Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421435 kertaa)

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #180 : 12.09.06 - klo:21:23 »
Olen käyttänyt nyt n. puolet Lumenen Hydra Dropsin sy-voiteesta ja se ei kyllä tee mitään paitsi mustapäitä :(

Siis, miten silmänympärysalueelle voi tulla mustapäitä? ??? Onko se mahdollista? En minä ainakaan noita levitä muualle kuin silmänalusille ihan hieman joskus, luomille ja silmänympärille hieman kulmakarvaan saakka. En ymmärrä miten sinne voi tulla mustapäitä, kun monet tätä miettivät?   ???
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #181 : 12.09.06 - klo:21:40 »
Siis niitä tulee just siihen rajalle, mistä "normaali iho" alkaa ja silmänalusiho loppuu. En tarkoituksella laita niin alas mutta kun on pullasormet niin välillä menee vahingossa.
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #182 : 13.09.06 - klo:11:01 »
Mulla on aina ollut hyväkuntoinen silmänympärysiho, ei koskaan kuiva, kutiava tai punoittava. Siksipä en ole kokenut tarvetta käyttää mitään sy-voiteita ennenkuin myöhemmällä (25+) iällä kun noita juonteita alkaa jo selvästi näkymään.

Mulla käytössä olleet sy-voiteet:

Biotherm Biosensitive - hyvin kevyttä, en huomannut mitään vaikutusta.

Lumene Vitamin+ Vita Nectar - myös erittäin kevyttä, menee helposti jopa ihan vetiseksi (purkista tulee puristaessa ensin pelkkää nestettä), en ole huomannut mitään vaikutusta silmänympärysjuonteisiin.

Yves Rocher Inositol Vegetal - yllättävän hyvää! Voiteen koostumus tuntuu paljon "ylellisemmältä" kuin yllämainitut ja olen jopa huomannut silmänympärysihon tasoittuneen ja juonteiden hälvenneen. Outoa on voiteen jättämä vaaleanpunainen "hehku" iholle, näyttäisi ihan olevan jotain pienenpieniä hippusia. Jos tarkoituksena on häivyttää tummia silmänalusia niin siinä on kyllä epäonnistuttu - eihän vaaleanpunainen väri siinä auta! Päinvastoin silmänalusten hehkuminen on niin epäluonnollisen näköistä että käytän voidetta vain iltaisin ja aamulla loput hileenjämät peittyvät vaalentavan voiteen alle.

Stationery, mua alkoi kiinnostamaan tuo että mistä itse asiassa tietää mitkä ihonhoitotuotteet on tarkoitettu nuorelle iholle, mitkä parikymppiselle, mitkä yli 25-vuotiaille? Ne keski-ikäisten tehovoiteethan yleensä tunnistaa, mutta mun mielestä tuo alle kolmekymppisten tuotteiden erottelu on todella vaikeaa. Ja mistä tietää mitkä tuotteet vaikuttaa oikeasti esim. ryppyihin eikä vaan kosteuta? Lumenen tuote-esittelijä ohjasi mut ostamaan tuon Vita Nectarin ikäni perusteella, mutta se tuntuu kyllä niin kevyeltä aineelta että ei se kyllä juonteille tee yhtään mitään.

