Mä liputan kanssa Luis Widmerin silmänympärysvoiteen puolesta. Se on varsinkin talvikäyttöön täydellinen, kosteuttavin mitä olen kokeillut. Hinta on vaan aika kova, mutta purkkikin kestäisi ikuisuuden. Noi näytteet sitäpaitti kestää niin kauan

Kyllä tota varmaan jossain vaiheessa ostan.
Lumenen se toinen herkän ihon (ei Blue Hydra Tender, en nyt Lumenen paskoilta sivuilta löydä tota mun omaa ku en muista sen nimeä ja en oo kotona) silmänympärysvoide oli mun ensimmäinen. Lupaa laskea turvotusta ja rauhoittaa ja sen tekeekin. Hyvä perustuote.
Lumenen Vita-Nectar silmänympärysvoiteessa on aurinkosuojakin niin tota olis kesällä ainakin hyvä käyttää. Ei mitään valittamista muutenkaan, ehkä vähän paksumpaa kun edellinen.
Mäkin käytin ennen kasvovoidetta luomille. Nyt iho on herkempi ja luomet turpoaa jos tunkee jotain vääränlaista tuotetta lähelle.. Silmät myös alkaa vuotamaan. Ja kyllä mä uskon että iho "muistaa" että kyllä se pidemmän päälle kannattaa käyttää silmänympäryksille tarkoitettua tuotetta. Varsinkin jos meikkaa!
Edit. Ainiin, tykkäsin kanssa tosta vähän kevyemmästä mutta silti kosteuttavasta Dermoshopin silmänymppägeelistä.