Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421005 kertaa)

Euphoria

• Vieras
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #240 : 06.12.06 - klo:22:53 »
Mikäs SY-voide sitten auttaisi madaltamaan ryppyjä? Ikävä kyllä, niitä alkaa vähitellen ilmestyä   :(.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 07.12.06 - klo:08:22 »
Kukaan kokeillut Nivean Aqua Sensation-silmänympärysvoidetta? Silikonia siinä kyllä on,
tsekkasin incin, mutta muuten? 15-vuotiaan silmänympärysvoiteessa kun ei tarvitse
mitään erityisiä ominaisuuksia olla, kunhan kosteuttaa, niin ajattelin että voisin ostaa
jos ei parempaa tule vastaan.

Minä olen kokeillut parin purkin verran ja tykkään kyllä. Oli sopivan kosteuttavaa ja tuntui ihan oikeasti häivyttävän tummia silmänalusia. En tiedä kuvittelinko vaan, mutta ei ne niin tummat ollu kun ennen kuin tuota käytti :) Hyvä hinta-laatusuhde siinä kyllä on, kun se ei ole kovinkaan kallis ja aika usein tarjouksissa.

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #242 : 07.12.06 - klo:10:12 »

Minulla on käytössä Lumenen sy-voide valkoisessa tuubissa, johon olen ihan tyytyväinen. Voide on aika kevyttä, mutta tuntuu myös kosteuttavan. Nyt silmien ympärys iho kuivui kuitenkin todella paljon ja hätäapu löytyi Avenen Soothing Eye Contour Creamistä. Kuivat silmänympärykset paranivat yhdessä yössä, joten voide taitaa jäädä vakituiseen käyttöön.
2aMii

Cerise

• Vieras
« Vastaus #243 : 07.12.06 - klo:20:45 »
Kukaan kokeillut Nivean Aqua Sensation-silmänympärysvoidetta? Silikonia siinä kyllä on,
tsekkasin incin, mutta muuten? 15-vuotiaan silmänympärysvoiteessa kun ei tarvitse
mitään erityisiä ominaisuuksia olla, kunhan kosteuttaa, niin ajattelin että voisin ostaa
jos ei parempaa tule vastaan.

Minä olen kokeillut parin purkin verran ja tykkään kyllä. Oli sopivan kosteuttavaa ja tuntui ihan oikeasti häivyttävän tummia silmänalusia. En tiedä kuvittelinko vaan, mutta ei ne niin tummat ollu kun ennen kuin tuota käytti :) Hyvä hinta-laatusuhde siinä kyllä on, kun se ei ole kovinkaan kallis ja aika usein tarjouksissa.

Selvä, kiitos, tuo on sitten seuraava silmänympärysvoiteeni  :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #244 : 08.12.06 - klo:11:46 »
^Tuo on minunkin mielestäni ihan hyvä perus sy-voide, käytin tuota muutaman purkin joitain vuosia sitten eli vajaa parikymppisenä. Kosteuttaa ihan ok jos ei ole tosi kuivat silmänympärykset ja muistelisin että mullakin tuo voide hieman auttoi tummiin silmänympäryksiin. Tosiaan hyvä hinta-laatu-määrä- suhde.  :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Fantti

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 04.01.07 - klo:14:17 »
Minä tarttisin pikaisesti sy-voiteen myös, mutta ei hajuakaan mikä. Tarvitsen vain kosteutta ja väsymystä esiintyy myös paljon. Ryppyjä ei vielä reilu parikymppisenä ole.

Mitäköhän voidetta pirkka on, sitäkin käytetty kun viimeksi ei muuta osannut edes ostaa ja hinta todella edullinen. Vinkkejä siis kaivataan? Apteekin joitain olen myös kokeillut, mutta ne ei ihan vielä innosta kun jokaisessa melkein lukenut, että rypyille.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #246 : 04.01.07 - klo:14:49 »

Fantti:Mä suosittelisin LUMENE SENSITIVE HYDRA TENDER
rauhoittavaa  silmänympärysvoidetta!Ite olen käyttänyt sitä monta tuubia ja olen tykännyt.
Lisää siitä näet Lumenen sivuilta :)

