Kirjoittaja Aihe: Silmänympärysvoide  (Luettu 420998 kertaa)

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
Vs: Silmänympärysvoide
« Vastaus #645 : 22.02.08 - klo:17:02 »
Ostin Louis Widmerin silmänympärysvoiteen lähinnä teidän suositustenne perusteella. Myyjä oli pöllämystyneen oloinen, kun kysyin näytteistä. Heillä ei kuulemma ole tapana antaa mitään näytteitä.  ??? Päätin siitä huolimatta, että silmänympärysvoide lähtee mukaani, vaikka hinta vähän kirpaisikin. Olen käyttänyt sitä nyt iltaisin meikinpuhdistuksen jälkeen, ja tehon kyllä huomaa. On myös todella riittoisaa, joten ei se hintakaan loppujen lopuksi ollut niin paha.  :) Silmänaluset ovat selkeästi kosteammat, ja silmämeikkiäkin on mukavampi levittää, kun luomet eivät hilseile kuivuudesta.

Kokeilin myös pikaisesti karitevoidetta, ja sekin toimii ihan hyvin, eikä turvottanut.  ;) On vaan kevyempää.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #646 : 22.02.08 - klo:21:40 »
^ Käypä ihan piruillaksesi myöhemmin kysymässä samasta apteekista, mutta eri myyjältä näytteitä. Minä olen ainakin joka ainoassa apteekissa nähnyt siellä LW:n hyllyjen aluset täynnä näytelaatikoita. Aika kummaa.. Ei kai se nyt heille mitään maksaa antaa kokeiltavaksi näyte, tai edes kaupan testeristä johonkin pikku purkkiin (joita myös luulisi kyllä kaikissa olevan).

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #647 : 22.02.08 - klo:21:54 »
Mitä eroja on Louis Widmerin silmänympärys voiteella ja geelillä noin vaikutuksia ajatellen? Kumpaa käytätte jos käytätte?
Itse ostin eilen Louis Widmerin matkapakkauksen missä on sy-voide.  :)

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #648 : 22.02.08 - klo:21:59 »
^ Eipä niillä taida sinänsä kyllä mitään muuta eroa olla kuin nimessä pääteltävissä oleva. Eli geelissä on ohuempi koostumus ja voiteessa paksumpi. Geeli siis varmaan kosteuttaakin vähemmän. Geeliä en ole kokeillut, mutta voidetta en vaihda mihinkään, kun siitä niin tykkään.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #649 : 22.02.08 - klo:22:09 »
Tämä nyt ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta kysyn kuitenkin kun hämää..  ??? ;D

Eli apteekkituoteiden sivuilla sanotaan näin tästä Louis Widmerin sy-voiteesta (käytöstä)
"Perusteellisen puhdistuksen jälkeen levitä silmänympärysvoidetta kevyesti hieroen kasvoille ja kaulaan. Anna imeytyä hetkisen ja levitä vielä uusi ohut kerros voidetta. Peitä käsitellyt alueet lämpimällä, kostealla pyyhkeellä ja anna vaikuttaa 20 minuuttia. Ei huuhdella eikä pyyhitä pois kuten tavanomaisia naamioita."

Mietin vain, että kuuluuko sy-voidetta laittaa kaikkialle kasvoihin?  ::) Eikös ihan silmien luomiin ja jne? vai onko multa mennyt tämä asia ohi..  :D

Poissa Avena

• Tukkaguru
« Vastaus #650 : 22.02.08 - klo:22:17 »
Pääasiassa sy-voide on tarkoitettu silmien alle ja kulmakarvojen alle, ei liikkuvalle luomelle eikä muuallekaan. Tuota kyseistä voidetta nyt vain mainostetaan käytettäväksi myös naamion tapaan muuallekin.

