Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421017 kertaa)

Poissa Lila

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1350 : 13.05.15 - klo:15:11 »
Pakko sanoa, että minusta tuo roll-on idea ei silmänympärysvoiteessa toimi. Minulla oli Cliniquen roll-on voide ja koska siinä on läpinäkyvä pakkaus oli helppo huomata, että aine muuttui epämääräisen näköiseksi tosi nopsaan. Tuo roll-on pallo kuljettaa ihon pinnalta roskaa, rasvaa ja kuollutta ihosolukkoa jokaisella käyttökerralla - ja tauhka sekoittuu notkeaan voiteeseen tehokkaasti  :-\. Purkkivoidekin on hygieenisempi kuin tuo.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #1351 : 13.05.15 - klo:15:19 »
Jos No7:lta haikailee sy-voiteita ja haluaa sen kätevästi marketista ostaa, niin kannattaa toimia ripeästi, koska kyseinen merkki lähtee (taas) Suomen markkinoilta kevään aikana.
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa caessa

• HAIRahtanut
« Vastaus #1352 : 13.05.15 - klo:15:22 »
^^ Joo, onhan se epähygieenisempi, mutta luultavasti parempi sekin kuin ei sy-voidetta ollenkaan. Muhun on iskenyt hirveä laiskuus ja aloin muistelemaan aikaa, jolloin omistin roll-on voiteen. Ah sitä helppoutta. Mää vaan inhoan sen voiteen levittämistä, niin siksi tuota roll-onia tulisi käytettyä ahkerammin.

^ No mitä ihmettä! Voi hitto, miksi ihmeessä se katoaa? :o

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1353 : 13.05.15 - klo:15:28 »
^Onhan siitä ollut jo pitempään puhetta, - merkki on sellainen on/off-tapaus, jota aina silloin tällöin tuodaan Suomen markkinoille uutuutena, ja poistetaan sitten, kun ei mennytkään riittävän hyvin kaupaksi...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #1354 : 01.06.15 - klo:11:34 »
Mitä ainesosia kannattaa sy-voiteessa välttää, jos EI halua turvottavaa voidetta? Mä näytän ihan kauhealta, jos käytän voidetta, joka turvottaa silmänympäryksiä, näytän tosi huonosti nukkuneelta vaan koko ajan. Riittääkö, jos välttelee anti-age-silmänympärysvoiteita?
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1355 : 02.06.15 - klo:18:44 »
Bobbi Brownin Hydrating Eye Cream. Onkohan hintansa väärti? Ainakin Mustaa Kajalia blogin pitäjä on tykännyt siitä. Avenen täälläkin kehuttu silmänympärysvoide on ollut mun suosikki, samoin kun nyt käytössä oleva Joikin mangosilmänympärysvoide. Hinta on tuossta Bobbissa sen verran kova, että ajattelin tulla kyselemään mahdollisia käyttökokemuksia.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1356 : 03.06.15 - klo:14:29 »
Mitä ainesosia kannattaa sy-voiteessa välttää, jos EI halua turvottavaa voidetta? Mä näytän ihan kauhealta, jos käytän voidetta, joka turvottaa silmänympäryksiä, näytän tosi huonosti nukkuneelta vaan koko ajan. Riittääkö, jos välttelee anti-age-silmänympärysvoiteita?

Ei kaikki anti-age silmänympärysvoiteet turvota, monissa on koostumus enemmänkin turvotusta vastaan (koska jos on taipumusta turvotukseen niin se yleensä lisääntyy iän myötä, valitettavasti...). Kannattaa välttää liian täyteläisiä koostumuksia.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1357 : 09.06.15 - klo:22:59 »
Tuosta turvotuksesta.. mulla turvottaa oikeastaan kaikki sy-voiteet joita olen kokeillut, mutta Nivea Creme ei vaikka on ihan jankkia. ::) Sitä mä nykyään tyytyväisenä käytän silmänympärysiholle, joka mulla on kuiva ja herkkä (tulee helposti miliumeja). Myöskään Louis Widmerin Eye Contour Cream ei mulla turvota, vaikka sekin on aika paksua. En tiedä mistä (ainesosista) se turvotus mulla sitten johtuu.
3b F ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1358 : 09.06.15 - klo:23:38 »
^ Noille kahdellehan on yhteistä ainakin se, että niissä on mineraaliöljyjä, eikä ollenkaan (ainakaan sellaisenaan) kasviöljyjä. En sitten tiedä, onko sillä tässä merkitystä, mutta kuitenkin. Mineraaliöljyhän pysyy nätisti ihon pinnalla, mikä joissain tapauksissa on ihan positiivinen asia. :)
1cFii, oma väri.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1359 : 10.06.15 - klo:00:45 »
Tuosta turvotuksesta.. mulla turvottaa oikeastaan kaikki sy-voiteet joita olen kokeillut, mutta Nivea Creme ei vaikka on ihan jankkia.

