Mulla olisi hakusessa uusi sy-voide ja kaipaan suosituksia. Olen vähän ongelmallinen tapaus koska mulla on herkkä iho etenkin silmien ympärillä ja sy-voiteiden kanssa käy usein niin että herkistyn niille pienen käytön jälkeen: (ylä)luomille alkaa tulla ihottumaa ja voiteen käyttö on pakko lopettaa. Mulle on käynyt näin tähän mennessä jo ainakin Cliniquen All About Eyesin, Avenen Soothing Eye Contour Creamin, Vichyn Liftactiv Yeux'n, Pirkka Silmänympärysvoide Q10:n ja Melvita Bio-Excellencen kanssa. Voi olla että en edes muista jotain voidetta. Niitä joiden kanssa on näin käynyt en haluaisi kokeilla uudestaan. Viimeisin oli tuo Melvita, ja tällä hetkellä käytän vain Aqualan L:ää silmien ympärille. Tilanne on kuitenkin rauhoittunut ja olen valmis kokeilemaan taas uutta tuotetta. Koen että kuitenkin tarvitsisin jotain ihan kunnon silmänympärysvoidetta. Olen yli 30-vuotias, mulla on tummat silmänaluset ja pieniä juonteita silmien alla. Mielestäni yläluomen iho on myös alkanut jo veltostua ja roikkua.

Koen että lapsen kanssa valvominen, krooninen väsymys, kuivasilmäisyydestä johtuva silmätippojen laittaminen (jossa alaluomea pitää venyttää) monta kertaa päivässä ja silmiä keväisin kutittava siitepölyallergia (ei saisi hieroa mutta joskus on pakko

) ovat tehneet tuhojaan silmieni ympärille muutaman viime vuoden aikana. Myös päivittäinen meikkaaminen ja meikin poisto rasittaa sy-ihoa. Kaipaisin siis jotain suht tehokasta anti-age tuotetta; jos tehoaa tummiin silmänalusiin on myös plussaa, mutta tämä ei ole mikään välttämättömyys. Turvotus ei ole iso ongelma joten ei tarvitse myöskään olla turvotusta vähentävä. Jos tuote olisi herkälle iholle mahdollisesti sopiva (vaikea juttu, koska olen herkistynyt jo niin monelle, joukossa myös herkän ihon tuotteita), niin se olisi hyvä. Mielellään ei luonnonkosmetiikkaa, koska mulla on tunne että niihin reagoin vielä nopeammin. Hinta ei ole este, ei tarvitse olla edullinen.
Jos jollain tulee jotain mieleen, niin olisin iloinen kaikista ehdotuksista.

Aion myös lukea tätä ketjua taaksepäin siltä varalta että siellä tulisi vastaan jotain mun kriteereihin sopivan kuuloista.