Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421413 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1275 : 17.03.12 - klo:20:35 »
^Avenen silmänympärysvoidetta on täällä kehuttu. Ja sitä saa levittää luomillekin.

Poissa LaPompadour

• HAIRahtanut
  • If you want to see a girl next door, go next door!
« Vastaus #1276 : 17.03.12 - klo:22:17 »
^^Itse tykkään N7-silmänympärysvoiteesta, hinta-laatusuhde siinä kohdällaan mielestäni. Ostin sitä muutaman (3-4) pakkauksen peräkkäin, nyt on vaihtelun vuoksi muunmerkistä sy-voidetta mutta aion palata tähän N7-voiteeseen heti nykyisen loputtua.

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #1277 : 28.03.12 - klo:12:45 »
Kertokaapas mulle nyt rakkaat juurekset, että millaisista systä käytätte silmänympärysvoiteita? Oon 21v. ja alkanut miettiä, että joko niitä tarvitsis alkaa käyttämään ja onko sillä oikeastaan edes väliäkään. Oma äitini ei ole ikinä mitään silmänympärys- tai anti-age -voiteita käyttänyt ja näyttänyt nuorelta. Itsellä käytössä Cliniquen voiteet koko kasvon ja kaulan alueelle, eikä valittamista.
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1278 : 28.03.12 - klo:13:15 »
Kertokaapas mulle nyt rakkaat juurekset, että millaisista systä käytätte silmänympärysvoiteita?
No alkujaan aloin käyttämään 16-vuotiaana Lumene Sensitive-silmänympärysvoidetta koska luomet tuntui kuivuvan ja koin että kun meikkaan päivittäin sy-iho on kovilla. En myöskään halunnut laittaa päivävoidetta luomille, sitä ennen olin siis pyyhkäissyt luomille samaa voidetta mitä muuallekin. Jotain mattavoiteita ei ehkä ole niin hyvä laittaa herkälle sy-iholle.. Nykyään sitten osaan arvostaa myös näitä virkistäviä ominaisuuksia ja toki meikki levittyy nätimmin rasvatuille luomille. Ja kyllä mä uskon että noi mun tuotteet ryppyjäkin ehkäisee :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #1279 : 28.03.12 - klo:15:54 »
Mulla oli sama syy kuin RockQueenilla, eli kun käytin nuorempana rasvoittuvalle iholle tarkoitettuja kasvovoiteita, niin herkälle silmänympärysiholle piti ostaa oma kosteuttavampi tuote. Nykyisin käytän koko kasvoille kosteuttavia voiteita, eli periaatteessa en tarvitsisi erillistä sy-voidetta, mutta tapa on jo jäänyt päälle. :)

Jos kasvovoide riittää kosteuttamaan myös silmänympärysihon, eikä ärsytä silmiä tai turvota luomia, niin IMO erillinen sy-voide on aika turha hankinta. Mä en pahemmin edes usko niiden ryppyjä ehkäisevään vaikutukseen, etenkään käyttämieni parin kympin voiteiden.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1280 : 28.03.12 - klo:17:44 »
Mä just päätin, että käytän samaa kasvovoidetta myös silmänympäryksille tästä lähtien. Käytän siis herkän ihon kasvovoidetta, joka siis ihan vaan kosteuttaa (Estelle&Thildin herkän ihon päivävoide) ja koen että pärjään vallan mainiosti sen kanssa, koska silmänympärysihoni ei ole kuiva tms.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #1281 : 28.03.12 - klo:17:51 »
Käytän erikseen sy-voidetta, koska herkän ihon kasvovoiteetkin on liian tujua kamaa mun sy-iholle. En usko, että edulliset, joita itse käytän (pirkka, nivea..) vaikuttaa ryppyihin mitenkään. Pirkkaa en siis käytä Q10 -merkinnän takia vaan siksi, että se varmasti sopii allergisillekin..
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Retro

• Vieras
« Vastaus #1282 : 28.03.12 - klo:17:55 »
Kertokaapas mulle nyt rakkaat juurekset, että millaisista systä käytätte silmänympärysvoiteita?

Täytän 24 ja olen nyt ottanut silmänympärysvoiteen jatkuvaan käyttöön, koska löysin jonkun naamakriisin aikaan kuivuudesta johtuvia juonteita silmänympäryksistä, ts. vaikka olin käyttänyt kasvorasvaa myös silmänympäryksillä, se ei ollut ilmeisesti tarpeeksi kosteuttavaa. En kyllä toistaiseksi osaa sanoa, onko tuosta ollut mainittavaa hyötyä, mutta parhaani yritän...  ;D

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1283 : 28.03.12 - klo:19:22 »
Mä olen vasta aloittanut tuon silmänympärysvoiteen käytön. Aiemmin lätkin aina kasvovoiteen myös silmänympärysiholle. Mulla alkoi silmien alla näkymään ensimmäiset juonteet, ja ne häiritsi sen verran että oli "pakko" käydä ostamassa sy-voidetta.

