Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 420991 kertaa)

Poissa Klaara

• Hiushörhö
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #360 : 20.03.07 - klo:20:45 »
Kiitokset kaikille kommenteistanne!

Käytän enimmäkseen hajusteettomia, melko kevyitä kasvovoiteita jotka eivät ärsytä silmiä eivätkä aiheuta turvotusta. Tummat silmänaluset minulla on, siinä olisi kyllä yksi hyvä syy ainakin kokeilla. Eihän siinä paljon menetä, eiköhän nekin rahat tulisi käytettyä joka tapauksessa.
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
« Vastaus #361 : 20.03.07 - klo:22:24 »
Muistelin jo kirjoittaneeni tänne kokemukseni Pirkka silm.ymp.voiteesta, mutta en pikaisella katselulla löytänyt viestiäni, joten ehkä se on kuitenkin jäänyt kirjoittamatta :)

Eli ostin siis tuota Pirkkaa, kun oli niin halpaa, alle viisi euroa. Ryppyvoidehan tuo on, mutta en usko tuon hintaluokan tuotteessa olevan vaikuttavaa ainetta niin paljoa, että se oikeasti ehkäisisi ryppyjä. Tämän vuoksi uskallan näin 21-vuotiaana jo käyttää tuota. Mulla ei ole silmänympärysiholla sen isompia ongelmia, pientä kuivuutta vaan, ja kyllä tuo riittää hyvin kosteuttamaan. Ostan varmasti tulevaisuudessakin tuota :)
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.

Poissa Tanya

• Hiushörhö
« Vastaus #362 : 21.03.07 - klo:17:45 »
Mikä olisi hyvä silmänympärysvoide/geeli turvonneille silmänympäryksille?  Mulla on jo nyt ollut varmaan kuukauden ajan joka aamu ihan turvonneet silmänympärykset, etenkin liikkuvat luomet. Ihan kuin olisin itkenyt. Olen 21-vuotias eikä ennen ole ollu mitään turvotusta yön jälkeen. Mulla ei ole kovin kuivat silmänympärykset joten tärkein kriteeri sy-voiteelle olisi tuo että saisin turvotuksen pois. Mulla on joku vanha nivean purkki tuolla kaapissa mutta en varmaan uskalla enää sitä käytää kun on jo niin vanhaa. Muistaakseni se oli ihan surkeaakin. Nyt en oo varmaan pariin vuoteen käyttänyt erillistä sy-voidetta. Auttaisiko sy-voide paremmin turvotukseen jos sitä pitäisi jääkaapissa niin se olisi viileää?  ???
1cFii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #363 : 21.03.07 - klo:18:53 »
Mikä olisi hyvä silmänympärysvoide/geeli turvonneille silmänympäryksille?  Mulla on jo nyt ollut varmaan kuukauden ajan joka aamu ihan turvonneet silmänympärykset, etenkin liikkuvat luomet. Ihan kuin olisin itkenyt. Olen 21-vuotias eikä ennen ole ollu mitään turvotusta yön jälkeen. Mulla ei ole kovin kuivat silmänympärykset joten tärkein kriteeri sy-voiteelle olisi tuo että saisin turvotuksen pois. Mulla on joku vanha nivean purkki tuolla kaapissa mutta en varmaan uskalla enää sitä käytää kun on jo niin vanhaa. Muistaakseni se oli ihan surkeaakin. Nyt en oo varmaan pariin vuoteen käyttänyt erillistä sy-voidetta. Auttaisiko sy-voide paremmin turvotukseen jos sitä pitäisi jääkaapissa niin se olisi viileää?  ???

Kokeile vaikkapa täällä jo mainittua BM Regenerative geeliä. Pumppupullossa on 30 ml, joten suhteessa edullisempaa kuin moni silmänympärysvoiteen nimellä myytävä tuote  :)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #364 : 21.03.07 - klo:19:13 »
Mä säilytän kaikkia rasvoja jääkaapissa, mutta en tiedä onko siitä välitöntä apua, jos laittaa kylmää voidetta silmän ympäryksille. Ehkä pientä turvotusta se poistaa.

Olen nyt vähän yli viikon käyttänyt Korresin Evening Primrosea. Voide on sopivan rasvaista eikä ärsytä silmiä lainkaan, mutta ihan kuin silmänaluset olisivat entistä tummemmat. Voi olla, että All about Eyes, jota aikaisemmin käytin todella tehoaa ja Korres ei tummiin silmänalusiin. Pitää jatkaa kokeiluja...
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Trouper

• Vieras
« Vastaus #365 : 21.03.07 - klo:19:49 »
Mä en edes oleta, että mikään silmänympärysvoide auttaisi mun panda-silmiin. Joka tapauksessa joudun aina laittamaan peiteainetta silmien alle, vaikka en muuten sinä päivänä meikkaisikaan. Muuten näytän ihan lyödyltä, kesät talvet, ruskettuneena ja vaaleampanakin. Nä on mulla olleet tummat jo 8-vuotiaana, saa aikamoinen ihmevoide olla että niihin tepsisi! Mun ihmevoide on Biotherm Forget It. ;) Propsit tosin Dermalogican sävytetylle sy-voiteelle, mulle se sävytys ja valoa heijastavuus ei ihan riitä, mutta jollekin ei-niin-pandalle voisi olla ihan HG-tuote.

