Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421100 kertaa)

Poissa Malva

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1365 : 30.09.15 - klo:11:00 »
Okei, mun sy-alueen iho on saanut nyt jonkun hepulin. Luomet kuivaa ihan sairaasti, jopa hilseilee. Silmänaluset taas turvoksissa kuin mitkä. Vaihdoin kasvorasvaa joten voi olla että se sitten turvottaakin sy-alueen ihoa.

Eli tuotesuotistuksia, hellävarainen, kosteuttava, ei-turvottava tuote, kiitsa! Pirkkaa olen joskus käyttänyt - ei mun juttu. Ei myöskään se Lidlin versio. Ei niinkään ettei sisältö olisi hyvää mutta mulla tökkii tuo halpismainen olemus, pakko saada vähän arjen luksusta, edes sen kivan voiteen muodossa.  :-[ ;D

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #1366 : 30.09.15 - klo:11:11 »
^Avenen Soothing Eye Contour Cream? Mä olen kovasti tuosta tykkäillyt.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #1367 : 30.09.15 - klo:19:27 »
Samaa Avenea mäkin ehdottaisin. Oon käyttänyt jo useamman vuoden.

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #1368 : 01.10.15 - klo:10:31 »
^ Tukkis, suosittelisin myös kiinnittämään huomiota aineeseen, jolla poistat silmämeikit. Mulla ainakin syksyn tullen usein hilseilee luomet, jos käytän tiettyjä (näköjään teollisia) silmämeikinpoistoaineita. Itselläni osittainenkin vaihto öljyyn auttaa, eikä kuivuminen ole läheskään niin pahaa. Vaikka en itse asiassa edes jaksa meikata silmiä kuin 0-2 kertaa viikossa. :D Tämä ei nyt ollut tuotesuositus, mutta ajattelin silti mainita.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #1369 : 02.10.15 - klo:02:43 »
Avene lähti ostoon, olen ehtinyt käyttää kerran, ihan ok:lta vaikutti.
Silmämeikkejä en oikeastaan poista erillisellä aineella. Pesen koko naaman tällä megahellävaraisella geelillä, ihan paras tuote, näin ot:na niin suosittelen kaikille. Tosi riittoisaa ja koostumus  :-* Se ei ole aiemmin ärsyttänyt silmiä enkä usko sen tekevän sitä nytkään. Mä tiedän että mun sy-iho ärsyyntyy esim vanulapuista, ihan sama millä aineella poistan mutta jos joudun hinkkaamaan vanulla on iho heti rikki ja ärtynyt.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1370 : 09.10.15 - klo:15:09 »
Mulla loppui viimeinkin Lumenen silmänympärysvoide, joka oli siis ihan jees käyttää. Pääsin kuitenkin nyt lopulta avaamaan kaapissa odottaneen Rival de Loopin kosteuttavan silmänympärysvoiteen. Ensikokeilun perusteella se on vähän tahmean tuntuinen, mutta itseäni se ei haittaa. Tuntuu ihan mukavan kosteuttavalle, oma silmänympärysihoni ei kuitenkaan mikään vaativa tai nirso ole, joten melkein kaikki käy ainakin tässä iässä vielä.

Poissa Aivina

• HAIRahtanut
« Vastaus #1371 : 31.03.16 - klo:11:15 »
Kertokaa nyt kokeneemmat, onko silmänympärysvoidetta mitään järkeä käyttää alle kolmekymppisenä? Tuntuu, että pelkkä ajatus silmänympärysvoiteesta vanhentaa mua noin 15-10 vuotta. Mutta faktaa on se, että mun silmänympärysiho on tosi ohutta, kuivaa ja silmänaluset on aina tummat ja mulle tulee myös silmäpussit tosi helposti.
Tuntuu, että olisi hyvä hoitaa vähän paremmin silmänympärysihoa, mutta eikö se nyt ole ihan keski-ikäisten hommaa??

Hyviä suosituksia luonnonkosmetiikan silmänympärysvoiteesta ilman mitään hulluja anti-age-ominaisuuksia otetaan mielellään vastaan. Tarkoituksena lähinnä kosteuttaa kuivaa ja tosi herkkää ihoa, ettei siihen tulisi näppyjä silkasta kuivuudesta.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #1372 : 31.03.16 - klo:11:38 »
No jaa, itse näkisin että liian usein ajatellaan, että silmänympärysvoide = ryppyvoide. Näinhän ei toki ole. Silmänympärysvoiteet ovat vain oma voideryhmänsä, kuten päivävoiteet vs. yövoiteet. Ne on suunniteltu nimenomaan herkälle ja ohuelle iholle. Olisin varmaan itsekin alkanut käyttämään silmänympärysvoiteita jo parikymppisenä, jos olisin tämän tajunnut. Silmänympärysvoiteet ovat yleensä tosi kevyitä, että ne voi hellästi taputella iholle, eikä tarvitse hangata ihoon ja venyttää sitä.

