Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421427 kertaa)

Poissa Hue

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #510 : 12.10.07 - klo:20:17 »
Uudessa versiossa on enemmän kosteuttavia ainesosia mukana, vanha saattoi kirvellä joidenkin iholla juuri tuon kevyen koostumuksensa vuoksi. Uuteen on myös lisätty puolukansiemenöljyä  tehostamaan vaikutusta. Kun tuota uutta kokeilee iholle tuntee selkeästi, että on hieman paksumpaa ja "öljyisempää" koostumukseltaan. Vanhaa en voisi koskaan käyttää yksistään vaan käytän aina silmänympärysvoiteen alla, mutta uusi voisi päiväkäytössä jopa mennä kesällä yksistään.  Tuo seerumi muuten samalla poistaa turvotusta, varsinkin jos säilyttää jääkaapissa ja laittaa iholle jääkaappikylmänä. :)

Itse en huomannut mitään kirvelyä, tosin tällä hetkellä silmänympärysiho onkin hyvässä kunnossa. Ensin laitoin siis tuota Lumenen Radiant C-Energy Tehoseerumia ja annoin imeytyä. Päälle lisäsin vielä Lumenen Vita-Nectar silmänympärysvoidetta. Toivottavasti tuosta on apua minullekin tummiin silmänalusiin -> MUA:ssa ainakin kovasti oli kehuttu. C-vitamiinin ainakin pitäisi niitä häivyttää. Tosin rakenteellisista syistä johtuviin tummiin silmänalusiin ei auta mikään, mutta musta tuntuu, että omat tummat silmänaluset johtuvat ainakin osittain väsymyksestä.

Poiminta MUA:sta käyttäjältä Prettyangel.
"I had DARK circles before and this stuff is a miracle! My circles have dramatically lightened up!"

Olen itse tykästynyt Lumenen miesten linjan silmänympäryksille tarkoitettuun stikkiin, jolla tulee heti virkistävä vaikutus. Tuo tuntuu jo kädellekin laitettuna aivan ihanalta, viilentää heti mutta ei kuitenkaan ole sellaista ns. mentholefektiä, että tuntuisi silmissä. Kun saan muutaman roll-onin käytettyä loppuun, siirryn tämän käyttöön. Kannattaa oikeasti käydä kaupassa testaamassa kädelle, tuntuu todella jännälle. :)

Mikä tuotteessa aiheuttaa viilentävän tunteen? Osaatko bongailla INCI:stä? :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #511 : 12.10.07 - klo:20:34 »

Olen itse tykästynyt Lumenen miesten linjan silmänympäryksille tarkoitettuun stikkiin, jolla tulee heti virkistävä vaikutus. Tuo tuntuu jo kädellekin laitettuna aivan ihanalta, viilentää heti mutta ei kuitenkaan ole sellaista ns. mentholefektiä, että tuntuisi silmissä. Kun saan muutaman roll-onin käytettyä loppuun, siirryn tämän käyttöön. Kannattaa oikeasti käydä kaupassa testaamassa kädelle, tuntuu todella jännälle. :)

Mikä tuotteessa aiheuttaa viilentävän tunteen? Osaatko bongailla INCI:stä? :)

Tässä on INCI: Aqua, BIS-BEG-18, Methyl ether dimethyl silane, Butylene Glycol, Sodium stearate, Glycerin, Caffeine, Panthenol, , Aloe barbadensis leaf juice powder, Imidazolidinyl urea, Phenoxyethanol, Hyaluronic acid,Copper Cluconate, Zinc Cluconate, Magnesium Aspartate, Dipeptde Diaminobutyroyl Benzylamide Diacetate, Ethylene Brassylate, CI 42090 (Blue 1).

Eli ilmeiset ituo kofeiini ainakin tekee sen päävirkistyksen. :) Tuosta jää ihanan kosteutettu tunne kyllä iholle myös.  :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 13.10.07 - klo:21:38 »
Kiitos vinkeistä  :) Ostin tänään alennuksessa olevan vanhan version Lumenen tehoseerumin. Kävin katsomassa Cliniquen tuotetta, mutta hintaa oli 40,15 €, joten jäi kauppaan. Sitten kun viitsin taas kartuttaa visa-laskuani, niin tilaan sen mansikkalasta edullisempaan hintaan.

