Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421407 kertaa)

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #300 : 05.02.07 - klo:19:45 »
^^ Kiitos vinkistä! Voisinkin testata tuota nyt justiinsa. Täytyy tutkailla tuota Clarinsia.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #301 : 05.02.07 - klo:22:57 »
Joko olet Madga kokeillut Cliniquen All About Eyes Rich:iä?
Kokeilin sitä itte kämmenelle, kiva, ok, mutten sitten ostanut kun tuota tavallista on vielä kaksikin purkkia.

Olenhan mä. Se on selvästi sisartaan voidemaisempi, mutta imeytyy silti hyvin ja sopii myös meikin alle. Silmänaluset ei nyt ole ihan niin kuivat, kun aikaisemmin mutta muita vaikutuksia en osaa arvioida, koska se originelli versio oli jo aikaisemmin käytössä. Suosittelen kyllä, jos kaipaat voidemaisempaa tuotetta.

Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Furtiva

• Vieras
« Vastaus #302 : 08.02.07 - klo:18:08 »
Yritin katsella Yves Rocherin sivuilta, niin en enää löytänyt sieltä sitä käyttämääni voidetta :( Se oli sellainen yksivärinen tummanvihreä tuubi. Ostin sen ehkä kaksi vuotta sitten, joten ei välttämättä ole ihme, ettei sitä enää löydy. Se oli tosi riittoisaa ja kesti käytössä varmaan melkein vuoden.
Heiii! Mä sain pari-kolme vuotta sitten YR:ltä tilauksen mukana ilmaseksi samalta kuulostavan tuotteen. Se oli ihan älyttömän hyvää. Sen todellakin huomas kun tuo loppui, mikään ei ole enää ennallaan ;D Mutta muistan, että silloin kun tuon sain, sitä ei ollut kirjattu mihkään ylös, se vaan oli siellä laatikossa. Ihmettelin sitä silloin, kun eikös niillä kuitenkin ole aina mainittu kaikki ilmaslahjatkin? Ei toki, että olisi hirveästi haitannut saadda ylimääräisisä tuotteita ;D Mutta tosiaan, itsekkin meinasin sitä tilata lisää mutta ei löytynyt enää silloinkaan, ehkä noin 1,5 vuotta sitten.

No ohhoh, mukava kuulla, etten olekaan yksin mielipiteeni kanssa! :) Tykkäsin siitä koostumuksesta ja hohteesta, jonka se iholle jätti. Ja kosteuttikin ainakin mun tarpeisiini ihan riittävästi.
Käypä katsomassa, voisikohan tämä olla samaa ainetta, mutta vain eri tuubissa? http://www.yves-rocher.fi/shop_app/app_FI/jms.jsp?_JMS_FLOW_ID_=6&_JMS_FLOW_NAME_=Main_JFLNUM_1&nav=product&familyNodeId=1&lineNodeId=0&articleNo=80546
Jos pistät sinne sivulle hauksi "silmänympärysvoide", niin saat luettelon niistä kaikista, joita heillä on. Ainakin niistä muutamista vaihtoehdoista tuo vaikutti tutuimmalta.
Hemmetti, kun olen laitoin sen pakkauksen silloin roskiin, eikä edes nimi jäänyt mieleen :-\

Aika jännä, että olet ilmaiseksi tuon saanut. Ehkäpä tilauksessa oli tosiaan tullut joku erehdys? Kyllähän sieltä tulee aika paljon ilmaista sälää, mutta harvemmin mitään täysikokoista pakkausta kuitenkaan. Paitsi käsivoiteita mulle on tullu sieltä varmaan viisi...

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #303 : 09.02.07 - klo:10:17 »
Tädille voisin lämpimästi suositella Louis Widmerin silmänympärysvoidetta. 30 ml purkki maksaa noin 25 euroa apteekissa. Toimii.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #304 : 09.02.07 - klo:11:30 »
^Vaihteleeko tuon hinta niin paljon että maksaa jossain tuon verran? Onneksi oma Widmerini (se purkissa oleva) maksoi vain 19 euroa, valitsinpa sitten hyvän apteekin josta hankin sen. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #305 : 09.02.07 - klo:11:58 »
Widmerillähän on kaksi silmänymärysvoidetta, jos se hintaero johtuu siitä? Toinen on voidemainen ja toinen geelimäinen.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #306 : 09.02.07 - klo:12:00 »
^Mulla on juurikin tuo 30 ml purkissa oleva silmänympärysvoide jonka Seela mainitsi. :) Geeliä en ole itse koskaan edes katsonut, joten en tiedä onko se halvempaa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 09.02.07 - klo:12:03 »
Tädille voisin lämpimästi suositella Louis Widmerin silmänympärysvoidetta. 30 ml purkki maksaa noin 25 euroa apteekissa. Toimii.

