Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421430 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #60 : 08.04.06 - klo:20:06 »
Itse pidän silmänympärysvoidetta hyvänä silloin, kun se  ei aiheuta mitään erikoisia reaktioita iholla tai silmissä ja se tuntuu kosteuttavan tarpeeksi, eli ettei iho tuntuu kiristävältä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #61 : 10.04.06 - klo:20:44 »
Onkos joku kokeillut Lorealin Collagen Refilleriä? Luin tuolta makeupalleystä niin paljon kaikkea positiivistä, että että tekisi kylä mieli kokeilla noihin silmänalusryppyihin ja varsinkin huuliin, jos kerta pullistaa niitäkin.

Edit. Olipas kätevää, menin äidille pohtimaan tuota tuotetta ja lätkäisi käteen putilon ja sanoi että "Kokeile".  ;D
« Viimeksi muokattu: 10.04.06 - klo:21:03 kirjoittanut Stationery »
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

~vail~

• Vieras
« Vastaus #62 : 11.04.06 - klo:12:32 »
Stationery, hyvä tuuri :D Kerro ihmeessä kuinka tuo Collagen Refiller sulla toimii :)

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #63 : 11.04.06 - klo:17:28 »
Kohta pitäis alkaa uutta silmänympärysvoidetta etsiä. Onko kukaan testannut No7 kosteuttavaa silmänympärysvoidetta? En muista tuotteen tarkkaa nimeä. Kaveri on joskus käyttänyt ja kehui kovasti että kosteuttaa hyvin.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Tigru

• Vieras
« Vastaus #64 : 28.04.06 - klo:16:17 »
Sain tänään eBaystä tilaamani Avonin Eye lift -silmänympärysvoiteen. Oli pakko tilata, kun en jaksanut odottaa sen Suomeen rantautumista ja tuota voidetta on kehuttu niin paljon :) Huomenna pääsee testaileen... Purkissa on siis erikseen geeli yläluomelle ja voide alaluomelle. Incit vaikutti mun käsittääkseni oikein hyviltä (voiteen inci oli kyllä niin julmetun pitkä, etten ala sitä tähän rustaamaan), geeli tais olla silikoniton ja täynnä jotain kasvi (?) "extracteja" ja voiteessa oli silikoni vasta 13 tai jotain sinne päin..

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #65 : 28.04.06 - klo:17:05 »
Ostin laivalta Elisabeth Ardenin 24 h kosteuttavan silmänympärysvoiteen - vai geelikö oli. Kokeilelen kunhan Lumenen voide loppuu. Toivottavasti EA on hyvää.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #66 : 28.04.06 - klo:20:11 »
Minä otin juuri käyttöön YON-KAn tummia silmänalusia ja turvotusta vähentävän silmänympärysvoiteen (liuottaa muuten miiliumejakin) ja aika mielenkiintoinen efekti tulee. Tuotteessa on rosmariinia ja olen ennenkin käyttänyt YON-KAn rosmarinia sisältäviä tuotteita, mutta ajattelin tämän olevan hieman miedompaa kuin esim. couperosavoide. No, rosmarini tuntuu silmissä hetken aikaa samalla lailla, kun joku puhaltaisi metholia eli silmiä on pidettävä kiini minuutti ainakin tai alkavat vuotamaan väkisinkin. Melko tujua tavaraa siis. Käytän todella vähän ja ohjeissa kuitnekin sanotaan, että voidaan käyttää reiluna kerroksena 15min silmänympärysnaamiona...en uskaltaisi kyllä.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 29.04.06 - klo:00:43 »
Tykkään kyllä tosi paljon tosta Dermosilin silmäympärysvoiteesta. On kevyt, imeytyy hyvin ja silti kosteuttaa tosi kivasti ja ei ärsytä. Se taas kyllä ärsyttää kun toi mun Lumenen Vita Nectar-silmänymppä jättää herkästi valkoisia raitoja jos sitä laittaa vähänkään reilummalla kädellä ja ei katso peilistä että miten ne rajat häivyttyy...
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #68 : 29.04.06 - klo:04:33 »
Tykkään kyllä tosi paljon tosta Dermosilin silmäympärysvoiteesta. On kevyt, imeytyy hyvin ja silti kosteuttaa tosi kivasti ja ei ärsytä. Se taas kyllä ärsyttää kun toi mun Lumenen Vita Nectar-silmänymppä jättää herkästi valkoisia raitoja jos sitä laittaa vähänkään reilummalla kädellä ja ei katso peilistä että miten ne rajat häivyttyy...

Tarkoitatko sitä silmänympärysgeelivoidetta vai sitä paksumpaa? Mulla on sitä geeliä ja on kyllä tosi hyvä mutta talveksi varmaan pitää hankkia joku kosteuttavampi.
Sitä muuten olen aina ihmetellyt että silmänympärysvoidetta pitäisi laittaa vain nuppineulanpään kokoinen nokare ja taputella silmänympärysiholle, eihän se riitä mihinkään! Ehkä minulla on sitten suuret silmänympärykset tai jotain mutta melko paljon suurempi nokare sitä kyllä menee..  :D

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 29.04.06 - klo:10:03 »
En jaksa kahlata koko ketjua läpi..  :-[ Mutta onko kenelläkään kokemuksia Nivean Anti Shadow -silmänympärysvoiteesta? Joku uusi voide pitäisi ostaa, ja ei ole hirveesti varaa noihin kalliimpiin merkkeihin satsata, joten jostain halvemmista sarjoista pitäis joku hyvä löytää..

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #70 : 29.04.06 - klo:10:55 »
Mulla oli joskus kauan aikaa sitten tuo Nivean Anti Shadow -silmänympärysvoide. Oli ihan hyvä minusta, en kyllä huomannut vaikuttiko se tummiín silmänalusiin kun kesällä käytin ja silloin silmänaluset ovat muutenkin vaaleammat (tai päivettyneet..).
Ei tästä nyt mitään apua varmaan ollut kun en oikein muista millainen se oli  :D

Euphoria

• Vieras
« Vastaus #71 : 29.04.06 - klo:17:32 »
Nivean Anti Shadow on kyllä ihan hyvää. En ole vielä tähän mennessä huomannut mitään tummien silmänympärysten vaalenemista millään voiteella. Tuossa on myös käsittääkseni UV-suojakin.

Poissa MinnieMouse

• Tukkaguru
« Vastaus #72 : 29.04.06 - klo:20:32 »
Minulla on kolmas tuubi menossa No7 silmänympärysgeeliä. Sopii minulle hyvin; ei ärsytä silmiä niinkuin monet muut silmänympärysgeelit ja hintakin on sopiva  :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #73 : 30.04.06 - klo:11:57 »
Ei tuo Nivea kyllä tummuuteen ainakaan minulla vaikuttanut mitenkään. Taisi kuitenkin muuten olla ihan ok kamaa, tosin itse tykkään hieman täyteläisimmistä.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #74 : 30.04.06 - klo:17:26 »
Testasin tänään krapula-silmänympäryksille dermosilin silmänympärysgeeliä. Aika hyvältä vaikuttaa, tuli kyllä vähän reilulla kädellä kun näytepussukasta "vähän" tuli sitten sitä... Sai kultsikin omille silmänympäryksilleen :D

Tuosta turpoamisesta. Mulla kans turpoaa silmänympärykset yöllä oli voidetta tai ei, jos voidetta on turpoaminen on vielä hurjempaa. Silmäjumppaa teen aina aamulla heti ekaksi kylmän vesilasin jälkeen. Laittaa nesteet liikkeelle. Geelinhän ei kai pitäisi turvottaa niin paljoa?