Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421088 kertaa)

Poissa Memmu

• HAIRahtanut
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #150 : 09.08.06 - klo:15:58 »
Mullapas onkin tähtisilmät tämän topicin ansiosta :D

Ostin Widmerin sy-voiteen ja Pirkan Q10 voiteen ja niitä nyt olen useamman päivän käyttänyt (Widmer illalla ja Pirkka aamulla). Kolme ihmistä on tämän setin aikana sanonut, että silmäni säihkyvät ja olen pirtsakan näköinen, kun silmät näyttää avoimemmilta. Yksi kaveri luuli, että olen käynyt jossain silmänympärysalueen tehohoidossa, kun naurujuovat on kadonneet. En mä niille ollut kertonut uusista rasvoistani, enkä aio kertoakaan, ei helmiä sioille ;D

Että tattista vaan teille :-*

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #151 : 09.08.06 - klo:23:33 »
Memmu ihana teksti ;D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Sarita

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #152 : 10.08.06 - klo:20:07 »
Sinä aikana kun olen täällä palstaillut, olen hullaantunut moniin tuotteisiin mitä täällä olette ylistäneet :)  Nyt tuon Memmun hienon kirjoituksen ansiosta minunkin on aivan pakko saada Widmer-silmänympärysvoidetta ja Pirkka Q10-voidetta  ::)   Jospa minunkin väsyneisiin silmiini saisi niillä hohtoa ja eloa :))

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #153 : 10.08.06 - klo:20:10 »
Meikäläisen silmiin toisi hohtoa vain elämänmuutos tai ihana mies.  ;D

Poissa Liisu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #154 : 11.08.06 - klo:09:22 »
Onko kenelläkään kokemuksia Dermalogican Total Eye Care silmänymp.voiteesta ?

blackcat85

• Vieras
« Vastaus #155 : 11.08.06 - klo:09:56 »
Kävin eilen apteekista ruinaamassa näytteen Widmerin silmänympärysvoiteesta. Laitoin sitä illalla ennen nukkumaanmenoa, ja aamulla herättyäni näytin siltä kuin olisin itkenyt, ja lisäksi silmän alla on nyt kipeä näppylä. ::)

Joko voide ei sovi mulle ollenkaan, tai sitten laitoin sitä jotenkin väärin. ???

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 11.08.06 - klo:12:41 »
Kävin eilen apteekista ruinaamassa näytteen Widmerin silmänympärysvoiteesta. Laitoin sitä illalla ennen nukkumaanmenoa, ja aamulla herättyäni näytin siltä kuin olisin itkenyt, ja lisäksi silmän alla on nyt kipeä näppylä. ::)

Joko voide ei sovi mulle ollenkaan, tai sitten laitoin sitä jotenkin väärin. ???

Laitoitkohan sitä liikaa... Tai sit se on rasvaisuutensa ansiosta aiheuttanut näpyn. 
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #157 : 11.08.06 - klo:15:06 »

Mä en voisi kuvitellakkaan laittavani sitä, tai oikeastaan muutakaan, voidetta yöksi. Tuloksena mulle on vain todella turvonneet silmäluomet, ala- ja yläluomet molemmat. Se LW:n geeli on mun mielestä tosi hyvää. Voi sitä rasvaakin käyttää, mutta vain päivisin ja tarkasti levitettynä. Pitääkin hakea tota geeliä lisää.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 12.08.06 - klo:02:21 »
Minulla tuo LW silmänympärysgeeli turvotti todella paljon luomia ja sitä oli minusta vaikea laittaa oikea määrä, mutta LW voide taas ei aiheuta turpoamista, vaikka lätkisi kuinka - mutta kosteuttaa silti paremmin kuin geeli.  ??? Minulle taas on ihan ehdoton, että laitan tuota voidetta yöksi, sillä päivällä se vaikutus mielestäni ei ole niin hyvä, kun pistän kuitenkin luomelle melkein heti levityksen jälkeen meikkivoidetta ja luomiväriä.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa eOwyn

• Hiushörhö
« Vastaus #159 : 13.08.06 - klo:00:15 »
Minulla on käytössä Louis Widmerin silmänympärysvoide, ja tosi ihanan tuntuista ja kosteuttavaa on, toimii mulla :)

blackcat85

• Vieras
« Vastaus #160 : 13.08.06 - klo:23:19 »
Jatkoin kauhukokemuksesta ( ;) ) huolimatta voiteen käyttöä, ja nyt ei enää ole turvottanut eikä näppylöitäkään tullut. Mistä lie johtui että eka kerralla niin kävi, mutta nyt se on ainakin sopinut ihan hyvin. Toivottavasti jatkossakin. :)

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #161 : 14.08.06 - klo:14:47 »

Onko kellään kokemuksia TBS:n C-vitamiini silmänympärysgeelistä?
 Pitäis kohta hankkia uusi voide/geeli kun Lumenen lopumassa(sininen tuubi)

Lafanque

• Vieras
« Vastaus #162 : 15.08.06 - klo:11:40 »
Mulla on mm. Shiseidon Source therapie, HR:n Force c premium, Tbs:n c- ja e-vitamiinisilmymp.voiteet, Tbs:n kamomilla ja No7:n Advanecd eye hydration. Eniten tykkään Shiseidon tuotteesta, koska heijastaa niin kauniisti valoa ja se on mulle tärkeetä. No7:n Reviving eye gel on myös ollut hyvä. Tbs:n on ihan jees, mutta en niitä enää aio ostaa, alkaa kyllästyttämään, vaikka ihan toimivia siis ovat. Tuo No7:n Advanced jne on ihanan kosteuttava, ja tuo HR:n sellasta pientä luksusta.

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 15.08.06 - klo:12:15 »
Mäkin oon tykännyt tuosta LW:n voiteesta. Myös Vichyn ja Nivean voiteet ovat olleet toimivia. Vichyllä on purkkivoiteen lisäksi kätevä puikkomainen (niinkuin huulirasva) voide, jota on nopea sutia silmien alle ja pitäisi vähentää turvotusta. Oon vasta kerran kokeillut, että katsotaan mitä käy pidemmässä käytössä.
Tuota Pirkkaa voisin myös kokeilla, talveksi tarvii jonkun tuhdimman voiteen.

sandy

• Vieras
« Vastaus #164 : 16.08.06 - klo:11:20 »
Mä ostin vähän aikaa sitten Elisabeth Ardenin Good morning- silmänympärysvoiteen, tummille ja turvonneille silmänalusille. On ollut ihan hyvä, ei ainakaan ole aiheuttanu mitään allerg.reaktioita, mut ei ole kyl poistanu tummia ympäryksiäkää :( Mut sit ajattelin et pitäis varmaan ostaa jotain hoitavampaa illaksi, joka sit ehkäisis niiden ryppyjen syntymistä.

Kovasti on kehuttu Widmerin silm.ymp.voidetta. Täytyypä kokeilla.