Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421092 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1395 : 24.08.16 - klo:22:28 »
^Olen lukenut, että miliumeja tulisi helposti nimenomaan kuivaihoisille, eli silmänympärysihoa kosteuttamalla niiden tuloa voisi pikemminkin estää kuin saada niitä lisää. En tosin vanno onko tämä faktaa, muistaakseni joku kosmetologi näin on ainakin sanonut.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1396 : 24.08.16 - klo:22:49 »
^ Joo niitä tulee kuivalle ja herkälle iholle.
3b F ii

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #1397 : 25.08.16 - klo:11:26 »
Mulla on ollut pari viikkoa Liiterin voide käytössä ja hyvin toimii. L300 anti age -voide tasoittaa pienet juonteet paremmin, mutta saan siitä voiteesta silmien kutinaa. Liiterin voide ei kutita. Käytän sy-voidetta vain sen takia, että peitevoide levittyy nätimmin sen päälle. Apobasen geeliin peittari vaan jämähtää. Käytän itse asiassa pienen määrän sy-voidetta nenänpieliin ja leukaankin just tuon peittarin takia ;D

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1398 : 25.08.16 - klo:11:57 »
L300-sarjan vaaleanpunaisen linjan sy-voide on ihanaa  <3 paksumpaa kuin Dermosil Nature, hoitaa ärsytykset pois. Uskallan ehdottaa ärtyneille ja ihottumaisillekin silmänympäryksille..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #1399 : 25.08.16 - klo:13:09 »
^Tuoksahtaako toi? Tai tarkennus, onko siinä sama haju kuin siinä vaaleanpunaisessa kosteusvoiteessa?
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1400 : 25.08.16 - klo:13:13 »
Ainakaan mun kappaleeni ei tuoksahda, koko sarja on hajustamaton. Toki härskintyneenä voi haista..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1401 : 25.08.16 - klo:14:37 »
Munkin pitäisi ostaa uusi sy-voide, ja näiden kommenttien perusteella Pirkan ja L300 vaaleanpunainen olisi hyviä ja nopeasti saatavia vaihtoehtoja. Onko jollain kokemusta molemmista, miten eroavat? Mulla ei siis tarvitse olla mikään anti age eikä suojakerroinkaan ole pakollinen. Mulla ei ole mitenkään erityisen kuiva silmänympärysiho.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1402 : 25.08.16 - klo:16:26 »
^Yksi vaihtoehto - edullinenkin vielä - on Mizon Collagen Power Firming.
http://www.ebay.com/itm/Mizon-Collagen-Power-Firming-Eye-Cream-10ml-Free-gifts-/351009119370?hash=item51b9c61c8a:g:OAwAAOSw65FXtrZk
Tosi pieni tuubi, ja koostumus enemmän geelimäinen kuin voide; ihanteellinen kevyeen kostetukseen!

1b F/M ii

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #1403 : 06.09.16 - klo:17:20 »
^En malttanut tilailla mitään, mutta kiitos vinkistä kuitenkin! Ostin sen Pirkan - vähemmän riittoisaa kuin aiemmin käyttämäni saksalainen voide, mutta toisaalta tuntuu vähän paksummalta ja sikäli ehkä vähän kosteuttavammalta? Mitään sen kummempia tuntemuksia sen käyttö ei ole aiheuttanut.

Paikalla elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1404 : 15.09.16 - klo:07:52 »
Joikin silmänympärysvoide on tosi hyvää tavaraa! :) On vaikea uskoa miten niin öljyinen tuote voi olla koostumukseltaan kevyt ja nopeasti imeytyvä. Tuote on hajusteeton, mutta oikein tarkasti haisteltuna olen aistivinani tästä pienen raaka-aineen tuoksun. Mä oikeastaan toivon, että tätä saisi isommassa pullossa, jotta voisin levittää tätä koko kasvoille. :D Kätevä pumppupullo, kosmeettisesti miellyttävä tuote ja hyvät ainesosat, minkä vuoksi maksan tästä mielelläni sen 15 euroa. :)

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #1405 : 13.12.16 - klo:09:57 »
Olisiko kellään vinkata silmänympärysvoidetta herkälle ja kuivalle silmänympärysiholle? Nykyään pakkaset tekee tosi pahaa, ilman tehokkaasti kosteuttavia ja rauhoittavia tuotteita tule ihottumaa. Päiväksi mulla on Avenen herkän ihon silmänympärysvoide, ja se toimii loistavasti meikin alla, mutta ei kosteuta tarpeeksi. Yöksi kaipaan jotain paksumpaa, kenties öljyisempää, voidetta. Muu kasvojen iho on yleensä tykännyt paljon luonnonkosmetiikkamerkkien voiteista, löytyisiköhän esim. Sokoksen valikoimasta jotain kivaa? Anti-aging ominaisuudet ei myöskään haittaa, ekat rypyt alkaa ilmestyä 0_0

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1406 : 13.12.16 - klo:10:27 »
Tämä Louis Widmer on tosi hyvä ja kosteuttava:
http://www.apteekkiverkkokauppa.fi/epages/apteekkiverkkokauppa.mobile/?ObjectPath=/Shops/PHA/Products/7611480030062/SubProducts/7611480030062&Locale=fi_FI

Saa miedosti hajustettuna ja hajusteettomana. Iso 30ml purkki ja voi käyttää myös esim. kasvonaamiona ja huulirasvanakin pelittää. :D
3b F ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #1407 : 13.12.16 - klo:12:35 »
Suosittelen edelleen L300-merkin herkän ihon sy-tuubia, se vaaleanpunainen. Edullinen ja toimiva. Hajustamaton ja kosteuttaa, menee Avenen  rinnalle!

1b F/M ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #1408 : 13.12.16 - klo:16:15 »
^^Tuo Louis Widmerin sy-voide on loistava, suosittelen kyllä lämpimästi jos on herkät ja kuivat silmänympärykset. Kosteuttaa tosi hyvin mutta sopii tarvittaessa meikinkin alle, ei jätä ihoa öljyiseksi tms eikä myöskään turvota mitenkään vaikka on täyteläinen ja tuhti voide. Mullakin on päiväkäytössä Avene mutta ostin juuri talvikäyttöön tuon Widmerin. Olen käytellyt sitä vuosien varrella monta purkkia ja olen aina yhtä tyytyväinen. Suosittelen hajusteetonta versiota, jos on herkkä iho tai herkät silmät.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #1409 : 13.12.16 - klo:17:46 »
Minäkin olen jo pitkään liputtanut Louis Widmerin puolesta, mutta nyt löysin vieläkin paremman tuotteen - Kiehl's Avocado Eye Treatment. Tuo on ihan yhtä kosteuttava, ellei jopa kosteuttavampi, mutta imeytyy ihan hetkessä. Voi käyttää joko todella ohuena kerroksena tai laittaa vähän tuhdimmin yötä vasten. Tosin onhan tuolla Louis Widmerillä huomattavasti parempi saatavuus - Kiehl'siä taitaa myydä Suomessa ainoastaan Stockmann, ja sielläkin tuo kyseinen tuote on välillä loppu.