Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421034 kertaa)

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #165 : 27.08.06 - klo:17:52 »
Sain poikaystävältäni Shiseido näytteitä (jotka se oli saanut jostain Dieselin bileistä) ja niiden joukossa oli Shiseido Benefiance Revitalizing Eye Cream. Olen nyt jonkun aikaa tätä käyttänyt ja tykännyt. Tuoksu on hyvin mieto, lähes huomaamaton. Itse voide on paksua, melko rasvaisen tuntuista ja levittyy hyvin. Ei turvota ja tekee silmänalusista hyvin pehmeät ja silkkiset. Voisin kuvitella, että tämä olisi ihan hyvä tuote talvella, kesällä ainakin mulle vähän turhan tuhtia. En tiedä mitä tämä maksaa ja taitaa olla suunnattu hieman vanhemmille ihmisille, joten tuskin itselleni ostaisin, mutta sinänsä ihan hyvä tuote.
1b M ii

Poissa irso

• HAIRahtanut
  • Nyrkillinen voita kattilaan ja kossu pakkaseen
« Vastaus #166 : 28.08.06 - klo:10:39 »
suositelkaas mulle jotain kosteuttavaa (ja halpaa) silmänympärysvoidetta. On pari vuotta alkanu silmänympärykset kuoriutumaan kuivuttuaan talvella
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #167 : 28.08.06 - klo:12:01 »
suositelkaas mulle jotain kosteuttavaa (ja halpaa) silmänympärysvoidetta. On pari vuotta alkanu silmänympärykset kuoriutumaan kuivuttuaan talvella

Ainakin Pirkka Q10 silmäympärysvoidetta (en muista nimeä tarkasti) täällä on suositeltu, on kuulemma hyvää ja halpaa. Minulla ei vielä ole kokemusta tuosta, mutta ajattelin talveksi ostaa sen. Ei ainakaan hinnan puolesta harmita vaikka olisi hutiostos  :D Nimestään huolimatta ei ole kai mikään ryppyvoide, että sopii ilmeisesti nuoremmillekin.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #168 : 28.08.06 - klo:13:14 »
Voithan sä pahimmaksi talven kuivuuskaudeksi käydä hakemassa apteekista näytteen siitä Louis Widmeristä. Käytät sitä sitten vaikka iltaisin ja tuota Pirkkaa päivisin (niinkun joku tyytyväinen käyttäjä oli aiemmin tääl sanonut). Taatusti tulee silmänympärykset kuntoon! Tosta LW:stä riittää tosi pitkäksi aikaa, jos kerran päivässä laitat vain niin ihan saletisti yli kuukauden kestää tuo näyte.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Miua

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #169 : 05.09.06 - klo:19:33 »
Ostin itselleni ensimmäisen sy-tuotteen muutama kuukausi sitten. Päädyin TBS:n Unperfumed Elderflower Eye Geeliin. Parina ekana kertana kun sitä laittoi niin siloitti hiukkasen. Tai lähinnä eron tunsi koskettassa. Sen jälkeen en huomannut mitään tehoa ja mietinkin jo, että voisin koittaa jotain toista. Onnekseni silmänympärysihoni on tosi hyvässä kunnossa, ei kuivuuksia, juonteita tai turvotuksia. Tällähetkellä levitän niille vain Humektania samalla kun rasvaan kasvoni.

Luultavasti tämä geeli aiheutti myös sy-ihon ja poskipään ihon reunalle pikkuruisia mustapään näköisiä näppylöitä, joita ei ole ennen tämän geelin käyttöä siinä ollut. Voihan tietysti olla, että olen levittänyt geeliä liian isolle alueelle. Joku aine INCIssä ei siis sovi iholleni. Olisi kiva saada selville mikä, kun en itse tuota ainesosaluetteloa osaa tulkita ja mitä mitkäkin osat siellä tekevät. Jospa osaisin sen avulla myös vältellä niitä kasvovoiteita, jotka sitä 'pahisainetta' sisältävät kun tuntuu, että mustapäitä kasvaa kun sieniä sateella. :-\ Kiitos jos joku osaa helpata! :)

