Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421084 kertaa)

Poissa Varla

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #450 : 16.09.07 - klo:12:55 »
Mulla on 3 silmänympärysvoidetta (!!!), Dermosilin geelimäistä säilytän jääkaapissa ja laitan aina aamulla, Dermosilin Q10 laitan aina illalla ja Vichyä en ole vielä avannut, mutta sitä alan käyttämään illalla kun Dermo loppuu.

Joo en minä jemmaile näitä kosmetiikkatuotteita  :P
Hang up the chick habit

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #451 : 16.09.07 - klo:12:57 »
Jostain syystä noita silmänympärystuotteita aina kyllä kertyy... :)

Olen nyt ottanut yökäyttöön Lancomen Hydra-zen silmänympärysgeelin ja tuo tuntuu turvottavan silmiäni, vaikka yleensä mikään paksukaan voide ei turvota.  :-\
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
« Vastaus #452 : 16.09.07 - klo:13:07 »
Hei, missä sy-voiteissa olette huomanneet olevan aurinkosuojan? Käsittääkseni se on suht harvinaista, vaikka hyväksi ohuelle silmänympärysiholle olisikin.. (Sori, en jaksa kahlata tätä ketjua läpi, vaikka vastaus sillä tavoin varmasti löytyisikin. ::))

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #453 : 16.09.07 - klo:13:20 »
Nyt mulla on käytössä Dermosilin geeli joka on tositosi kiva meikin alle, mutta seuraavaksi ostan Nivean Aqua Sensationin, sekin on raikas ja hyvin imeytyvä mutta siinä on aurinkosuoja (olen käyttänyt näytepussukan joten tullut testattua ettei tästä jää jälkiä).

^ Eipä olisi kauas tarvinnut selata, pari viestiä ylöspäin.. ::)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #454 : 16.09.07 - klo:14:38 »
Hei, missä sy-voiteissa olette huomanneet olevan aurinkosuojan? Käsittääkseni se on suht harvinaista, vaikka hyväksi ohuelle silmänympärysiholle olisikin.. (Sori, en jaksa kahlata tätä ketjua läpi, vaikka vastaus sillä tavoin varmasti löytyisikin. ::))

Lumenen Vita-Nectar silmänympätysvoiteessa on SPF 6 (poistuva tuote, saa varmasti monesta paikasta pian /nyt halvalla), samoin Lumenen Kaunistavassa silmänympärysvoiteessa Vitamin C+ linjassa.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #455 : 16.09.07 - klo:15:49 »
Lumenen Vita-Nectar silmänympätysvoiteessa on SPF 6 (poistuva tuote, saa varmasti monesta paikasta pian /nyt halvalla), samoin Lumenen Kaunistavassa silmänympärysvoiteessa Vitamin C+ linjassa.

Stationery, osaatko kertoa tarkemmin minkälainen tuo Vita-Nectar silmänympärysvoide on? :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #456 : 16.09.07 - klo:16:14 »
^Hajusteeton, kosteuttaa hyvin, mutta imeytyy silti mielestäni hyvin. Itse ainakin olen tykännyt tuosta paljon. Periaatteessa 25+ ikäisille tarkoitettu tuote kuitenkin, sillä sisältää myös vitamiineja, jotka ennaltaehkäisevät ikääntymisen merkkejä. Itse olen kyllä käyttänyt tuota, sillä tahdon silmänypärysvoiteessa olevan hieman muutakin kuin vain kosteuttavia ominaisuksia. :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #457 : 16.09.07 - klo:16:16 »
^ Onko tuo juuri se pieni, violetti tuubi? Meinasin itse ostaa sen viimeksi, kun ostin silmänympärysvoiteen, koska siinä oli niin söpö tuubi. :D

Mutta ostinkin Nivean Aqua sensationin, johon olen ollut kyllä kaikin puolin erittäin tyytyväinen. Tuntuu ihanan viileältä iholle, kosteuttaa kunnolla ja imeytyy nopeasti. Tuon päälle voi laittaa peitevoiteen melkein suoraan. Purkista ei tykkää, epäkäytännöllinen ja ei hygieeninen.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #458 : 16.09.07 - klo:16:19 »
^On juuri tuo pieni violetti tuubi. Tuossa on muuten 20ml tavaraa kun yleensä noissa tosiaan on se 15ml.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #459 : 16.09.07 - klo:16:20 »
^ Minkälainen pakkaus tuossa tuotteessa on? Saman muotoinen kuin hydradrops meikkivoiteessa, mutta pienempi?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #460 : 16.09.07 - klo:16:21 »
^ Juurikin tuollainen pieni, vähän neliömäinen violetti tuubi. ;) Ei ole samanlainen kuin Hydra dropsissa.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #461 : 16.09.07 - klo:16:27 »
^ Juurikin tuollainen pieni, vähän neliömäinen violetti tuubi. ;) Ei ole samanlainen kuin Hydra dropsissa.

Kun olen nähnyt Hydra Drops meikkivoiteen näköisessä tuubissa (mutta pienemmässä) olevia silmänympärysvoiteita alennuksessa ja mielestäni se oli juuri Vita-Nectar. Tuubi oli vielä pahvirasian sisällä.

http://www.lumene.fi/content/s2/kampanjat/vitanectar/vitanectar_fin.swf <- Juuri tuo pienempi tuubi.

http://www.lumene.fi/content/Tuotekuvat/Meikit/Face/HydraDropsMakeup165x195.jpg?from=483216203822019

Kyllä nuo minusta ovat ainakin samanmuotoisia...

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #462 : 16.09.07 - klo:16:30 »
^ Kuvissa näyttävät samanlaisilta, mutta en kyllä livenä osaisi ehkä hirveän samannäköisiksi yhdistää.. Hydra drops on jotenkin enemmän pyöreä ja paksumpi, ja tuo Vita-nectar neliömäisempi ja litteämpi.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #463 : 16.09.07 - klo:16:34 »
Kyllä minä näen sen yhdennäköisyyden, jota Emi-lyn tarkoittaa. Hieman kulmikkaampija pinempi versio Hydra Dropsista tavallaan. ;)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #464 : 16.09.07 - klo:16:34 »
^ Kuvissa näyttävät samanlaisilta, mutta en kyllä livenä osaisi ehkä hirveän samannäköisiksi yhdistää.. Hydra drops on jotenkin enemmän pyöreä ja paksumpi, ja tuo Vita-nectar neliömäisempi ja litteämpi.

Mä olenkin niin taitava, että osasin yhdistää. ;) Ainakin etupuolta katsoessa muoto on lähes samanlainen, mitä nyt koko/pituus eroa löytyy.