Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 420986 kertaa)

Poissa Bimmer

• Hiushörhö
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #270 : 23.01.07 - klo:10:26 »
Sain kaupanpäälliseksi viime talvena L'oréalin Revitalift silmänympärysvoiteen, jonka vasta nyt avasin. Viikon verran olen tuota käyttänyt aamuisin, ja tuntuu kosteuttavan ihan hyvin.( Dermosilin geelivoide kun ei tunnu nyt pakkasilla riittävän) . Ainut miinus purkista, koska en tykkää käyttää purkkimaisia sy-voiteita, vaan mieluummin tuubissa olevia.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #271 : 23.01.07 - klo:11:28 »
Löysin kokemuksia Lumenen Hydra Tender silmänympärys voiteesta mutta en juurikaan siitä Tehoseerumista (vitamin & radiant c-energy.) Etin haulla. Olisiko kellään kokemuksia tai jopa inciä kyseisestä tuotteesta? Mulla olis hämärä aavistus, että mulla olis jopa ollu tuotetta joskus mutta en oo varma. Lumenen sivuilla sanotaan että on hajusteeton ja väriaineeton ja muuta houkuttelevaa mutta mene ja tiedä...olis vaan toikin Anttilan tarjouksissa ota kolme, maksa kaksi. Muístaakseni on kyllä aika hintava tuote.

Mulla on tollainen tehoseerumi (jos se on se lasiputkilossa oleva ja roll on-systeemi) ja olen sen INCInkin näpyttänyt, vissiin tähän ketjuun tai sitten tuonne "silikonittomat voiteet" tai mikä olikaan.
Ihan hyvää kamaa, ei sisällä silikonejakaan, mutta miksi ihmeessä tollainen roll on-annostelija??? Tavallinen putkilo olisi hygieenisempi. Tykkään kyllä kovasti, hajusteettomuudestakin plussaa. Kosteutustehoista ym en osaa sanoa, kun mun silmänympäryksillä ei koskaan ole ollut mitään kuivuusongelmaa.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Daniela

• HAIRahtanut
« Vastaus #272 : 25.01.07 - klo:14:32 »
^ Mä olen myös tällä viikolla alkanut käyttämään tuota tehoseerumia. Itse aine tuntuu ihan hyvältä, mutta vierastan jotenkin sitä roll on-systeemiä, tavallinen putkilo tai purkkikin tuntuisi kyllä jotenkin helpommalta. Aika kevyen tuntuista tuote kyllä on, joten arvelisin, että jos omaa kovin kuivat silmänympärykset, tuossa ei siinä tapauksessa riitä ehkä kosteustehot.
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #273 : 28.01.07 - klo:18:15 »
mä oon tullu siihen tulokseen että se widmerin sy-voide on paljo parempaa ainaki mulle ku toi cliniquen all about eyes jota mul nyt on et siirryn kyllä siihen seuraavaksi ehdottomaksi... varmaan oon jopa ihan rehti ja ostan ku en jaksa aina ravaa hakee näytteitä ja sitä menee nii vähä kerralla et se purkki kestää varmaan aikas kauan....
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #274 : 29.01.07 - klo:07:55 »
^Mullekin Widmer on sopinut paremmin kuin Cliniquen All about eyes, All about eyesissa ei ollut oikein mitään erikoista vaan tuntui ihan keskivertokosteuttavalta voiteelta ja olinkin iloinen etten itse joutunut maksamaan siitä normaalihintaa vaan sain sen tuliaisiksi tax freesta. Hinta/laatusuhde ei ole kohdallaan mielestäni. Widmer kosteuttaa paljon paremmin ja saa silmänympärykset näyttämään hyviltä, maksaakin vähemmän kuin All about eyes ja on silti kaksi kertaa All about eyesin kokoinen purnukka.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #275 : 29.01.07 - klo:09:46 »
Mua himottais kokeilla AAE:stä sitä uutta rich-versiota, taidan tilata sitä sellaisen 5ml purnukan eBaystä :)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #276 : 29.01.07 - klo:22:14 »
^Mullekin Widmer on sopinut paremmin kuin Cliniquen All about eyes, All about eyesissa ei ollut oikein mitään erikoista vaan tuntui ihan keskivertokosteuttavalta voiteelta ja olinkin iloinen etten itse joutunut maksamaan siitä normaalihintaa vaan sain sen tuliaisiksi tax freesta. Hinta/laatusuhde ei ole kohdallaan mielestäni. Widmer kosteuttaa paljon paremmin ja saa silmänympärykset näyttämään hyviltä, maksaakin vähemmän kuin All about eyes ja on silti kaksi kertaa All about eyesin kokoinen purnukka.

