Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421415 kertaa)

Poissa Norppa

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #555 : 27.10.07 - klo:22:53 »
Viimein löysin sy-voiteen mikä ei tunnu turvottavan. Laitoin incin sinne inci-ketjuun.

Kyseesssä on siis Avonin (uskomatonta mutta totta..) Anew Clinical Eye Lift kaksi osainen voide. Siis se missä on oma voide ylä- ja alaluomille. Kaikki muut mitä tähän asti oon kokeillu (ainakin Widmer, pirkka, joku toinen Avonin geelimäinen) on turvottaneet alaluomia aika paljon. Siksi oonkin tyytynyt pääasiassa öljyllä terästettyihin perusvoiteisiin koko kasvoilla. Toi tuntuu aika kivalta, ehkä vähän jää sellanen kalvo joksikin aikaa, mutta se tunne menee pois melko pian.

Osaisko joku sanoa miltä toi inci noin yleisesti näyttää? Ainakin se oli pitkä ja se on kai hyvä juttu..? Enkä löytänyt silikonia, mikä on kans plussaa.

Niin ja plussaa oli vielä aikas suuri koko, 2*10 ml. Siis melko alhaiseksi jää hinta kun kokoa ajattelee. Oliskohan hinta normisti jotain pari kymppiä. Tosin en tiedä saako tuota kulutettua loppuun enne kuin se menee vanhaksi, säilyy kuitenkin vain sen 12 kk. Jää nähtäväksi.
« Viimeksi muokattu: 27.10.07 - klo:23:01 kirjoittanut Norppa »
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #556 : 27.10.07 - klo:22:58 »
^ Hyviltä ja kosteuttavilta näyttivät ainakin minun silmääni. :) Ekasta löytyi Petrolatumia, se voi käsittääkseni tukkia, mutta ei tainnut ihan alussa olla, eikä siitä tukkimisestakaan tiedä.

edit. Emi-lyn, ei toki mustapäitä tai finnejä, mutta uskoisin, että jollain tavalla tukkii kuitenkin. (?)
« Viimeksi muokattu: 28.10.07 - klo:10:06 kirjoittanut Magia »

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #557 : 28.10.07 - klo:08:47 »
^ Hyviltä ja kosteuttavilta näyttivät ainakin minun silmääni. :) Ekasta löytyi Petrolatumia, se voi käsittääkseni tukkia, mutta ei tainnut ihan alussa olla, eikä siitä tukkimisestakaan tiedä.

Silmänympärysiholla ei ole samanlaisia ihohuokoisia kuin muualla (vert. kämmen), joten silmänympärysiholle ei voi myökään tulla tukkeumia (mustapäitä jne.) :)
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #558 : 28.10.07 - klo:09:54 »
Norppa, tuota samaa sy-voidetta mä oon täällä muutamaan otteeseen hehkuttanu :) On ollu käytössä nyt jo niin kauan että voin varmuudella sanoa yhdeksi parhaista sy-voiteista (siis itselleni). Oikeastaan en uskalla enää muuta käyttääkään. Ja ebaystä ostettuna saa edullisesti.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #559 : 28.10.07 - klo:10:31 »
Silmänympärysiholla ei ole samanlaisia ihohuokoisia kuin muualla (vert. kämmen), joten silmänympärysiholle ei voi myökään tulla tukkeumia (mustapäitä jne.) :)

Niin, paitsi sitten sen näppyrivistön saa just silmänympärysihon alle. :( Minä en ainakaan pysty levittämään sy-voidetta niin, että se pysyisi kaiken aikaa vain sillä tietyllä alueella. Nuo mineraaliöljyä sisältävät ovat yleensä vielä sen verran rasvaisempia, että varmasti liukuvat iholla muuallekin eivätkä pysy siellä, missä piti.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #560 : 28.10.07 - klo:11:08 »
Minä ainakin saan helposti näpyn tuohon poskipään ja silmänympärysihon rajaan jos voide on tukkivampaa, sillä siinä kohdassa on jo talirauhasia ja levittelen kuitenkin reilulla kädellä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #561 : 28.10.07 - klo:11:26 »
^
Samalla tavalla täälläkin. Pitää levittää tosi varovaisesti tai vaihtaa kevyempään. Joskus auttoi päivän tai parin tauko kun tukkeumat pääsi yllättämään. Myös aineiden vuorottelu toimii omalla kohdalla.

Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #562 : 28.10.07 - klo:13:36 »
Jep, eli mulla onkin jo näppy tossa posken yläosassa. Eli varovaisempaa levittelyä täytynee harrastaa, mutta muuten tää tuntuu kyllä ehdottomasti parhaalta mitä oon kokeillut.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #563 : 28.10.07 - klo:17:42 »
Minä ainakin saan helposti näpyn tuohon poskipään ja silmänympärysihon rajaan jos voide on tukkivampaa, sillä siinä kohdassa on jo talirauhasia ja levittelen kuitenkin reilulla kädellä.

