Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 364814 kertaa)

Annie

• Vieras
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #405 : 07.06.07 - klo:20:23 »
Onkohan piheys mennyt liian pitkälle kun ostaa 2,90e maksavan silmänympärysvoiteen ::) Eipä sillä, itse tuote eli Dailyn sy-voide tuntuu ainakin parin kokeilun perusteella ihan mukavalta, ei mitenkään kamalan paksua. Ainut miinus tähän mennessä on että tämä sisältää hajusteita. En kyllä voi ymmärtää miksi juuri ihon herkimmän "kohdan" voiteeseen pitää laittaa niitä.

Tähän asti olen käyttänyt satunnaiseen sy-voiteen tarpeeseen suht vanhaa lumenen hydra drops-voidetta jonka taisin joskus saada ilmaisiksi mutta tuo taitaa jo olla vanhentunutta(koostumus ei ole muuttunut mutta haju jotenkin vähän kummallinen) ja kirveleekin vähän. Saa nyt nähdä, jos luomet tuntuvat jatkossakin ärtyneiltä ja kuivakoilta, voi olla pitää syksyn tullen ainakin panostaa johonkin vähintään hajusteettomaan ja sinällään turvallisempaan vaihtoehtoon.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #406 : 13.06.07 - klo:21:51 »
Mä ostin Vichyn oligo 25 yeux silmänympäryspuikon. Tätä siis laitetaan puikosta ja pitäisi vähentää turvotusta ja tummuutta. Puikko on uskomattoman kätevä ja itse aine viilentää mukavasti silmänympäryksiä. Sopivan kevyt tuote päiväkäyttöön kesällä mutta yöksi laitan jotain tuhdimpaa voidetta.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Cerise

• Vieras
« Vastaus #407 : 13.06.07 - klo:23:15 »
Olen ollut tosi tyytyväinen Nivean Aqua Sensation -voiteeseen. Kosteuttaa, sekä
vähentää turvotusta ja tummuutta. Hintakaan ei ole paha, jäänee vakkarikäyttöön  :)

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #408 : 14.06.07 - klo:10:30 »
Löytyykös Acon silmänympärysvoiteita kokeilleita? Yliopiston Apteekin sivuilla mainitaan vain Aco Cliniderm SB Eyecream + E - tuubissa, mutta muistelisin nähneeni myös purkissa olleen voiteen. Näiden kosteutusteho kiinnostaisi.

Poissa Magda

• HAIRahtanut
« Vastaus #409 : 14.06.07 - klo:16:25 »
Löytyykös Acon silmänympärysvoiteita kokeilleita? Yliopiston Apteekin sivuilla mainitaan vain Aco Cliniderm SB Eyecream + E - tuubissa, mutta muistelisin nähneeni myös purkissa olleen voiteen. Näiden kosteutusteho kiinnostaisi.

Multa löytyy purkissa Time eye cream vitamin e (olipa johdonmukainen nimi ???). 26-v ja kuiva ihoisena voiteen teho riittää kesällä, mutta tuskin ostan uudelleen. Ei huonoa mutta ei erityisen hyvääkään tai ainakin mielikuva on kovin vaisu. En osaa verrata markettivoiteisiin mutta Widmer ja All About Eyes on paksumpaa tavaraa.
Una libra de cadera, no es cadera<br />Dos libras de cadera, no es cadera<br />Tres libras de cadera, no es cadera<br />Tu la tienes gorda, por eso te ves buena

Poissa Melisande

• HAIRahtanut
« Vastaus #410 : 14.06.07 - klo:16:44 »
^ Ok, täytyypä sitten vielä miettiä. Itsellä ikää 27 ja ohuella iholla juonteita tuppaa löytymään.. Tuo Louis Widmerin voide on näytteen mukaan vaikuttanut aika hyvältä, mutta ehkä hivenen turhan paksua tavaraa minun silmänalusilleni.

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #411 : 17.06.07 - klo:18:11 »
Annie, mullakin on tuota Dailya ja ihan hyvin menee ei-vielä-kupsahtaneiden silmänalusten hoitoon. Ostin tuon kuitenkin ennen INCI-tietouttani, eikä se näy kuin erillisessä pahvikotelossa(roskiksessa); viitsisitkö näpytellä voiteen aineosalistan, niin voin tarkastaa millaista se mönjä todellisuudessa on.

Poissa Kissatukka

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #412 : 15.07.07 - klo:18:32 »
Mä tilasin mansikkanetistä cliniquen minituotepakkauksen, johon sisältyi myös all about eyes. Olen ainakin toistaiseksi tykännyt tuotteesta, mutta talvella näkee sitten, mihin se todella pystyy. Koostumus on ehkä kivempi kuin aiemmassa tbs:sän c-vitskussa, mutta purkki vähän epähygieenisempi, kun pitää sormella ottaa.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #413 : 17.07.07 - klo:21:25 »
Ostin jokin aika sitten Nivean Q10 -silmänympärysvoiteen, jossa on myös pieni aurinkosuoja. Olen ollut todella tyytyväinen siihen. Kosteuttaa sopivasti ja aurinkosuoja on aina plussaa. Yöllä käytän Widmerin sy-geeliä.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 26.07.07 - klo:14:41 »
Ostin laivalta Cliniquen All about eyes rich -version. Sopii mun kuiville silmäympäryksille todella hyvin. Reissussa tuntui silmän pikkurypyt korostuneen ja tämä siloitteli niitä todella hyvin. Imeytyy nopsaan  ja pelostani huolimatta ei lisää silmäpusseja. Jatkossa käytän todennäköisesti yhdessä kevyemmän version kera vuoron perään.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #415 : 26.07.07 - klo:19:38 »
Haluaisin kuulla kokemuksia Biothermin Aquasource -silmänympärysgeelistä. Haulla ei pahemmin löytynyt mitään..

Nyt vasta huomasin tämän, pahoittelen. Mulla on ollut tuota, se on itse asiassa voidetta, mutta ultrakevyttä sellaista. Sopii varmasti myös nuoremmalle iholle hyvin. On kosteuttava, mutta ei lainkaan tuhtia. Itselleni ei ehkä ihan tarpeeksi tuhtia.  :D
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #416 : 26.07.07 - klo:22:24 »
Kun kerran silmänympäryksistä puhutaan, niin kysynpä samalla: Kumpikohan mahtaa olla silmänympärysiholle rankempaa, se, että käyttää silmämeikinputsaria joka ilta vai se, että silmäkulmiin jää hitusen kajalia? Ripsarini on Kanebo 38 ja muuna silmämeikkinä arkisin vain sisäluomen kajal, joka kyllä huuhtoutuu helposti pois. En siis periaatteessa tarvitse silmämeikinputsaria, mutta silmien ulkonurkkiin tuntuu aina kertyvän hitusen tummaa kajalia.
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #417 : 27.07.07 - klo:10:04 »
Ei silmämeikinpoistoaineen oikeaoppinen käyttö ihoa rasita. Meikkiä ei tulisi ikinä jättää yöksi iholle, itselläni varsinkin silmiin jäänyt vähäinenkin meikki turvottaa silmiä.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #418 : 27.07.07 - klo:18:55 »
Mulla on nyt joitain kuukausia ollut käytössä Shiseidon The Skincare -sarjan kaksi silmänympärystuotetta: iltaisin Eye Revitalizer, joka on tosi kosteuttava jopa mun koppuraisille silmänympäryksille, ja aamuisin geelimäinen Eye Soother Anti-puffiness, joka myös on mainio tuote. Suosittelen molempia lämpimästi.  8)
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #419 : 08.08.07 - klo:18:06 »
Mä käytän yläluomelle ja alaluomelle TBSn vehnänalkioöljyä (tolkuttoman kuivat ja hilseilevät silmäluomet). Se on toiminut todella hyvin  :-* Mulla kaikki voiteet/rasvat nimittäin kirvelee ja turvottaa/aiheuttaa punaisuutta.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me