Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421426 kertaa)

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #525 : 17.10.07 - klo:11:05 »
Minä aloitin silmänympärysvoiteen käytön joskus 14-vuotiaana, kun aloin meikata säännöllisesti. Eli kymmenen vuotta olen jo käyttänyt päivittäin. Haluan todellakin, että säästyn rypyiltä mahdollisimman pitkään! Nykykäytöllä yksi voide kestää minullakin noin vuoden, ja todellakin ehdin kyllästyä tuotteeseen siinä ajassa. Tällä hetkellä käytössä Cliniquen Alla About Eyes Rich, ihan jees, mutta ensi kerralla ostan jonkun tuubituotteen, joka on helpompi käyttää.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #526 : 17.10.07 - klo:11:07 »
Itse olin muistaakseni ysiluokalla eli... 15-vuotias kun alotin silmänympärysvoiteen käytön. Joskus sitäkin ennen on saattanut tulla kokeiltua, muta käyttö ei ole ollut sännöllistä. Silloin meni putkeen pari purkkia sellasta Nivean sinisessä purnukassa olevaa voidetta, isi aina joskus kauppareissulta sponssas sitä miulle :D Sitten lukiossa oli yks taukovuosi silmänympärystuotteista ja sen tauon jälkeen on tullut taas käyteltyä säännöllisesti.

Nyt sitten tässä odotellaan milloinka sitä pitäis siirtyä tuhdimpaan tavaraan. Ihan kun joskus olisin lukenu jostain et ihmisen biologinen vanheneminen ja siis ryppyyntyminenkin sen mukana alkaa hiljalleen siitä 25. vuodesta ylöspän... Pelottavaa. Enää viis vuotta aikaa :D
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #527 : 17.10.07 - klo:11:22 »
Mä aloitin joskus 16-17vuotiaana käyttämään silmänympärysgeeliä. Sitä ennen laitoin tavallista kosteusvoidetta myös silmien alle  ::) Halusin kovasti hoitaa ihoa jostain 14-15-vuotiaasta alkaen, mutta mulla ei ollu koskaan rahaa ostaa mitään....
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #528 : 17.10.07 - klo:11:38 »
Ensimmäisen silmänympärysvoiteen ostin 12-13 vuotiaana, mutta enhän mä sitä aamuin illoin muistanut käyttää. 14-vuotiaana silmänympärysvoiteen käyttö alkoi vakiintua, vaikka sen käyttö saattoi edelleen unohtua (useinkin). Voisin sanoa, että olen käyttänyt silmänympärysvoidetta jatkuvasti noin 15 vuotiaasta lähtien. :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #529 : 17.10.07 - klo:11:40 »
Kylläpäs mä olen myöhään tajunnut silmänympärysvoiteen käytön.. :) Aloin käyttämään sitä säännöllisesti vasta n. 20 vuotiaana.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #530 : 17.10.07 - klo:11:44 »
Mä en käytä vieläkään silmänympärysvoidetta vaikka kohta tulee 29 täyteen. On mulla kyllä voidetta... Kun päätän että nyt alan käyttämään niin ostan purkin josta muistan laittaa ehkä kerran kuussa ja ennen pitkää tavara härskiintyy, heitän sen roskiin ja ostan jonkun ajan päästä uuden ja vannon että kyllä nyt käytän. Millä ihmeellä siitä saisi tehtyä päivittäisen rutiinin? En kyllä rasvaa kasvojakaan sen useemmin.
« Viimeksi muokattu: 17.10.07 - klo:13:39 kirjoittanut Jonsu »

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #531 : 17.10.07 - klo:11:48 »
Minä en muista, kauanko olen silmänympärysvoidetta käyttänyt, mutta olin varmaan alle 20-vuotias, kun aloitin. Minä käytän myös aika reilusti sy-voidetta, koska iho imaisee voiteen heti. Jos meikkaan, laitan vain kulmaluulle ja alaluomelle. Jos en meikkaa (yleensä yöksi), laitan voidetta myös liikkuvalle luomelle edellä mainittujen lisäksi. Mitään turvotusta ei ole tullut. Tällä hetkellä käytössä on Nivean Q10, jota käytän aamuin illoin, vaikka siinä on aurinkosuoja. En ole raaskinut ostaa yöksi toista tuotetta Widmerin sy-geelin loputtua.

Testasin sy-iholle myös tuoksutonta Bellavitaa. Se kirveli vähän silmissä, mutta muuten tuntui ihan hyvältä siihen tarkoitukseen.
« Viimeksi muokattu: 17.10.07 - klo:11:52 kirjoittanut Euphoria »

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #532 : 17.10.07 - klo:11:49 »
Mä aloitin silmänympärysvoiteen käytön 15vuotiaana. Sitä aiemmin käytin joitain perusvoiteita silmänympärysiholla. Mulla riippuu myös tuo riittoisuus paljon tuosta koostumuksesta, geelimäistä tulee itselläkin laitettua enemmän. Voidemaiset kestää minulla hiukan pidempään. Nyt on käytössä Cliniquen all about eyes rich. Kolmisen kuukautta olen käyttänyt tuota, ja pari kuukautta varmaan vielä kestää, että loppuu. Nelisen kuukautta varmaan kestäisi jos käyttäisin vain tuota. Ihan kiva silmänympärysvoide, mutta tuskin tulee hankittua uudestaan(tuon siis sain ilmaiseksi kaverilta).
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #533 : 17.10.07 - klo:11:53 »
Mä en käytä vieläkään silmänympärysvoidetta vaikka kohta tulee 29 täyteen. On mulla kyllä voidetta, kun päätän että nyt alan käyttämään. ostan purkin josta muistan laittaa ehkä kerran kuussa ja ennen pitkää tavara härskiintyy, heitän sen roskiin ja ostan jonkun ajan päästä uuden ja vannon että kyllä nyt käytän. Millä ihmeellä siitä saisi tehtyä päivittäisen rutiinin? En kyllä rasvaa kasvojakaan sen useemmin.