1bFi

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #651 : 22.02.08 - klo:22:52 »
^^ Veikkaan, että tuolla on vaan virhe. Ei nyt sy-voidetta voida mitenkään mainostaa koko naamalle käytettävänä ja vielä naamiona. ;D Ihan vaan silmänympärykselle.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #652 : 22.02.08 - klo:22:55 »
Kyllä sitä mainostetaan, sekä arpia vaalentavana. Myös maininta couperosaihon saunasuojauksesta on jossain ollut. Tästä on tehty joku tutkimuskin että se vaalentaa tosiaan esmes leikkausarpia ja vähentää niiden syntyä. :)

Muokkaus, tutkimuksen tulostaulukko kiersi foorumillakin jossain välissä ja oli siis netistä saatavilla, ehkä googlen setä vieläkin tietäisi.
« Viimeksi muokattu: 22.02.08 - klo:22:57 kirjoittanut Realicer »
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #653 : 22.02.08 - klo:22:55 »
^^ Veikkaan, että tuolla on vaan virhe. Ei nyt sy-voidetta voida mitenkään mainostaa koko naamalle käytettävänä ja vielä naamiona. ;D Ihan vaan silmänympärykselle.

Kyllä muuten Widmerin silmänympärysvoidetta mainostetaan ihan naamioksikin. :) Muistaakseni jopa apteekkitäti mulle kertoi, kun pyysin näytettä.
« Viimeksi muokattu: 22.02.08 - klo:23:04 kirjoittanut Emi-lyn »
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #654 : 22.02.08 - klo:22:58 »

Kyllä muuten Widmerin silmänympärysvoidetta mainostetaan ihan naamioksikin. :) Muistaakseni joka apteekkitäti mulle kertoi, kun pyysin näytettä.

Onko kukaan testannut naamiona?  :D

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #655 : 22.02.08 - klo:22:59 »
On kyllä, kivasti kosteuttaa ja pehmentää, tasoittaa myös väriä. Ei kovin usein vaan tee mieli käyttää kun tuntuu lisäävän rasvaisten alueiden talintuottoa aika pätevästi :) Talvikuivuus kyllä lähtee.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #656 : 22.02.08 - klo:23:02 »
Ömh, miten raaskitte? ;D Litrahinta on aika huipussaan, jos naamioksi käyttää. Aika ihme juttu kyllä markkinoida sy-voidetta naamioksi ja koko kasvoille, öö. T. sanat kurkussa

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #657 : 22.02.08 - klo:23:04 »
Ömh, miten raaskitte? ;D Litrahinta on aika huipussaan, jos naamioksi käyttää. Aika ihme juttu kyllä markkinoida sy-voidetta naamioksi ja koko kasvoille, öö. T. sanat kurkussa

Rahaa se vaan on! Iho kuitenkin kulkee koko elämän mukana, joten haluan pitää siitä hyvää huolta. :)

Olen siis käyttänyt Widmeriä naamiona muutaman kerran ja iho on kyllä ollut todella pehmeä ja rauhoittunut naamion jälkeen.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #658 : 22.02.08 - klo:23:14 »
^ Käypä ihan piruillaksesi myöhemmin kysymässä samasta apteekista, mutta eri myyjältä näytteitä. Minä olen ainakin joka ainoassa apteekissa nähnyt siellä LW:n hyllyjen aluset täynnä näytelaatikoita. Aika kummaa.. Ei kai se nyt heille mitään maksaa antaa kokeiltavaksi näyte, tai edes kaupan testeristä johonkin pikku purkkiin (joita myös luulisi kyllä kaikissa olevan).

^ Minustakin tuo oli vähän jännää. Ehkä joskus menenkin sinne kysymään näytteitä uudelleen, kun myyjä on eri. Myyjä oli kyllä sen verran yllättyneen näköinen, että ansaitsee Oscar-patsaan, jos hänellä olikin jossain loota LW-näytteitä.  :D

Minun silmänympärysvoidepakkauksen mukana tuli joku lappunen, jossa mainittiin jotain siitä, että tuota sy-voidetta voi käyttää myös naamiona. En itsekään kyllä raaskisi, meikäläisen pennosilla kun ei Widmereitä ostella joka kuukausi.  :P
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #659 : 22.02.08 - klo:23:16 »
Minä olen tolvannut näytteet naamioiksi, en muuten raaskisi. Näytteitä olen muutenkin käyttänyt viimeiset kaksi vuotta, tuota kuluu niin jumalattoman vähän normaalissa silmänympäryskäytössä ;D