Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421099 kertaa)

anni

• Vieras
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #135 : 04.08.06 - klo:13:48 »
Mutta onkos tuo Q10 jotain, joka on tarkoitettu ryppyjen ehkäisyyn? Vai mitä se meinaa? Kun ei varmaan semmoista vielä kaksikymppisenä pitäisi käyttää, vai miten?  ???

Poissa JoJo

• HAIRahtanut
« Vastaus #136 : 04.08.06 - klo:14:34 »
Onhan se jotain semmosta, mutta jotenkin en usko, että pirkka- voiteessa on sitä kovinkaan paljoa, jos se nyt ensinnäkään mitään vaikuttaa...  :-X Ja silmäthän  ne ensimmäisenä ryppyyntyy! Mulla ainakin on ihan selviä kuivuudesta ja ilmeilystä johtuvia juonteita, vaikka en oo kun 23. Ei sillä, että oisin tätä siihen tarkoitukseen ostanut. Mulla ei ainakaan ne geelivoiteet tee juuri mitään, kun on niin korppukuiva silmänympärysiho ja tämä on sopivan täyteläistä.

anni

• Vieras
« Vastaus #137 : 05.08.06 - klo:10:35 »
Oiskohan tuo sitten minullekin ok? Kun nyt on rahatilanne tosiaan semmonen että pitäisi jotain hyvin halpaa, mutta tottakai toimivaa ostaa. Mahdoton yhtälö  ??? Jos on muilla myös jotain vinkkiä antaa niin KIITOS!  :-*

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #138 : 05.08.06 - klo:19:41 »
Oiskohan tuo sitten minullekin ok? Kun nyt on rahatilanne tosiaan semmonen että pitäisi jotain hyvin halpaa, mutta tottakai toimivaa ostaa. Mahdoton yhtälö  ??? Jos on muilla myös jotain vinkkiä antaa niin KIITOS!  :-*

Tämä taas vinkkaa hakemaan Widmerin silmänympärysnäytteen (4,5ml) apteekista...tai vaikka kaksi. ;)

Nyt kyllästyn jo ja haukun pystyyn Skin Docktorsien tummia silmänalusia vaalentavan voiteen. Kissan viikset, ei vaalenna mitään vaikka kolme kuukautta käytin aamuin illoin, tun kun piti vielä nimenomaan vaalentaa ihan rakenteellisistä syistä johtuvia.  ::) No, käyttelen vielä loput hampaat irvessä pois, mutta en ainakaan kyllä suosittele.

Olen nyt ottanut tuon alle viime viikolla käyttöön lisäksi Lumenen rollo silmänympärysseerumin, tuntuu ihan kivalta tuon kanssa yhdessä, yksinään liian kevyttä minulle.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #139 : 05.08.06 - klo:20:20 »
Olen nyt ottanut tuon alle viime viikolla käyttöön lisäksi Lumenen rollo silmänympärysseerumin, tuntuu ihan kivalta tuon kanssa yhdessä, yksinään liian kevyttä minulle.

Mullakin on tuon kanssa aina sellainen olo, että mahtaako se olla riittävää yksinään. Mukavan virkistävältä se kyllä tuntuu, mutta kosteutustehot epäilyttää. Ja kun en jaksa läträtä kahta tuotetta päällekkäin, niin on jäänyt aika vähälle tuon roll-onin käyttö. Tietenkin voisi tehdä niin, että laittaisi aamulla roll-onia ja illalla jotain kosteuttavampaa. Sekin tuntuu värkkäykseltä!

Harmi, että siinä Louis Widmerin voiteessa on mineraaliöljyä. :( Olisin muuten ostanutkin tai hakenut edes sen näytteen, mutta olen ihan varma, että saan siitä kivan rivistön näppyjä heti silmänalusten alle. >:(
« Viimeksi muokattu: 05.08.06 - klo:20:22 kirjoittanut Tuikkuli »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #140 : 05.08.06 - klo:20:28 »
Tuikkuli, silmien alla kun ei kuitenkaan ole talirauhasia, joita mineraaliöljy sitten pääsisi tukkimaan niin ei ehkä olisi niin paha...mutta sitten tietysti pitäisi olla kovin tarkka tuon levittelystä. :P
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 05.08.06 - klo:20:31 »
Mutta sitä menee kuitenkin jossakin vaiheessa ihan väistämättä siihen silmänalusihon ja posken reunalle ja siihen saan heti finnit ja muut tukkeumat aikaiseksi. En muista, mikä ihme voide mulla joskus oli, mutta siinä oli just mineraaliöljyä ja sain kauhean näppyrivistön siihen reunakohtaan. Ja niitä ei meinannut saada millään edes pois, kun ne oli vain sellaisia punaisia pieniä finnin tapaisia näppyjä, jotka eivät kehittyneet miksikään! Iho on vielä niin herkkä siinä reunakohdassa, ettei niitä oikein uskaltanut millään tappaakaan. Joten ei kiitos, en ota enää riskiä. ;)

