Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421706 kertaa)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #1410 : 13.12.16 - klo:20:14 »
^^ Mulle tuo Widmer ei toimi meikin alla, alkaa meikit levitä silmän alle jos käytän tuota päiväkäytössä. Olisiko kellään suositella esim. Aasia-kosmetiikasta vaihtoehtoa päiväkäyttöön?
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #1411 : 15.12.16 - klo:10:51 »
Minäkin olen ihastunut Widmeriin! Käytössä on hajusteeton versio, ja tuota tulee laitettua etenkin yötä vasten.
Mun silmänympärysiho on usein, varsinkin väsyneenä punoittava ja harmaa, mutta väriongelmat on olleet vähenemään päin lopettamisen jälkeen. Silmänympärysiho myös tuntuu nykyään tosi hyvältä!

Ainoa miinus siitä, että voide on tuollaisessa purkissa jossa pitää uittaa sormia. Paketin mukana tuli pikkuinen spaatteli, mutta käyttö tuntuu silti jotenkin epähygieeniseltä siihen verrattuna, että puristaisi voidetta tuubista sormille. Ehkä tää on vain mun päässä  ::)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #1412 : 15.12.16 - klo:11:53 »
^Minäkin tykkäisin enemmän tuubimuodosta kuin tuosta purkista, tuo onkin ainoa huono puoli tuossa tuotteessa. Sy-voide kuluu niin hitaasti että tuntuu epähygieeniseltä käyttää tuota purkkia liki vuoden. Kasvovoiteissa mua ei niin haittaa purkkimuoto (vaikka preferoinkin tuubia) koska ne kuluu mulla nopeammin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #1413 : 15.12.16 - klo:12:38 »
^ Mutta tuotahan voi käyttää myös ihan kasvoillekin välillä naamiona niin saa kulumaan nopeammin. Käsirasvana ja huulirasvanakin (vaikka yöksi) on oikein toimiva. ;D
3b F ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #1414 : 15.12.16 - klo:12:48 »
Silmänympärykset ovat taas aika lailla kuivuneet, ja kaupoista on loppu tuo oma edullinen suosikkini L300 vaaleanpunainen tuubi . :( Se on verraton hinta-laatusuhteensa ansiosta. Dermosilin Nature on ihan kiva-kategoriaa, mutta ei yhtä tehokas .. vaikka se on joskus tehokkaalta tuntunutkin. Iho ilmeisesti on taas kuivahtanut parissa vuodessa.. nyt omega-kuuri meneillään!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #1415 : 06.06.18 - klo:09:41 »
Lidlin q10-silmänympärysvoide tuli tiensä päähän, niin oli pakko ostaa joku peitevoiteen alle lykättävä voide. Nivean Q10+C tarttui mukaan kaupasta ja sehän toimii! Lidlin voide ei tee silmänalusen pienille juonteille yhtikäs mitään, mutta Nivea tekee tasaisen pinnan, jolle peittari on mukava taputella. Uskon, että kyse on vain väliaikaisesta vaikutuksesta. Silikoni tms., joka täyttää epätasaisuudet.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #1416 : 06.06.18 - klo:19:15 »
Tykästyin Originsin Ginzing refreshing eye creamiin. Kosteutustehot eivät ole kummoiset joten toimii näin kesällä, mutta tää piilottaa tummia silmänalusia ihan mahtavasti! On siis kuin valokynää/korostusvoidetta levittäisi silmien alle, mutta niinpä se vaan piilottaa tummuutta tosi hyvin. Varsinkin kesällä kiva, kun voi ihan ilman meikkiä lähteä ihmisten ilmoille. Kallista, mutta todella riittoisaa ja löytyy onneksi aika monesta kaupasta, joten alennuksesta helppo ostaa.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #1417 : 31.07.20 - klo:08:42 »
Mulla on nyt toinen pullo menossa Essen Sensitive Eye Cream -silmänympärysvoidetta. Tämä on hieman arvokkaampi tuote (59 euroa monessa verkkokaupassa), mutta tällä sain rauhoitettua tosi ärtyneen ihon tasapainoiseksi viime talvena. Tuote on hyvin kosteuttava ja sopii kuivalle ja herkälle iholle hyvin. Koostumus uudistettiin tässä mun kahden purkillisen välillä ja tykkään tästä uudemmasta, ohuesta koostumusta enemmän. Sarjanahan tämä on ihan viimeisen päälle mietitty ja tämäkin on pakattu tyylikkääseen lasiseen pumppupulloon. Tuoksu on mieto ja aivan ihana! Oon tosi iloinen tästä sarjasta, jolta löytyy herkkäihoisellekin sopivaa luonnonkosmetiikkaa.

Poissa Lila

• Tukkaguru
« Vastaus #1418 : 31.07.20 - klo:09:27 »
Ah, minullakin on suositus tähän kategoriaan, johon en yleensä edes panosta! Selailin Cult Beautyn valikoimaa alkukesällä etsiessäni öljy- ta balm-putsaria, kun tuo Korean liikenne on vähän jumissa. Törmäsin Versed-nimiseen merkkiin, tämäkin menee edullisempien ihonhoitosarjojen kategoriaan. Kivanoloisia tuotteita (tykättyjä, ihan hyvänoloisia INCI:ltään) ja funktionaaliset, silti kivan näköiset pakkaukset.

Sarjan puhdistusbalm oli lopussa, mutta tilasin The Fix Emergency Eye Maskin - ja tämä on ihana, pehmeän viilentävä silmänympärysalueen kosteuttaja. Kehotetaan käyttämään naamion tapaan, mutta käyttelen itse kyllä ihan voiteena. Tämä on jotenkin todella pitkävaikutteisen kosteuttava, silmänympärysiho näyttää todella hyvältä tämän kanssa. Jättää ehkäpä vähän tahmeutta jälkeensä, itseäni tuo ei ole haitannut, pikemminkin näyttäisi siltä, että meikki asettuu päälle todella nätisti. Tavallaan siis vähän primerin ominaisuutta tässä. Iso, näppärä tuubi ja hintakaan ei paha.
2aFii, kaurapuuro. Pituus hartioiden ja BSL:n välissä, oma väri.