Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421408 kertaa)

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #375 : 21.04.07 - klo:18:14 »
Minulla on kokemuksia useammastakin sy- voiteesta, tässä muutamia kommentteja. Minulla on silmien ympärillä jo ryppyjä vai mitä ilmejuonteita lienevätkin, tummat silmänympärykset kiusaa ja lisäksi kerää pusseja todella helposti. Oikea moniongelmainen siis.

Clinique All about eyes:  Tämän hetkinen lempparini. Miinusta purkkimuodosta,  epähygienisyys askarruttaa. Kosteuttaa hyvin, tummuuskin tuntuu vähenevän. Talveksi ajattelin ostaa hieman tuhdimman All about rich -version.

L´oreal revitalift eye antiwrinkle + firming cream: ostin varmaan mielenhäiriössä. Purkki epähygieenen ja tuote liian raskaan oloinen. Silti mitään kiinteytystä tai muuta vaikutusta ei havaittavissa. Jäi käyttämättä.

Lumene vitamin + radiant C- energy roll on: ihan kiva, kosteutti ok ja tuntui raikkaalta iholla. Talveksi ei riittävän hoitava. Tummuus ehkä hieman väheni.

Nivea  Q 10 putkilo: ei erikoisempaa vaikutusta, rypyt pysyi, tummuudessa ei eroa, piti laittaa hyvin vähän tai turvotti.

Nivea Aqua sensation antishadow purkki: ihan ook. Käytin joskus pari vuotta sitten, muistaakseni kosteutti ihan kivasti.

Vichy Myokine pumppupullo: hygieeninen, välillä tuli helposti liikaa, turvotti. Sain siskolta ja jäi käyttämättä

Vichy Oligo 25 yeux stikkimuoto ihan kätevä, jääkaapista laitettuna virkistää ihanasti kesäisin. Tuntuu silti että ei tehnyt turvotukselle juurikaan mitään, muusta puhumattakaan.

2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Lale

• Haiven
  • *
« Vastaus #376 : 02.05.07 - klo:18:32 »
silmänympärysiho mulla herkkä/kuiva kuten muutenkin kasvoilla

Tällä hetkellä käytössä cliniquen all about eyes rich oikein hyvä tuote, mutta kuten lillamillakin sanoi: epähygieeninen. pumput on mun mielestä ehdottomasti parempia.

Tätä ennen käytin pari purkkia Clarinsin Advanced Extra Firming Eye Contour Serumia. Ihan loistava tuote, mutta hinta on aika suolainen...

Nyt laitoin tilaukseenKorresin Evening primrosen. Odotukset korkeella... jos on niin hyvä kun voisi kehuista päätellä on myös melkoisen hyvä hinta-laatu suhde.

Muitakin silmänympärysvoiteita on tullut käytettyä, mutta ei oo jäänyt mieleen niin kuin nää  ::)

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #377 : 06.05.07 - klo:18:53 »
Korresin Evening Primrosea olen käyttänyt nyt muutaman viikon ajan ja tykännyt. Koostumus on ihanan pehmeä, imeytyy nopeasti, eikä jätä ihoa kiiltäväksi. Tuntuu kosteuttavan kivasti, eikä turvota vaikka laittaisi kuinka paljon. Ei kyllä tee juuri mitään tummille silmänalusille, mutta en sitä odottanutkaan. Eipä kai noihin mikään auta.

Ainoa ärsyttävä puoli Evening Primrosessa on se, ettei sitä suositella käytettäväksi yläluomille. Eli joudun samalla käyttämään Widmerin voidetta, etteivät yläluomet ihan kuivu ja rupsahda.
1b M ii

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #378 : 07.05.07 - klo:09:59 »
En ole ihan varma auttaako tähän vaivaan sy-voide, mutta kun siitä alueesta on kuitenkin kyse niin josko täällä osattaisiin kuitenkin auttaa. :) Mulla on oikeastaan jo talvesta asti olleet kuivat luomet varsinkin sisä- ja ulkonurkasta ja liikkuva luomi kutisee tosi häiritsevästi. Olen vanhentanut itseäni varmaan kymmenen vuotta, kunhan rypyt alkavat tulemaan, koska tuosta kutinasta on tullut hirveä hinkkaustapa. :-X Liittyykö tuo kutina kuivuuteen, vai onko se joku jatkuva allerginen reaktio tai aivan jotain muuta? En vaan millään pysty olla hinkkaamatta silmiä varsinkaan näin aamuisin kun ei ole vielä meikannut. :-[