Niin tarkoitettiinko tässä varmast purkkia eikä tuubia? Jos eri apteekkien välillä on 6 euron hintaero, niin sehän on ihan ihmeellisen paljon. En ole koskaan pahemmin apteekkien hintoja vertaillut, kun olen olettanut niiden tuotteiden olevan syht samanhintaisia joka apteekissa.
Vai voisko olla Hunis, et oot ostanu omas joskus tarjouksesta?

edit. voidemainen sy-voide yliopistonapteekissa 25,00e ja geelimäinen 20,80e. Eli se hintaero tulee juurikin tuosta.Geelimäinen on suhteessa kalliimpaa, kun siinä tuubissa on vaan 15ml. Itse kuitenkin tykkään tuosta geelimäisestä enemmän.
« Viimeksi muokattu: 09.02.07 - klo:12:06 kirjoittanut Miracle »

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #308 : 09.02.07 - klo:12:07 »
^Ei ollut tarjous vaan ihan normaalihinta. Asioin samassa apteekissa usein ja tuo on maksanut siellä saman verran sen jälkeenkin. Ainakin Yliopiston apteekissa on usemman euron kalliimpi tuo normaalihinta, se 30 ml purkki maksaa YA:ssa muistaakseni melkein 23 euroa nettisivujen perusteella, joten ilmeisesti käyttämäni apteekki sitten vain on edullinen joissain tuotteissa.
Mikä tuo Widmerin tuubissa oleva sy-voide on, kun itse en ole sitä huomannutkaan, onko se sitten juurikin se kevyempi geelivoide?

Edit. Nuo YA:n hinnat on näköjään kallistuneet, viimeksi kun katsoin sieltä tuota Widmerin voidetta silloin kun olin hankkimassa omaani niin se maksoi 23 e ja risat, nyt siis jo 25 e.

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 09.02.07 - klo:12:08 »

Mikä tuo Widmerin tuubissa oleva sy-voide on, kun itse en ole sitä huomannutkaan, onko se sitten juurikin se kevyempi geelivoide?

Jeps, juuri se se on! :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #310 : 09.02.07 - klo:12:17 »
^Kunhan Pirkan sy-voide loppuu niin voisin harkita kevyemmäksi voiteeksi tuota Widmerin geelimäistä, siitä voiteesta olen tykännyt niin paljon. Tykkään että on kevyempi ja paksumpi voide joita voi sitten käyttää tarpeen mukaan vaihdellen. Tuubi on myös plussaa. :)

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #311 : 09.02.07 - klo:12:21 »
^ Hunajapupu, saako tiedustella mistä apteekissa olet löytänyt noin edullisesti (asun itsekin Helsingissä).

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #312 : 09.02.07 - klo:12:23 »
Oi, tännehän oli tullut suositus! Kiitos, Seela. Widmerin 25 euroa vs. Clarinsin noin 36 euroa (Strawberrynetistä) kallistaisi vaakakuppia kovasti Widmerin puoleen… Täytyykin kuukeloida Widmeristä lisää. Jos se vaikuttaa yhtä hyvältä kuin Clarins, testaan sitä ekana. Tämä luomieni yhä paheneva pakkaspintakuivuus vie kohta kyllä järjen!  >:(

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 09.02.07 - klo:12:25 »
Täti, hae apteekista näyte tuosta Widmerin sy-voiteesta. Ei kannata varmaan ostaa suoraan isoa purkkia, jos ei ennen ole sitä kokeillut. Mulla tuo näytepurkkikin kestää tosi kauan, koska se on aika iso..

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #314 : 09.02.07 - klo:12:25 »
^Ostin tuon Itäkeskuksesta siitä apteekista joka on Tallinnanaukiolla. Bussien lähtölaitureilta Tallinnanaukiolle päin katsottaessa vasemmalla puolella ekassa rakennuksessa. En muista sen nimeä valitettavasti. Ihan lähiaikoina en ole hintaa tsekannut, viimeksi joskus loppuvuonna, jolloin oli siis vielä n.19 euroa.

Täti: Tuo Widmer on todella kosteuttava ja ilmeisesti sillä on myös ihoa uudistavia ominaisuuksia, suositellaan ryppyihin ja vanhemmalle iholle mutta toimii myös meillä nuorilla jos iho on tosi kuivana. Apteekeista saa tuosta yleensä näytteen, ellei ole loppunut, joten pistäydy jossain Widmeria myyvässä apteekissa pyytämässä näyte. :)