Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421023 kertaa)

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #195 : 08.10.06 - klo:19:56 »
Kiitti. Nyt selvisi sekin kysymys.  :)

Poissa Miua

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #196 : 26.10.06 - klo:17:52 »
Kävin hakemassa apteekista Widmerin silmänympärysgeelin sekä -voiteen. Ongelmia ei kyllä sy-iholla ole ollutkaan, joten en sen kummempia muutoksia ole huomannut. Tuntuu kuitenkin kivalta huolehtia siitä osasta ihoaan myös hyvin. Molemmat pikku näyteputelit ovat todella riittoisia, varsinkin se voide. Voi olla, että täytyy käydä vielä parista apteekista pyytämässä parit testerit ennekuin häippäsen tästä Englantiin. ;D
"Kaikki salaisuudet taivaasta pudottaa sateen täyttämä pisara, sinäkin sen nähdä saat jos vain avaat mieles, katso vaan. Hiekanjyvä rannan aalloille kuiskailee, avaa mieles, tarkkaile! Tarinoita ajan alusta kertoilee jos kuuntelee."-Emma Salokoski

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #197 : 28.10.06 - klo:23:21 »
Mulle on jo tullut selkeitä juonteita silmiin- ikää huimat 21!!!  :o

Eli tartteis tehdä jotain, en tiedä mistä johtuu että ne näkyy jo mun korkeassa iässä...Ajattelin ostaa elämäni ensimmäisen silmänympärysgeelin ja kokeilen tuota Louis Widmeriä, toivottavasti toimii. Kauhistuttaa vaan että miltä sitä näyttää nelikymmpisenä kun jo nyt on tullut, mitä olen katsonut niin ei muilla ikäisilläni ole ryppyjä. Noh, jos ne tästä madaltuisivat tai ainakaan ei tulisi lisää ihan heti!

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #198 : 28.10.06 - klo:23:42 »
Mulle on jo tullut selkeitä juonteita silmiin- ikää huimat 21!!!  :o

Eli tartteis tehdä jotain, en tiedä mistä johtuu että ne näkyy jo mun korkeassa iässä...Ajattelin ostaa elämäni ensimmäisen silmänympärysgeelin ja kokeilen tuota Louis Widmeriä, toivottavasti toimii. Kauhistuttaa vaan että miltä sitä näyttää nelikymmpisenä kun jo nyt on tullut, mitä olen katsonut niin ei muilla ikäisilläni ole ryppyjä. Noh, jos ne tästä madaltuisivat tai ainakaan ei tulisi lisää ihan heti!
Osta mielummin voide, se kosteuttaa tehokkaammin. Useat juonteet saattaa tulla näkyviin sen takia kun iho on niin kuiva, esim. meijän äitillä sen näkee ihan selkeästi kun sille laittaa kosteuttavan naamion niin jo on rypyt hälventyneet!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #199 : 28.10.06 - klo:23:42 »
Luna, voiskohan olla ihan kosteudenpuutteesta johtuvia nuo rypyt? Itsellä tuntuu että on juonteita silmäkulmissa silloin kun iho on kuiva, hyvä silmänympärysvoide auttaa kyllä (ikää 22v). Tai jos ne ovat vahvoja ilmejuonteita? Kannattaa tosiaan silmänympärysvoidetta kokeilla joka tapauksessa, kuivuus ainakin pahentaa ryppyongelmaa joten kosteutusta kehiin.  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
« Vastaus #200 : 29.10.06 - klo:23:15 »
Ikää 19 ja multakin löytyy hyvin hienoja juovia silmien seudulta ::) Epäilen kuivuutta, joskus muutama vuosi sitten luomien alueelle tuli voimakasta hilseilyä jonka sain kyllä onneksi kuriin kasvovoiteella. Oli niin pahasti karheaa että uskalsin tosiaan tunkea tuhdimpaa voidetta, silloin mulla ei edes tainnut olla sy-voidetta...

Nyt käytän Lumenen sy-voidetta, sekin vetelee viimeisiään eli kohta voisin ostaa uuden (en kuitenkaan tota Lumenea, ei tunnu tekevän mitään).
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Jamaica

• HAIRahtanut
« Vastaus #201 : 30.10.06 - klo:10:08 »
Juu ryppyjä alkaa jo uhkaavasti tulla silmänympäryksiin  :( Lisäksi ihoni silmien ympärillä on erittäin herkkä. Tosi monet voiteet kirvelevät ja polttavat, mm. Widmerin silmänympärys voide ja geeli, vaikka muuten niin ihania olisivatkin. Lukuisien etsintöjen jälkeen löysin sopivan tuotteen, joka ei kirvele ja kosteuttaa ihanasti. Eli Avenen Soothing eye contour cream on kyseessä. Voide imeytyy hetkessä ja suojaa herkkää ihoa. Se sopii muistaakseni jopa rikkoutuneelle (esim. atooppinen ) iholle. Käytän tätä niin illoin kuin aamuinkin. Ehdoton luottotuote minulle!

