Hah, mielenkiintoinen ensikokeilu Lumenen Skin Supporter Kiinteyttävän silmänympärysvoiteen kanssa, jossa vielä erikseen mainitaan että vähentää turvotusta. Ostin tämän siis alennuksesta, kun maksoi vain 2e. Laitoin illalla (minulle) normaaliin tapaan sy-voiteen, eli sekä ylä- että alaluomelle ja voide tuntui jotenkin omituiselta. Koostumukseltaan se on aika kevyttä mutta yleensä paksukaan sy-voide ei jätä mitään erityistä tunnetta iholle. En osaa oikein kuvailla millainen tuo tunne oli, ei inhottava kuitenkaan. Noh, aamulla kun heräsin niin silmäluomeni olivat aivan turvonneet ja jotenkin roikkuvat

Missä siis se kiinteytys ja turvotusta vähentävä efekti jota purkissa lupailtiin

Taustaksi voisin kertoa että en ole millään tuotteella saanut silmäluomiani ennen turvoksiin, vaikka olen melkoinen lotraaja sy-voiteiden kanssa. Parin vuoden ajan olen vasta käyttänyt varsinaista sy-voidetta (mm. Pirkka Q10 sy-voide, Dermosilin geeli, Nivean Anti Shadow, Oriflamen joku Roll-on). Ennen kun aloin käyttämään sy-voiteita, levitin tavallista kasvovoidetta myös silmien ympärille eikä sekään ole koskaan turvottanut.
Pitää vielä jatkaa testailua tämän kanssa, ehkä pitäisi käyttää tätä vain aamulla tai jotain.. En kuitenkaan viitsi poiskaan nakata vaikka ensireaktio oli kaikkea muuta kuin toivottu.