Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421020 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #600 : 20.12.07 - klo:20:38 »
Ja kyllä on hajusteeton toi Widmerin silmänympärysvoide, itsellä sama käytössä satunnaisesti nyt talvella.

Kun kävin ostamassa oman Widmerini, niin saatavilla oli sekä hajustettua että hajustamatonta versiota. Onko siitä nykyään saatavilla vain hajustamatonta? Muistan vielä kun apteekkitäti neuvoi ottamaan hajustetun version, koska se itse asiassa tuoksui vähemmän kuin hajustamaton versio, joka oli hänellä saanut silmät vuotamaan.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #601 : 20.12.07 - klo:20:39 »
Ja kyllä on hajusteeton toi Widmerin silmänympärysvoide, itsellä sama käytössä satunnaisesti nyt talvella.

Kun kävin ostamassa oman Widmerini, niin saatavilla oli sekä hajustettua että hajustamatonta versiota. Onko siitä nykyään saatavilla vain hajustamatonta? Muistan vielä kun apteekkitäti neuvoi ottamaan hajustetun version, koska se itse asiassa tuoksui vähemmän kuin hajustamaton versio, joka oli hänellä saanut silmät vuotamaan.

Ööh.. APUA! Nyt en osaa kyllä varmaksi sanoa. Purkin kyljessäkään ei lue ja laatikko lensi roskiin jo. Mut mun mielestä tää on täysin tuoksutonta.. Ostin syys tai lokakuussa (07)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #602 : 20.12.07 - klo:20:40 »

Kyllä Widmerin silmänympärysvoiteesta on edelleen hajustettu ja hajustamaton versio saatavilla.

Mulla on ollut näytteet kummastakin. Hajustettu tuoksui aivan hirveän voimakkaalle (mummotuoksu) ja silmät alkoivat vuotaa heti. Ihmettelinkin, että kuka tyhmä tekee näin voimakkaasti hajustetun silmänympärysvoiteen. ::) Hajusteeton ei oikeasti tuoksu juuri millekkään, eikä saa silmiä vuotamaan. Mitähän lie apteekkitäti höpissyt?
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #603 : 20.12.07 - klo:20:42 »
^No mulla on käsittääkseni nimenomaan se hajustettu versio, jonka ostin sen apteekkitädin suosituksesta, eikä tuo hajustettu versio tuoksu minustakaan yhtään miltään. Vähän hassua, mutta hyvä vain mielestäni kun ei turhaan haise millekään. Purkissa ei lue hajusteista mitään, ei sen enempää mainita hajustamattomaksi kuin hajustetuksikaan.

Voihan tietty olla, että apteekkitäti meni selityksissään vähän sekaisin ja tuo minun purkkini on myös hajusteeton, koska ei tuo tosiaan tuoksu millekään.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #604 : 20.12.07 - klo:20:45 »
^ Oli pakko käydä nuuskimassa hajustettua versiota. Yh, miten voimakas tuoksu tosiaan! Nuuskin vielä hajusteetontakin ja se ei tosiaan tuoksu millekkään.

Luulen kyllä, että apteekkitädillä on mennyt sanat sekaisin.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #605 : 20.12.07 - klo:21:14 »
^Niin on varmaankin käynyt. Hyvä että varmistui nyt kuitenkin tuo, että hajustamaton versio on todella se tuoksuton kuten loogisesti ajatellen pitääkin olla. Ei sitten ensi kerralla tuota ostaessa tule ainakaan vahingossa ostettua sitä hajustettua versiota. :)

Poissa Magritte

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • ent. lilia bella
« Vastaus #606 : 21.12.07 - klo:09:43 »
^ Mä luulen kans, et apteekintädillä on mennyt senat sakaisin, tai sitten hän ei ole muuten tutustunut merkintöihin kunnolla. Noissa Widmerin hajustamattomissa tuotteissa on nimittäin merkintä sans parfum/ohne parfum, mikä siis tarkoittaa ilman hajustetta. Mutta ei ole kerran eikä kaksi kun olen törmännyt tilanteeseen, että noista ihmetellään, kumpi olikaan kumpaa.. Ilmeisesti toi sana parfum sotkee kieliä tuntemattomat.

Mun mielestä kans toi hajustettu Widmerin sy-voide haisee ihan kamalalle, ja saa tosiaan mun silmät vuotamaan.

Mitäs muita hyviä suosituksia ois silmänympäryksille? Jos ei tahdo itseään kipeäksi maksaa.

Täällä olen ehdotellut kuiville ja ärtyneille silmänympäryksille mm. Aderman Epithelial-voidetta (n.11e/40ml).

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #607 : 25.12.07 - klo:11:31 »
Olen käyttänyt nyt muutaman kuukauden päivisin Lorealin jonteita täyttävää silmänympärysvoidetta (siitä Collagenist linjasta) ja toiminut ihan jees päivällä meikin alla, mutta apua kun käytin samaa tuotetta viitisen päivää aamuin illoin ja läiskäsin sen jälkeen yöksi silmiin kunnon kosteuttavaa silmänympärysvoidetta niin johan kirveli. Eli tuo Lorkku ei ainakaan pahemmin kosteuta...
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa wendy

• Hiushörhö
« Vastaus #608 : 26.12.07 - klo:17:04 »
Mulla on ollut noin puoli vuotta käytössä Cliniquen All About Eyes Rich silmänympärysvoide ja nyt kuukauden verran tuon voiteen tuoksu on muuttunut todella kamalaksi. Sellainen "mausteinen" todella vahva haju. Onko siis tuo mennyt pilalle vai mistä toi voisi johtua?

