Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421019 kertaa)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #570 : 08.11.07 - klo:22:38 »
Kiitti Stationery, hyvä tietää. Enpä mä ole ainakaan huomannut, että silmäni olisivat aamulla turvoksissa ja tuntui hyvältä laittaa paksumpaa voidetta. Odotan huomista, että saan edes hetkeksi Widmerin käyttöön!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #571 : 09.11.07 - klo:14:41 »
Minäkin käytän eri voiteita aamulla ja illalla.
Tykkään käyttää jotain paksumpaa illalla, Dermosil ja Vichy on tällä hetkellä. Aamulla käytän geelimäistä, Dermosil oli hyvää ja tykkäsin mutta heitin pois kun rupesi tursuamaan väärästä päästä. En tykkää tuosta Oriflamen aloe vera-geelistä, saa ripset kiinni luomiin ja muutenkin  ???
Joskus mulla oli Nivean jotain Aqua voidetta, tykkäsin myös siitä.
Hang up the chick habit

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #572 : 10.11.07 - klo:20:31 »
Olen rasvaillut silmänympäryksiäni tunnollisesti joka ilta Nivean Aqua Sensationilla, mutta silti on tullut hilseilevä punainen kohta toiseen luomeen. Ikinä ennen eivät ole luomeni kuivuneet näin, ja ihmettelenkin, miksi näin kävi juuri nyt kun nimenomaan olen alkanut niitä huolellisesti rasvaamaan. Ilmeisesti kuitenkin tarvitsen jotain kosteuttavampaa voidetta talveksi, ei taida Nivea riittää.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #573 : 11.11.07 - klo:23:06 »
Widmerin silmänympärysvoide on maineensa arvoinen. Katosi yhden käyttön kerran jälkeen jo se paha ihoittuma, joka oli vähän vereslihalla. Taatusti ostan tuota normikokoisena.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #574 : 12.11.07 - klo:07:05 »
Suosittelen myös tuota Louis Widmerin silmänympärysvoidetta, jos on tosi kuiva silmänympärysiho.Tosi rasvaista, itse käytän tätä talvella ja auttaa hyvin kuivuuteen  :)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Earlybird

• Hiushörhö
« Vastaus #575 : 12.11.07 - klo:07:51 »
Kävin hakemassa apteekista näytteen Widmerin silmänympärysvoiteesta, kun ei ollut rahaa ostaa purkkia. Kyllä tuntuu jo kahden käyttökerran jälkeen kuivuus vähentyneen. Käytin tuota myös viime talvena ja kertaakaan ei ollut silmänympärykset kuivat.

Poissa Beatrix

• HAIRahtanut
  • Off to never-never land...
« Vastaus #576 : 12.11.07 - klo:15:39 »
Kuinka kauan teillä on kestänyt tuo näyteputkilo? Itse käytän tuota siis vain iltaisin ja toivon selviäväni talven yli tuolla putkilolla. Ei tarvitsisi ostaa täysikokoista tuotetta enkä kehtaisi hakea toisesta apteekista uutta kuin vasta ensi talveksi.
2c F ii

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #577 : 12.11.07 - klo:18:15 »
^En tiedä paljonko olette saaneet näytettä, mutta itse sain erikoiskokoisen 10ml purkin tuota kaupanpäälle kun ostin Widmerin kuivan ihon voiteen. Tuo 10ml purkki oli mukana pakkauksen kyljessä, näin keskustan Yliopiston Apteekissa

Niin ja mulla on toi iso purkki (30ml)  kestäny yhden talven.

NImim. Läträäjä  ;)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #578 : 12.11.07 - klo:22:24 »
^ Olisikohan se näyte ollut 4,5ml eli kyllä sillä melko pitkälle pötkii, varsinkin jos ei ole hirveä lotraaja. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #579 : 14.11.07 - klo:08:26 »
Mulla on Dailyn sy-voide ja oon tykännyt. En raaskinut ostaa mitään kalliimpaa, tuokin ajaa asiansa eli kosteuttaa mutta ei turvota. Ja nykyään sen huomaa että sy-iho kaipaa voidetta, kuivuu heti jos ei yhtenä päivänä laitakaan.

