin ainesosa, joka ärsytti silmiä.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #1274 : 16.03.12 - klo:12:22 »
Olen jo jonkinaikaa kärsinyt aika järjettömän tummista silmänalusista, kuivasta sy-ihosta ja ihottumasta oikean silmän liikkuvassa luomessa.
Käytössä on ollut Vichyn Aqualia Thermal-silmänympärysgeeli,joka on tuntunut aika riittämättömältä etenkin talvisaikaan.

Sain näytteen Diorin Capture Totalen One(?) sy-voiteesta/seerumista (purkki kämpillä, minä toisaalla  :) ), jota olen käyttänyt em. Vichyn sy-geelin kanssa, ja se on toiminut ihan ok:sti. Nyt hotsittaisi löytää jotain hinta-laatusuhteeltaan toimivampaa, ja arvon tässä Widmerin ja Favoran Moisturising -silmänympärysvoiteen välillä. Ehtona on, että tuotteen pitäisi kosteuttaa ja edesauttaa ihottuman paranemista. Geeli tuntuu vähän höttöiseltä, varsinkin näin pakkasten aikaan. Tummiin silmänalusiin vaikuttavat IMO muut tekijät, joten jätän sen sy-voiteeseen kohdistamistani vaatimuksista pois.
Korres Evening Primerose taisi tosin vähentää tummuusongelmaa, mutta jos purkin kyljessä kielletään levittämästä ainetta liikkuvalle luomelle, tulee sellainen mielikuva että se ärsyttäisi entisestään ihottumaista luomeani  ???

Onko porukka täällä löytänyt vuosien saatossa hinta-laatusuhteeltaan toimivampaa kuin em. Favora ja Widmer?
Pirkka tuntuu kovasti olevan suosiossa, mutta se ei oikein houkuttele tällä hetkellä.