Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421002 kertaa)

Poissa bubbs

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1380 : 13.06.16 - klo:20:05 »
Mä oon tosi laiska käyttämään silmänympärysvoidetta, kun silmänympärykset eivät tunnu vaativan mitään erityistoimenpiteitä sinänsä. Oon nyt tykännyt kuitenkin tosi paljon Cliniquen Smart Custom Repair Eye Treatmentistä. Yksi lempiasioita siinä on, että toisin kuin monet muut silmänympärysvoiteet, se ei kulkeudu mun silmiini vaan jää sinne, mihin sen levitän. Imeytyy nopsasti ja jättää ihanan tuntuman. Suosikkini ikinä kokeilemistani.

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1381 : 13.06.16 - klo:21:37 »
MAC oli ihan törkykallis, hinta oli 41 Stockalla.
Raitoja käpälään!

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1382 : 13.06.16 - klo:23:03 »
Paulan arviossa oli maininta, että Smashboxilla olisi primer, joka on hinnaltaan vain kolmannes tuosta MACista, ja sisällöltään sama.. (molemmat ovat osa Estee Lauder-konsernia)..
Jos joskus osun SMashboxin ständille, niin aion napata mukaan. :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1383 : 15.06.16 - klo:19:32 »
^ ei kun juuri toisin päin: "Smashbox Cosmetics' Photo Finish Hydrating Undereye Primer is literally the same product, with the M.A.C. Cosmetics version being about $15 less per ounce. Estee Lauder currently owns both companies, so it isn't surprising that the same formulas are replicated across the various brands they own."
Raitoja käpälään!

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1384 : 15.06.16 - klo:19:34 »
Mua kiinnostais Joikin silmänympärysvoide. Mistä sitä saisi parhaiten tilattua Suomeen? :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1385 : 15.06.16 - klo:20:25 »
^^ Siis miten Smashbox - tavallinen markettifirma - voisi olla kalliimpi kuin MAC, joka on semiselektiivisten meikkimerkkien aatelia?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1386 : 16.06.16 - klo:01:19 »
Vähän ot tähän mutta MAC on kyllä selektiivinen sarja, eikä semi.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa naapio

• Tukkaguru
« Vastaus #1387 : 16.06.16 - klo:10:27 »
Olen joskus katsellut Smashboxin tuotteita esim. Sephorassa ja pitänyt niitä yllättävän kalliina MACiin tottuneille silmilleni. Smashboxin silmänympärysvoiteessa on vähemmän tavaraa 0.33 oz kuin MACin versiossa 0.5 oz eli litrahinta on isompi.

Tämä on kyllä todella hyvää tavaraa. Toimii sekä primerina että kosteuttajana. Jess!
Raitoja käpälään!

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1388 : 16.06.16 - klo:13:56 »
Vähän ot tähän mutta MAC on kyllä selektiivinen sarja, eikä semi.

Juu, on varmaan sitäkin :) Mutta vieläkin kalliimpia on, jos hintaa & imagoa tuijotetaan.. (Sisley, Dior, Guerlain...)

1b F/M ii

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1389 : 16.06.16 - klo:15:01 »
On tottakai kallimpia muttei merkin selektiivisyys suoraan sen hinnasta tai imagosta johdu, vaikka selektiivinen kosmetiikka tuppaakin olemaan vähän hinnakkaampaa. Onhan jotkut Lumenen tuotteetkin tuota neljääkymppiä ja Lumene on semi- ja MAC selesarja. Ne on ihan virallisia tavararyhmiä eikä mitään mielipidekysymyksiä. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #1390 : 24.08.16 - klo:00:07 »
Osaako joku suositella tehokasta anti age sy voidetta (suojakertoimella) jota uskaltaisi käyttää raskauden ja imetyksen aikana?  ::)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #1391 : 24.08.16 - klo:16:50 »
Minun pitäisi myös panostaa sy-voiteeseen, mutta olen ihan ulkona siitä mikä kannattaa. Jos Lidlin sy maksaa alle 3€, voiko se olla hyvää? Vai kulkeeko sy-voiteissa hinta ja laatu yhdessä? Aloin katselemaan kuvista et hertsyykkel mitkä pandat miulla onkaan! Pitäisi kulkea nenä pystyssä ni silmänaluset näyttäisivät paremmilta  ;D
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1392 : 24.08.16 - klo:17:10 »
^ Eikös tuota ole monet kehuneet? :) Ja vaihtaneet muutenkin kalliit rasvansa Lidlin vastaaviin. :D

Muutenkin monet (ihan ammattilaisetkin) on sitä mieltä ja varmasti ihan tutkineetkin asiaa, että silmänympärysvoiteet on vaan huijausta. Siis samaa rasvaa kun naamarasvat, mutta paljon kalliimmalla hinnalla.
« Viimeksi muokattu: 24.08.16 - klo:17:12 kirjoittanut Memmuuh »
3b F ii

Poissa Crysania

• HAIRahtanut
  • hullu kissanainen
« Vastaus #1393 : 24.08.16 - klo:17:18 »
^^Lidlin sy-voidetta en ole kokeillut, mutta ainakin Pirkin vastaavahan on suorastaan kulttimaineessa, että sen perusteella tuntuisi ettei noissa kai hinta ja laatu ole aina suoraan verrannollisia.

En omalle kohdalle ole nähnyt mitään järkeä ostella kovin kalliita voiteita, mutta lähinnä talvisin ihottumaisimpina aikoina käytän Avenen ja Aquaphorin yhdistelmää, koska silloin iho ei oikein tunnu sietävän muuta ja tuntuu sopivan, vaikka voisi kuvitella että noin raskas yhdistelmä turvottaisi. Muuten pärjään kyllä ihan jollakin marketin hajustamattomalla voiteella (tällä hetkellä toinen tuubi Erisanin sy-voidetta käytössä). :)

Poissa catjuska

• Tukkaguru
  • You are somebody's reason to smile
« Vastaus #1394 : 24.08.16 - klo:20:39 »
Mielenkiintoista, kiitoksia ladyt. Mulle tulee miiliumeja tosi helposti, silmälasiajoista niitä on rivi muistona. Sillä vähän arkailen rasvoja kokeilla. Toisaalta mun iho on niin ongelmallinen muutenkin, että sy on vain yksi kriisi muiden joukossa  :o
"Sometimes it is better to light a flamethrower than curse the darkness." - Terry Pratchett