Täytyy kokeilla käydä vielä testaamassa tätä miesten linjan stickiä.

Edit: Silmänympäryksiä pisteli ja kirveli hurjasti tehoseerumin levittämisen jälkeen. Laitoin perään Lumenen rauhoittavaa silmänympärysvoidetta, niin rauhoittui parissa minuutissa.
« Viimeksi muokattu: 14.10.07 - klo:16:06 kirjoittanut Kukka »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #513 : 14.10.07 - klo:16:47 »
^Monilla tuo c-vitamiini laittaa ihon pistelemään ja jotenkin sen tekee myös tuo ohut koostumus. Itselläni tekee myös tuote ja siksi käytänkin tuota vain voidemaisen tuoteen alla.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #514 : 15.10.07 - klo:14:54 »
Avokilla on silmänympärysiho tosi pahasti kuivunut ja taitaa vaan pahentua ilmojen viiletessä. Iho hilseilee, kutiaa ja punoittaa ikävästi.

Kokeiltiin tuota Tigrun ehdottamaan punaista Bepanthenia ja toimi loistavasti, enää ei ole jälkeäkään kuivuudesta tai punoituksesta :) Suosittelen kaikille samasta ongelmasta kärsiville!

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #515 : 15.10.07 - klo:22:18 »
Avokilla on silmänympärysiho tosi pahasti kuivunut ja taitaa vaan pahentua ilmojen viiletessä. Iho hilseilee, kutiaa ja punoittaa ikävästi.

Kokeiltiin tuota Tigrun ehdottamaan punaista Bepanthenia ja toimi loistavasti, enää ei ole jälkeäkään kuivuudesta tai punoituksesta :) Suosittelen kaikille samasta ongelmasta kärsiville!
Hyvä että ongelmaan tuli helpotusta. Jos vielä oireilee, eikä Bepa tehoa, vinkkaan Clarinsin Special-silmänympärysvoiteen suuntaan. Auttoi itseäni viimme talvena kun luomet oli ihan verillä kuivuudesta.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #516 : 16.10.07 - klo:20:58 »
Mua kiinnostais tietää kauanko juureksilla kestää yksi silmänympärysvoidepurkki käytössä keskimäärin?

Musta aina tuntuu että samaa purkkia saa käyttää iät ja ajat vaikka ne onkin yleensä pieniä, mun puolesta sais olla vieläkin pienempiä ::) Käytän tosin eri sy-voidetta aamulla ja illalla, aamulla laitan vaan alaluomelle ja ulkonurkkaan, illalla myös yläluomelle.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #517 : 16.10.07 - klo:20:59 »
^ Minulla on ollut tähän asti ainoastaan yksi silmänympärysvoide, joka on loppunut.. Ja se kesti 4 vuotta. ;D Nyt käytän joka päivä kerran tai kaksi, ja arvioisin, että yksi purkki kestää minulla noin vuoden.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #518 : 16.10.07 - klo:21:17 »
Mä olen silmänympärysvoiteiden suurkuluttaja ja luulen, että saan 20ml Vita-Nectar voiteen loppumaan alle puolessa vuodessa. Vita-Nectarin alla on käytössä Lumenen C-vitamiini tehoseerumi silmänympärysiholle, jonka kestosta ei ole mitään aavistusta. On aika riittoisaa tavaraa, ja koko on 8.8ml. :)

Korresin Evening Primrose voide ei taas tunnu kuluvan mihinkään ja koko on muutenkin valtavat 30ml. Sitä riittää niin pieni tippa, koska on hyvin täyteläistä. Tosin en ole voinut enää käyttää sitä, koska se ärsyttää silmiäni.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa MerGirl