Ite käytän sy-voidetta lähinnä kosteuttamaan silmänympäryksiä. Tavallinen käyttämäni kosteusvoide voi usein turvottaa silmänympärysihoa, joten siksi sy-voide erikseen. Ehkä joskus muutaman vuoden päästä hankin jonkun vielä kosteuttavamman anti ageing-tuotteen, mutta nyt mennään kevyellä geelillä.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #366 : 24.03.07 - klo:23:14 »
Mä sain pari päivää sitte pikku purkkiin beutystä Clarins:in sy-voidetta, tai emulsiota se tais olla. Special taisi olla tarkempi nimi, en tarkalleen muista. Mutta on kyllä parasta mitä oon silmänympäryksilleni laittanut koskaan, eikä turvota  yhtään :) Tämä täytyy laittaa ihan tosissaan harkintaan, hinnasta viis.

Poissa Vera

• Hiushörhö
« Vastaus #367 : 04.04.07 - klo:19:06 »
Mä olen käyttänyt Korresin Primrose-silmänympärysvoidetta, ja se on tuntunut ihan hyvältä. On myös jonkin verran vaalentanut tummia silmänalusiani. Ja tuo purtilo varmaankin kestää ikuisuuden, on sen verran iso :)

Myös Louis Widmerin ja Favoran sy-voiteet on tullut testattua, molemmat ihan jees mutta eivät mitenkään maailmaa mullistavan hyviä. Taidan odottaa vähän liikaa noilta sy-voiteilta.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #368 : 04.04.07 - klo:20:48 »
Mullakin on käytössä tuo Korresin Evening primrose -voide. Ei tosiaan ole munkaan silmiä ärsyttänyt. Silmäluomeni ovat niin kuivat, että käytän sitä myös yläluomille (vaikkakin putkilossa sanotaan, että sitä pitäisi välttää). Ei ole kuitenkaan turvottanut luomia, itseasiassa tuntuu, että tuo on vähentänyt turvotusta. Mielestäni myös silmänaluset ovat vaalentuneet, enkä sille ole keksinyt muutakaan syytä kun tämä voide. Lisäplussaa suuresta tuubista, kestää kyllä pienen ikuisuuden. :)

Poissa Tanya

• Hiushörhö
« Vastaus #369 : 07.04.07 - klo:00:24 »
Mä ostin hulluilta päiviltä Nuxen silmänympärysvoiteen, kun se oli tarjouksessa. Aivan loistava tuote mun mielestä. Mulla ainakin se auttaa turvotukseen aamuisin. Mä oon tykänny ja ostan kyllä varmasti uudelleenkin.  :) Miinuksena kylläkin on vahva tuoksu, vaikkei se mikään paha olekaan.
1cFii

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #370 : 11.04.07 - klo:13:19 »
Mä oon ollut nyt viikon verran ilman sy-voidetta ja nyt tilasin sit Biodrogan sy-voiteen. Katsotaan, millainen on.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Bimmer

• Hiushörhö
« Vastaus #371 : 11.04.07 - klo:14:37 »
Mä oon ollut nyt viikon verran ilman sy-voidetta ja nyt tilasin sit Biodrogan sy-voiteen. Katsotaan, millainen on.

Ulpu, saanko kysyä mistä tilasit voiteen? Ajattelin vaan, jos saisi jostain halvemmalla kuin kempparista...

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #372 : 11.04.07 - klo:19:13 »
Olen totaalisen kyllästynyt Louis Widmerin silmänympärysvoiteeseen. Se purkki on epäkäytännöllinen ja kestää ikuisuuden. Voide tuntuu ihan hyvältä, kosteuttaa ja pehmentää, mutta siihen se sitten jääkin. Siinä ei ole mitään niin ihmeellistä, että haluaisin ostaa uutta purkillista. Olenkin nyt päättänyt hankkia jonkin muun sy-voiteen, tai ehkä hieman kevyemmän geelin näin kesää ajatellen. Katsellaan.
1b M ii

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #373 : 19.04.07 - klo:11:52 »

Ulpu, saanko kysyä mistä tilasit voiteen? Ajattelin vaan, jos saisi jostain halvemmalla kuin kempparista...

Tilasin täältä, http://www.mehr-kosmetik-shop.de/kosmetik.php?cPath=163&language=en ja hintaa oli 22 € (Oxygen Formulan sy-voide).

Sainkin tänään tilauksen, illalla pääsee kokeilemaan uusia tuotteita.  :)
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Kissatukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #374 : 21.04.07 - klo:00:32 »
Mulla on käytössä TBS c-vitamiini-sy-voide. On ensimmäinen silmänympärystuotteeni ja ihan tyytyväinen olen ollut. Mulla ei siis kyseisellä alueella ole mitään erityisiä ongelmia. Purkki on kestänyt jo yli 3kk, eli suhteellisen riittoisaakin lienee.