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #379 : 07.05.07 - klo:10:05 »
Mä ostin Shiseidon Benefiance anti-wrinkle eye creamin. Oikein hyvän tuntuinen tuote, kosteuttaa hyvin mun kuivia silmänympäryksiä.
En ole käyttänyt muita Shiseidon ihonhoitotuotteita, mutta tämän perusteella ostan seuraavat naamarasvat Shiseidolta.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #380 : 07.05.07 - klo:10:11 »
En ole ihan varma auttaako tähän vaivaan sy-voide, mutta kun siitä alueesta on kuitenkin kyse niin josko täällä osattaisiin kuitenkin auttaa. :) Mulla on oikeastaan jo talvesta asti olleet kuivat luomet varsinkin sisä- ja ulkonurkasta ja liikkuva luomi kutisee tosi häiritsevästi. Olen vanhentanut itseäni varmaan kymmenen vuotta, kunhan rypyt alkavat tulemaan, koska tuosta kutinasta on tullut hirveä hinkkaustapa. :-X Liittyykö tuo kutina kuivuuteen, vai onko se joku jatkuva allerginen reaktio tai aivan jotain muuta? En vaan millään pysty olla hinkkaamatta silmiä varsinkaan näin aamuisin kun ei ole vielä meikannut. :-[
Hae näyte Clarinssin silmänympärysvoiteesta, tarkkaa nimeä en valitettavasti muista, mutta myyjä oli kirjoittanut purkin kylkeen special. Hain apua myös pahasti kuivuneisiin luomiin(kiitos mineraalimeikkien) ja tuo oli auttanut myyjän atoopikko-veljen todella pahoihin ihottumiin sy-alueella. Ja toimi kyllä todella hyvin. Eikä turvottanut ollenkaan, vaikka aika paksua olikin. Talveksi ajattelin tuota kyllä ostaa, ehdottomasti.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 07.05.07 - klo:11:42 »
^Kyseessä on oletettavasti Clarins "Special" Eye Contour Balm, jota olen itsekin käyttänyt yhden putkilollisen. Hyvää tavaraa, kosteuttaa ja pehmentää ihoa ihanasti, eikä turvota.
1b M ii

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #382 : 07.05.07 - klo:22:26 »
Tongin kaapista Widmerin sy-näytteen (sen rasvaisemman) ja ajattelin tuolla kokeilla nyt ensiksi, jos siitä tuntuu mitään apua olevan. En kyllä tiedä saisiko sitä liikkuvalle luomelle laittaakaan, mutta ainakin jotain Widmerin voidetta täälläkin on suosittu. Haen kyllä varmasti tuon Clarinsinkin jossain vaiheessa, kuulostaa hyvälle. :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #383 : 07.05.07 - klo:22:31 »
^Minä laitain aina iltaisin silmänympärysvoidetta myös liikkuvlle luomelle, myös tuota Widmeriä. Toisilla saattaa turvottaa, mutta itselläni ei ainaaan turvota. Ehkäisempähän ne rypyt siitäkin kohdasta. ;)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #384 : 08.05.07 - klo:09:21 »
Mulla on myös tuota paksumpaa LW:tä, mutta toi Clarins oli kyllä niin paljon parempaa. Mulla toi Widmer turvotti ja aiheutti mustapäitä huolettoman levityksen tuloksena. Testasin sitä myös tuohon mun luomien silloiseen kuivuteen, mutta ei oikein vakuuttanut. Voi olla että olisi vaatinut sitten suurempaa läträystä, mutta turvotuksen pelossa ei viitsinyt.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #385 : 08.05.07 - klo:11:39 »
Vinkkejä kaipailisin kosteuttavista silmänympärysvoiteista! Nyt käytän Biothermin Aquasource non-stopia (aiemmin Diorin iod radiant sorbetia) mutta alkaa vähitellen tuntua ettei se oikein riitä.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #386 : 08.05.07 - klo:13:22 »
Cliniquen all about eyes on ihanaa  :-* Sain testipurkkiin myös uutta voidemaista saman sarjan silmänympärysvoidetta (oranssi purkki) ja oli myös hyvä mutta hinta 40e on mulle vähän liikaa 15ml:stä silmänympärysvoidetta.. Toi all about eyes 28 euroa kun oon netistä tilannu
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #387 : 08.05.07 - klo:14:55 »
Kellään kokemuksia roll-on -tyyppisistä sy-voiteista? Juvenalla bongasin tuollaisen, mutta olikin sitten tarkemmin katsottuna anti-ageing -tuote sekin, ja sellaista en vielä tarvitse/halua. Vaikuttaa niin virkistävältä ajatukselta tuollainen roll-on, että pakko saada sellainen seuraavaksi  :P
Chanelillakin ilmeisesti tuollainen, mutta on vähän tyyris.
1c M ii BSL

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #388 : 08.05.07 - klo:14:56 »
^Lumenelta löytyy tuollainen virkistävä, tummuutta ja turvotusta poista rollon silmänympäryshoito. Sopii varmasti jos haluaa todella kevyttä tuotetta, mutta oman kokemukseni mukaan eivät kosteuta ja esivät siksi sovi jos silmänympärykset kuivuvat helposti.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #389 : 08.05.07 - klo:15:03 »
^ Tuon löysinkin haulla, mutta eikös tuokin ole ikääntymisen merkkejä vastaan? Muutenkin löytyi pääasiassa vain huonoja kokemuksia.
1c M ii BSL