• Tukkaguru
  • Glittering around.
« Vastaus #519 : 16.10.07 - klo:21:23 »
Semmonen 15ml Cliniquen All About Eyes joka aamuisella käytöllä kestää reilun vuoden. Dermalogican intensive eye repair on sen verran iso että kosmetologin arvio "loppuu ennen joulua" ei pidä lähellekään paikkaansa. En ihmettele jos parin vuoden päästä sama putkilo on viel käytössä.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #520 : 16.10.07 - klo:21:49 »
Itsekkin olen aikamoinen silmänympärysvoiteiden suurkuluttaja. Miusta se kuinka kauan purkki kestää riippuu myös voiteen koostumuksesta. Esimerkkinä miun kaks suosikkivoidetta, toinen voidemainen Cliniquen All about eyes rich ja toinen Chanelin geelimäinen silmänympärysvoide. Tuo geelimäinen kuluu miulla huomattavasti nopeammin. Ehkä aina lisään sitä enemmän, sekun ei tunnu niin kosteuttavalta (rasvaiselta) välillä ja sit hairahtaa työntämään lisää vaikka ajaiskin varmaan ihan saman asian vähemmälläkin määrällä. Mutta on kaikki sillmänympärystuotteet miusta riittosaa tavaraa, vuoden kestää suunnilleen purnukka omassa käytössäni.
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #521 : 17.10.07 - klo:08:56 »
Mulla on tällä hetkellä 2 sy-voidetta käytössä (Cliniquen Repairwear ja EL:n Advanced night repair) ja luulisin et noin puolitoista vuotta menee ennen kuin molemmat on käytetty loppuun.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #522 : 17.10.07 - klo:09:20 »
Oho, kylläpäs teillä noi purkit kestää. Mä käytän kaikkia voiteita aika reilulla kädellä ja mun iho kyllä imee ne kaikki voiteet. Yks silmänymäpärysvoide (15ml) kestää noin kaksi kuukautta(tai alle  :o)  päivittäisessä käytössä. Käytän myös yläluomelle vaikka se ei kai virallisesti ole sallittua.. enemmän kuin nuppineulanpään kokoisen määrän, sehän ei riittäis yhtään mihinkään  ;) huultenympäryksiin hieroskelen sitten mahdolliset ylijäämät

Mulla on pari kpl käytössä noita roll-on seerumeita (Lumenen C-sarjan ja OriFlamen), ne kestää näköjään pidempään ja on tosi riittoisia
« Viimeksi muokattu: 17.10.07 - klo:09:22 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Radish

• Hiushörhö
« Vastaus #523 : 17.10.07 - klo:09:28 »
Mä oon nyt yli kuukauden päivät käytellyt Louis Widmerin silmänympärysvoidetta, ja purnukka näyttää siltä, että se olis vasta avattu. Siihen kanteen jäi voidetta niin paljon (nää purkit on pakattu niin ihanan täyteen, että tällaisen saiturinkin sydän hykertää mielihyvästä ;)) että mulla kesti 2 viikkoa pelkästään käyttää se "ylijäämä" voide kanssa vaikka käytin päivittäin. Veikkaan että mun käytössä ko. purkki kestää vuoden päivät. Vähintään.

Jaa että mikä ihmeen Louis Widmer.. Korjattu.

..Ei perskele, näköjään aivo leikkasi kiinni. Siis oikea nimi ON Louis Widmer. Korjaan taasen.
« Viimeksi muokattu: 17.10.07 - klo:11:34 kirjoittanut Radish »
2c M ii luonnonkiharat, asteittainen siirtyminen omaan väriin käynnissä.The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #524 : 17.10.07 - klo:10:59 »
Käytän aamulla ja illalla eri tuotetta, mutta sanoisin, että jos käyttäisin samaa tuotetta aamuin illoin niin noin 2-3kk menisi. Olen todella kova lotraamaan noita tuotteita. Aamulla laitan melko reilusti ja illalla todella reilusti myös yläluomelle (liikkuvalle osalle). Minulla ei turvota ja tahdon välttyä rypyiltä myös siellä.

Itse kysyisin muilta juurestelijoilta, että minkä ikäisenä aloititte slmänympärysvoiteen käytön? Itse taisin olla 13-vuotias jos oikein muistan, eli silloin kun olin alkanut meikkaamaan silmiä säännöllisesti päivittäin.