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #580 : 16.11.07 - klo:15:30 »
Kirjoitinkin jo tuonne Dr. Hauschka -ketjuun omistavani tuon Hauschkan silmähohteen. Mä oon nyt sitä käyttänyt jonkin aikaa, ehkä n. kuukauden ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Mielestäni se on aika kevyttä ja levittyy hyvin. Ja siitä mä etenkin pidän, että meikata voi pian laiton jälkeen eikä tarvitse odotella pitkiä aikoja sy-voiteen imeytymistä. Mulle tulee kuitenkin aina aamuisin kiire... Mun silmänympärysiho ei ole kovinkaan kuiva, muuta ihoa herkempi ja kuivuuteen taipuvampi tietenkin. Ja levittelen tuota siis Hauschka-filosofian mukaisesti vain aamulla, mutta pitäisköhän sitä käyttää iltaisinkin. Ikääkin kun tulee kuitenkin jatkuvasti lisää.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Tigru

• Vieras
« Vastaus #581 : 18.11.07 - klo:23:11 »
Osaisiko joku verrata Cliniquen All About Eyes Rich -voidetta johonkin toiseen sy-voiteeseen? Lähinnä mikä olisi yhtä kosteuttavaa? Tilasin näytekoon 7ml eBaystä ja epäilen, että tuo ei riitä kosteuttamaan mun silmänympäryksiä talvella, pitänee tilata jokin toinenkin voide varalle... Maksoin tuosta muuten postareineen 5,40e eli jos olisin ostanut kaksi purkkia, mikä vastaisi (milliä vaille) täyttä kokoa, niin hintaa olisi tullut about 10e postarialen jälkeen, ei todellakaan kallista lystiä :D

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #582 : 19.11.07 - klo:18:29 »
Hah, mielenkiintoinen ensikokeilu Lumenen Skin Supporter Kiinteyttävän silmänympärysvoiteen kanssa, jossa vielä erikseen mainitaan että vähentää turvotusta. Ostin tämän siis alennuksesta, kun maksoi vain 2e. Laitoin illalla (minulle) normaaliin tapaan sy-voiteen, eli sekä ylä- että alaluomelle ja voide tuntui jotenkin omituiselta. Koostumukseltaan se on aika kevyttä mutta yleensä paksukaan sy-voide ei jätä mitään erityistä tunnetta iholle. En osaa oikein kuvailla millainen tuo tunne oli, ei inhottava kuitenkaan. Noh, aamulla kun heräsin niin silmäluomeni olivat aivan turvonneet ja jotenkin roikkuvat  :o :D
Missä siis se kiinteytys ja turvotusta vähentävä efekti jota purkissa lupailtiin  ::)

Taustaksi voisin kertoa että en ole millään tuotteella saanut silmäluomiani ennen turvoksiin, vaikka olen melkoinen lotraaja sy-voiteiden kanssa. Parin vuoden ajan olen vasta käyttänyt varsinaista sy-voidetta (mm. Pirkka Q10 sy-voide, Dermosilin geeli, Nivean Anti Shadow, Oriflamen joku Roll-on). Ennen kun aloin käyttämään sy-voiteita, levitin tavallista kasvovoidetta myös silmien ympärille eikä sekään ole koskaan turvottanut.

Pitää vielä jatkaa testailua tämän kanssa, ehkä pitäisi käyttää tätä vain aamulla tai jotain.. En kuitenkaan viitsi poiskaan nakata vaikka ensireaktio oli kaikkea muuta kuin toivottu.

Poissa salute

• HAIRahtanut
« Vastaus #583 : 19.11.07 - klo:18:40 »
Hah, mielenkiintoinen ensikokeilu Lumenen Skin Supporter Kiinteyttävän silmänympärysvoiteen kanssa, jossa vielä erikseen mainitaan että vähentää turvotusta. Ostin tämän siis alennuksesta, kun maksoi vain 2e.

Mistä liikkeestä tuote löytyi noin edullisesti? *utelee*

Poissa Sylvia

• HAIRahtanut
« Vastaus #584 : 19.11.07 - klo:18:45 »
Minä en 21 ikävuoteen mennessä ollut koskaan käyttänyt silmänympärysvoidetta, kun ei ole koskaan iho ollut silmien ympärillä kuiva tai muutenkaan hankala. Kulmakarvojen alta on joskus iho kuiva, mutta olen senkin hoitanut ihan naamarasvalla. Nyt aloin kuitenkin miettimään, että olen jo miltei 10v lähes päivittäin käyttänyt silmämeikkiä, joten ihoa on tullut rääkättyä eli ihan satsauksena tulevaisuuteen ostin Dailyn Q10 sy-voiteen. Mitään eroa entiseen en ole huomannut, mutta ajattelin että jos tämä vähän siirtäisi tulevia harakanvarpaita kauemmas hamaan tulevaisuuteen. :D Mitään haittaakaan ei ole ollut, ei ärsytystä tai turvotusta eli käyttöä jatkan. Koostumus tuossa voiteessa on minusta mukava ja sopivan kevyt normaalille silmänympärysiholleni. Geelimäisiä aineita olen joskus kokeillut enkä niiden tunnusta niin paljoa tykännyt. Hintakaan ei ollut päätähuimaava, kolmisen euroa maksoi 20ml tuubi.
1c M ii