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #202 : 30.10.06 - klo:13:24 »
Juu ryppyjä alkaa jo uhkaavasti tulla silmänympäryksiin  :( Lisäksi ihoni silmien ympärillä on erittäin herkkä. Tosi monet voiteet kirvelevät ja polttavat, mm. Widmerin silmänympärys voide ja geeli, vaikka muuten niin ihania olisivatkin. Lukuisien etsintöjen jälkeen löysin sopivan tuotteen, joka ei kirvele ja kosteuttaa ihanasti. Eli Avenen Soothing eye contour cream on kyseessä. Voide imeytyy hetkessä ja suojaa herkkää ihoa. Se sopii muistaakseni jopa rikkoutuneelle (esim. atooppinen ) iholle. Käytän tätä niin illoin kuin aamuinkin. Ehdoton luottotuote minulle!
Tosta kirvelemisestä. Mullakin, silloin kun luomien iho on aivan kuivimmillaan, kirvelee tuo ekstrakosteuttava Widmer. Sama juttu oli Erisanin perusvoiteen kanssa koko kasvoilla viime talvena. Täällä asiasta juteltiin, ja syyksi nousi se, että kun iho ottaa tosi paljon kosteutta itseensä, niin toi tulla tollainen epämiellyttävä efekti. Ite olen jotenkin ajatellut sen niin, että se kaikki kosteus on superkuivalle iholle niin iso shokki että se eka protestoi ;D Mutta hyvä, jos tuo Avene on sulle sopiva ja samalla kosteuttaa tarpeeksi :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #203 : 30.10.06 - klo:13:35 »
Tosta kirvelemisestä. Mullakin, silloin kun luomien iho on aivan kuivimmillaan, kirvelee tuo ekstrakosteuttava Widmer.

Kuuluuko sy-voidetta laittaa myös luomille? Minä kun olen aina luullut, että vain silmien alle ja kulmaluun ympäristöön sekä hieman myös ohimoille päin, muttei koskaan luomille..

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 30.10.06 - klo:14:28 »
^ Kulmaluun ympäristöön? Tuollaista ohjetta en ole kuullutkaan, eikä oikein tunnu loogiseltakaan. Eihän kulmaluun iho ole enää samanlaista kuin silmänympäryksen ja luomen, ohimosta puhumattakaan. Kyllä mä silloin tällöin laitan luomillekin, tosin siihen ei oikein ole tarvetta koska luomien iho on täysin ongelmaton. Erityisen kuivalle ja ihottumaiselle luomien iholle sy-voide on varmaan ihan must.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #205 : 30.10.06 - klo:14:37 »

Kyllä mä oon lukenut monestakin kauneuslehdestä,että silmänympärysvoidetta laitetaan kulmaluun ympäristöön ja teen itsekkin niin,mutta tuskin tuossa mitään tarkkaa "sääntöä"on... :)

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 30.10.06 - klo:14:38 »
^^ Selitin ehkä vähän huonosti, mutta tarkoitin siis tuota aluetta kulmakarvojen alapuolella. Ja en tarkoittanut ohimoita, vaan siis noita silmäkulmia. Vai kuuluuko sitä sitten laittaa vain silmien alle ja tarvittaessa luomille.. Itse olen laittanut silmien alle, silmäkulmiin ja kulmakarvojen alapuolelle, mutta en luomille.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #207 : 30.10.06 - klo:14:41 »

^Mä laitan samoin!Joskus luomille jos tuntuu,että on tosi kuivat,mutta en yleensä.Se voi turvottaa silmäluomia jos niinhin laittaa sy-voidetta.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #208 : 30.10.06 - klo:14:45 »
Se voi turvottaa silmäluomia jos niinhin laittaa sy-voidetta.

Joo, semmonen mielikuva mullakin on, että ei saisi mielellään laittaa luomille, koska sy-voide ei luomille kuulu.

Justiina

• Vieras
« Vastaus #209 : 30.10.06 - klo:15:41 »
Olen nytten ostanut pelkkää The Body Shopin Vitamin E-silmänympärysvoidetta. Pitäis kuulemma häivyttää tummat silmänaluset ::) ..  mutta olen minä ollut tyytyväinen ;)