Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 421018 kertaa)

Poissa Annelina

• HAIRahtanut
    • Designin'Eyes
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #615 : 06.01.08 - klo:15:54 »
Mulla on ollut noin puoli vuotta käytössä Cliniquen All About Eyes Rich silmänympärysvoide ja nyt kuukauden verran tuon voiteen tuoksu on muuttunut todella kamalaksi. Sellainen "mausteinen" todella vahva haju. Onko siis tuo mennyt pilalle vai mistä toi voisi johtua?

Mulla on tuo samainen silmänympärysvoide ja omalle voiteelleni on käynyt sama juttu. Mikään muu tuote ei ole muuttanut tuoksuaan itselläni, vaikka jotkin purnukat on ollut suht pitkään käytössä. Ja tuo kyseinen Cliniquen silmänympärysvoide kerkesi olla minulla vain pari kuukautta.(Eli itselläni ei edes sitä puolta vuotta, jolloin pilaantumisen ymmärtäisi...) Aluksi tuoksu oli hyvin mieto, mutta muuttui varsin erikoiseksi. Hmm mutta omani taisi olla jokin maanantai kappale, harmitti silti. Olen vielä hyvin tarkka missä säilytän ihonhoito tuotteitani ja käytän purkkien kanssa aina puhdasta spaattelia.

Heitin juuri tänään omani pois, koska se haisi todella pahalle! Minulla oli ollut jo sen puoli vuotta ainakin avattuna. Aika nopeesti vanhenee, kun kuitenkin purkin pohjalla oli voidetta vielä varmasti kuukaudeksi.
Kosmetiikkapurkautumista osoitteessa http://designineyes.blogspot.fi

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #616 : 06.01.08 - klo:17:10 »
Tästä ketjusta taisin joskus lukea vinkin karitevoin käyttämisestä silmänympäryksille ja ainakin minulle se toimii mainiosti. Silmänympärysten iho tuntuu pehmoiselta, eikä tuo ole turvottanutkaan.
Karitevoi on todella monikäyttöistä, kantapäistä silmänympäryksiin  :D

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #617 : 06.01.08 - klo:20:03 »
Olen 23-vuotias eikä ole vielä tullut mieleenkään alkaa käyttää silmänympärysvoidetta. Johtunee siitä, että mulla on tosi rasvainen iho. Pillerien aikaankin iho oli rasvainen, vaikka finnit katosivat lähes kokonaan. Silmänympäryksiä ei siis koskaan kiristä tms. En itse asiassa edes tiedä, miltä ihon kiristäminen tuntuu.

En laita kyllä kasvovoidettakaan ihan silmän lähelle.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #618 : 07.01.08 - klo:00:14 »
Kuinka vahva tuoksu Korresin silmänympärysvoiteessa Evening Primrose on? Pieni kiinnostus on kyseistä tuotetta kohtaan herännyt... Kaipaisin jotakin vaihtelua, aina tulee ostettua nuita samoja hyväksi havaitsemiani sy-voiteita.

Muistaakseni tossa oli tosi olematon tuoksu, kun en kerta edes muista. Poikaystäväkin sanoi, ettei tuoksu juuri miltään. Poikiskin omistaa siis kyseisen silmänympärysvoiteen. :P

Kumpikaan Korresin sy-voiteista ei tuoksu miltään. Sen sijaan molemmat kosteuttavat todella tehokkaasti. Itse käytän Evening Primrosea aamuisin suojakertoimen takia ja Eyebrightia iltaisin. Plussaa myös hervottoman kokoisista pakkauksista, nämä eivät lopu hetkeen. ;)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #619 : 02.02.08 - klo:13:55 »
Osaisiko joku suositella keskihintaista silmänympärysvoidetta 18-vuotiaalle? Saisi auttaa hiukan tummiin silmänympäryksiin (ei kai tosin auttavaa tehovoidetta ole edes kehitetty ;)). Nivean Aqua-systemaattia on ollut, mutta eihän se mitään auta.
I wake up, it's a bad dream,

