Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421037 kertaa)

maikku

• Vieras
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #420 : 09.08.07 - klo:16:50 »
Musta se on samanlainen juoni, kuin naisillekin suunnatut tuotteet. "Oot nätimpi kun käytät tätä."  ;)

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 17.08.07 - klo:09:49 »
Ostin BM:n 28 geelin. Taputtelin sitä silmien ympärille eilen ja tänä aamuna ja olen todella tyytyväinen. Silmät näyttää jotenkin säihkyvämmille ja silmäpussit ovat pienentyneet. Tästä tuli uusi suosikkini, kasvojenkin iho näyttää todella hyvälle.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #422 : 17.08.07 - klo:13:01 »
^ Sori tyhmyyteni, mutta mikä merkki on BM? Ja vielä 28… Mystistä! :P

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 17.08.07 - klo:13:42 »
^ Lisätietoja esim: http://www.mediwell.fi/mediwell_broker_oy_tuotteet/

ja BM on maailman ainoa patentoitu sukralfaattituote, joka uusii soluja.
Ja kyseessä siis geeli 28 (eräs tuon sarjan tuote).

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #424 : 17.08.07 - klo:13:51 »
BM tuotteita myydään yleisesti Sokoksilla, luontaistuotekaupoissa ja nettikaupoissa, ja ovat olleet näkyvästi esillä mainonnankin välityksellä (Hannele Lauri taisi näitä edustaa...)

Täällä Juurikasvustossakin on ollut niistä puhetta ja tyytyväisiä käyttäjiä,  - tuo geeli on kyllä mainio monelle iholle, myös sekaiholle ja epäpuhtaille kasvojenosille  :)
Mutta sukralfaattia löytyy myös ainakin Avenen voiteista, joten hieman harhaanjohtavaa tuo BM:n väite ainoana sukralfaattituotteiden kehittäjänä...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #425 : 17.08.07 - klo:14:00 »
Kiitoksia tiedoista, MaariaR ja NQ! Kävin tutkailemassa BM:n sivuilla ja mielenkiintoiselta sarjalta tuo vaikuttaa. Täytyy käydä katsomassa, löytyisikö esim. apteekista, nimetyissä jälleenmyyjissä ei ainakaan ollut kotikaupunkini edustajaa. (No voi mikä ylläri…)

Arvasin muuten, että kohta NQ saapuu kommentoimaan ja vähän pelotti, mitä hänellä mahtaa olla sanottavaa. Mutta ihan kiltistihän se meni, ei tullut ainakaan suoraa lyttytuomiota! :D

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 17.08.07 - klo:14:02 »
OT, mutta eikös BM väitä olevansa ainoa PATENTOITU tuotesarja. Minä en ainakaan löytänyt sivuilta mainintaa et väittäisivät olevansa ainoita jonka tuotteissa olisi sukralfaattia. (Tosin en nettisivuja hirmutarkkaan katsonutkaan).

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
« Vastaus #427 : 17.08.07 - klo:15:59 »
OT, on sitä sukralfaattia muissakin tuotteissa, mm. tässä! ;)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #428 : 17.08.07 - klo:16:55 »
Arvasin muuten, että kohta NQ saapuu kommentoimaan ja vähän pelotti, mitä hänellä mahtaa olla sanottavaa. Mutta ihan kiltistihän se meni, ei tullut ainakaan suoraa lyttytuomiota! :D

Apua,  :o olenko onnistunut saamaan tällaisen kommentaattorin maineen...täytyy siis vastaisuudessa tarkemmin punnita sanojani.  ;D

BM saattaa tosiaan olla ainoa patentoitu sukralfaattisarja, mutta muistelen heidän Hesarissa olleen lehti-ilmoituksensa taannoin mainostaneen sarjaa ainoana ko. ainetta sisältävänä
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa J. Doe

• HAIRahtanut
« Vastaus #429 : 17.08.07 - klo:20:05 »
^ Ihan varmuudeksi täytyy tarkentaa, että tarkoitin kirjoittamani ehdottomasti hyvällä. On oikein hyvä, että joku suhtautuu kriittisesti mainosmiesten ylisanoihin eikä suinkaan niele kaikkea purematta. Eikös se ihonhoito ollutkin sinulle intohimoisten palopuheiden aihe? ;)  Että älä suinkaan säästele sanoissasi! :)

Gissa

• Vieras
« Vastaus #430 : 06.09.07 - klo:11:52 »
Nyt on haussa tosi kostettava sy.voide! olen koittanut mm. Widmeria mutta ei mitään vaikutusta! Mulla on tosi kuivat silmänaluset, on miliumeja, juonteita ja tummuuttakin.

Poissa Nadine

• HAIRahtanut
« Vastaus #431 : 06.09.07 - klo:16:04 »
Onko kukaan juures onnistunut bongaamaan Pirkka Q10 silmänympärysvoidetta mistään? Olen etsinyt ko. voidetta vaikka mistä K-kaupoista enkä ole sitä löytänyt. Ei kai vaan voiteen valmistusta ole lopetettu?  :o
1bMii

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #432 : 06.09.07 - klo:17:09 »
Onko kukaan juures onnistunut bongaamaan Pirkka Q10 silmänympärysvoidetta mistään? Olen etsinyt ko. voidetta vaikka mistä K-kaupoista enkä ole sitä löytänyt. Ei kai vaan voiteen valmistusta ole lopetettu?  :o

Ei kai oo lopetettu. Näin ainakin viimeks K-kaupassa. Ihan hyvä voide mut mulla hiukan kirvelee silmiä (tosi herkät simmut) aamuisin, jos illalla laitan tuota..
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Emmi

• Hiushörhö
« Vastaus #433 : 09.09.07 - klo:17:31 »
Nyt siis hyvät neuvot kalliit: Ikää on 25 v. (tai pian 26), ja silmän alla näkyy jo ryppyjä/pikkujuonteita, jotka ilmeisesti johtuvat siitä, että hymyillessä mulla menee silmät sirriin. :o Itse asiassa olen huomannut tämän ongelman ekan kerran jo vuosia sitten, mutta nyt jostain syystä aloitin stressaamaan asiasta.  ;D Päättelin, että silmänympärysihon täytyy olla todella kuiva. (Pahimmillaan tuntuu hieman kiristystä ja kirvelyä.) Aikaisemmin olen käyttänyt Widmerin sy-voidetta, mutta tähän ongelmaan ko. voiteesta ei ollut mitään apua. Nyt sitten kaverini opastamana päädyin ostamaan e-vitamiinikapseleita, jotka puhkaisen ja vedän mömmöt suoraan silmänympäryksille yöksi. Välillä olen laittanut alle Clarinsin kosteuttavaa naamiota, jota saa (ja kuuluu) levittää myös silmänympäryksille, ja aamuisin käytän Wiledan silmänympärysvoidetta. Nyt tasan viikon jälkeen iho on toden totta silottunut huomattavasti, mutta juonteita näkyy silti edelleen...

Olisiko kellään vielä tehovinkkejä, koska uskon (ja toivon) että saan tämän ongelman poistettua jollain kosmetiikalla, sillä ikää ei ole vielä NIIN hirveästi. Ensimmäisen viikon testailut vaikuttavat myös lupaavalta, mutta kaikki neuvot kelpaavat.  ;)

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #434 : 09.09.07 - klo:18:52 »
^ Mulla on ihan hyviä kokemuksia Biothermin Age Fitness Power 2 -silmänympärysvoiteesta. Voide on siis tarkoitettu ikääntymisen ensi merkeille ja mä käytin tuota jokin aika sitten pari pullollista. Voide on todella kevyttä, mutta silti ihanan kosteuttavaa. Voide ei myöskään turvota silmänympärysihoa ja pumppupullo on mukavan hygieeninen. Suosittelen. Hinta mansikkalassa noin 28 euroa.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.