Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421420 kertaa)

Poissa maatis

• HAIRahtanut
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1305 : 07.09.12 - klo:07:44 »
Tää on enemmänkin tehoaine kuin varsinainen silmänympärysvoide, mutta sopinee silti tähän ketjuun.

Ostin nettijuttujen innostamana feeluniquesta Transformulasin geelin, jotta saisin freesattua väsyneitä silmiä. Vaikka sivuilla kerrottiin, että tuote on väliaikaisesti loppu, uudesta erästä tuli heti ilmoitus sähköpostiin ja tuote siitä neljän päivän jälkeen kotiin.

Kokeilin sitä pari tuntia sitten, ja meni hetki ennen kuin alkoi tapahtua. Aluksi se tuntui vain mukavan viileältä, ja ajattelin tehneeni taas yhden hutiostoksen. 10 minuutin kuluttua alkoi oikeasti tuntua ja näkyä. Tämä tosiaan tehoaa. Silmienympärysiho kiinteytyi, yläluomet tulivat esiin väsymysturvotuksen takaa ja muutenkin silmien ympärys tuntuu terhakammalta.

Huomisaamuna testataan tositilanne. :)

Tilasin Amazonilta tätä, mutta mun silmäturvotuksille se ei tunnu tekevän mitään. Laitoin kyllä vain ihan pienen määrän, pitääköhän sitä laittaa reilummin?

Lisäystä: Mulla on nyt lyhyessä ajassa silmänympärykset räjähtäneet. Saattaa johtua tunnepuolen stressistä ja itkeskelystä. Mutta siis turvotusta on sekä silmän ylä- että alapuolella ja silmänalukset ovat paitsi tummat, myös yhtäkkiä rypistyneet. Mikään tökötti ei tunnu auttavan. Että näinköhän rupsahdin kuukaudessa? Joka tapauksessa haussa on jokin todellinen tehotökötti, etenkin nuo rypyt harmittaa, kun aiemmin ei ole juurikaan ollut.

Ja vielä: Tilasin nyt iherbiltä "Devita, Revitalizing Eye Lift Crème" koska se oli saanut hyviä arvioita ja oli kohtuuhintaista ($18,86). Raportoin sitten, jos raportoitavaa on. :)
« Viimeksi muokattu: 09.09.12 - klo:14:22 kirjoittanut maatis »

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1306 : 08.09.12 - klo:21:04 »
En ole pitkään aikaan ostanut sy-voidetta, vaan olen käytellyt saamiani näytteitä. Viimeisin niistä on ollut Chanelin Beaute initiale eye, energizing multi-protection eye gel anti-puffines /dark circles: Olen siinä mielessä onnekas, etten kärsi turvotuksesta tai tummista silmänalusista, joten ei aavistustakaan toimisiko tämä niihin. Mutta muuten tuntui jättävän silmänympärysihon pehmeäksi. Ja tämä pieni näyte kesti tosi pitkään (pari kuukautta aamuin-illoin -käytössä)!
Täytyy kuitenkin mainita, että pelkkä ”jättää ihon pehmeäksi” lopputulos ei saa minua tätä ostamaan normaalikokoisena tuotteena. Siihen täytyy riittää paljon halvemmatkin tuotteet!

Poissa Evela

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #1307 : 10.09.12 - klo:11:52 »
Kävin suositusten perusteella ostamassa testiin Lidlin Iseree- merkkisen sy-voiteen. Voide tuntuu iholla hyvältä, kosteuttaa mukavasti, vaikuttaa todella riittoisalta ja edullinen hinta on tietysti plussaa, mutta mutta... muutamana aamuna on nyt ollut silmäluomet ikävästi turvoksissa :( Ihoni on muutenkin hankala ja temppuilee herkästi, joten voi olla, että tuo turvotuskin johtuu jostain ihan muusta, mutta tietysti vähän epäilyttää kun ajoitus osui niin hyvin yhteen uuden sy-voiteen kanssa.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajille: NEN947