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #620 : 02.02.08 - klo:19:20 »
Kuinka vahva tuoksu Korresin silmänympärysvoiteessa Evening Primrose on? Pieni kiinnostus on kyseistä tuotetta kohtaan herännyt... Kaipaisin jotakin vaihtelua, aina tulee ostettua nuita samoja hyväksi havaitsemiani sy-voiteita.
Muistaakseni tossa oli tosi olematon tuoksu, kun en kerta edes muista. Poikaystäväkin sanoi, ettei tuoksu juuri miltään. Poikiskin omistaa siis kyseisen silmänympärysvoiteen. :P
Kumpikaan Korresin sy-voiteista ei tuoksu miltään. Sen sijaan molemmat kosteuttavat todella tehokkaasti. Itse käytän Evening Primrosea aamuisin suojakertoimen takia ja Eyebrightia iltaisin. Plussaa myös hervottoman kokoisista pakkauksista, nämä eivät lopu hetkeen. ;)
Paljonkos tällä on hintaa about? Kiinnostuin, on vähä uus päiväsilmänympärysvoide hakusessa ja aurinkosuoja on aika must.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #621 : 02.02.08 - klo:22:53 »
Käytössä on ollut Skindoctorsin Circle Clear ja tuntuu sille että tummat alueet silmien ympärillä olisivat ainakin hieman vaalentuneet. Nyt ei välttämättä tarvitse laittaa peitevoidetta silmien alle aamuisin. Silti renkaat jossain määrin silmien alla on ja pysyy, kiitos vaalean läpikuultavan ihon. Aluksi tökötti tuntui olevan yhtä tyhjän kanssa ja tuoksu on jotenkin pistävä. Yksinään se ei kyllä riitä kosteuttamaan mitään, laitan alle BM geeliä.

Muoks. Tässä on joku kirjoitusvirhe mutten tajua mikä. Muoks2. Virhe löydetty ja muutettu.
« Viimeksi muokattu: 06.02.08 - klo:12:07 kirjoittanut lillamilla »
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

miss

• Vieras
« Vastaus #622 : 05.02.08 - klo:01:55 »
Koetin ketjusta katsoa sopivaa silmienympärysvoidetta tummille silmienalusille. Aikaisemmin ei ongelmaa ole ollut, mutta unettomuus on tuonut tällaisen ongelman.  :-\

Olen miettinyt Lumenen herkälle iholle tarkoitettua, sekä Lumenen c+ tuotteita. Muistelen, että siihen suositeltiin kahta eri tuotetta. Onko joku kokeillut yhteisvaikutusta? Voisiko tästä löytyä apua tähän?

Tuleeko teille mieleen jotain muita hyviä? Niveaa olen kokeillut, mutta pidän sitä hieman liian ohuena näin talvikäyttöön. Kesällä varmasti ihan hyvä  ::)

allu

• Vieras
« Vastaus #623 : 06.02.08 - klo:22:55 »
En jaksanut lukea koko ketjua läpi, eikä haku tuottanut tuloksia, joten kysyn suoraan vaan, että mikä olisi tosi koskeuttava sy-voide niiku jonka vois laittaa illalla? Nyt käytän Dermalogican Total eye care:ia, joka on kyllä tosi hyvää (hyvin imeytyvää, ja ehkä vähä kirkastaa silmänympärysihoa), mutta haluaisin yökäyttöön jotain kosteuttavampaa  ;) suosituksia? kiitti!

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #624 : 07.02.08 - klo:00:19 »
Minua kiinnostaisi ostaa karitevoidetta ja käyttää sitä silmänympäryksiin. En varmaan ikäni puolesta silmänympärysvoidetta vielä tarvitsisi, mutta olen huomannut, että luomet kutisevat ja punoittavat inhottavasti. Raavin niitä vielä yöllä nukkuessani, ja aamulla peiliin katsoessa odottaakin hehkeä näky.  ::) Silmänympäryksetkin tuntuvat jotenkin kuiville ja ärtyneille, eivät tosin punoita.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

miss

• Vieras
« Vastaus #625 : 07.02.08 - klo:01:41 »
En jaksanut lukea koko ketjua läpi, eikä haku tuottanut tuloksia, joten kysyn suoraan vaan, että mikä olisi tosi koskeuttava sy-voide niiku jonka vois laittaa illalla? Nyt käytän Dermalogican Total eye care:ia, joka on kyllä tosi hyvää (hyvin imeytyvää, ja ehkä vähä kirkastaa silmänympärysihoa), mutta haluaisin yökäyttöön jotain kosteuttavampaa  ;) suosituksia? kiitti!