mä jossain vaiheessa kun en ollut kokeillut tota widmerii kuvittelin et se kosteuttaa ihan hyvin mutta katin koivet. Niin ei todellakaan voi sanoa nyt kun on kokeillut parempaa  ;) tuntuu et nyt ku taas pistany tota cliniquee et sy:t näyttääkin ihan erilaiselle.... saatan tietty kuvitella  :)
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Memmu

• HAIRahtanut
« Vastaus #277 : 30.01.07 - klo:21:21 »
Löysin kokemuksia Lumenen Hydra Tender silmänympärys voiteesta mutta en juurikaan siitä Tehoseerumista (vitamin & radiant c-energy.) Olisiko kellään kokemuksia tai jopa inciä kyseisestä tuotteesta?

Mulla oli tuota ainetta viime talvena ja mun mielestä se ei ollut mistään kotoisin. Sen roll on -pallon ympärillä oleva muovi raapi ihoa ikävästi ja aine "haihtui" iholta niin nopeasti ettei edes huomannut onko johonkin kohtaan jo sitä laittanut. Mun mielestä se aine ei yksinkertaisesti tehnyt mitään, ei kosteuttanut, laskenut silmäpusseja tai kirkastanut silmänympärysihoa. Ainut positiivinen juttu siinä oli, että kun sitä levitti kulmakarvojen nyppimisen jälkeen, niin iho ei punoittanut niin pahasti kuin yleensä. Aika kallis tuote vaan tollaseen käyttöön. Mun mielestä ei ole hintansa arvoinen.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #278 : 31.01.07 - klo:12:34 »
kiitos kaikilla Lumenen Tehoseerumista kommentoineille. Mä kävin silloin tuotetta katsastelemassa ja osittain ton rollonin ja pienen koon, hinnan, yms. perusteella jätin sitten ostamatta.

Nyt lähinnä etsiskelen jotain kevyttä ehkä geelimäistäkin silmänympärysvoidetta. Mä en vielä tarpeeksi hellävaraista inciä ole löytänyt...nää mun silmät on uskomattoman ronkelit kaikkien rasvojen suhteen ja äkkiä nousevat kapinaan kirvelyn, kutinan ja näärännäppyjen ja kaiken ikävän muodossa... :-[

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #279 : 31.01.07 - klo:17:45 »
Mä kyllä vannon tuon All about Eyes:n nimeen; kosteuttaa sopivasti ja sopii hyvin meikin alle.  Nyt on tullut All About Eyes Rich, jonka pitäisi olla voidemaisempi kuin tuo perinteinen versio. Ajattelin huomenna käydä ostamassa sen, koska iho on näillä pakkasilla ollut aika kovilla.

Aikanaan Cliniquella oli silmänympäryksille tarkoitettu Daily Eye Benefits, josta myös pidän kovasti. Se on mielestäni All About Eyes:ä rasvaisempi ja lisäksi sen pitäisi häivyttää tummia silmänalusia. Sasa:sta näytti vielä saavan tuota, mutta Suomessa on hävinnyt myynnistä.

Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Furtiva

• Vieras
« Vastaus #280 : 01.02.07 - klo:11:01 »
Kukaan kokeillut Nivean Aqua Sensation-silmänympärysvoidetta? Silikonia siinä kyllä on,
tsekkasin incin, mutta muuten? 15-vuotiaan silmänympärysvoiteessa kun ei tarvitse
mitään erityisiä ominaisuuksia olla, kunhan kosteuttaa, niin ajattelin että voisin ostaa
jos ei parempaa tule vastaan.

Minä olen tätä käyttänyt pari purkkia, mutta en aio enää ostaa. Muuten ihan hyvää tuotetta, mutta olen lukenut että sen lisäksi, että tällainen purkki on erittäin epähygieeninen, kun sormista menee aina likaan purkkiin, niin toiseksi tässä on sellainen huono puoli, että tällaisessa avomallisessa purkissa voide vanhentuu kuulemma ihan kuukaudessa ja menettää tehonsa.

Olen ajatellut ostaa seuraavaksi sen lumenen roll on-voiteen, mutta se on kyllä melkoisen kallis!