Mulle kasvojen hoito on hemmottelua ja harrastus siinä missä meikkaaminen ja meikkien hamstrailukin. Sain itseni innostumaan ihon hoidosta lukemalla juurikasvua ja kasvojen hoitoon liittyviä artikkeileita, kirjoja jne. (mm auringon vanhentavasta vaikutuksesta, antioksidanteista). Kärsin välillä hilseilevän kuivasta ihosta, joka pakotti etsimään ongelmaan ratkaisua/helpotusta. :) Tällä hetkellä iho onkin lähes täydellisessä kunnossa, kuin sain kauan vaivanneen suunympärysihottuman lähtemään.

Anteeksi OT.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Radish

• Hiushörhö
« Vastaus #534 : 17.10.07 - klo:11:56 »
Mä alotin aktiivisesti käyttämään sy-voidetta noin vuosi sitten (24-vuotiaana). Naururyppyjä mulla on ollut jo syntymästä saakka, joten niitä ei mikään voide voisi pois taikoa ja perusvoiteet on riittäneet mun tarpeisiin ihan hyvin. Mutta kun vaihdoin työpaikkaa tälläiseen hyper-ilmastoituun (äärimmäisen kuiva ilma..) taloon niin iho on ruvennut kuivumaan sen verran, että aattelin helpottaa sen janoa myös sy-voiteella. Samoihin aikoihin mun silmänaluset alkoivat muistuttaa tummuudessaan pandakarhua, joten myös se ajoi mut sy-voidehyllylle.
2c M ii luonnonkiharat, asteittainen siirtyminen omaan väriin käynnissä.The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #535 : 17.10.07 - klo:12:10 »
Huh tunteepa sitä itsensä myöhään heränneeksi kun aloin käyttää sy-voidetta vasta kuukausi sitten kun täytin 21 :o Ennen sitä oon käyttäny perusvoiteita silmänympärysiholla, mutta olis varmaan ollut ihan fiksua investoida sy-voiteeseen aiemmin kun luomet tuppaa joskus kuivumaan ihan korpuiksi...

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #536 : 17.10.07 - klo:13:34 »
Ensimmäisen silmänympärysvoiteeni ostin ollessani 6. tai 7. luokalla. Silloin en kylläkään käyttänyt säännöllisesti, vaan silloin tällöin. Säännöllisen sy-voiteen käytön aloitin varmaan viime vuoden alussa, eli 15-vuotiaana. Nyt käytän kyllä aina sen kerran päivässä, yleensä kaksikin.

Louis Widmer on muuten tasan niin loistavaa kun täällä on kehuttukin. :D Ihan varmasti tulen käyttämään tätä jatkossa ison purkin tai näytteiden muodossa.

Poissa tenn

• HAIRahtanut
« Vastaus #537 : 17.10.07 - klo:13:40 »
Millä ihmeellä siitä saisi tehtyä päivittäisen rutiinin? En kyllä rasvaa kasvojakaan sen useemmin.

Laita se vaikka hammasharjan/ dödön viereen niin että näet sen joka aamu/ilta siinä. Helpottaa mulla välillä kun pitää käyttää joku tuote pois, jos se on laatikossa piilossa niin ei ainakaan muista käyttää.

Voisinpa itsekin toteuttaa tätä juuri sy-voiteen kanssa, ei tule laitettua kun satunnaisesti kun ei koskaan muista ;)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #538 : 17.10.07 - klo:15:39 »
Mä oon käyttänyt sy-voidetta vasta n. vuoden verran, loppuun on kulunut vain Lancomen näytekokoinen purkki (joka muuten olis hyvä koko ihan normikokoisille tuotteille) :P Sitä ennen aina olin siinä uskossa että sy-voiteet on tarkoitettu vain aikuisemmalle iholle ryppyjen häivytykseen ::) Noh sitten tajusin että on niitä muunlaisiakin silmänympärysiholle tarkoitettuja voiteita olemassa kuin niitä ryppyvoiteita. Ja yhtälaillahan se on ihoa silmien ympärilläkin ja tarvitsee kosteutusta samalla tavalla kuin muu ihokin.. Ei oo kyllä ollut mitään ongelmia muistamisen kanssa, mulle ihon- ja kauneudenhoito on tärkeä osa päivän rutiineja.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #539 : 17.10.07 - klo:17:20 »
No...en minäkään ole käyttänyt sy-voiteita kuin ehkä vuoden ja olen 25wee...enkä kyllä paljon kasvovoiteitakaan, vaikka meikkiä olen käyttänyt yli 10 vuotta. OLin nimittäins iinä uskossa että rasvainen iho ei voidetta tarvitse, kuin satunnaisesti  ???
Hang up the chick habit