Mulla on tuo samainen silmänympärysvoide ja omalle voiteelleni on käynyt sama juttu. Mikään muu tuote ei ole muuttanut tuoksuaan itselläni, vaikka jotkin purnukat on ollut suht pitkään käytössä. Ja tuo kyseinen Cliniquen silmänympärysvoide kerkesi olla minulla vain pari kuukautta.(Eli itselläni ei edes sitä puolta vuotta, jolloin pilaantumisen ymmärtäisi...) Aluksi tuoksu oli hyvin mieto, mutta muuttui varsin erikoiseksi. Hmm mutta omani taisi olla jokin maanantai kappale, harmitti silti. Olen vielä hyvin tarkka missä säilytän ihonhoito tuotteitani ja käytän purkkien kanssa aina puhdasta spaattelia.
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #609 : 03.01.08 - klo:15:23 »
Mulla on käytössä NIVEA VISAGE Anti-Shadow Eyecare-voide, joka on tarkoitettu erityisesti turvonneille ja tummille silmänalusille. Olen käyttänyt tuotetta noin kuukauden, eikä ole vielä vähentänyt tummuutta. Hmm, pohdin vain, onko näissäkin jokin "tottumisaika" tai että tuote alkaa vasta jonkin ajan päästä tuottamaan tulosta?  ::)
I wake up, it's a bad dream,

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #610 : 03.01.08 - klo:15:35 »
^ Höpönlöpöä ne silmänalusten vaalentamiset voiteilla minusta ovat! :P Minulla on ollut kesästä asti Nivean muka-vaalentava silmänympärysvoide käytössä, eikä ole kyllä havaittavissa mitään muutosta. Omalla kuvittelulla sellaisen saa ehkä aikaan, mutta en ihan usko kyllä noihin.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #611 : 03.01.08 - klo:15:49 »
^ Jos silmänympärysvoiteessa on runsaasti C-vitamiinia, niin se vaalentaa väsymyksestä johtuvia tummin silmänalusia. Rakenteellisesti tummiin silmänalusiin ei kyllä auta mikään.

Olen itse kokenut tämän käytönnössä. Ilme on huomattavasti kirkkaampi, kun olen nyt käyttänyt säännöllisesti Lumenen C-vitamiinia sisältävää tehoseerumia silmänympärysiholle.

Niveassa tosin on kummempia tehoaineita, joten taitaa olla uskomisesta kiinni vaalentaako vai eikö vaalenna! :D

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #612 : 03.01.08 - klo:21:29 »
Kuinka vahva tuoksu Korresin silmänympärysvoiteessa Evening Primrose on? Pieni kiinnostus on kyseistä tuotetta kohtaan herännyt... Kaipaisin jotakin vaihtelua, aina tulee ostettua nuita samoja hyväksi havaitsemiani sy-voiteita.
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa elisaveta

• Tukkaguru
  • Bambi
« Vastaus #613 : 03.01.08 - klo:22:05 »
Kiitos Emi-lynille. Siinä tapauksessa tuon voisi hankkia kokeeksi. Ei ole ainakaan hinnalla pilattu, ja muutamat henkilöt ovat minulle kehuneet kyseistä tuotetta. Saas nähdä jos vaikka ihastuisinkin. :)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.

Poissa Laurie

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #614 : 04.01.08 - klo:12:52 »
Mäkin epätoivoisena ostin Nivea Visage Anti-Shadow Eyecare-voiteen, vaikka periaatteessa tiedän, ettei voiteista oo mitään apua näihin perinnöllisiin mustiin rinkuloihin silmien ympärillä. Mutta jos vaikka olis sitten edes tän kerran..  ::) En tiennytkään aikaisemmin omistavani millään tavalla herkkiä silmiä, ne kestää tavallisesti minkälaista rääkkiä tahansa, mutta huhhuh miten toi mönjä saikaan alaripsien rajan kirvelemään. Enkä oikein tiedä edes miten, vältin nimittäin levittämästä sitä ihan lähelle silmiä. Käyttämättömänä lojuu poikaystävän yöpöydän laatikossa.

Mitään akuuttia tarvetta ei muuten sy-voiteen käytölle ole, sillä silmänaluset eivät ole turvonneet, eikä silmäpusseja tuskin koskaan tule. Silmänympärysiho on muutenkin luonnostaan jo tarpeeksi rasvainen, etten tarvitse sinänsä edes meikin alle mitään kosteutta. Tällä hetkellä ajoittain käytössä YR:n Bio Spécific Active Sensitiven silmänympärysvoide, joka on yllättäen ihan toimivaa kamaa. Ei ärsytä millään tavalla, omalla tavallaan sopivan kevyttä. Ei turvota, vaikka levittäisi yöksi. Ei myöskään tuki, vaikka levittäisikin vähän huti.
« Viimeksi muokattu: 09.01.08 - klo:14:56 kirjoittanut Laurie »
common mistakes and nice intentions