Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 420993 kertaa)

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #465 : 16.09.07 - klo:23:21 »
Nyt mulla on käytössä Dermosilin geeli joka on tositosi kiva meikin alle, mutta seuraavaksi ostan Nivean Aqua Sensationin, sekin on raikas ja hyvin imeytyvä mutta siinä on aurinkosuoja (olen käyttänyt näytepussukan joten tullut testattua ettei tästä jää jälkiä).

^ Eipä olisi kauas tarvinnut selata, pari viestiä ylöspäin.. ::)

Olisi ehkä pitänyt muotoilla kysymys niin, että missä muissa sy-voiteissa on aurinkosuoja.. Tuo nimenomainen viesti nimittäin tähän kysymykseen mut kirvoitti.

Stationarylle - ja Magialle - kiitokset vastauksista! Täytyy ottaa silmä käteen seuraavalla kerralla, kun silmänympärysvoiteita shoppailen. :)

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #466 : 20.09.07 - klo:20:16 »
^Hajusteeton, kosteuttaa hyvin, mutta imeytyy silti mielestäni hyvin. Itse ainakin olen tykännyt tuosta paljon. Periaatteessa 25+ ikäisille tarkoitettu tuote kuitenkin, sillä sisältää myös vitamiineja, jotka ennaltaehkäisevät ikääntymisen merkkejä.

Ostin tuon Vita-Nectar silmänympärysvoiteen ja se on aivan ihana! :-* Koostumus on ihanan pehmeä ja voide imeytyy nopeasti. Voide tuntuu kosteuttavan hyvin, eikä ärsytä silmiä (hajusteeton, väriaineeton). Harmi tosiaan, kun tää nyt sitten on lopetettu. Inci on mun mielestä myös hyvä...Täytyy kai hakea toinen purkki varastoon.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Withering

• Tukkaguru
  • I've crossed oceans of time to find you
« Vastaus #467 : 23.09.07 - klo:11:36 »
Onko teille kosmetologi koskaan suositellut silmänympärysvoiteen laittamista ylähuulen ja nenän väliselle ihoalueelle? Minulle sanottiin, että aluetta ei saisi missään tapauksessa unohtaa, muodostuu muuten vanhemmiten pystysuuntaisia ryppyjä.
« Viimeksi muokattu: 23.09.07 - klo:12:07 kirjoittanut Withering »

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #468 : 23.09.07 - klo:12:05 »
^ Kyllä minä olen tuosta jostain kuullut, että etenkin noihin nenästä viistosti lähteviin juonteisiin kannattaisi laittaa silmänympärysvoidetta. Olen joskus laittanutkin.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #469 : 23.09.07 - klo:12:47 »
Toisaalta tuntuu hassua laittaa tuolle alueelle silmänympärysvoidetta kun silmänymärysvoide on kuienkin tavallaan hellävaraisempi tuote kuin normaali kosteusvoide, joten minä ainakin läträän siihen normaalia kosteusvoidetta mielummin.  ???
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #470 : 23.09.07 - klo:13:38 »
Toisaalta tuntuu hassua laittaa tuolle alueelle silmänympärysvoidetta kun silmänymärysvoide on kuienkin tavallaan hellävaraisempi tuote kuin normaali kosteusvoide, joten minä ainakin läträän siihen normaalia kosteusvoidetta mielummin.  ???

Niin, miksei periaatteessa sille alueelle voisi käyttää ihan normaalia kasvovoidetta. Miksi tuhlata kallista silmänympärysvoidetta, joka on tehty erilaiseksi silmiä ajatellen (yleensä hajusteeton, väriaineeton, silmiä ärsyttämätön). Periaatteessa silmänympärysvoiteenkin voi korvata hajusteettomalla ja väriaineettomalla kasvovoiteella. Silmänympärysvoidehan on tavallaan rahastusta, mutta minulle se tuo hemmotellun tunteen.  ;)
« Viimeksi muokattu: 23.09.07 - klo:13:46 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #471 : 23.09.07 - klo:14:22 »
Nuoremmalla iholla ei ehkä huomaa silmänympärysvoiteen vaikutusta niin, mutta vanhemmalla iholla tavalliset voiteet saattavat monesti aiheuttaa silmänympärysiholla turvotusta koostumuksensa vuoksi. Ja silmänympärysvoiteissa on usein verenkiertoa vilkastuttavia aineosia ym. tehoaineita, joita ei taas välttämättä koko kasvoilla tarvita. Mutta kyllähän tuollainen ihan kevyt perusvoide ajaa tavallaan persussilmänypärysvoiteen aseman.

Edit. Jooh, perussilmänympärysvoide...pitäisi varmaan alkaa lukemaan ennen lähettämistä tai jotain.  ::)
« Viimeksi muokattu: 23.09.07 - klo:22:54 kirjoittanut Stationery »
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Tiiti

• Tukkaguru
  • Moppitukka
« Vastaus #472 : 23.09.07 - klo:22:43 »
persussilmänypärysvoiteen

;D ;D ;D ;D Onko tällekin omat voiteensa? ;D Anteeks, oon väsynyt, enkä voi lakata nauramasta...

