Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421429 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1290 : 30.03.12 - klo:23:09 »
Saako jollain ainehella poistettua ne valkoiset näpyt silmänympärysiholta? Miliumit tms? Vai pitääkö teroittaa neula & varata desinfiointiainesta?
Mulla on ollut joitakin miliumeja ja osa on hävinnyt pitkän ajan kuluessa itsekseen, mutta käytännössä olen useimmiten neulalla rikkonut vähän ihoa ja kaivellut/puristanut kovan palleron ulos. Käsittääkseni niin ne kosmetologitkin tekee. Mutta kosteuttavat voiteet ehkäisee miliumeja.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #1291 : 31.03.12 - klo:00:01 »
^ eli tää etsii neulan ja desinfioinnit.

Kiitos. /dk
this too shall pass.

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #1292 : 31.03.12 - klo:12:26 »
^^^ Mulle kans tulee noita miiliumeja ja ei lähde kuin neulalla.. kosmetologilla teki aika häijyä läheltä silmiä niitä puhkoa, mutta silmälasien reuna on niin otollinen paikka niille  :(
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1293 : 01.04.12 - klo:10:31 »
Mulla oli joskus Cliniquen All About Eyes se kevyempi geeliversio ja tuntui aivan turhalta tuotteelta, taisin käyttää loppuun poskien kuiviin läntteihin kasvovoiteen alle. Tämän jälkeen olen käyttänyt samaa rasvaa silmänympäryksille kuin muuallekin kasvoille, mutta nyt iho varsinkin silmien alla on jo muuttunut niin paljon kuivemmaksi että eri rasva olisi tarpeen. Parina viime yönä olen taputellut Bepanthenia silmien alle ja aamulla iho on ollut selvästi paremman näköinen kuin yleensä. Tästä rohkaistuneena ajattelin hankkia ihan oikean silmänympärysvoiteen, onhan ikääkin jo se 30. Olisiko vinkkejä nopeasti imeytyvään mutta rasvaiseen aurinkosuojalliseen silmänympärysvoiteeseen? Ehdoton ei purkkimuotoisille tuotteille, vain tuubit kelpaavat.
« Viimeksi muokattu: 01.04.12 - klo:10:46 kirjoittanut naapio »
Raitoja käpälään!

Poissa Maëlle

• Hiushörhö
« Vastaus #1294 : 01.04.12 - klo:15:56 »
Minua kiinnostaisi Isispharman spf 30 silmänympärysvoide http://www.apteekkituotteet.fi/Isispharma-Light-Eyes-SPF30

Mutta mietityttää, kun siinä on esim. methylisothiazolinone säilöntäaineena (allergisoiva ja mahdollisesti neurotoksinen).

Poissa mittt

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1295 : 01.04.12 - klo:23:22 »
Mulla on kohta silmänympärysvoide loppu ja toivon, että joku osaa auttaa seuraavan valinnassa! Nyt käytössä on ollut Lumenen C+ -sy-voide, joka kasaantuu inhottavasti silmänalusjuonteisiin ja rullautuu pois jos laittaa vähänkin liikaa. Olen siis alle parikymppinen vielä, mutta silmät on aika syvällä päässä (ja silmänaluset tummat), ja alaluomessa aika isot juonteet, rypyt, pussit tms. Lumenen Arctic aquan syvoidetta olen käyttänyt pari pakkausta, ja se on vähän parempaa muttei kuitenkaan parasta mahdollista mulle. Ja kuulostaa ehkä hassulta, mutta ärsyttävintä silmänympärysvoiteissa on se, että ne monesti "liimaa" noi alaluomen juonteet yhteen ja sitten jättää kivat painaumaviivat kun luomen venyttää.... En oikein osaa selittää mutta.. ;D

Niin jos joku osaisi sanoa, mitä ehkä kannattaisi kokeilla seuraavaksi? Saisi olla kai siis tosi tehokkaasti imeytyvä, mutta kuitenkin aika kosteuttava ja viilentävä ja turvotusta helpottava.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #1296 : 02.04.12 - klo:16:06 »
Olisiko vinkkejä nopeasti imeytyvään mutta rasvaiseen aurinkosuojalliseen silmänympärysvoiteeseen? Ehdoton ei purkkimuotoisille tuotteille, vain tuubit kelpaavat.

