Onko Lumenen Lifting- syvoide liian kiinteyttävää ja tuhtia 20-v kuivaihoiselle?
Stationery varmaan osaisi vastata... Tuo on kaiketi poistuva tuote,sillä löysin Makasiinista 2 e/ tuubi.
Tutkiskelin tuota Tarjoustalossa, koska se tosiaan oli edullinen. Päätin jättää ostamasta, koska INCI oli aika mitään sanomaton (silikoninen). Ei INCI:stä pahemmin mitään tehoaineita löytynyt (lähinnä kosteuttavia aineita), ainakaan joilla olisi oikeaa kiinteyttävää vaikutusta. Mun mielestä tuota voi käyttää minkä ikäinen tahansa. "Anti aging" ja "lifting" tuotteet ovat suoraan sanottuna huijausta. Anti aging tuotteet yleensä sisältävät korkeintaan vitamiineja ja antioksidantteja, jotka ovat tärkeitä nuorelle kuin vanhallekin iholle.
Sen sijaan Lumenen Vita-Nectar silmänympärysvoide on aivan ihanan kosteuttavaa, INCI on mielestäni erinomainen (hajusteeton, väriaineeton, silikoniton). Tuokin on poistuva tuote, joten sitäkin voi pongailla alennuksesta. Itse olen nähnyt tuota puoleen hintaan sekä vapaa valinnassa, että citymarketissa.