Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421425 kertaa)

Poissa Miia

• HAIRahtanut
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #390 : 08.05.07 - klo:19:26 »
Mella, mulla oli sama ongelma, nuo kevyen kosteuttavat silmänypärysvoiteet (geelit ja geelivoiteet) ei enää jaksanu kosteuttaa tarpeeksi, kiristi ja välillä hilseilikin. Vaihdoin Cliniquen All About Eyes Rich -voiteeseen joka on kyllä pitäny ihon joustavana ja kosteutettuna. Sanoisin, että tuo on sekä kosteuttava että ravitseva. Oiskohan sullakin tarvetta sit kosteutuksen lisäks tohon ravitsevuuteen?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #391 : 08.05.07 - klo:21:54 »
^ Tuon löysinkin haulla, mutta eikös tuokin ole ikääntymisen merkkejä vastaan? Muutenkin löytyi pääasiassa vain huonoja kokemuksia.

No tuo käy 25-vuotiaasta ylöspäin, mutta käy siis ihan hyvin kaksikymppisellekin. Sellainen ennaltaehkäisevä lähinnä.
Kannattaa säilyttää tuota vielä jääkaapissa niin saa eniten tehoja irti.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #392 : 10.05.07 - klo:12:22 »
Miia, saattaa olla tarvetta ravitsevuudelle, pitää kokeilla tuota (=pyytää näyte) Cliniquen voidetta. Mulla on aika kiva silmänympärysiho: verisuonet kuultaa läpi ja sitten on vielä tummat silmänaluset :-\ Mie levitän silmänympärysvoiteen näin: ensin silmänympärysiholle, sitten ulkonurkkaan ja lopuksi mitä sormiin jäi  niin yläluomille.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa loota

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 17.05.07 - klo:20:13 »
Kiitos paljon Clarinsin sy-voidetta suositelleille! Mun luomet se pelasti jo yhdessä yössä, nyt voin taas meikata ilman kuivuudesta hilseilevien luomien ongelmaa. Myös kutina helpotti hieman, hain apteekista vielä silmätippoja ja sekin auttoi hieman asiaa. Välillä kutiavatvieläkin, mutta onneksi on hellittänyt huomattavasti.

Furtiva

• Vieras
« Vastaus #394 : 17.05.07 - klo:21:38 »
Ostin vasta Pirkan sy-voiteen ja olen kyllä tykännyt paljon. :-* Tehoja on riittävästi, voide on mukavan tuntoista ja se imeytyykin loistavasti. Ihosta tulee samettisen pehmeä.
Eikä hinta huimaa päätä. ;) Voipi olla, että tästä tulee uusi suosikkini, jos pitemmässä käytössä ei ilmene mitään haittaa.

Poissa Kuutar

• Hiushörhö
« Vastaus #395 : 18.05.07 - klo:16:50 »
onko kellään kokemusta philosophyn sy voiteista?

Poissa Bimmer

• Hiushörhö
« Vastaus #396 : 18.05.07 - klo:17:17 »
Täytyy nyt tulla raportoimaan...aloitin tammikuussa L'Orealin Revitalift -sy-voiteen käytön. Sain sen ilmaiseksi jonkun muun kosmetiikkaostoksen mukana, ja olin vähän skeptinen tuota kohtaan. Mutta, olen yllättynyt erittäin positiiivisesti. Tuote kosteuttaa hyvin, ei turvota silmänalusia, silottaa ja tuntuu sopivan kevyeltä, ja kuitenkin hoitavalta. Olen käyttänyt mm. Clarinsin, Vichyn ja Dermosilin sy-voiteita aiemmin,joilla ei juurikaan ole ollut vaikutusta, mutta tämä on toiminut minulla erittäin hyvin.

Poissa Daniela

• HAIRahtanut
« Vastaus #397 : 18.05.07 - klo:23:21 »
^Kyseessä on oletettavasti Clarins "Special" Eye Contour Balm, jota olen itsekin käyttänyt yhden putkilollisen. Hyvää tavaraa, kosteuttaa ja pehmentää ihoa ihanasti, eikä turvota.