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #247 : 04.01.07 - klo:19:18 »
Hydra tender oli minulle liian rasvaista, mutta tykästyin RoCin kosteuttavaan geeliin
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #248 : 04.01.07 - klo:19:18 »
kävin apteekista kinumasta näytteen tuosta Louis Widmerin sy-voiteesta ja todellakin täytyy sanoa, että mitä mainioin tuote ja tätä aion kyllä ostaa seuraavaksi kunhan edellinen vain loppuu. Tuntuivat silmänaluset todellakin kosteutetuilta eikä jäänyt sellaista inhottavaa kalvoa niinkuin joistakin on jäänyt.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 04.01.07 - klo:20:30 »
Mä oon käytellyt tuota Louis Widmerin silmänympärysvoidetta jonkun aikaa ja mulle se tekee pussit silmien alle  :( laitankohan sitä liian paljon? Mielestäni olen laittanut sitä vain tarpeellisen määrän; toisaalta mulla on aika kuiva iho joten onhan sitä aika paljon tarvinnutkin ettei iho kiristä. Mikähän olisi tarpeeksi kosteuttava sy-voide ja ilman silmäpussiefektiä?

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 09.01.07 - klo:14:12 »
Täälläkin käytiin kinuamassa Widmerin sy-voidenäyte.... Mulle tuli joulukuussa ihottumaläntti oikean silmän luomivakoon ja Yves Rocherin & Lumenen sy-voiteilla se vain paheni. Muistin sitten että Twinkley oli joskus tässä ketjussa kehunut tuon Widmerin voiteen parantaneen kuivan ja ihottumaisen silmänympärysihon ja lähdin hakemaan näytettä. Jouduin muuten käymään neljässä apteekissa ennenkuin tärppäsi, muualla oli juuri tuon sy-voiteen näytteet lopussa. (Mistähän johtuu... :D)

Ja kas ihmettä; ihottuma hävisi muutamassa päivässä!

Eipä tuota kyllä kenenkään kannata ostamaan mennä, kun suht. pienellä vaivalla saa ilmaisen näytteen joka on kolmasosa myytävästä pakkauskoosta. Tuota jaksan kyllä aina ihmetellä. :)

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #251 : 09.01.07 - klo:14:43 »
^Minä ostin kyllä sen Widmerin sy-geelin. Tykkään todella paljon siitä.  :P

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #252 : 09.01.07 - klo:14:47 »
Eipä tuota kyllä kenenkään kannata ostamaan mennä, kun suht. pienellä vaivalla saa ilmaisen näytteen joka on kolmasosa myytävästä pakkauskoosta. Tuota jaksan kyllä aina ihmetellä. :)

Mutta onko testereitä saatavilla jatkuvasti? Meinaan kun ne loppuva, niitä ei välttämättä enää tule uusia. Niin mulle apteekissa on sanottu joskus, tosi eri tuote kyseessä. Että aluksi lähettävät apteekkeihin runsaasti testereita mutta kun tuote on vakiintunut niin määrä vähenee tai ei enää löydy...

Mä käytän silmänympäryksiin Decubalin face vitalia kun en oo raskinu erikseen ostaa silmänymäpärysrasvaa. Tonhan sanotaan myös ohuelti käyvän silmänympäryksille. Näyttää se silti vähän ärsyttävän, tai ehkä liikarasvoittavan sitä nenänpuoleista osaa joka mulla muutenkin on aina "nihkeän näköinen" siihen on tullut pieniä palleroja. Käytän vaan illalla ja päivällä en mitään. Haluaisin jonkun kevyemmän geelin, mutta en raaski maksaa paljon. Dermosilin silmänympärysvoide tai geeli  olis varmaan hyvä ja edullinenkin mutta sieltä tilattaessa on ne omat kommervenkkinsa.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 09.01.07 - klo:14:53 »
^Minä olen ainakin aina pyytäessä saanut näytteen tuosta Widmerin sy-geelistä. Ja niin kaukan kun ne niitä näytteitä jakelee, niin en kyllä sitä osta ;) Kannattaa käydä useammassa apteekissa kysymässä, jos ei ensimmäisessä ole. Yliopiston apteekista minä olen usein hakenut.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #254 : 09.01.07 - klo:15:38 »
Ja niin kaukan kun ne niitä näytteitä jakelee, niin en kyllä sitä osta ;)

Tätä minäkin tarkoitin. Eri asia tietysti sitten kun/jos näytteet joku päivä loppuvat. Luulisi kyllä että apteekkituotteista pitäisi aina olla näytteitä saatavilla kun ne profiloituvat kuitenkin erityisen herkälle iholle ja tällaisen ihon omaavat haluavat/joutuvat kuitenkin testaamaan aineen soveltuvuuden iholleen ennen tuotteen ostamista. Widmer varmaan kuitenkin luottaa siihen etteivät kaikki "älyä" hyödyntää tätä anteliasta testerisysteemiä. Kaikilla firmoillahan ei ole testerit tällaisissa kätevissä runsaissa tuubeissa vaan kertakäyttöisissä pikkupakkauksissa.