Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421082 kertaa)

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #315 : 09.02.07 - klo:12:31 »
Miracle ja Hunajapupu, kiitos vinkistä. Käynkin heti tänään paikallisessa Yliopistollisessa pyytämässä näytteen. Kuulostaa tuo Hunajapupun kuvailu justiinsa siltä mitä tarvitsen.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #316 : 09.02.07 - klo:13:19 »
Juu siis voiteesta puhuin koko ajan eli siitä paksummasta versiosta purkissa. Hinnan katsoin Yliopiston Apteekin sivuilta. Täyttää mielestäni oikein hyvin Tädin mainitsemat kriteerit.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Marielle

• Hiushörhö
« Vastaus #317 : 09.02.07 - klo:14:58 »
^Ostin tuon Itäkeskuksesta siitä apteekista joka on Tallinnanaukiolla. Bussien lähtölaitureilta Tallinnanaukiolle päin katsottaessa vasemmalla puolella ekassa rakennuksessa. En muista sen nimeä valitettavasti. Ihan lähiaikoina en ole hintaa tsekannut, viimeksi joskus loppuvuonna, jolloin oli siis vielä n.19 euroa.

Ok, kiitos  :) Tiedänkin tuon apteekin.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #318 : 09.02.07 - klo:23:50 »
mäkin oon suunnitellu ton widmerin voiteen ostoa mut en o saanu aikaan vielä katsastaa muite ku yliopiston apteekkia ku muissahan voi olla euron tai pari halvempi  ;D nimim. pihtailija
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #319 : 09.02.07 - klo:23:52 »
Kävin tänään siellä Yliopistollisessa katsomassa Widmerin sy-voidetta. Farmaseutti suositteli minulle ennemmin vielä Remederm-versiota, se on erityissarja erittäin kuivalle iholle. Remederm on kuulemma sitä tavallista sy-voidetta vielä hoitavampi. Koska yläluomeni ovat nyt niin kuivassa kunnossa, että aivan kirvelevät :( oli suositus hyvä. Sain pienen näytteen purkkiin. Kotona heti laitoin sitä ja kyllä, onhan ero Dermosilin Primoon huikea. Kutina ja kirvely lakkasivat kuin taikaiskusta, voiteesta huomasi heti että se on paljon tuhdimpaa kamaa. Primo on ok ja olen ollut siihen ihan tyytyväinen, mutta tämä pakkaskuivahtaminen herätti huomaamaan, että ehkäpä se ei kuitenkaan ole minulle se kaikkein paras vaihtoehto. Hoitoteho ei taida riittää, ainakaan talvella. Käyn huomenna ostamassa Remederm-version ja kun saan luomeni parempaan kuntoon, siirryn siihen ”tavalliseen” sy-voiteeseen. Tämä Remerderm on n. 29 e ja se tavallinen 25 e. Kiitos Seelalle vielä vinkistä!

Siskoni käytti ennen Widmeriä ja usein sitä hänelle hakiessani (esim. joululahjaksi) sain itselleni näytteitä. Ne näytteet olivat reilun kokoisia ja niistä riitti moneen kokeilukertaan. Nyt nuo samaiset näytekoot näyttivät olevan testereinä, joista sitten sain purkkiin mukaan pienen annoksen. Saakohan noita reilun kokoisia näytteitä enää lainkaan vai oliko tämä uusi käytäntö vain meidän apteekissamme?

Poissa Twinkley

• Tukkaguru
« Vastaus #320 : 10.02.07 - klo:00:52 »
Tuo Louis Widmerin silmänympärysvoide on ihan tappohyvää! Se on ehdottomasti parasta mitä olen käyttänyt, aivan loistavaa. Äitini (kohta 50v) silmäluomet ovat talvisin tosi kuivat ja hän otti minulta sitä ihan vähän luomiinsa ja oli niin ällistynyt siitä pienestä määrästä suhteessa kosteutustehoon, että meni ihan toiseen apteekkiin asti hakemaan sitä samana päivänä, kun ekassa apteekissa ei ollut. Ei siinä mitään, mutta äitini on käyttänyt kasvojen pesuun ja rasvaukseen Aqualan L:ää ja valittaa että se on kallista, eikä mitään erikoisempaa suostu IKINÄ ostamaan. Nyt osti ja oli vielä tosi iloinen ostostaan, eikä ole kertaakaan valittanut hinnasta. ;D

Kestää muuten ikuisesti. Ostin tuon purkkini muistaakseni kaksi kesää sitten ja ei ole vielä puolessakaan välissä, vaikka purkki lensi kerran lattiallekin ja siitä meni ties kuinka paljon hukkaan...Eli todella riittoisaa on.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #321 : 10.02.07 - klo:18:20 »
Olen nyt viime aikoina alkanut silmänympärysvoidetta käyttämään.

Luin jostakin, että mikäli meikkaa silmät vahvasti, usein ja näin, niin olisi hyvä alkaa 20-vuotiaana silmänympärysvoidetta laittamaan, onko mielestänne totta? olen juuri 20 täyttänyt...

