Käytän tällä hetkellä viime kevään Hullut Päivät-tarjouksesta ostettua Clarinsin Eye Contour Geliä. Pitäisi toimia turvotukseen ja tummiin silmänalusiin. Eipä mun silmänympärykset yleensä ole ollenkaan turvonneet enkä usko että mikään voide maailmassa riittäisi poistamaan mun perityt panda-renkaat. Käytän tota lähinnä kosteuttamaan, ja joskus tulevaisuudessa vasta siirryn jytympiin aineisiin.
Dermalogican silmänympärysvoidetta olen joskus saanut samplen kosmetologiltani ja se tuntui hyvältä kun siinä oli valoa taittavia aineita, mutta aika kallis joten en ostanut sitten kuitenkaan. Lisäksi lentokenttäsamplena sain joskus jotain Lancomen voidetta mutta se tuntui liian hoitavalta, enkä halua rasittaa ihoani vielä liian voimakkailla anti-wrinke-mömmöillä

Onneksi vaikuttaa äitiäni ja muita perheenjäseniä katsoessa siltä, ettei rypyt tule olemaan mulle suurikaan ongelma vanhempana, joten toivottavasti pärjään pitkään vain kosteuttamisella.
Ei ole silmänympärysvoide, mutta Guinot-sarjalla on aivan mahtava silmänympärysnaamio! Eye Contour Mask. Sitä darrapäivänä tai väsyneenä hyvä kerros koko silmien alueelle ja 10 minuutin lepo sohvalla - selkeästi kirkastunut ja tasoittunut silmänympärysiho!