Mulle tuli noista kriteereistä heti mieleen Biothermin Anti-wrinkle Eye Care Multi-Protection UVB/UVA SPF30 -voide (olipa nimihirviö..). Mulla on tuo nyt käytössä eikä ole huonoa sanottavaa. Mulla ei ehkä olisi tarvetta tuohon aurinkosuojaan eikä ryppyvoideominaisuuteenkaan, mutta toimii tuosta aurinkosuojan rasvaisuudesta huolimattakin tosi hyvin, imeytyy hyvin eikä turvota ainakaan mulla. Hintaa en muista, taisin ostaa jostain tarjouksesta..
1c M ii BSL

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #1297 : 02.04.12 - klo:20:32 »
Mä käytin nyt talvella Lumenen Vitamin C+ Heleyttävää Silmänympärysvoidetta (SK 6) ja kesällä palaan taas Clarinsin Sun Wrinkle Control Eye Contour Careen (SPF 30), molemmat tuubissa ja olen tykännyt kummastakin, ei valittamista. En osaa sanoa, onko tarpeeksi rasvaista tai muuten sopivaa, mutta kannattaa katsastaa.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1298 : 04.04.12 - klo:23:06 »
Kiitos vinkeistä Jeppy ja Missy, täytyy hakea huomenna näytteet noista.
Raitoja käpälään!

Kunis

• Vieras
« Vastaus #1299 : 29.06.12 - klo:23:01 »
Olen tykännyt iHerbin Reviva Labs, Eye Complex Firming Creamista. Aiemmin olen käyttänyt vain pirkkaa, joka ei laskenut turvotusta yhtä hyvin.

Tää kuivui loppua kohden kurjasti purkkiin. Tuoksui kyllä ihanan miedon yrttiseltä ja on ollut hellävarainen. Ostin kuitenkin taas talveksi Pirkan, se kun on kuivalle iholle niin tehokas.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #1300 : 17.07.12 - klo:22:05 »
^ Tarkoitatko Pirkan Q10-voidetta? Hitsi kun en muista olenko käyttänyt joskus aikoinaan tuota vai oliko se ehkä Rainbow, mutta itse tuote oli geelimäistä ja kevyttä, se jopa tuntui hieman kiristävältä kuivuttuaan. Ei yltänyt suosikiksi, mutta eihän sitä tiedä jos koostumusta on muutettu.

Tässä kun on päästy markettishoppailun makuun, niin ostin nyt vihdoin Lidlistä Isereen silmänympärysvoiteen ja ainakin tässä vaiheessa voin todeta, että hakkaa viimeksi käytössä olleen Derma E:n geelin mennen tullen. Siinä missä Derma E ei tehnyt oikeastaan mitään, Iseree kosteuttaa sopivasti, imeytyy nopeasti eikä turvota ja hintakin on oikein kiva.  ;) Miinuksena mainittakoon, että parabeenit on jo INCIn puolivälissä..
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #1301 : 18.07.12 - klo:10:04 »
^ Mä en tiedä onko tuossa Pirkan sy-voiteessa joskus muuttunut koostumus, mutta sinä aikana kun itse olen sitä käyttänyt niin koostumus ei ole ollut geelimäistä.   :)

Tristy

• Vieras
« Vastaus #1302 : 18.07.12 - klo:11:43 »
Nappasin Weledan Villiruusu -silmänympärysvoiteen mukaani pari viikkoa sitten, kun se oli Sokoksella pienessä alennuksessa ja olen siitä asti sitä käyttänyt illoin aamuin silmänalusille ja liikkuvalle luomelle. Tämä sopii todella hyvin meikin allekin, kun ei jätä yhtään tahmaista oloa luomille vaan imeytyy nopeasti. Ihan kuin silmänalusten iho olisi hieman tasoittunut tai napakoitunut tämän käytön aikana. Tykkään!

Poissa Syaani

• Tukkaguru
« Vastaus #1303 : 14.08.12 - klo:22:53 »
Tää on enemmänkin tehoaine kuin varsinainen silmänympärysvoide, mutta sopinee silti tähän ketjuun.

Ostin nettijuttujen innostamana feeluniquesta Transformulasin geelin, jotta saisin freesattua väsyneitä silmiä. Vaikka sivuilla kerrottiin, että tuote on väliaikaisesti loppu, uudesta erästä tuli heti ilmoitus sähköpostiin ja tuote siitä neljän päivän jälkeen kotiin.

Kokeilin sitä pari tuntia sitten, ja meni hetki ennen kuin alkoi tapahtua. Aluksi se tuntui vain mukavan viileältä, ja ajattelin tehneeni taas yhden hutiostoksen. 10 minuutin kuluttua alkoi oikeasti tuntua ja näkyä. Tämä tosiaan tehoaa. Silmienympärysiho kiinteytyi, yläluomet tulivat esiin väsymysturvotuksen takaa ja muutenkin silmien ympärys tuntuu terhakammalta.

Huomisaamuna testataan tositilanne. :)
1a F ii

Poissa centifolia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1304 : 27.08.12 - klo:18:45 »
On vain yksi silmänympärysvoide, joka ei ärsytä silmiäni eikä ihoani: Iseree Sensitive Eye Contour Cream. Lidlistä hinnalla 2,29.  :D Varmaan on olemassa muitakin sopivia, mutta etsiminen on turhauttavaa ja tulee kalliiksi ellei saa näytteitä. (Eikä ärsytys välttämättä edes ilmene vielä muutaman käyttökerran aikana.) Käyttelen tätä nyt tyytyväisenä toistaiseksi.