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #142 : 06.08.06 - klo:10:52 »
Mutta sitä menee kuitenkin jossakin vaiheessa ihan väistämättä siihen silmänalusihon ja posken reunalle ja siihen saan heti finnit ja muut tukkeumat aikaiseksi. En muista, mikä ihme voide mulla joskus oli, mutta siinä oli just mineraaliöljyä ja sain kauhean näppyrivistön siihen reunakohtaan. Ja niitä ei meinannut saada millään edes pois, kun ne oli vain sellaisia punaisia pieniä finnin tapaisia näppyjä, jotka eivät kehittyneet miksikään! Iho on vielä niin herkkä siinä reunakohdassa, ettei niitä oikein uskaltanut millään tappaakaan. Joten ei kiitos, en ota enää riskiä. ;)
Joo ei kannata, mä sain siitä mustapäitä just tohon reunalle. Nyt ois yks kehittynyt tommoseksi kivaksi punoittavaksi muka melkein finniksi... Ollut jo monta päivää saman näköinen ja kokoinen, vaikka olen sille finnin tappomyrkkyä laittanutkin...

Puggie

• Vieras
« Vastaus #143 : 06.08.06 - klo:11:08 »
Tuikkuli, silmien alla kun ei kuitenkaan ole talirauhasia, joita mineraaliöljy sitten pääsisi tukkimaan niin ei ehkä olisi niin paha...mutta sitten tietysti pitäisi olla kovin tarkka tuon levittelystä. :P

Mulla on ainakin ihan silmän alla pari tukkeutunutta ihohuokosta. Tulivat aikoinaan siitä, kun rahapulassani käytin Natusanin vauvaöljyä silmämeikin puhdistukseen ja sitä sitten tietysti levisi pumpulin mukana vähän muuallekin kuin ripsiin. Mun iho ei tosin reagoi mineraaliöljyyn, jos sitä on vähissä määrin, mutta tuo vauvaöljy oli näköjään liikaa...

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #144 : 07.08.06 - klo:22:45 »
^Ovatko tosiaan tukkeutuneita ihohuokosia vai miiliumeja?

bbee

• Vieras
« Vastaus #145 : 08.08.06 - klo:07:34 »
Multahan puhkottiin viime viikolla useita miliumeja! Auts. Ne oli niin lähellä silmää ja ärsyttivät. Nyt ne on poissa, toivottavasti lopullisesti. Ostin nimittäin Gatineun jonkun kosteuttavan silmänympärysvoiteen:)

Poissa Mustakuu

• HAIRahtanut
« Vastaus #146 : 08.08.06 - klo:16:56 »
Sanokaas joku hinta-laatu suhteeltaan mukava kosteuttava sy-voide alle 20v. iholle? Opiskelijabudjettiani kiroten voin vain haaveilla laatutuotteista...

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 08.08.06 - klo:20:49 »
Sanokaas joku hinta-laatu suhteeltaan mukava kosteuttava sy-voide alle 20v. iholle? Opiskelijabudjettiani kiroten voin vain haaveilla laatutuotteista...

Minä tykkään siitä nivean sy-voiteesta, jota myydään sinisessä lasipurkissa. Olisko nimi ollut joku aqua sensation...? en oo nyt nimestä varma, mutta sellainen sininen pieni purkki se on kuitenkin. Tuon luvataan myös häivyttävän tummia silmänalusia ja kyllä se mun mielestä jopa toimii  ::) ellei sitten ole ihan lumevaikutusta tai johdu tuo vaaleneminen jostain ihan muusta.. mutta kun aloitin tuon voiteen käytön, niin ei ole ollut läheskään niin tummia silmänalusia kuin ennen.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #148 : 09.08.06 - klo:07:00 »
Mullakin muuten tulee joskus ihan silmän alle mustapää. Mutta se tulee tikkausarpeen. Joskus 6v. kaks tikkiä silmän alle laitettiin. Se on niin pieni arpi, että siihen ei sovi ku yks mustapää ;D Nyt kun heti alkoi asiaa miettimään, niin aika outoa, että arpeen voi edes tulla mustapää...

Poissa Mustakuu

• HAIRahtanut
« Vastaus #149 : 09.08.06 - klo:14:26 »

Minä tykkään siitä nivean sy-voiteesta, jota myydään sinisessä lasipurkissa. Olisko nimi ollut joku aqua sensation...? en oo nyt nimestä varma, mutta sellainen sininen pieni purkki se on kuitenkin. Tuon luvataan myös häivyttävän tummia silmänalusia ja kyllä se mun mielestä jopa toimii  ::) ellei sitten ole ihan lumevaikutusta tai johdu tuo vaaleneminen jostain ihan muusta.. mutta kun aloitin tuon voiteen käytön, niin ei ole ollut läheskään niin tummia silmänalusia kuin ennen.

Sitä mäkin olen nyt käytellyt, mutta tuntuu, ettei ole tarpeeksi kosteuttavaa  :-\ Kai se sisältää jotain valoa heijastavia pigmenttejä, sellainen käsitys on jäänyt..

Löytyisiköhän apteekkisarjoista mitään kunnolla kosteuttavaa?