Itse olen todennut yökäyttöön sopivaksi apteekista Louis Widmerin Eye Contour Creamen. Vaikka voide onkin aika tuhdin oloista, silmät eivät ole kertaakaan olleet turvoksissa. Atooppisen ihon kuivat silmänymäryksetkin ovat kadoksissa.
Kirjoituksesi perusteella aloin kiinnostua tuosta Dermalogican Total eye Care:sta.. onko tuon päälle hyvä tehdä silmämeikkiä eli soveltuu hyvin päiväkäyttöön?

Poissa Ninamia

• HAIRahtanut
  • 1CFii
« Vastaus #626 : 07.02.08 - klo:10:36 »
^ Oma kokemukseni on että Total Eye Care soveltuu nimenomaan päiväkäyttöön, on kevyt ja imeytyy hyvin. Lisäksi heijastaa valoa eli toimii hieman valokynän tavoin tummilla silmänalusilla.
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe

Poissa Pampula

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #627 : 07.02.08 - klo:11:11 »
Shiseidon Benefiance Concentrated Anti-Wrinkle Eye Cream on tosi kosteuttava ja tämä tosiaan tuntuu poistavan ryppyjä. Valitettavasti se sitten turvottaa. Huomasin selvän eron nyt kun aloin käyttämään Dermalogican Total Eye Carea illalla ja aamulla. Eli nyt silmänaluseni näyttävät kuivemmilta ja ryppyisemmiltä, mutta silmäpussit eivät ole yhtä kamalat.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #628 : 07.02.08 - klo:11:55 »
Onkohan tää jotenkin ihan kamala etiketti virhe..?

Käytän iltaisin pirkka-sy voidetta, koska se tuntuu olevan ainut joka mulla ei turvota silmiä yöllä. Päivällä taas käytän tuhdimpaa voidetta ja nyt on käytössä Louis Widmerin näyte tuubi. Tarvetta näille voiteille on, koska mineraalimeikit tuntuu kuivattavan ihoa kovasti ja jotenkin tuo Widmer meikin alla tuntuu tuota kuivamista estävän.

Eikös se kumminkin ole niin, että yön aikana niillä voiteilla olisi kaikkein paras vaikutus? Kaikki muut tuntuvatkin käyttävän jotain tujumpaa yöllä ja kevyempää päivällä meikin alla. Onko tämä nyt jotenkin tehottomampaa toisin päin? Haluisin niin käyttää jotain hoitavaa voidetta, täytyy kumminkin vaan jatkaa "sen oikean" metsästystä. Harmittaa vaan kun kaikki tuubit on niin isoja että niiden loppuun käyttämiseen menee ihan hullun pitkä aika.

No joo, ei kai tässä edes ollut sen kummemmin mitään kysymystäkään, lähinnä vaan tällänen avautuminen oman ihon ongelmista. Onneks ei oo kylmä talvi, ongelmat olisikin silloin ihan toista luokkaa.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

allu

• Vieras
« Vastaus #629 : 07.02.08 - klo:12:09 »
^^ Total eye care on ihan  :-* -tuote!! siis imeytyy tosi hyvin ja jättää silkkisen pinnan, joten sen päälle on hyvä laittaa sit kaikki...meikit sun muut :)

katoin apteekin sivuilta, että toi Louis Widmerin sy-voide olis tarkotettu yli 30-vuotiaille..vähän pelästyin..vaikka muuten kuulostaakin ihan ok tuotteelta. Ja Shiseidoa ei kiitos, jos kerta turvottaa...:s
muita suosituksia?