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1308 : 10.11.12 - klo:17:05 »
Mulla olisi hakusessa joku tehokkaasti silmäpusseihin ja turvotukseen tehoava sy-voide. Viime aikoina on olleet silmät tosi turvoksissa. Suosituksia?
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1309 : 22.11.12 - klo:08:21 »
Kävin hakemassa näytteen Biothermin Skin Ergetic-silmänympärysvoiteesta. Pakkaus tässä on siis sellainen kapea vihreä tuubi, varmaan ihan helppo annostella oikea määrä. Enemmän kyllä tykkään ilmatiiviistä pumppupulloista jos pumppu annostelee hyvän määrän tuotetta. Itse voide on ihan toimivaa, ei ärsytä tai saa silmiä vuotamaan. Imeytyy ihan nopeasti. Virkistävä vaikutus ei ole mitenkään viilentävä tai kovin tuntuva mutta kyllä tää varmaan enemmän tekee "jotain" kuin esim joku perus Herbina hajusteeton. Sopii hyvin meikin alle eli ei lähde rullautumaan tai murustumaan. Voisin ihan hyvin ostaa sitten kun toi uuden koostumuksen pettymys Nuxe loppuu. Ensin mietin Madaran voidetta mutta tuntui että se enemmänkin ravitsi kuin virkisti.

Stockalla näpelöin myös RENin Active 7 Radiant Eye Geliä joka vaikutti ihan kivalta. Nää geelimäiset tuotteet kyllä vähän epäilyttää että ovatko tarpeeksi tuhteja. Varmaan siitäkin sais näytteen jos pyytäisi. Onko kukaan kokeillut tätä?
« Viimeksi muokattu: 22.11.12 - klo:08:23 kirjoittanut RockQueen »
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #1310 : 23.11.12 - klo:09:05 »
Olen nyt pari päivää käyttänyt Dermalogican Total eye care -voidetta. Aluksi mua pelotti se kun tuote on sävytetty, mutta sulautuu kyllä hyvin ihoon. No problem. Ei turvota silmänympäryksiä. Koostumus on aika ohutta ja hyvin levittyvää, nyt tuntuu vielä tarpeeksi kosteuttavalta mutta voi olla että paukkupakkasilla iho kaipaa jotain tujumpaa.

|Piija

• Vieras
« Vastaus #1311 : 10.12.12 - klo:11:38 »
Mies osti viimeksi GARNIER caffeine eye roll on -merkkisen silmänympärysvoiteen. Ihastuin noihin roll on tyylisiin, sillä aiemmin oli biotherm silmänympärysvoide, jossa tuo roll on. Mutta tuo garnier ei kyllä ole ollut erityisen hyvä.. En osta toiste, sillä ei liiemmin kosteuta, enkä ole huomannut yhtään eroa tummuudessakaan, jota lupaa poistaa. ( ja turvotusta )

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #1312 : 10.12.12 - klo:20:16 »
Olisiko antaa vinkkiä kohtuuhintaisesta hyvästä, kosteuttavasta silmänympärysvoiteesta? Etsinnässä siis Pirkalle korvike... Näin talvella tuntuu ettei pikku nokare riitä ja kun laittaa tarpeeksi paljon niin on ihan nakit silmillä aamulla. :3

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1313 : 17.01.13 - klo:19:15 »
Mites juureksilla on tapana levittää sy-voide? Eli pursotatteko suoraan silmän alle ja siitä pyörittelette, kämmenselälle ja siitä sormin silmien ympärille vai sormille ja siitä silmien ympärille? Vai jokin muu konsti?

Mä laitan nimettömän päähän ja taputan sitä toisellekin, siitä sitten vaan iholle. Oon kuullut aikoinaan, että nimetön olisi "heikoin sormi" ja sillä saisi varovaisimmin taputeltua voiteet silmänympärysiholle. Ollako tuo sitten humpuukia vai ei, mutta tavaksi on jäänyt. ;D

Minkä ikäisenä olette aloittaneet sy-voiteiden käytön? Mun tuskin vielä ikäni puolesta tarvitsisi kun alle kahdenkymmenen vielä mennään (tai sitten olen pääni sisällä leimannut ko. voiteet vain vanhempien ihmisten ryppyjentaistoon..) , mutta ajattelin kosteutuksen olevan sillekin alueelle tarpeen kun meikki on silmänympärysalueellakin käytössä.

Käytössä on nyt Lumenen syväkosteuttava silmänympärysgeeli, ja ainakin mun vähäisiin tarpeisiin ihan jees - vaikkakin vertailukohteita ei ole. Riittoisa pikkuputilo joka tapauksessa.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #1314 : 23.02.13 - klo:16:38 »
Louis Widmer eye contour cream
Vaikkei minulla mitään ongelmia sy-ihossani olekaan, niin silti tämä tuntuu tekevän jotain hyvää! :D Aika paksua, mutta imeytymistä ei silti tarvitse pitkään odotella. Passaa meikinkin alle. Yleensä minulle siis kelpaa lähes mikä tahansa sy-voide, koska erityisiä vaatimuksiakaan ei ole, mutta tämä on ylittänyt mun kaikki olemattomatkin odotukset! :D Vähään aikaanhan minun ei siis tarvitse sy-voiteen hankkimista edes harkita koska tätäkin pikkukokoa on jäljellä vaikka miten paljon, mutta ehdottomasti se tuleva hankinta voisi olla tätä lisää!