Wut, mitä ihmettä? :D Mulla tosi harvoin mikään turvottaa mutta toi Nivea on tosiaan niin jankkia että se kyllä turvottaa. (Olen käyttänyt sitä joskus talvisin jos sy-iho on ollut kuivimmillaan.) Mikä ei toimi toisella voi olla loistava toiselle ja silleen... :)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #1360 : 10.06.15 - klo:01:01 »
Olen kyllä lukenut jostain senkin, että ihon kuivuus itsessään altistaisi turvotukselle. Siinä tapauksessa tosi kuivaihoisella ymmärtäisi toimivan just noiden jankkien...

Kaipa jokaisen pitää vain löytää se itselleen sopiva vaihtoehto. :)
1cFii, oma väri.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1361 : 10.06.15 - klo:07:51 »
Mä laitan aina sitä Nivea Cremeäkin melko reilusti niin, että sitä jää vielä ihon pinnallekin. Sy-voiteet on yleensä niin ohuita, että sama laitanko ollenkaan kun kiristelee silti ja tulee miliumeja + päälle se turvotus. :D

Edit. Suosittelen ehdottomasti miliumeista kärsiviä kokeilemaan sy-iholle reilua määrää Nivea Cremeä! Mulla hävisi sillä miliumit ja lisää tulee vain harvakseltaan ja nekin häviää melko nopsaan.

Edit2. Ainiin yksi joka toimii mulla myös sy-iholla vaikkei mikään sy-voide olekaan, on La Roche-Posayn Lipikar Baume AP+.
« Viimeksi muokattu: 10.06.15 - klo:08:13 kirjoittanut Memmuuh »
3b F ii

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1362 : 12.06.15 - klo:11:52 »
Olen kyllä lukenut jostain senkin, että ihon kuivuus itsessään altistaisi turvotukselle. Siinä tapauksessa tosi kuivaihoisella ymmärtäisi toimivan just noiden jankkien...

Mun silmänympärysiho on ihan älyttömän kuiva mutta musta tuntuu että mulla toi Nivea Creme ei imeydy sen takia kun se on niin jankkia. Ja mulla ei kyllä juuri koskaan turpoa sy-iho, paitsi jos on itkenyt tmv., ei voiteista.

Ootko Memmuuh kokeillut sitä kehuttua Louis Widmerin sy-voidetta? Ite ainakin tykkäsin, se oli aika rasvaista. :)

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1363 : 12.06.15 - klo:12:13 »
^ Olen kokeillut pienen tuubin mikä joskus (pari vuotta sitten) tuli livboxissa. On kyllä tosi hyvä ja monikäyttöinen. Varmaan joskus ostan sen ison pöntön, mutta en ole vielä raaskinut kun Nivea Cremekin pelittää. :D

Saakohan sitä muuten mistään tilattua halvemmalla? Maksaa Suomessa kuitenkin n. 30e, vaikka onhan se tietty iso purkki. :)
« Viimeksi muokattu: 12.06.15 - klo:12:19 kirjoittanut Memmuuh »
3b F ii

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1364 : 12.06.15 - klo:12:44 »
^Tilaamisesta en tiedä mutta joillain apteekeilla on jotain kantisohjelmia joilla saa alekuponkeja. Esim. Koskikeskuksen apteekilla Tampereella on joku kauneusklubi ja sieltä saa aina silloin tällöin jotain -20 % yhdestä tuotteesta -kuponkeja tai -tekstareita. Oliskohan teilläpäin jotain sellaista (en tiedä missä asut)? :)