En tosiaan tullut ajatelleeksi tuota, koska mulla harvemmin iho tukkeutuu mistään. Yhden mustapään olen nähnyt ihossani, jonka senkin poistin. Finnien määrän voi laskea kahden käden sormilla. :)

Käytän silti mahdollisimman tukkimattomia vaihtoehtoja, ettei vaan ihon kuntoon tapahtuisi muutosta.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #564 : 03.11.07 - klo:18:09 »
Pakko hehkuttaa uudelleen BM - geeliä. Eilen syötiin avon kanssa mätileipiä ja suolakurkkua kymmenen aikaan illalla ja aamulla tietysti aikamoista silmäpussia näkyvissä. Laitoin tätä silmien ympärille ja keskipäivään mennessä pahin turvotus oli selkeästi laskenut. Ihan toista kamaa kuin Skindoctorsin eyetuck, joka ei kyllä mulla ainakaan toiminut. BM:ssä näkee tuloksen heti eikä joskus viiden viikon kuluttua. Ainut miinus tulee BM: lle siitä, että kylmien ilmojen tullessa ei ehkä riitä kosteuttamaan tarpeeksi. Sen  näkee sitten ja kirjoitan lisää kokemuksia.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #565 : 06.11.07 - klo:19:28 »
Kävinpä hakemassa apteekista näytteen Widmerin silmänympärysvoiteesta ja tuntuu kyllä tekevän hyvää kuivahtaneelle sy-iholle. Punoitus ja kuiva kohta toisessa silmässä tuntuu jo yhden käyttökerran jälkeen laantuneen. Laitoin tuota siis illalla eikä ihme kyllä turvottanut luomia yhtään. Silti todella rasvaisen ja riittoisan tuntuista. Imeytyy nopeasti, joten saatan käyttää tuota päivisinkin. Eivät meinaneet apteekissa antaa tuota näytettä minulle, kun on kuulemma "liian rasvaista noin nuorelle iholle". ::) Niinpä niin.
2c F ii

Poissa kesäheinä

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #566 : 08.11.07 - klo:11:27 »
itselläni olen hyväksi havainnut, että iltaisin ja aamuisin käytän eri voiteita. Illalla laitan Cliniquen All About Eye Rich:ä ja aamulla sitten jotakin geelimäistä meikin alle. Täytynee tarkkailla miten geeli toimii kun ilmat tuosta kylmentyvät ja pakastuvat, josko pitää siirtyä silloin hieman paksumpaan myös aamuisin..

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #567 : 08.11.07 - klo:11:34 »
^ Mä teen yleensä samalla tavalla. Iltaisin laitan Cliniquen Repairwearia, mutta päivisin käytän Estee Lauderin Night Advancea. Nyt kun pakkaset alkaa, niin voi tosinolla et tuo Cliniquekään ei riitä koska se ei hirveän paksua ole, joten saattaa olla uuden sy-voiteen osto edessä.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #568 : 08.11.07 - klo:20:43 »
Mä yritän saada huomenna apteekkireissulla näytteen Widmerin silmäympärysvoiteesta, koska tällä hetkellä mulla on niin kuivaa ihoa tuossa silmänympäryksellä (lähinnä alaluomella), että näyttää pahalta, kun on meikattu. Lisäksi niistä kuivista kohdista vuotaa hieman vertakin :-\ Eikä nyt ole Bepanthenia, että vois sitä pistää. Ajattelin kokeilla Basan 2:sta, jos se auttaa. Jojobaöljyä oon pistänyt pari kertaa, mutta ongelma ei ole häipynyt. Eikä edes vielä ole pakkaset! Tuon Widmerin luulis auttavan, kun on niin paksua ja kosteuttavaa. Pitääkin se sitten jossain vaiheessa ihan ostaakin.

Nyt mulla on aamuisin käytössä Dermosilin silmänympärysgeeliä ja on kyllä aivan liian kevyttä. Yölle Oriflamen Seeing is Believing:ia tms, joka myöskin on liian kevyttä, äh!

Onkohan siitä haittaa, jos paksumpaa voidetta (esim. nyt tuota Basan 2:sta) laittaa jonkin aikaa silmänympäryksille, kunnes saa hankittua tuon Widmerin? Noi kuivat kohdat on nimittäin kipeät.
« Viimeksi muokattu: 08.11.07 - klo:22:37 kirjoittanut ChaosBlack »
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #569 : 08.11.07 - klo:21:16 »
^Ainoa haitta paksuista voitesta on mahdollinen turvotus yökäytössä (silmä ei tee yöllä "pumppaavaa" liikettä räpsyessään kuten päivällä) ja jos sinulla ei turvota niin ei ole mitään haittaa.  :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.