Poissa iines

• HAIRahtanut
« Vastaus #183 : 13.09.06 - klo:11:36 »
Onkohan tuo Lumenen Vita-nectar vastaavanlainen tai sama kuin Lumenen 24h sy-voide jossa mustaherukkaa tms, sarja tarkoitettu yli 25-vuotiaille mutta taisi uudistua. Saatan olla väärässäkin, koska Lumenen hoitotuotteita en ole enää pahemmin seurannut.  Ainakin noita sy-voiteita oli tarjouksessa noin vuosi sitten.  No, kuitenkin tuo yli 25-v. tarkoitettu voide mitä käytin oli tosi huonoa. Ei tuntunut tekevän mitään, voisi kuitenkin hoitotehoja olla enemmän kun on tuon ikäisille tarkoitettu.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #184 : 13.09.06 - klo:13:49 »
Lumene Vitamin+ Vita Nectar - myös erittäin kevyttä, menee helposti jopa ihan vetiseksi (purkista tulee puristaessa ensin pelkkää nestettä), en ole huomannut mitään vaikutusta silmänympärysjuonteisiin.
Ostin näitä joskus varmaan 5kpl kun Tarjoustalossa myytiin 2€/kpl. Muuten ihan okei voide, mutta en todellakaan tykkää siitä että tästä jää sellaisia valkoisia jälkiä ihoon ellei peilin edessä hieroskele sitä siihen asti kun se imeytyy. Ja jos ei vähään aikaan ole käyttänyt niin tuubista todella tulee sellaista vetistä litkua.. Aika kevyttä muutenkin, huomaa jos oon tätä jonkun aikaa vaan käyttänyt että luomet alkaa kutista ja pakko laittaa Widmeriä välillä ni jo auttaa... En ostais uudelleen, varsinkaan noilla hävyttömillä normaalihinnoilla. Plussaa aurinkosuojasta.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #185 : 14.09.06 - klo:11:51 »
Supervixen, tiedän itse lähinnä Lumenesta ja Lorealista nuo ikähaarukat. Tuo Vita Nectar linja on tarkoitettu 25-40 vuotiaille, joilla on seka- tai rasvainen iho. Jos tuo siis tuntuu liian kevyeltä, on Vitamin+ linjan lakkavoide hieman täyteläisempi ja samalle ikäluokalle tarkoitettu. Linjasta löytyy mm. perus lakkavoide, jota voi käyttää 24h, tämän voiteen uudempi versio, jossa on spf 15, uudistava yövoide (käyttäisin itse vasta 35 ikävuoden jälkeen) ym. Linjan silmänympärysseerumi on vielä tuota Vita Nectarin voidetta kevyempi, joten en suosittele jos haluaa kosteutusta.
Monilla sarjoillahan on selkeä jako noiden ikähaarukoiden kanssa, joka näkyy yleensä hyllynreunoissa ym.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #186 : 21.09.06 - klo:13:36 »
Olen nyt pari päivää käyttänyt sitä Pirkan voidetta ja se on ihan eri planeetalta kuin Lumenen Hydra Drops tai Dermalogican voide. Mulla ei edes ole mitkään kuivat silmänaluset, mutta tuo Pirkka imeytyy about nanosekunnissa, sitä voidetta menis varmaan koko tuubi kerralla jos laittais ;D Pitäydytään nyt siinä pienessä tipassa kuitenkin... Joka tapauksessa, suosittelen!
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #187 : 02.10.06 - klo:18:56 »

Onko kellään positiivisia kokemuksia Dermalogican silmänympärysvoiteista? Ei osunut silmään ketjua selatessani. Muuten niiden tuotteet sopii mulle hyvin (normaali/kuiva iho) mutta silmänympärysvoiteista ei paljon kokemusta.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #188 : 04.10.06 - klo:12:11 »
Mulla on päiväkäytössä Clarinsin Eye Contour Gel, auttaa turvotukseen. Mustat silmänaluset mulla on tullut geeneissä, joten niitä ei millään voiteilla saa pois. Muutenkin ihan riittävä kosteuttaja, varsinkin kesällä.
edit: Kivaa tuossa on kanssa se, että se on tosi riittoisaa! Just alotin uuden putkilon, vanha kesti reilun vuoden, vaikka käytin sitä joka päivä...

Myöskin löytyy Lumenen Hydra Tender, sitä laitan yöksi sekä jos silmänympärykset on kuivemmat.

Hyllyn perukoilla näkyy olevan myös L'Oréalin Visible Results, siitä en pitänyt kovin paljon. Voisin vaikka viskata roskiin. Hassua keltaista mömmöä.

