Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421417 kertaa)

Euphoria

• Vieras
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #255 : 09.01.07 - klo:17:21 »
^Minä olen ainakin aina pyytäessä saanut näytteen tuosta Widmerin sy-geelistä. Ja niin kaukan kun ne niitä näytteitä jakelee, niin en kyllä sitä osta ;) Kannattaa käydä useammassa apteekissa kysymässä, jos ei ensimmäisessä ole. Yliopiston apteekista minä olen usein hakenut.

Minulla olikin näyte siitä ensin ja se kesti todella pitkään. Sitten ostin sen, sillä pienillä paikkakunnilla ei ole näytteiden saatavuus niin varmaa kuin isommilla. En edes tiedä, myydäänkö Outokummussa miten paljon Widmerin tuotteita. Aurinkovoidetta olen kyllä nähnyt.

Poissa hilma3

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #256 : 09.01.07 - klo:19:49 »
Oon ite kans käyny hakemassa vuoden ajan varmaan viidestä eri apteekista noita näytteitä  ::) Enkä minäkään meinaa ostaa kun niissä näytteissä on niin paljon.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #257 : 09.01.07 - klo:20:34 »
Mua ne mokomat apteekissa huijasivat, ovat ite käyttäneet varmaan testerit. Ilman muuta sitten testereita kannattaa käyttää, jos niitä on saatavilla. Mulla oli Widmerin jotain muita tuotteita joihin ei testereitä löytynyt, Eucerinilta vain joihinkin uusimpiin sai. Kerran kävin tosi monessa apteekissa ennen kuin irtosi näyte etsimästäni avedan meikkivoidesävystä. Testeri olikin mainio. Sain sillä meikattua naamaa useamman kerran. Loppujen lopuksi en kuitenkaan ostanut tuotetta. :)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #258 : 09.01.07 - klo:20:36 »
ei se widmerin sy-voide musta loppujen lopuksi nyt niin kallis ole jos vertaa esim qliniguen all about eyesiin ja maksaahanesim korresinkin sy-voiteet melkein saman verran...
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
« Vastaus #259 : 09.01.07 - klo:22:44 »
 Onko kukaan kokeillut Freemanin sy-tuotteita?
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #260 : 10.01.07 - klo:07:34 »
ei se widmerin sy-voide musta loppujen lopuksi nyt niin kallis ole jos vertaa esim qliniguen all about eyesiin ja maksaahanesim korresinkin sy-voiteet melkein saman verran...
Ei tosiaan ole, omastani maksoin alle 19 euroa ja mulla on ollut Lumenelta ja Nivealta jotain 15 ml silmänympärysvoiteita jotka ovat maksaneet kympin verran, tuossa Widmerissähän on 30 ml ja kosteuttaa paremmin kuin Lumenet ja Niveat.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Supervixen

• Tukkaguru
« Vastaus #261 : 10.01.07 - klo:11:32 »
ei se widmerin sy-voide musta loppujen lopuksi nyt niin kallis ole

Ei niin mutta kannattaahan sitä ennemmin ilmaiseksi ottaa jos saa. ;)

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #262 : 10.01.07 - klo:11:44 »
ei se widmerin sy-voide musta loppujen lopuksi nyt niin kallis ole

Ei niin mutta kannattaahan sitä ennemmin ilmaiseksi ottaa jos saa. ;)

Joo. Tiukan paikan tullen.  ;)

Poissa Mustakuu

• HAIRahtanut
« Vastaus #263 : 10.01.07 - klo:12:55 »
Mulla ollut nyt Widmerin sy-voide yötä päivää käytös, vähän on ollut silmät turvoksissa, on kyl aamuisin muutenkin. Yleensä laskee aamupäivään mennes jos kerkeää pestä kasvot kylmällä vedellä aamulla, ja on nukkunut edes kohtalaisen mittaiset yöunet.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #264 : 10.01.07 - klo:17:40 »
Löysin kokemuksia Lumenen Hydra Tender silmänympärys voiteesta mutta en juurikaan siitä Tehoseerumista (vitamin & radiant c-energy.) Etin haulla. Olisiko kellään kokemuksia tai jopa inciä kyseisestä tuotteesta? Mulla olis hämärä aavistus, että mulla olis jopa ollu tuotetta joskus mutta en oo varma. Lumenen sivuilla sanotaan että on hajusteeton ja väriaineeton ja muuta houkuttelevaa mutta mene ja tiedä...olis vaan toikin Anttilan tarjouksissa ota kolme, maksa kaksi. Muístaakseni on kyllä aika hintava tuote.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #265 : 10.01.07 - klo:19:32 »
joo no tietty kun kerran antavat näytteitä niin kannattaa hakea... ja jos jaksaa... onhan ilmainen aina ilmainen  :D
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #266 : 10.01.07 - klo:22:05 »
joo no tietty kun kerran antavat näytteitä niin kannattaa hakea... ja jos jaksaa... onhan ilmainen aina ilmainen  :D

Tottakai! Näytetuotteet ovat käteviä myös matkoilla. Eikä siinä mitään pahaa ole, jos näytteitä käyttää. Kunhan ei aina samasta paikasta käy.

Naksu

• Vieras
« Vastaus #267 : 10.01.07 - klo:22:06 »
Hitsi, joku muukin on keksinyt hakea Widmeriä apteekista. Olen viimeisen vuoden selvinnyt pelkästään niillä.  ;D Kestävät muuten tooodella pitkään. Nyt pitää räpiä mahdollisimman nopeasti ne loppuun, kun tulossa on Korresin Evening Primrosea.

Apteekin täti muuten kertoi, että tuota Widmerin tujumpaa silmänympärysvoidetta (cream) käytetään ihan palovammojen hoitoon. Joten varmasti tepsii pikkuihottumiinkin.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #268 : 10.01.07 - klo:23:21 »
Apteekin täti muuten kertoi, että tuota Widmerin tujumpaa silmänympärysvoidetta (cream) käytetään ihan palovammojen hoitoon. Joten varmasti tepsii pikkuihottumiinkin.

ja samoin arpien hoitoon ja haalentamiseen
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Fantti

• Tukkaguru
« Vastaus #269 : 12.01.07 - klo:12:58 »
Mä ostin 3.5 eurolla widmerin matkakoko pakkauksen. En jaksanut juosta näytteiden perässä kun pakkauksen sai noin edullisesti. Täällä ainakin yliopiston apteekissakin aina näytteet loppu tai ei ole lainkaan tilannut joka tuotteesta niitä. Kerrankin sain pieneen kippoon hoitoainetta, kun ei niillä ole näytteitä.