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 01.02.07 - klo:11:04 »
^Millainen sen purkin sitten pitäisi olla, ettei voide menisi pilalle? Ei sen luulisi pilaantuvan, jos kannen laittaa aina kunnolla kiinni. Mulla on tota pari purkkia ollut, enkä kyllä ole mitään pilaantumista havainnut. Ja epähygieeninenhän se ehkä hieman on, mutta niin on suurin osa kasvovoiteistakin. Itse laitan rasvat aina puhtailla sormilla, joten ei niistä vasta pestyistä sormista niin paljoa tule bakteereita, että siihen kuolisin.
Kyllähän noihin roll on -systeemeihinkin menee iholta bakteereita ;)

Furtiva

• Vieras
« Vastaus #282 : 01.02.07 - klo:11:15 »
^Millainen sen purkin sitten pitäisi olla, ettei voide menisi pilalle? Ei sen luulisi pilaantuvan, jos kannen laittaa aina kunnolla kiinni. Mulla on tota pari purkkia ollut, enkä kyllä ole mitään pilaantumista havainnut. Ja epähygieeninenhän se ehkä hieman on, mutta niin on suurin osa kasvovoiteistakin. Itse laitan rasvat aina puhtailla sormilla, joten ei niistä vasta pestyistä sormista niin paljoa tule bakteereita, että siihen kuolisin.
Kyllähän noihin roll on -systeemeihinkin menee iholta bakteereita ;)

No meneepä kyllä roll-onistakin, mutta luulen, että sormissa ja kynsien alla kasvavat bakteerit ovat ihan eri luokkaa kuin silmänympärysihon bakteerit, vaikka ihon juuri olisikin pessyt. Ylipäätään mitään kasvorasvaa ei olisi kovin järkevää pakata avopurkkeihin. Ainakin olisi hyvä käyttää jotain apuvälinettä sen voiteen ottamiseen.
Paras säilytyspurkki olisi varmaan sellainen tuubimallinen, jossa on ihan ohut nokka, josta voidetta voi pursottaa ulos ohuena norona. Mulla onkin josku ollut tämmöinen käytössä ja se oli kyllä ihan kiva.
Ei sitä pilaantumista itse voi käsittääkseni huomata, vaan jossain testeissä tms.

Tietolähteenä mulla on eräs toinen forumi, joten en tietenkään mene vannomaan, että tämä kaikki on sataprosenttisen totta ;)
Luulen silti, että jos on vähänkään herkät silmät, niin kannattaa näihin asioihin kiinnittää vähän huomiota.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 01.02.07 - klo:11:19 »
^Onhan se totta, että avomallisissa purkeissa on enemmän bakteereja, kuin tuubeissa, mutta en usko että ne nyt mitään bakteeriviljelmiä on kuitenkaan, jos puhtailla sormilla ottaa. Joissain kalliimmissa kasvorasvoissahan tulee se sellainen pieni "lasta", jolla voi ottaa sitä rasvaa niin, ettei tarvitse sinne sormin ronkkia.
Ja jos en itse huomaa rasvan pilaantuneen, niin ei kai se kovin pilalla voi olla, tai ei se ainakaan käyttökelvoton ole? Mulla kuitenkin kuluu nuo aika nopeesti loppuun, joten ei ne kuukausia muhi.
Nykyään mulla on käytössä Widmerin sy-voide ja se on juuri sellainen tuubi, jossa on ihan ohut nokka. Se on kyllä varmaan hygienisimmästä päästä. Tuosta tykkään myös, mutta jotenkin se Nivea tuntui tehokkaammalta. Se oikeasti tuntui vaalentavan tummia silmänalusia.. Widmer vaan kosteuttaa, muuta vaikutusta en ole huomannut.

Furtiva

• Vieras
« Vastaus #284 : 01.02.07 - klo:11:34 »
Nykyään mulla on käytössä Widmerin sy-voide ja se on juuri sellainen tuubi, jossa on ihan ohut nokka. Se on kyllä varmaan hygienisimmästä päästä. Tuosta tykkään myös, mutta jotenkin se Nivea tuntui tehokkaammalta. Se oikeasti tuntui vaalentavan tummia silmänalusia.. Widmer vaan kosteuttaa, muuta vaikutusta en ole huomannut.

Pitäisi varmaan itsekin kokeilla tuota Widmeriä, kun sitä on niin paljon kehuttu.
Itsellä en huomannut muutosta mihinkään suuntaan käyttäessäni Niveaa..! Tosin, en varsinaisesti kärsi mistään kovin tummista silmänalusista, eikä silmänympärysihoni muutenkaan ole ongelmallinen, joten varmaan melkein mikä tahansa voide ajaa saman asian. Ennen tätä niveaa käytin Yves Rocherilta jotain voidetta, jossa oli pikkuisia kimalteita. Se oli kyllä ihan kivaa voidetta, kun iho näytti sen jälkeen raikkaammalta.

Mistähän muuten voisi ostaa sellaisen lastan voiteen ottoa varten? En ole koskaan ostanut mitään kalliimpaa voidetta, niin ei ole missään tullut mukana.