En kuitenkaan usko, että tällä ryppytilnateella( niitä ei siis ole :)) ja iällä kannattaa alkaa vielä hirveän hoitavia tuotteita käyttämään, varmaan ihan perus sy- riittää, vai mitä luulette?

Käytössä nyt Lumene Vita-nectar Eye - voide, tuntuu sopivan minulle.

2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 10.02.07 - klo:18:52 »
Olen nyt viime aikoina alkanut silmänympärysvoidetta käyttämään.

Luin jostakin, että mikäli meikkaa silmät vahvasti, usein ja näin, niin olisi hyvä alkaa 20-vuotiaana silmänympärysvoidetta laittamaan, onko mielestänne totta? olen juuri 20 täyttänyt...

En kuitenkaan usko, että tällä ryppytilnateella( niitä ei siis ole :)) ja iällä kannattaa alkaa vielä hirveän hoitavia tuotteita käyttämään, varmaan ihan perus sy- riittää, vai mitä luulette?

Käytössä nyt Lumene Vita-nectar Eye - voide, tuntuu sopivan minulle.

Mä käytän silmänympärysvoidetta ja pitkään olen käyttänyt. En ole lähelläkään 20-vuotta :) Käytän juuri kosteutus tarkoituksessa, ettei silmänympärys iho kuivu. Kevyet voiteet riittää hyvin, koska silmänympärys ihoni ei ole mitenkään erityisen kuiva.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
« Vastaus #323 : 10.02.07 - klo:19:56 »
Eräs asiantuntevan oloinen kosmetologi sanoi kerran, että Widmerin sy-voide on liian voimakasta nuorelle iholle, ja suorastaan kielsi minua (26v.) ostamasta sitä!! Siinä on kuulema liikaa uudistavia ja hoitavia ainesosia, jotka saattaa jopa vahingoittaa liian nuorta ihoa tai jotain... En sitten tiedä..  ??? Itse kuitenkin kauhistuin sen verran, että ostin tuolloin talven kuivattamille silmänympäryksilleni Avenen rauhoittavan sy-voiteen.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #324 : 10.02.07 - klo:20:08 »
^Minullekin väitettiin teini-iässä ollessani, että ei pidä käyttää esim. kollageenia sisältäviä tuotteita niin nuorena, koska ihon oma kollageenin tuotanto loppuisi silloin. En tiedä, onko noissa väitteissä mitään perää. Tarvisin silloin jotain voidetta flunssan runtalemalle nenälleni.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #325 : 11.02.07 - klo:00:56 »
^ja ^^ Aika jännää. "Onneksi" minun ei enää tuosta tarvitse välittää, ihoni ei tosiaankaan enää ole "liian nuori"! :D Täytyy heittää tähän väliraporttia, että Widmerin sy-voide todella toimii. Silmäluomia ei kutise enää yhtään, ne raivostuttavat hilselaikut ovat poissa ja luomien iho on aivan sileä!  :o Aika uskomatonta kyllä. Liityn Twinkleyn äidin kanssa samaan fanituskerhoon!

Poissa Eleonora

• Tukkaguru
  • Fashion addict!
« Vastaus #326 : 11.02.07 - klo:01:58 »
^kiitos Emi-lyn vastauksesta :)
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.  Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.

Varis

• Vieras
« Vastaus #327 : 11.02.07 - klo:16:43 »
Pitäsköhän hankkia jo joku kunnon silmänympärysvoide. Mulla on ollut Dailyn sy-voide ja se on ollut, no, tyhjää parempi varmaan. Huomasin jotainjuonteita silimien ympärillä, ikää on 24. Tuo Widmer houkuttaisi mua, sopinee myös herkälle iholle.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #328 : 11.02.07 - klo:18:41 »
^Minullekin väitettiin teini-iässä ollessani, että ei pidä käyttää esim. kollageenia sisältäviä tuotteita niin nuorena, koska ihon oma kollageenin tuotanto loppuisi silloin. En tiedä, onko noissa väitteissä mitään perää. Tarvisin silloin jotain voidetta flunssan runtalemalle nenälleni.

Tämä oli siis vuonna 1988. Nyt saa ollakin jo vähän hoitavampia tuotteita  ;).

Poissa Minako

• HAIRahtanut
« Vastaus #329 : 12.02.07 - klo:22:21 »
Onko kukaan ehtinyt kokeileen Cliniquen All About Eyesin uutta versiota AAE Rich? Mua kiinnostais kovasti, oon ollut tyytyväinen tavalliseen AAE:een (on ainoa mun kokeilema sy-voide joka toimii mun atooppiseen ihoon vaikka on lähinnä silikonimössöä  :)) ja kosteuttavampi vaihtoehto vois olla vielä parempi, varsinkin yökäyttöön.

http://www.clinique.co.uk/whatsnew/wn_aaer_preview.tmpl