Ingredients: Aqua, Hamamelis virginiana, Sambucus nigra, Glycerin, Triethanolamine, Alcohol denat., Carbomer, Imidazolidinyl urea, Methylparaben, Denatonium benzoate
"Kaikki salaisuudet taivaasta pudottaa sateen täyttämä pisara, sinäkin sen nähdä saat jos vain avaat mieles, katso vaan. Hiekanjyvä rannan aalloille kuiskailee, avaa mieles, tarkkaile! Tarinoita ajan alusta kertoilee jos kuuntelee."-Emma Salokoski

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #170 : 09.09.06 - klo:21:20 »
Miua, ei tuossa mitään perinteisiä tukkivia aineita ole. Mutta glyseriini on rasva, joka tietenkin voi tukkia mutta enemmän luulisin, että tuo alkoholi olisi kuivattanut ihohuokoset niin, että rasva ei ole päässyt niistä ulos.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #171 : 11.09.06 - klo:23:57 »
Viikko sitten loppui Avonin Clinical sy-voide, purkki kesti mun lotrauksessa yli 4kk. Oli ensimmäinen sy-voide, jonka käytin kerralla loppuun (oli niin huippua) ja ostan varmasti uudelleen. Inci oli todella hyvä ja kosteutustehot myös. Nyt on ollu viikon käytössä Cliniquen Repairwear, mutta tämä tuntuu vaan ihan perus sy-voiteelta. Ei ole niin kosteuttavaa kuin tuo Avon (tämän huomaa selvästi, kun laitan YSL:n peitepuikkoa silmänalusiin sy-voiteen jälkeen). Tämä on tällainen 5ml purkki, mutta tuskin jaksan käyttää loppuun..

blackcat85

• Vieras
« Vastaus #172 : 12.09.06 - klo:08:47 »
Osaisikos joku suositella jotain hyvää voidetta, joka oikeasti auttaisi edes vähän ryppyihin? Vai voiko sellaisiin enää edes vaikuttaa, jotka on jo tulleet?

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #173 : 12.09.06 - klo:09:19 »
Louis Widmerin silmänympärysvoide tarttui mukaan apteekista viime viikolla. Kovasti yrittivät geelin myydä, kun se kuulemma on tarkoitettu nuorille, mutta pidin oman pääni ja ostin voiteen. Viikon kokeilun perusteella vaikuttaa ihan hyvältä. Ei turvota eikä ole liian rasvaista, mutta kosteuttaa hyvin. Plussaa tuoksuttomuudesta, miinusta turhan suuresta purkista.
1b M ii

Poissa Mustakuu

• HAIRahtanut
« Vastaus #174 : 12.09.06 - klo:15:22 »
Apteekista tarttui mukaan LW:n sy-voide ja -geeli. Ihmettelin vähän kun antoivat näinkin nuorelle jopa sitä voidetta, kun luin selosteesta, että on ryppyjä silottava. Mahtaakohan tuosta olla mun iholle haittaa, kun näin nuorikin olen?

Nyt on ensin kokeilussa geeli, ja vielä en ole huomannut kummempaa vaikutusta, tosin olen vasta eilisiltana ja tänä aamuna laitanut. Ellen ihan vainoharhainen ole, niin silmänympärykset tuntuvat jopa kuivemmilta kun ennen. Olen vain niin arka laittamaan tuota voidetta, kun on peloteltu ryppyvoiteiden käytöstä nuorella iholla..  :P

Näin apteekissa myös Acon sy-voidetta, valitettavasti siitä ei ollut näytteitä. Onko kellään kokemusta?

Uskaltaisinkohan mäkin ostaa tuota Pirkkaa..  ???

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #175 : 12.09.06 - klo:20:43 »
Mustakuu, voit käyttää huoletta tuota silmänympärysvoidetta. Siinä ei ole mitään varsinaisia tehoaineita ryppyihin mielestäni niinkään vaan enemmän juuri tehokosteuttajia (ja kosateuttamallahan ne pinnalliset rypyt siloittuvat). Itse olen 19-vuotias ja käyttänyt tuota jo lähes kaksi vuotta. ;)