Mä olen niin tapojeni orja, että mulla lipsahtaa edelleen, aika usein se perus naamarasva myös silmänympärysiholle. Varsinkin kevyemmät rasvat, jotka imeytyy heti ihoon on helppo laittaa saman tien koko kasvoille.

Juonteisiin tuo sy-voide ei varsinaisesti ole auttanut, tajusin että ne juonteet tulee mulle yleensä iltapäivisin kun alan olemaan jo väsynyt. Väsymysryppyjä.  ;D Toki toivoisin että tuo voide auttaisi sen verran, että juonteita ei tule väsyneenäkään...

Silmien turvotus on vähäisempää silloin kun käytän sy-voidetta. Ei ilmeisesti ärsytä silmänympärysihoa niin paljon kuin tavalliset kasvovoiteet, vaikka käytänkin suurimmaksi osaksi hajusteettomia tuotteita. Nyt varsinkin on myös tullut sellainen tunne, että kasvoihin riittää kevyempi voide yöksi mutta silmänympärysiholle on kivempi laittaa vähän paksumpaa voidetta. Mun mielestä ihan hyödyllinen lisä kauneudenhoitorutiineihin.  :)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #1284 : 30.03.12 - klo:16:50 »
Mites juureksilla on tapana levittää sy-voide? Eli pursotatteko suoraan silmän alle ja siitä pyörittelette, kämmenselälle ja siitä sormin silmien ympärille vai sormille ja siitä silmien ympärille? Vai jokin muu konsti? Ei sillä et tavalla lienis sen suurempaa merkitystä, kunhan aloin pohtimaan  :D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1285 : 30.03.12 - klo:17:13 »
^ Mä pursotan sen sormille ja sitten vasta levitän silmien ympärille. Muutamia kertoja pursotin sen voiteen suoraan silmän alle, mutta silloin sitä voidetta tuli aina liikaa --> riitti koko kasvoille.  ;D Tuossa silmän alle pursottamisessa oli myös se ongelmana, että nukkumaanmennessa kun laitan yövoiteen ja sy-voiteen, olen niin unella/väsynyt että sitä voidetta purkahti myös muutaman kerran suoraan silmään.  ::)

Mun mielestä näin tumpelolle kuin minä, helpoin tapa on siis levittää se ensin sormelle ja sormella sitten levittää silmänympärysiholle.  :)

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #1286 : 30.03.12 - klo:17:23 »
^^ Mä pursotan tuubista voidetta ensin toiselle keskisormelle, sitten taputtelen ja hieron keskisormia hieman yhteen ja siitä sitten levittelen keskisormilla silmänalusille ja reunoille. Laitan aina tätä ennen jo Humektania koko silmäalueelle (kulmakarvoihin saakka), mutta sy-voidetta en enää laita silmien yläpuolelle.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1287 : 30.03.12 - klo:19:28 »
Mulla on käytössä sekä purkissa oleva että pumppupullossa oleva voide. Purkista otan spaattelilla, lätkäisen sillä nokareet molemmille luomille ja sitten levittelen sormin ylä-ja alaluomille. Pumppupullosta taas otan toiselle keskisormelle painalluksen, painan keskisormet yhteen ja alan niillä levitellä voidetta ylä-ja alaluomille.
Ja mä levitän ihan ripsirajasta kulmakarvoihin asti ja alaluomella sen tumman alueen kattavasti. Se on mielestäni ihan höpöhöpöä että liikkuvalle luomelle sitä ei laitettaisi, onpa hölmöä käyttää sitä rasvaa ylipäätään jos sitä ei saa laittaa sille alueelle mihin se on ostettu (jos joku nyt tajusi..). Mulla ei turvota ja jos turvottaisi niin etsisin paremman tuotteen.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #1288 : 30.03.12 - klo:19:53 »
Heh, pitipä hetki ihan miettiä, että mihinkäs mä tosiaan sen voiteen oikein pursotan? Sormien kautta luomille on mun tyylini. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #1289 : 30.03.12 - klo:22:56 »
Saako jollain ainehella poistettua ne valkoiset näpyt silmänympärysiholta? Miliumit tms? Vai pitääkö teroittaa neula & varata desinfiointiainesta?
this too shall pass.