Laitan geeliä/voidetta silmän alle, sekä myös yläpuolelle, en kuitenkaan liikkuvalle luomelle, vaan siihen ylemmäs kulmaluulle. Siitähän se tarvittava määrä tarttuu luomellekin niitä räpsytellessä.
« Viimeksi muokattu: 04.10.06 - klo:12:52 kirjoittanut viola77 »

Poissa Jadey

• HAIRahtanut
« Vastaus #189 : 04.10.06 - klo:12:30 »
Mullakin on tuo Clarinsin eye contour gel ja se on kyllä oikeasti auttanut säännöllisessä käytössä tummiin silmänalusiin. Muutenkin tykkään tuotteesta tosi paljon :) Toinen luottotuotteesni on Korresin evening primrose. Tämä on kosteuttavampi ja on myös toiminut tummiin silmänalusiin! Noiden lisäksi mulla on käytössä Tbs:n c-vitamiini silmänympärysvoide, joka ei mitään ihmeellistä ole saanut aikaan, mutta kiva tuote siitä huolimatta.
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa

Poissa Helleka

• HAIRahtanut
« Vastaus #190 : 04.10.06 - klo:13:01 »

Onko kellään positiivisia kokemuksia Dermalogican silmänympärysvoiteista? Ei osunut silmään ketjua selatessani. Muuten niiden tuotteet sopii mulle hyvin (normaali/kuiva iho) mutta silmänympärysvoiteista ei paljon kokemusta.

Tällä hetkellä mulla on käytössä Multivitamin power firm iltaisin. Iho suorastaan imaisee sen itseensä, sellainen nuppineulanpään kokoinen nokare ei tahdo riittää mihinkään. Kärsin aika pitkään punaisesta, ärtyneestä ihosta silmien ulkonurkissa ja se katosi tämän tuotteen myötä täysin. Tosin tuntuu siltä, että tuotetta leviää jonkin verran silmiin kun välillä käytön jälkeen maailma on hetken aikaa sumuinen.

Mulla on myös näytteet Intensive eye repair:ista (tykkäsin, varmaan hankin norm.kokoisen kun tuo Multivitamin loppuu) ja Total eye care:sta, mutta tuota jälkimmäistä en ole ehtinyt testailla. Sekä Multivitamin että Intensive eye repair sopii mulle paremmin iltakäyttöön, aamulla tarvii olla sellainen turvotusta poistava kevyempi tuote. 
"I think I am, therefore, I am. I think."

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #191 : 04.10.06 - klo:15:30 »

Yökäyttöön voisi olla hyvä tuo multivitamin. Mua kyllä kiinostaisi tuo Total eye care päiväkäyttöön, kun vähentää ilmeisesti turvotusta. Kenelläkään ei siitä kokemusta?
Kerrothan Marilla kokemuksesi näytteestä sitä testattuasi.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Mustakuu

• HAIRahtanut
« Vastaus #192 : 08.10.06 - klo:16:59 »
Näin apteekissa myös Acon sy-voidetta, valitettavasti siitä ei ollut näytteitä. Onko kellään kokemusta?

Mulla on tuo Acon time eye cream vitamin e. Mun mielestä ihan kivaa tuotetta. Ehkä paras joita olen kokeillut. Ei sinänsä tee ihmeitä, mutta silmät näyttävät jotenkin sirkeämille ja vähemmän väsähtäneille. Juonteisiin en ole huomannut vaikuttavan. Jostain syystä kaikki rasvat joiden väitetään sisältävän e-vitamiiniä pelittävät mun naamassa, niin tuli tuokin hankittua. Ihan muksa.

Minkä hintainen oli? Onko kuinka kosteuttavaa, mulla kun olisi tarvetta oikein superkosteuttajalle...  :P

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #193 : 08.10.06 - klo:19:47 »
Minulle on tullut mieleen yksi kysymys silmänympärysvoiteesta. Mikä on siis se syy, miksi erillistä voidetta pitäisi käyttää silmiin? Onko se se, että monet kasvovoiteet turvottaa silmiä vai onko jotain ryppyjen estämiseen liittyvää?

Itse käytän samaa voidetta silmiin kuin kasvoihin ja joo, silmät ovat aamuisin turvonneet vähän... Nyt kun olen parina iltana käyttänyt Dermosilin silmänympärysvoide näytettä niin luomet ovat melko normaalit aamulla. Tuo kysymys mietityttänyt jo vähän aikaa.  :)

Poissa funky_chicken

• Tukkaguru
« Vastaus #194 : 08.10.06 - klo:19:49 »
^ Kikka on vastannut tähän aika tyhjentävästi ketjun ekalla sivulla, tsekkaa sieltä ;)