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #1315 : 10.03.13 - klo:20:36 »
Ostin alennuksesta Nivea q10-silmänympärysvoiteen ja olen sitä nyt viikon käyttänyt silloin kun olen jaksanut... Tuo kyllä häivyttää tummat silmänaluset tehokkaasti, mutta turvottaa silmiä yläluomille laitettuna. Taitaa myös kutittaa hieman silmien limakalvoja. En osta uudestaan, vaikka selvästi on ihan tehokasta kamaa ainakin väliaikaiseen juonteiden madaltamiseen esim. meikin alle (ehkä juuri tuon turvottavan ominaisuuden takia).

Laitan aina rasvaisiakin perusvoiteita silmien yläluomiin, eikä ne turvota.

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #1316 : 26.03.13 - klo:17:23 »
Onko vinkkejä edulliseen mutta tehokkaaseen roll on-silmänympärysvoiteeseen :)? Ihastuin Cliniquen matkakokoiseen kuulaan, joka virkistää ihanasti ja tasapainottaa hyvin silmänalusia niinä aamuina ku silmät on jostain syystä turvonnu (johtuuko tuo vanhenemisesta vai miksi mulla hyvin nukuttujen öidenkin jälkeen joskus ihan hirveän väsähtänyt ja turvonnut naama??). Clniquen täysikokoinen rollo on kuitenki aika kallis ja mieluummin ostaisin jonkin hyväksi koetun markettituotteen tai muun edullisen korvikkeen. Käytän päivittäin Pirkan silmänympärysvoidetta, joka tuntuu tosi hyvältä kosteutukseen mutta joka ei auta satunnaiseen turvotukseen.

MariAnn

• Vieras
« Vastaus #1317 : 29.03.13 - klo:19:08 »
Onko vinkkejä edulliseen mutta tehokkaaseen roll on-silmänympärysvoiteeseen :)? Ihastuin Cliniquen matkakokoiseen kuulaan, joka virkistää ihanasti ja tasapainottaa hyvin silmänalusia niinä aamuina ku silmät on jostain syystä turvonnu (johtuuko tuo vanhenemisesta vai miksi mulla hyvin nukuttujen öidenkin jälkeen joskus ihan hirveän väsähtänyt ja turvonnut naama??). Clniquen täysikokoinen rollo on kuitenki aika kallis ja mieluummin ostaisin jonkin hyväksi koetun markettituotteen tai muun edullisen korvikkeen. Käytän päivittäin Pirkan silmänympärysvoidetta, joka tuntuu tosi hyvältä kosteutukseen mutta joka ei auta satunnaiseen turvotukseen.

Kannattaa kokeilla No7 Beautiful Skin Vitality Eye Roll-Onia. Sitä kehuttiin jossain lukemassani lehdessä, joten ostaahan se piti. Hintaa en muista, mutta markettituotteena on edullinen. Tykkään laittaa tuota aamuisin ennen meikkausta ja se tuntuu todella kivalta silmien ympärillä. Niinäkin aamuina, kun tuntuu ettei silmiä saa auki ja silmän ympärystät ovat turvonneet niin tuo roll-on auttaa hetkessä ja tuntuu todella virkistävältä. Väriltään tuo voide itsessään vivahtaa vähän helmiäispinkkiin, mutta iholle laitettuna sulautuu ihon väriin. Tuo pinkki vivahde saa tummat silmänaluset näyttämään freesimmältä. Tämä on ollut todella hyvä löytö!  <3

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #1318 : 04.04.13 - klo:16:05 »
Ja Garnierilla on kanssa roll on sy-alueelle. Sellaisessa vihreässä putelissä on. En ole tosin kokeillut itse kuin kädelle joten vaikeaa sanoa tekeekö paljon mitään, mutta varmasti ainakin virkistää jos ei muuta.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Puf

• HAIRahtanut
« Vastaus #1319 : 05.04.13 - klo:15:28 »
Kiitos tuotesuosituksista! Täytyy kattoa jos molemmista löytyis testeri nii pääsis koittamaan iholle (erityisesti Garnieria pitää testata ennen mitään ostopäätöksiä, kammoan sitä hedelmäistä ominaistuoksua enkä todellakaan halua haistella sitä aamuisin ;D)