Mulla on myös Eye Contour Gel ja Eye Revieve Beaty Flash. Nimensä mukaisesti tuo Eye Contour Gel on geelimäinen ja kevyempää kuin tuo Eye Contour Balm, mutta kosteuttaa kuitenkin ainakin minun silmänympäryksiäni tarpeeksi. Eye Revieve Beaty Flash on monipuolisempi ja siitä saa tarvittaessa nopean pika-avun, vaikka meikinkin päälle.
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #398 : 30.05.07 - klo:14:06 »
Eilen tuli testattua ensimmäistä kertaa Shiseidon Benefiance Concentrated Anti-Wrinkle sy-voidetta. Koostumus on todella tuhtia jankkia, mutta voide levittyy todella hyvin iholle. Mutta mutta, silmänympärysiho jää todella rasvaisen tuntuiseksi ja kiiltäväksi, toisin sanoen voide ei meinaa millään imeytyä ihoon. Illalla voide on ihan ok, mutta aamuisin en kyllä välttämättä laittaisi meikin alle. Silikonia en incistä löytänyt, mutta mineraaliöljy oli heti kolmantena(!). Voide kyllä häivytti aika tehokkaasti silmäkulmien hennot juonteet ja tuo sy-iholle valoa, mutta muuten en taida tykätä tästä ollenkaan. Taitaa olla tuo voide tarkoitettu hieman vanhemmalle iholle ja saa nähdä laitanko voiteen kiertoon vaikka äidilleni.

Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
« Vastaus #399 : 07.06.07 - klo:17:38 »
Haluaisin kuulla kokemuksia Biothermin Aquasource -silmänympärysgeelistä. Haulla ei pahemmin löytynyt mitään..
1c M ii BSL

Annie

• Vieras
« Vastaus #400 : 07.06.07 - klo:20:23 »
Onkohan piheys mennyt liian pitkälle kun ostaa 2,90e maksavan silmänympärysvoiteen ::) Eipä sillä, itse tuote eli Dailyn sy-voide tuntuu ainakin parin kokeilun perusteella ihan mukavalta, ei mitenkään kamalan paksua. Ainut miinus tähän mennessä on että tämä sisältää hajusteita. En kyllä voi ymmärtää miksi juuri ihon herkimmän "kohdan" voiteeseen pitää laittaa niitä.

Tähän asti olen käyttänyt satunnaiseen sy-voiteen tarpeeseen suht vanhaa lumenen hydra drops-voidetta jonka taisin joskus saada ilmaisiksi mutta tuo taitaa jo olla vanhentunutta(koostumus ei ole muuttunut mutta haju jotenkin vähän kummallinen) ja kirveleekin vähän. Saa nyt nähdä, jos luomet tuntuvat jatkossakin ärtyneiltä ja kuivakoilta, voi olla pitää syksyn tullen ainakin panostaa johonkin vähintään hajusteettomaan ja sinällään turvallisempaan vaihtoehtoon.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #401 : 13.06.07 - klo:21:51 »
Mä ostin Vichyn oligo 25 yeux silmänympäryspuikon. Tätä siis laitetaan puikosta ja pitäisi vähentää turvotusta ja tummuutta. Puikko on uskomattoman kätevä ja itse aine viilentää mukavasti silmänympäryksiä. Sopivan kevyt tuote päiväkäyttöön kesällä mutta yöksi laitan jotain tuhdimpaa voidetta.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Cerise

• Vieras
« Vastaus #402 : 13.06.07 - klo:23:15 »
Olen ollut tosi tyytyväinen Nivean Aqua Sensation -voiteeseen. Kosteuttaa, sekä
vähentää turvotusta ja tummuutta. Hintakaan ei ole paha, jäänee vakkarikäyttöön  :)

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #403 : 14.06.07 - klo:10:30 »
Löytyykös Acon silmänympärysvoiteita kokeilleita? Yliopiston Apteekin sivuilla mainitaan vain Aco Cliniderm SB Eyecream + E - tuubissa, mutta muistelisin nähneeni myös purkissa olleen voiteen. Näiden kosteutusteho kiinnostaisi.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #404 : 14.06.07 - klo:16:25 »
Löytyykös Acon silmänympärysvoiteita kokeilleita? Yliopiston Apteekin sivuilla mainitaan vain Aco Cliniderm SB Eyecream + E - tuubissa, mutta muistelisin nähneeni myös purkissa olleen voiteen. Näiden kosteutusteho kiinnostaisi.

Multa löytyy purkissa Time eye cream vitamin e (olipa johdonmukainen nimi ???). 26-v ja kuiva ihoisena voiteen teho riittää kesällä, mutta tuskin ostan uudelleen. Ei huonoa mutta ei erityisen hyvääkään tai ainakin mielikuva on kovin vaisu. En osaa verrata markettivoiteisiin mutta Widmer ja All About Eyes on paksumpaa tavaraa.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena