Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421405 kertaa)

Poissa minna

• Hiushörhö
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #30 : 30.01.06 - klo:23:40 »
lumenen hydra dropsia olen käyttänyt ja ihan tyytyväinen olen ollut, muista voiteista ei ole kokemusta.

Poissa tukutuku

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #31 : 31.01.06 - klo:09:17 »
Mulla on käytössä Biothermin aquasource sy-voide. Geelimäinen ja kevyt, kosteuttaa ihan mukavasti ja  on hyvä päiväkäyttöön, mutta yöksi voisi olla vähän tuhdimpi.

Louis Widmerin sy-voidetta oon käyttänyt myös ja siitä tykkään. Sen voisinkin hankkia yökäyttöön.
"Oh my dog. Oh Long John. Oh Long Johnson. Oh Don Piano. Why I eyes ya, all the live long day?"

Poissa Belle

• Tukkaguru
« Vastaus #32 : 31.01.06 - klo:09:30 »
Tällä hetkellä mulla on käytössä Nivean Q10-voide ja Oriflamen silmänympäryspuikko, en nyt äkkiseltään muista sen nimeä. Puikko on jotenkin kätsympi, kun voi siitä vaan vetaista haluamilleen alueille eikä tarvi töpöttää sormin.

Poissa Luppa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #33 : 31.01.06 - klo:09:50 »
Mulla on käytössä Louis Widmerin hajusteeton silmänympärysgeeli. Se kosteuttaa ihanasti silmänympärysihoa, viilentää ja imeytyy nopeasti. Farmaseutti suositteli apteekkisarjojen sy-voiteista tätä alle 30-vuotiaille, sillä se ei ole liian hoitava nuorelle iholle.
Vaaleat, ohuet hiukset. Herkkä ja pintakuiva iho, jolla taipumus couperosaan.

Suosikkituotteet: Erisan puhdistusgeeli, Dermalogica Skin hydrating mask, Aqualan L ja mineraalimeikit.

Poissa Susse

• HAIRahtanut
« Vastaus #34 : 31.01.06 - klo:12:12 »
Mulla on Cliniquen All about eyes. Ehdin käyttää sitä jo yhden purkin verran, kunnes joku totes ettei tykkää sen silikonisuudesta, ja silloin mäkin sen tajusin, ettei se varsinaisesta silota vaan tekee sileämmän tuntuseks... Lumenen joku on kanssa ollut, mutta pitäis kyllä hankkia joku uus.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #35 : 31.01.06 - klo:13:16 »
Minä laitan ensin sy-voiteen ylä- ja alaluomelle ja sitten muualle kasvoihin kosteusvoiteen. Ei se nyt niin haittaa, jos kosteusvoidetta menee hieman silmänympärysvoiteen päälle (joskus laitan ihan tarkoituksella vielä sy- voiteen päälle kosteusvoidetta), mutta pyrin kyllä tähtäämään niin, ettei mene  :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #36 : 14.02.06 - klo:23:11 »
Oon nyt törmänny Widmerin silmänympärysvoidetta parempaan mömmöön: käytössä on ollut ehkä viikon verran Estee Lauderin  Advanced Night Repair Eye Recovery Complex ja tykkään tosi paljon. Hirmu rasvaista ja kosteuttavaa (vaikkakin koostumus vähän geelimäistä). Ostin muutamalla eurolla 3ml purkin eBaystä ja tämäkin kestää mulla monta kuukautta ;D Tykkään tosi paljon ostella eBaysta nuita minikokoja, niin pääsee testaileen aina uutta (ja halvalla).

Poissa Rory

• Tukkaguru
  • Jones in the fast lane
« Vastaus #37 : 22.02.06 - klo:12:21 »
Olen käyttänyt nyt Vichyn sitä hilegeeliä, ja olen ollut oikein tyytyväinen. Sitä ostaisin uudelleenkin, kuin myös The Body Shopin Elderflower-geeliä. Sitä olen pari purkkia käyttänyt. Jemmassa on odottamassa seuraavana Cliniquen All about eyes-en ole sitä koskaan ennen käyttänyt mutta ostin strawberrynetistä kun oli vain 10 eurolla siellä taannoin tarjouksessa.

Poissa Janda

• HAIRahtanut
« Vastaus #38 : 22.02.06 - klo:16:47 »
Mua kiinnostaisi tuo Cliniquen voide, harmittaa että missasin strawberrynetin tarjouksen... Aikaisemmin olen käyttänyt parisen purkkia TBS:n voiteita, nyt käytössä Lumenen Hydra Drops.
Hiukset: 1b, F, ii. Vaalennetut, olkapäälle asti. Suosikkeihin kuuluu L'anza ja Tigi.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #39 : 22.02.06 - klo:18:29 »
Mua kiinnostaisi tuo Cliniquen voide, harmittaa että missasin strawberrynetin tarjouksen...

Kannattaa suhtautua varauksella nuihin Strawberrynetin tarjouksiin, varsinkin niihin, joissa tuote myydään ilman laatikkoa. Samat tuoteet näyttää pyörivän nuissa tarjouksissa vuodesta toiseen ja säilyvyys nuissa oloissa on surkea. Muutama tuollainen ostamani tuote on ollut pilaantunutta. Kannattaa tarkistaa tuotteet heti paketin saatua ja laittaa palautetta, jos tuote on huonoa (saa rahat takaisin).

Mun mielestä All About Eyes on aika onnetonta, kesällä menee paremman puutteessa. Mutta luomivärin pohjustukseen oon käyttäny jo pari vuotta ja siinä hommassa toimii ;D Niitä 5ml matkakokoja saa eBaystä halvalla, jos haluaa kokeilla..

sellu

• Vieras
« Vastaus #40 : 09.03.06 - klo:20:52 »
Minä olen tykästynyt Oriflamen Seeing is Believing silmänympärysvoiteeseen :)

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #41 : 10.03.06 - klo:14:51 »
Osaisikohan joku valaista minua että miksi silmäluomet turpoaa jos ei ole itkenyt? Nyt on muutamana aamuna ollut tuollainen itku-efekti silmissä ilman kyynelten vuodattamista ja alkaa ärsyttää mokoma. Voiko silmämeikinpoistoaine aiheuttaa tuollaista? Oma järki sanoo, että ei se voi olla meikkituote jos turpoaminen tapahtuu vasta meikkien poiston jälkeen?
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #42 : 10.03.06 - klo:14:54 »
Dash, syötkö illalla jotain suolaista? Suolaisen syöminen saattaa hyvinkin turvottaa, samoin vatsallaan nukkuminen. Tai oletko ottanut käyttöön lähiaikoina jonkun uuden kosmetiikka-/ihonhoitotuotteen?
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Dash

• Tukkaguru
« Vastaus #43 : 10.03.06 - klo:14:56 »
No syön suolaista mutta niin olen tehnyt jo vuosia. Vatsalla sattumoisin nukun myös. Ja uutta kosmetiikkaakin on tullut käytettyä viime aikoina ;D ;D
Whatever... Slot's easy, right side's the tight side.
87 shines again.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #44 : 10.03.06 - klo:14:58 »
No syön suolaista mutta niin olen tehnyt jo vuosia. Vatsalla sattumoisin nukun myös. Ja uutta kosmetiikkaakin on tullut käytettyä viime aikoina ;D ;D

Joskus tuo turvotus saattaa alkaa ihan yhtäkkiä. Esim. nuoremmalla iällä tuo suolaisen syöminen illalla ei näy turvotuksena, mutta vanhemmiten alkaa näkyä helposti. Eli syynä voi siis olla sekin. Kokeile vähitellen vaihdella joka ilta eri juttua: vältä yhtenä iltana suolaista, nuku yksi yö selälläsi, vaihda yhtenä päivänä/iltana kosmetiikkatuotetta...