Muutenkin tuli mieleen tuosta tehoaineiden käytöstä liian nuorena, että itse käytän aina hieman vanhemmalle iholle tarkoitettuja aineita (alle kaksikymppisenä kaksikymppisille tarkoitettuja, nyt pikkuhiljaa 25-vuotiaille tarkoitettuja) ryppyjen ennaltaehkäisyssä ja ei siitä mitään haittaa ole ollut. Haittaa voi tulla sitten jos käyttää esim. 20-vuotiaana 40-vuotiaalle tarkoitettuja ihon toimintoja aktivoivia tuotteita, sillä silloin tuotteet aktivoivat ihoa ihan väärällä tavalla ja iholle syntyy vaan epäpuhtauksia ym. Monet aina huolestuvat, että jos nyt käyttävät tehokkaampia tuotteita niin sitten heille ei ole enää mitään kun ovat oikeasti siinä iässä missä näiden tuotteiden käyttö tulisi aloittaa, mutta itse mietin aina sitä, että kosmetiikkateollisuus menee kokoajan niin paljon eteenpäin keksinnöissään, että esim. viimeisen viiden vuoden aikana on menty jo niin paljon eteenpäin että on turha huolehtia, että jos nyt käyttää tehokkaampia niin vanhempana ei olisi enää mitään mitä käyttää.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #176 : 12.09.06 - klo:20:54 »
Monet aina huolestuvat, että jos nyt käyttävät tehokkaampia tuotteita niin sitten heille ei ole enää mitään kun ovat oikeasti siinä iässä missä näiden tuotteiden käyttö tulisi aloittaa, mutta itse mietin aina sitä, että kosmetiikkateollisuus menee kokoajan niin paljon eteenpäin keksinnöissään, että esim. viimeisen viiden vuoden aikana on menty jo niin paljon eteenpäin että on turha huolehtia, että jos nyt käyttää tehokkaampia niin vanhempana ei olisi enää mitään mitä käyttää.

No tuskin tuotepulasta tulee ikinä olemaan pelkoa. Eiköhän sitä taas löydetä joku upea paviaanin siemennesteestä saatava ainesosa, joka siloittaa ihon ja uudentaa olemuksesta pois vähintään 20 vuotta.  ::)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #177 : 12.09.06 - klo:20:59 »
Apteekista tarttui mukaan LW:n sy-voide ja -geeli. Ihmettelin vähän kun antoivat näinkin nuorelle jopa sitä voidetta, kun luin selosteesta, että on ryppyjä silottava. Mahtaakohan tuosta olla mun iholle haittaa, kun näin nuorikin olen?

Kuten Stationery jo tuossa sanoikin niin tuo LW lähinnä kosteuttaa ja sitä kautta on ryppyjä siloittava, näin ainakin apteekista mulle sanottiin. Apteekkitäti neuvoi että jos on kuivat silmänympärykset niin voi erinomaisesti käyttää tuota, itse olen siis 22-vuotias joten ryppyvoiteisiin ei ole tarvetta vielä mullakaan.  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #178 : 12.09.06 - klo:21:00 »
Monet aina huolestuvat, että jos nyt käyttävät tehokkaampia tuotteita niin sitten heille ei ole enää mitään kun ovat oikeasti siinä iässä missä näiden tuotteiden käyttö tulisi aloittaa, mutta itse mietin aina sitä, että kosmetiikkateollisuus menee kokoajan niin paljon eteenpäin keksinnöissään, että esim. viimeisen viiden vuoden aikana on menty jo niin paljon eteenpäin että on turha huolehtia, että jos nyt käyttää tehokkaampia niin vanhempana ei olisi enää mitään mitä käyttää.

No tuskin tuotepulasta tulee ikinä olemaan pelkoa. Eiköhän sitä taas löydetä joku upea paviaanin siemennesteestä saatava ainesosa, joka siloittaa ihon ja uudentaa olemuksesta pois vähintään 20 vuotta.  ::)

Tuota minä juuri tarkoitan, mutta ainakin minulla on käynyt monta asiasta, jotka tosissaan miettivät 25-vuotiaana, että voivatkohan ostaa tuon 25-40 vuotialle takroitetun voiteen nyt vai pitäisikö odottaa vielä viisi vuotta.  :D
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #179 : 12.09.06 - klo:21:01 »
Olen käyttänyt nyt n. puolet Lumenen Hydra Dropsin sy-voiteesta ja se ei kyllä tee mitään paitsi mustapäitä :( Melkein tekisi mieli heittää roskiin mutta ehkä jemmaan sen jonnekin laatikon pohjalle. Ajattelin seuraavaksi kokeilla sitä Pirkkaa, nyt kaivoin sieltä laatikon pohjalta näytekoon Dermalogican voiteesta, josko se toimisi tuota Lumenetta paremmin.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.