Asiaan. Mulla on Vichyn oligo 25 puikko. Ja toisena Cliniquen All About Eyes. Hassua kyllä, tuo AAE tuntuu kuivattavan mun silmänympäryksiä. Sitä kun on käyttänyt vaikka viikonkin putkeen, niin silmänympärykset näyttää entistä ryppyisemmiltä. Eli tuo Vichy on noista parempi. Kevyt, viilentävä tunne ja puikko on tosi kätsy. Jos talveksi tarvin tuhdimpaa, niin katsastan Widmerin ja Clarinsin.
Veni, vidi, Visa.

Ren

• Vieras
« Vastaus #473 : 26.09.07 - klo:10:04 »
seuraavaksi ostan Nivean Aqua Sensationin, sekin on raikas ja hyvin imeytyvä mutta siinä on aurinkosuoja (olen käyttänyt näytepussukan joten tullut testattua ettei tästä jää jälkiä).
Onko Aqua Sensationissa tosiaan aurinkosuoja? Miten minä olen ollut käsityksessä, ettei siinä ole. Jos on, niin millainen?

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #474 : 29.09.07 - klo:14:48 »
Onko Lumenen Lifting- syvoide liian kiinteyttävää ja tuhtia 20-v kuivaihoiselle?  :) Stationery varmaan osaisi vastata... Tuo on kaiketi poistuva tuote,sillä löysin Makasiinista 2 e/ tuubi.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #475 : 29.09.07 - klo:14:59 »
Onko Lumenen Lifting- syvoide liian kiinteyttävää ja tuhtia 20-v kuivaihoiselle?  :) Stationery varmaan osaisi vastata... Tuo on kaiketi poistuva tuote,sillä löysin Makasiinista 2 e/ tuubi.

Tutkiskelin tuota Tarjoustalossa, koska se tosiaan oli edullinen. Päätin jättää ostamasta, koska INCI oli aika mitään sanomaton (silikoninen). Ei INCI:stä pahemmin mitään tehoaineita löytynyt (lähinnä kosteuttavia aineita), ainakaan joilla olisi oikeaa kiinteyttävää vaikutusta. Mun mielestä tuota voi käyttää minkä ikäinen tahansa. "Anti aging" ja "lifting" tuotteet ovat suoraan sanottuna huijausta. Anti aging tuotteet yleensä sisältävät korkeintaan vitamiineja ja antioksidantteja, jotka ovat tärkeitä nuorelle kuin vanhallekin iholle.

Sen sijaan Lumenen Vita-Nectar silmänympärysvoide on aivan ihanan kosteuttavaa, INCI on mielestäni erinomainen (hajusteeton, väriaineeton, silikoniton). Tuokin on poistuva tuote, joten sitäkin voi pongailla alennuksesta. Itse olen nähnyt tuota puoleen hintaan sekä vapaa valinnassa, että citymarketissa.

Poissa princess

• HAIRahtanut
« Vastaus #476 : 29.09.07 - klo:15:35 »
^Jep Emi-lyn, teidän kyllä että nuo ovat usein pelkkää mainoshuijausta  :) Ajattelin kysyä, jos muillakin kuin Riiggiksellä olisi kokemusta, häntasi todeta jossain ketjussa että tuo todella kiinteyttää tms.
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #477 : 30.09.07 - klo:16:24 »
Lifting-linja on positunut tuotelinja, jäi pois viime jouluna ja Time Freeze korvasi tuon linjan. Tarkoitettu periaatteessa 40+ iholle, eli jos tuntuu että tahtoo käyttää niin voi tietysti käyttää jos mitään ongelmia ei ilmene. Ainoa syy miksei suositella nuorille on yleensä se, että monet uskovat, että jos nyt käyttää liian tehokkaita tuotteita niin sitten kun on okeasti siinä iässä, ei ole mitään mitä käyttää kun iho on turtunut jo tuotteisiin ja päläpäläpälä. ::). Itse en tuohon usko, sillä voisin vaikka vannoa, että teknologia tulee kyllä tässä parissa vuosikymmenessä kehittelemään taas tehokkaampia tuotteita. Toisaalta jos tuote on liian tehokas, tulee iholle "hoitoväsymys" ja iho näyttää hieman väsähtäneeltä. Itselleni on joskus näin käynyt. Mutta kyllähän siis tuota silmänympärysvoidetta voi ihan hyvin käyttää kuuriluontoisesti yhden tuubin, itse ainakin käytän välillä tuon tilalle tulleen Time Freeze sarjan sy-voidetta vaikka onkin yli 40-vuotiaille...  ;)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #478 : 30.09.07 - klo:16:32 »
Lupaako mikään markettivoide kosteutuksen ohella häivyttävänsä tummia silmänalusia? Sellainen olisi hakusessa.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #479 : 30.09.07 - klo:16:35 »
OT: Onkohan tuollainen "häivyttäminen" teoriassa, saatika käytännössä mahdollista..? Onhan noita vaalentavia aineita vaikka kuinka paljon, mutta mitä niistä laittaisi silmienympärysiholle.. Ja onko tummat silmänaluset merkki ainoastaan erittäin ohuesta ihosta?