Sittenhän on erikseen silmänympärysvoitteet vanhentuneelle iholle jne.

Minullakaan ei ole kauheasti kokemuksia erilaisista silmänympärysvoiteista, olen vasta alkanut niitä käyttämään kun tajusin miten tummat mun silmänaluset onkaan :P (silmälasit peittää ne kivasti). Tein pari päivää sitten uuden tilauksen iHerbistä ja sieltä tarttui mukaan tällainen:

http://eu.iherb.com/Reviva-Labs-Eye-Complex-Firming-Cream-3-4-oz-21-g/5044

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1373 : 31.03.16 - klo:17:02 »
Kertokaa nyt kokeneemmat, onko silmänympärysvoidetta mitään järkeä käyttää alle kolmekymppisenä? Tuntuu, että pelkkä ajatus silmänympärysvoiteesta vanhentaa mua noin 15-10 vuotta. Mutta faktaa on se, että mun silmänympärysiho on tosi ohutta, kuivaa ja silmänaluset on aina tummat ja mulle tulee myös silmäpussit tosi helposti.
Tuntuu, että olisi hyvä hoitaa vähän paremmin silmänympärysihoa, mutta eikö se nyt ole ihan keski-ikäisten hommaa??

Luonnonkosmetiikan silmänympärysvoiteista en osaa sanoa (Löytyiskö Karkkipäivä-blogista vinkkejä? Sanni kun käyttää paljon tuota luonnonkosmetiikkaa.) mutta ehdottomasti kannattaa alkaa käyttää silmänympärysvoidetta varsinkin jos sy-iho on ohut ja kuiva. Itsellänikin on ja pelottaa ajatella miltä näyttäisin nyt jos en olisi käyttänyt sy-voidetta jostain parikymppisestä säännöllisesti. :P Niitä sy-voiteita löytyy ihan peruskosteuttavia, teineillekin sopivia, joten kaikenikäisille on kyllä valikoimaa.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #1374 : 01.04.16 - klo:18:07 »
Mä aloitin sy-voiteen käytön muistaakseni joskus kaksvitosena tai vähän sen jälkeen. Ei se ole mikään keski-ikäisten juttu, vaan ihan normaalia ihonhoitoa. :) Mä tykkään virolaisen JOIKin silmänympärysvoiteesta, jossa on arganöljyä ja mangovoita. Aivan ihana tuote! Eikä ole liian paksua nuorellekaan iholle. Tuota saa ainakin Helsingin ja Tampereen Stockmannilta ja tietysti Virosta, jos siellä reissaa.

Poissa Deadly Nightshade

• Tukkaguru
  • Omaa pääkarvastoa
« Vastaus #1375 : 08.04.16 - klo:06:37 »
Mä aloin käyttää silmänympärysvoidetta jo yläasteikäisenä. :D Tosin kyseessä oli vaan joku Nivean kosteuttava sy-voide. Nykyään sy-voiteiden käyttö jäänyt vähemmälle. Käytän sitä samaa tavaraa mitä muullekin naamalle.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #1376 : 08.04.16 - klo:08:36 »
Mulle äiti opetti aikoinaan että kun alkaa meikkaamaan, pitää alkaa käyttää myös silmänympärysvoidetta ;D eli yläasteikäisestä on tullut sitä käytettyä.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #1377 : 08.04.16 - klo:18:03 »
Mä olen käyttänyt sy-voidetta 18-vuotiaasta aamuin illoin ja kyllä sen nyt 37-vuotiaana huomaa, että on kannattanut. Ilmeryppyjä toki on, jos hymyilen, mutta muuten sy-iholla ei ole lainkaan rypistymää. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1378 : 13.06.16 - klo:16:18 »
Huomasin selkeää kuivuutta ja ihan rehellisiä ryppyjä silmien alla ja totesin että nyt on korkea aika hankkia silmänympärysvoide lisäkosteudeksi. Paulan arvostelujen perusteella päädyin MACin C Lightful -voiteeseen ja voi vitsit miten tyytyväinen olen. Aiemmin olen karsastanut silmänympärysvoiteita, koska kokemukseni mukaan kuivalle iholle tarjotut vaihtoehdot ovat todella rasvaisia ja saavat silmät turpoamaan ja meikit leviämään. Tämä sen sijaan on aivan ihana. Kosteustehoja on ihan kivasti, imeytyy todella nopeasti eikä jätä mitään rasvasta lähmää iholle. Tykkään!
Raitoja käpälään!

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1379 : 13.06.16 - klo:17:19 »
^Onko tuo MAC kuinka kallis? (todennäköisesti Suomen hinnalla on..)

Mielessä on se Mizonin edullinen violetti tuubi, sen voisi hankkia eBayn kautta, kun tarvetta on.. Nyt vielä Dermosilin Nature ajaa saman asian.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii