Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421412 kertaa)

Poissa babylissa

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #45 : 11.03.06 - klo:11:57 »
Olen käyttänyt Phytomerin Cernes Contour -silmänympärysvoidetta ehkä puolitoista vuotta -ja sama tuubi kyseessä. Myönnetään, huonolle hoidolle jäänyt, en millään jaksaisi läträtä kahta purkkia.

Poissa andel

• Hiushörhö
« Vastaus #46 : 11.03.06 - klo:12:16 »
Hieman epäortodoksista, mutta toimii: se Bellavitan kevyempi versio. Bongasin vinkin soneran elleistä ja olen käyttänyt tuota nyt jonkun aikaa silmänympäryksille Nivean anti-shadow'n sijasta, ja tykkään kovasti. Kosteuttaa  hyvin eikä turvota yhtään silmänympäryksiä  :-*
Jonakin aikaisena aamuna Nuuskamuikkunen heräsi teltassaan Muumilaaksossa ja huomasi että ilmassa oli syksyn ja lähtemisen tuntu.

Poissa Cherry

• HAIRahtanut
« Vastaus #47 : 11.03.06 - klo:12:53 »
Olen käyttänyt silmänympärysvoiteena nivean anti-shadowta, lumenen hydra dropsia(olikohan tuon niminen, sellainen valkoinen putkilo, sisälsi muistaakseni jotain kaurajuttua)ja oriflamen aloeta (geelimäinen). Mulla ei ole mitenkään vaativa silmänympärysiho (ei kuivuutta, turvotusta tai kovin paljoa tummuuttakaan), joten oikeastaan mikä vaan käy. Minusta tuo oriflame on mukavin käyttää, kun siinä on geelimäinen koostumus. Aloin käyttämään silmänympärysvoidetta 16-vuotiaana, kun silloin kuulin ensimmäistä kertaa, että sitä pitäisi käyttää siitä lähtien, kun alkaa silmiä meikkaamaan. Nyt sitä ei edes osaisi olla ilman :)
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #48 : 11.03.06 - klo:19:11 »
Mä ostin tänään Lumenen Hydra Tender -silmänympärysvoiteen. Ensimmäisen kokeilun perusteella tuntuu oikein kivalta aineelta. Sopivan kevyttä, mutta kosteuttaa riittävästi. Saa nyt sitten nähdä millaiseksi osoittautuu pidempiaikaisessa käytössä. Hinta oli ainakin kohdillaan, jos ei muuta...
1b M ii

Ella

• Vieras
« Vastaus #49 : 11.03.06 - klo:19:34 »
Ostin eilen apteekin ACO:n hajusteettoman silmägeelin, rasvapitoisuus 0%. 20ml/6€. Geelinä levittyy todella helposti, ei tarvitse taputella paikalleen kuten rasvaisempia versioita. Ainakin kesäksi varmasti ihanan kevyt käytössä. Viilentää ihoa ja vaikuttaisi soveltuvan hyvin meikin alle.

INCI: Aqua, propylene glycol, saccharide isomerate, polysorbate 20, carbomer, sodium hydroxide, bisabolol, phenoxyethanol sodium, metylparaben, sodium propylparaben.

Poissa Viivi

• HAIRahtanut
« Vastaus #50 : 11.03.06 - klo:20:57 »
Mulla on jo ilmaantuneet ensimmäiset iän (29v.) tuomat pienet juonteet silmän ulkonurkkaan ja alaluomelle. Lisäksi kärsin kroonisesta pandansilmä-oireyhtymästä  >:(, jota mikään voide ei ole koskaan korjannut.Mulla on ollut käytössä muutamia voiteita ja ajattelin vähän listata kokemuksia:

- Clinique All about Eyes: ei oikein tehnyt mitään, sai ihon tuntumaan sileältä (sis. silikonia?), kallis
- Lancome Hydra Zen: ks edellinen kohta
- HR Collagenist: Ihan ok tuote ekoille rypyille. Hieman tuhdimpi koostumus. Ei kovin riittoisaa ja kallis.
- Biotherm AgeFitness2: Ostin viikko sitten ja tällä hetkellä on yksi suosikeistani. Tehoista en vielä voi tosin sanoa näin lyhyellä käyttöajalla mitään. Kätevä pumppupullo ja juokseva koostumus.
- TBS Silmänympärysgeeli: kauheeta litkua. Ei kosteuta, vaan jää iholle kalvoksi.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #51 : 06.04.06 - klo:23:20 »
Nyt kaipaan vinkkejä hyvästä silmänympärysvoiteesta. Ajattelin jos laivalta sitten ostaisin tai Tukholmasta.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #52 : 07.04.06 - klo:08:04 »
Olikos kenelläkään kokemusta Maridermin silmänympärysvoiteesta? Katselin eilen kaupassa ja melkein ostin. Olisi tehnyt mieli ostaa myös puhd.emulsio, kasvovesi ja voide, mutta voiteen tuoksu tökki, joten jätin sit kaikki kauppaan.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

~vail~

• Vieras
« Vastaus #53 : 07.04.06 - klo:11:44 »
Viime yönä oli kokeilussa Korresin Evening Primrose - silmänympärysvoide. En sitä mihinkään osaa verrata kun en yleensä käytä (joku YR multituote ollut käytössä ja se oli ok, kevyt ja kiva). Tämä tuntui tahmaiselta ja aamulla silmät olivat melkein ummessa - ja normaalisti mulla ei silmät turpoa (enkä syönyt edes mitään suolaista illalla).
Mahdankohan mä olla allerginen vai olikohan se vähän turhan vahvaa mulle ???

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #54 : 07.04.06 - klo:12:44 »
Viime yönä oli kokeilussa Korresin Evening Primrose - silmänympärysvoide. En sitä mihinkään osaa verrata kun en yleensä käytä (joku YR multituote ollut käytössä ja se oli ok, kevyt ja kiva). Tämä tuntui tahmaiselta ja aamulla silmät olivat melkein ummessa - ja normaalisti mulla ei silmät turpoa (enkä syönyt edes mitään suolaista illalla).
Mahdankohan mä olla allerginen vai olikohan se vähän turhan vahvaa mulle ???

Mihin kohti laitoit voidetta? Turvotushan johtuu osaksi siitä, ettei silmä tee yöllä pumppaava liikettä (räpsyessä siis tekee), jolloin nesteet eivät poistu alueelta. Kokeile käyttää päivällä ja vertaa, tapahtuiko vastaava reaktio.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

~vail~

• Vieras
« Vastaus #55 : 07.04.06 - klo:13:10 »
Stationery, yritin oikein säännönmukaisesti toimia tuon voiteen kanssa. Ei liikkuvalle osalle, pienellä määrällä ja vielä hienostuneesti nimettömillä taputellen :D Ehkä mulle riittäisi öiksi laittaa vain tuohon silmän ulkonurkkaan "ryppyjä estämään" ja muuten käyttää vain päivisin? Tai sitten jotain kevyempää hommata yöksi ettei turpoa... Kokeilen nyt päiväkäytössä ja raportoin tilanteesta.

Laitoin Evening Primrosen incin tuonne omaan ketjuunsa.

Poissa Ryövärintytär

• HAIRahtanut
« Vastaus #56 : 07.04.06 - klo:15:12 »
 Mä kärsin myös turpoavista silmäluomista, ja olen huomannut myös suolan ja mahallaan nukkumisen vaikutukset.
Täytyykin kokeilla aamulla ottaa silmäjumpalla kiinni se mitä on yöllä jättänyt räpyttelemättä. Mikäs sen mukavampaa kuin pieni flirtti aamujunassa vastapäätä istuvan kanssa. Ja vähän muidenkin.  ;D

Mua kiinnostaisi erityisesti tämä, joka on vissiin jotain uudempia vähän tuotteita :
http://www.freemanbeauty.com/portal/store/store.asp?nProductID=12985
 Kuulostaa melkein liian hyvältä ollakseen totta ja oikeasti toimivaa. :-\

« Viimeksi muokattu: 07.04.06 - klo:15:13 kirjoittanut Ryövärintytär »
Hiuksistoni on metrinen, suht paksu ja punainen. Toisin sanoen värjätty, melko karkea ja kuiva, onnekseni kuitenkin kiiltävä. :) Luokitelma jotakin tähän suuntaan: 1c C iii.

runx

• Vieras
« Vastaus #57 : 07.04.06 - klo:15:49 »
Minulla on käytössä Avenen Soothing Eye Cream. Herkkäsilmäiselle- ja ihoiselle minulle sopinut tosi hyvin. Tuossa ei ole mainintaa mistään varsinaisista tehoaineista ryppyjä vastaan, joten ajattelin hankkia sen rinnalle öisin käytettäväksi saman sarjan Ystheal+ -ryppyvoiteen SY-alueelle. Mulla kun alkavat näin kolmikymppisenä nuo silmänseudut vähitellen kurtistua, hitsiläinen. Raporttia Ysthealista seuraa pian!

Niin juu, ja sitä Vichyn hilegeeliä minulla lojuu jääkaapissa edelleen purkillinen. Palaan sen pariin aina ajoittain toiveikkaana, mutta se jotenkin kiristelee tuossa silmien ympärillä ilkeästi.

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #58 : 07.04.06 - klo:16:24 »
Kannattaisikohan kokeilla jotain Garnierin sy-voidetta? Lueskelin tuota "kosteusvoide kasvoille"- ketjua ja aloin miettiä, ettei täsäkään tapauksessa kannata ostaa mitään kalliimpaa tuotetta.

~vail~

• Vieras
« Vastaus #59 : 07.04.06 - klo:16:27 »
Hmmm... Mä olen vähän ihmeissäni nyt, kun en ole koskaan tottunut silmänympärysvoidetta käyttämään... ::)

Eli mistä tietää että voide on sitten hyvää? Paitsi että koostumus tuntuu kivalta/ei allergisoi... Eikös näissä ole periaatteena se, että ne estävät rupsahtamista mutta eivät vie aikaa taaksepäin niin että kuitenkaan korjaisivat ihoa - eli mistä mä sitten tiedän että tämä on just se mitä tarvitsen? Pärjäisikö tosiaan tuollaisella halvemmalla (tyyliin Pirkka) yhtä pitkälle näin nuoren ihon kanssa?

Tämä Evening Primrose tuntuu ihan mukavalta nyt päiväkäytössä, ei kutise tai muuta eli varmasti vain mun tekniikka/omat silmät vikana että turposi yön aikana. En kuitenkaan taida tätä isossa purkissa ostaa, jos sellainenkin aine on olemassa joka mulle öiksikin sopii.